Mies räyhää miltei aina

hatkojaharkitseva

Kannattaskohan lähteeä omille teille, koska en vaan taida kestää enää huutavaa miestä. Jos kysyn "mitä?" jos en siis kuule, mies rupeaa huutamaan. Olen kyllä sanononut monesti että on outoa jutella ihmisetne kanssa jotka eivä huuda tai räyhää, kuten mies jatkuasti tekee. Hän vain sanoo siihen et eti uusi mies!? En ole kuulosairas, mutta mies itse mutisee joskus epäselvästi.
Mies on jo yli 50-vuotias, luulisi olevan enemmän hermoja tuossa iässä, mutta vaikuttaa että ikä vain vain pahentaa asioita. Ja vastaa vain että eti uusi mies. Kumminkin on pillittämässä jos lähden. Tekee itsestään marttyyria vaikka itse aiheuttaa riitoja, ja tietysti laittaa ne minun syyksi. Jonkinasteinen narsistikin hän on. Mitenkähän pärjään sitten jos/kun olen vanha enkä oikeasti kuule..Ankealta vaikuttaa..

4

289

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käkäti-käkäti-käkäti

Mun vanhin sisko on just saman lainen! Ollut vaan aina, ja aina vaan pahenee.
      Hänellä on hyvä kiltti mies joka yrittää niin olla siipiämyöten, mutta saa vain koko ajan julmia mulkaisuja ja sitä huutoa huutoa räyhäämistä...
      Minulla jo ottaa niin pannuun etten jaksa häntä yhtään, vaikka ei minulle huudakaan.
      Vain miehelle ja lapsilleen. Koskaan ei ystävällistä puhetta.
      Meillä oli kotona saman laista. Äitimme huusi, naljaili, vihjaili rumasti, koko ajan isälle. Isä kehitti taidon olla kuulematta. Vaipui omaan maailmaansa. Mutta helppoa ei hänellä takuulla ollut. Ja just tuollainen liian kiltti mies. Onneksi on kuollut, pääsi kuulemasta.
      En tajua että joku jää sellaiseen liittoon. Itse en kuuntelisi hetkeäkään!

• oppeliini1

Vaatiiko uskontosi, sukusi tai lukjoille tuntematon syy sinua elämän tuon tason ihmisen kanssa?
      Vai oletko itse huolelliseti ja harkiten valinnut hänet?

Jos vastauksesi on jälkimmäinen, lukijoiden on vaikea ymmärtää miksi sinä valitat.
      Meidä suurin valttimme on valinnan vapaus. Oikein käytettynä siitä hyotyvät kaikki. Väärin käytettynä se repii kaiken hajalle.

Ymmärrätkö?

• nyt ei kiljukaulaa

Tosi ikävää ett' on parisuhteessa jossa toinen vaan on se ukko Jumala.

Minulla oli myös mies joka tuli nenän alle siis konkr. nenään kiinni ja alkoi kiljumaan.
      No ero siinä tuli eikä ole kaduttanut. Tuo on hallinta keino tuo jumalaton huuto toiselle.
      Osta kuulosuojaimet alkuun eiköhän tuo jotain siitä ymmärtäne?

• Mietiskelijä

Aloittajan mies on ristiriitaisessa iässä, alemmuuskompleksi vaivaa kun mahdollisesti miehiset voimat vähenevät. Saattaa miettiä juuri sitä että sinä löydät toisen ja on peloissaan. Vain huutamalla osaa ahdistustaan purkaa. Jos huutaminen on tullut nyt vasta, minä koettasin kestää jos hänestä tykkäisin. Jos taas on aina huutanut niin sitten ei sinusta välitä eikä sinua arvosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      140
      1745
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      40
      1658
    3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      63
      1410
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1305
    5. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      209
      1154
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      277
      1107
    7. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      70
      1083
    8. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      19
      958
    9. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      955
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      888
    Aihe