VHH ruokavalio on paras

Lalleriina

"Vähähiilihydraattinen (vhh) ruokavalio on paras vaihtoehto sekä tyypin 1 että 2 diabeetikoille, osoittaa uusi kansainvälinen raportti. Sen julkaisi ravitsemustieteen johtava lehti Nutrition. Se on herättänyt suurta huomiota maailmalla, muun muassa Science Daily -sivustolla, jota lääkärit ja muut akateemiset ammatti-ihmiset seuraavat kautta maailman. Ison-Britannian diabetesliitto on julkaissut selostuksen tutkimuksesta verkkosivuillaan. Milloinkahan Suomen Diabetesliitto myöntää virheensä? Raportti näet tyrmää Suomen Diabetesliiton ravitsemussuositukset, joissa vhh:ta vastustetaan henkeen ja vereen. "

http://www.tritolonen.fi/index.php?page=news&id=2653

18

270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VVH oli käytössä ainakin kakkostyypin diabeetikoiden hoidossa vielä 1970-luvulla.

Koska tässäkin asiassa tuli iso raha kuvioihin ja diabeteslääkkeiden huomattiin olevan hyvä business syrjäytettiin VHH hoitosuosituksista.

Nyt pelataan lääkeyhtiöiden pussiin ja suositaan syö mitä lystäät ruokavaliota.

Minulle sanoi hiljattain kesällä terveydenhuollon ammattilainen sanasta sanaan näin.

Voit syödä mitä haluat kunhan vain pistät insuliinia sitten riittävästi.

• D1.yli.40.vuotta

Näin on minunkin hoitava lääkäri minulle sanonut. On myös moittinut kun olen hiilihydraatteja vähentänyt jonka takia insuliinintarve on pienetynyt roimasti. Hän kaivoi oppikirjastaan laskukaavan jolla määritetään "insuliinin vähimmäistarve" suoraan painon mukaan. Järkyttävää.
        Siis lääkäri moitti minua koska en pistä insuliinia kirjan kaavan mukaan.

• VHH-liikkuja

Paitsi ettei kyse ole sianrasvakarppauksesta, vaan ihan THL:n suosittelemasta ruokavaliosta.

• karppipoika

Sianrasvakarppaus on aina parempi vaihtoehto kuin sokerilla lihottaminen.

• VP?

VHH liikkuja jatkaa naurettavuuksillaan.
      Missä THL on suositellut VHH-ruokavaliota.
      Räkänokka jaksaa puhua "rasvauksesta" eikä tajua kuinka nuurettava hänen väittensä on. Korvaako hiekkalaatikkolainen vähennetyt hiilihydraatit proteiinilla vai uskooko hän edelleen kasvisrasvojen voimaan? Tyhmyyden huippu.

• kosse111

Tätäkin pitää kompata.

• Heikki Anttila

Kannattaa vaihtaa ruokavaliota vähähiilihydraattiseen koska se on paras.

• Professorimafia

Olen samaa mieltä

• Voodooz

Minä myös olen samaa mieltä

• kossukosse

Komppaan täysillä.

• ghiytioo

Miksi kaikki karppaus gurut ovat lihavia ??

• veehoohoolla

En ole nähnyt yhtään lihavaa karppausgurua. Sitäpaitsi tässä ketjussa on aiheena VHH eikä karppaus.

• oikeaaruokaa

https://www.youtube.com/watch?v=2zVxA6yipv4

Syön n. 500-600 g hiilareita päivässä ja painoindeksini on 18.5. Olen ainoastaan laihtunut. Tutustukaa vähärasvaiseen, vegaaniseen, paljon hiilihydraatteja sisältävään ruokavalioon. Terveellistä, eettistä ja ennen kaikkea takaa teille pitkän, terveen elämän ja pysyviä tuloksia. Elämä ja painonhallinta helpottuu kummasti. Vähähiilihydraattinen ruokavalio ei kannata.
      http://40.media.tumblr.com/d90def98592d0282f614cd9ea9ba2f1d/tumblr_mxwkpmN52b1qmohnso1_1280.png

Starch Solution, 80/10/10

• muutenvain

Karppausgurut ovat lihavia, maalaisjärkikin sanoo ettei vhh kannata

• veehoohoolla

En missään nimessä halua tutustua vähärasvaiseen, vegaaniseen, paljon hiilihydraatteja sisältävään ruokavalioon. koska sitä noudattavat ovat huonoihoisia, heillä on harvat hiukset tai ei hiuksia lainkaan ja he näyttävät kaikin puolin sairailta.

• Katsotaan.jatkuuko

Aloitin noin viikko sitten VHH-dietin.
      Kun otin kromit aamulla ja illalla - Dr.Tolosen suosituksen mukaan-
      kykenin jättämään hiilihydraatteja pois enemmän.
      Keksit ja hedelmät jäivät kokonaan parin pvn. jälkeen.
      Mutta 50g kauraa, kookosrasvaa vaniljasokeria, pellavans.öljyä,
      maan päällä - tarkoitan - ei maan sisässä kasvaneita - vihanneksia
      kaalia, brokkolia, kukkakaalia, pinaattia - ei ne kuussa ole kasvaneet.
      Kävelyjä päivittäin ja n.-2kg ja -15cm kehosta on lähtenyt.
      Minulla kestää n. 13pvä, ennen muutoksia tuntuvasti.
      Koko keho kihelmöi sisäisesti ja on kuin tuntuisi "kutistusta"
      Pientä päänsärkyä ja pahoinvointia, kun rasva ja siinä olevat myrkyt
      siirtyvät verenkirron kautta pois.
      Jos en kykene viikon aikana voima-voimisteluun, niin lisään hiilareita.
      Hyvä ottaa n.5-15 min. voimistelu ennen kävelyä, niin kykenee
      harjoittamaan "löytyneet" vatsalihakset kävellessä.

• siansasksaa

sikaa sen olla pittää!!!
      Siansaksa über alles!
      Vaan puhelu Kotimaisten kielten tutkimuslaitokselle puhdisti ilmaa epätietoisuuden usvasta melkoisesti. Kotuksen ystävällinen virkailija päätti aloittaa tutkimuksen Lönnrotin sanakirjasta vuodelta 1880. Jos sana esiintyy siellä, kyseessä ei voi olla 1930-luvun saksalainen keksintö.

Ja Lönnrotin sanakirjastahan sana löytyi, puhua siansaksaa, ruotsiksi rotvälska. Siansaksaa siis puhuttiin Suomessa jo monta vuosikymmentä, jollei vuosisatoja ennen Natsi-Saksan syntyä. Voimme huokaista helpotuksesta, siansaksa on taustaltaan arvovapaa sana. Niinpä meidän poliittisen korrektiuden harrastajien ei tarvitse olla huolissamme, vaikka lapset ja mikseivät aikuisetkin puhuisivat käsittämättömiä. Ölköpölkö ölönpölön klotupetu rinks!
      - - -

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      231
      4148
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      112
      2614
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      38
      2345
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1426
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      114
      1394
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1169
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      77
      1075
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      943
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      926
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      911
    Aihe