apua sims2

moonflow88

miten saan ladatun sims2 toimimaan ilman crack?

11

762

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itelläni toimii kun Daemon Toolssissa avaan sen ykkös cd:n ja meen peliin.

    • suonet-tukossa

      mulla toimii kaikki simssit ilman crakkii tai muitakaan huumeita ku ostin kaupasta.

    • moonflow88

      mul ne on image muodossa... mounttaan sen ja yritän käynnistää pelin niin siihen tulee vaan sellanen pieni ikkuna et ei toimi... muita ehdotuksii? :'(

      • tympääntynyt

        sellaisesta kuin kauppa?se on paikka jossa myydään toimivia pelejä.jos et viitsi ostaa pelejä kaupasta niin opettele käyttämään edes googlea.jatkuvasti joku palikka kyselee samoja asioita ja eikös täällä pitäisi olla kiellettyä puhua warettamisesta?


      • moonflow88
        tympääntynyt kirjoitti:

        sellaisesta kuin kauppa?se on paikka jossa myydään toimivia pelejä.jos et viitsi ostaa pelejä kaupasta niin opettele käyttämään edes googlea.jatkuvasti joku palikka kyselee samoja asioita ja eikös täällä pitäisi olla kiellettyä puhua warettamisesta?

        suksi suolle.. ei tasan kuulu sulle ostanko mä sen vai lataanko netistä.. ei oo sun asias...


      • .....

        nyt vihdosta viimein kertoisit mitä siinä pienessä ikkunassa oikein lukee... sana tarkasti mieluiten, niim vois saada edes aavistuksen syystä miksi ei toimi


      • tympääntynyt
        moonflow88 kirjoitti:

        suksi suolle.. ei tasan kuulu sulle ostanko mä sen vai lataanko netistä.. ei oo sun asias...

        mutta näkyy liiankin hyvin joka paikassa missä on sims keskustelua.avuttomat kakarat kyselee muutenkin milloin mistäkin pelistä miten saa waretetun toimimaan ja suosittelenkin palikoille jos ei osaa niin kannattaa ostaa.


      • ......
        tympääntynyt kirjoitti:

        mutta näkyy liiankin hyvin joka paikassa missä on sims keskustelua.avuttomat kakarat kyselee muutenkin milloin mistäkin pelistä miten saa waretetun toimimaan ja suosittelenkin palikoille jos ei osaa niin kannattaa ostaa.

        vaikka itse waretankin pelit ym. niin en miekään tykkää katsella noita "mistä saa ladattua..."-viestejä pitkin foorumeita, etenkin kun täälläkin on aiheelle ihan oma palsta tuolla tietotekniikka puolella.. vaikka mielestäni nuo "mistä saa ladattua..."-kysymykset ei kuulu sinnekään, saati sitten millekään keskustelupalstalle... ohjelmista saa kyllä kysellä minun puolestani vaikka kuin paljon (oikealla alueella), mutta kyllä sen varran saa oma-aloitteisutta käyttää että vaivautuu itse searchilla etsimään ne tiedostot...

        ja mitä pelien toimivuuteen tulee... no, jos vaivautuisivat lukemaan pelin mukana tulevan .nfo-tiedoston sisällön sillä ratkeaisi tod.näk. n. 90% ongelmista

        vaikka toisaalta parempi kai näille palikoille on antaa neuvoja kuin se että imuttelevat jollain kazaalla ja seuraava kysymys onkin: "apua, apua, mun kone on sekaisin"


      • moonflow88
        ..... kirjoitti:

        nyt vihdosta viimein kertoisit mitä siinä pienessä ikkunassa oikein lukee... sana tarkasti mieluiten, niim vois saada edes aavistuksen syystä miksi ei toimi

        siin pienessä ikkunassa ei lue yhtään mitään.. siinähän se onkin..


      • .....
        moonflow88 kirjoitti:

        siin pienessä ikkunassa ei lue yhtään mitään.. siinähän se onkin..

        sitä uudelleen asennusta jota olen jo pariinkin kertaan ehdottanut?


      • moonflow88
        ..... kirjoitti:

        sitä uudelleen asennusta jota olen jo pariinkin kertaan ehdottanut?

        olen kokeillu montakin kertaa.. mut voin yrittää vielä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1432
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1193
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      974
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe