Leggingsit ON housut

LeggingsLover

Miksi naiset ajattelee, että leggingseissä pylly pitää piilottaa paidanhelman alle, mutta esim. tiukoissa farkuissa ei tarvitse? Älkää piilotelko niitä kauniita pakaroitanne!

http://dreamleggings.tumblr.com/

32

1583

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xdcfvgbhnjmkl,öä

Siks ku aina valitetaan siitä ettei ne ole mitkään housut? :D Tälläkin palstalla... Luulin miehien vihaavan legginsejä. No, käytän niitä välillä jokatapauksessa.

• Alushousut pikemmin
      • nams

Mä ainakin voisin tulla jututtamaan, vaikkei mulla sinisiä haalareita olekaan ;)

• Alushousut pikemmin
        nams kirjoitti:

Mä ainakin voisin tulla jututtamaan, vaikkei mulla sinisiä haalareita olekaan ;)

No tuskinpa, jos se peräpää ja koivet ei olis tuota luokkaa kuin kyseisellä neitosella. Varmaan itsekin soittaisit sinihaalarisia miehiä paikalle kirjoittamaan sakkoja, jos tuollaisiin legginseihin olisi verhottu persejalkainen siiderivalas.

• leggarit tuleen

• ihan vinkiksi vaan

Leggingsien kangas on yleensä niin ohutta, että sieltä näkyy kaikki läpi.
      Eli kun katsoo jalkojaan ylävinkkelistä, niin on ihan ok. Mutta heti kun kangas alkaa ns. "aukeamaan" leveämmissä ruumiinosissa (perse ja reidet) niin sieltäpä näkyy pikkuhousun kuvioista lähtien kaikki läpi ja se jos mikä vaan on niin noloo!!!
      Katsokaa naiset peilistä myös miltä näytätte takaapäin ja pyllistäkään vielä varmuudeksi.

Farkuissa ja farkkuleggareissa materiaali on vähän armollisempaa. Ei näy ihan joka muhkura läpi.

• kaikki tai ei mitään

No sit ei kannata pitää pikkuhousuja siellä alla! Minusta se paidanhelma perseenpäälle tyyli saa leggingsit näyttämään entistä enemmän joltain miesten pitkiltä kalsareilta. Joko pylly esiin tai sitten käyttää muita housuja!

• oijoijoioij

Hyi helkkari, mun luokalla oli taannoin yks typykkä, joka käytti mustia leggareita. Kroppa ei ollu mitään maailman kiinteintä mallia ja peruspikkuhousujen kanssa näky oli suorastaan kammottava.
      Miettikää; muhkuraiset, roikkuvat kannikat, joissa pikkuousujen rajat.

• LeggingsLOver

No joo, riippuu vartalotyypistä. Hyväpyllyisille leggarit on hyvät!

• leggiksit seksyt

kyllä leggiksit sopii naiselle ja kaikille naisille sopiikin mutta ehkä toiset naiset haukkuvat niitä kun tietää että miehet tykkää niistä ja käyttäjistä ja haukkuvat homopojatkin kun ei ymmärrä naisten päälle mitään mutta miehille mukako sopisi ainoa vaara leggikseissä on jos nainen kävelee kaupungilla ja peppu ja reidet vievätkin huomion niin voi ajaa kolarin

• oioiuoiuou

Äskeinen välimerkkien kanssa, kiitos.

• Leggins78
      • LeggingsLover

Onpa seksyjä. Tuollaiset päällä kun naisen näen, niin aivan hullaannun.

• Ihan järkkyjä :D

• Ei tiukkis
        triba kirjoitti:

Ihan järkkyjä :D

Pipo liian tiukka vai?Miehenä kyllä katsoisin mielelläni ko. Asusteita naiseni päällä.

• triba (ei kirj.)
        Ei tiukkis kirjoitti:

Pipo liian tiukka vai?Miehenä kyllä katsoisin mielelläni ko. Asusteita naiseni päällä.

Juu, ihan rauhassa vain, mutta en silti henk. koht. menisi pukeutumaan noihin, hmm, vaatteisiin julkisesti. Kotona ehkä korkeintaan.

• Ei tiukkis
        triba (ei kirj.) kirjoitti:

Juu, ihan rauhassa vain, mutta en silti henk. koht. menisi pukeutumaan noihin, hmm, vaatteisiin julkisesti. Kotona ehkä korkeintaan.

No kotonahan minäkin naistani seksikkäissä asuissa katselen,en tarkoittanutkaan,että pitäisi kadulla kulkea noissa vetimissä.;)

• Ei ole housut!

Tänään näin sellaisen perussuomalaisen neitosen, eli lyhyt, roteva, lyhyet jalat ja melko läski. Oli verhonnut perseensä legginseihin, aika paksuihinkin, mutta silti niistä näkyi läpi stringit. Minusta se oli rumaa... Varsinkin kun siinä stringien vyötärönauhan tai mikä ikinä se onkaan yläpuolella tursotti läskipoimu.

• ffg67ooujkoi5tghilkb

Onhan pitkät kalsaritkin housut mutten halua nähdä niitä kadulla.

• 7+9

Usein juuri lihavat naiset tykkää käyttää legginsejä, koska ne venyy. Normaalit housut kun ei mahdu päälle ja kiristää ja puristaa makkaroiden ympärillä. Siksi legginsejä pidetään miesten keskuudessa epäseksikkäinä. Kenelläkään tuskin on mitään sitä vastaan, jos hyväkroppaisen naisen päällä on legginssit ja pakaroiden muoto erottuu.

• 3836863

Minulla on sitä vastaan, sillä naisen seksikkyys vähenee roimasti, kun hän paljastaa kaiken eikä jätä mitään mielikuvituksen varaan. Legginssit ovat junttien valinta vähän niin kuin crocsit, yhtä seksikkäät.

• housut.on

"legginsejä pidetään miesten keskuudessa epäseksikkäinä"

kuten myös sukkahousuja. Molemmat on todella epäseksikkäät miehellä.

• big mystery
        3836863 kirjoitti:

Minulla on sitä vastaan, sillä naisen seksikkyys vähenee roimasti, kun hän paljastaa kaiken eikä jätä mitään mielikuvituksen varaan. Legginssit ovat junttien valinta vähän niin kuin crocsit, yhtä seksikkäät.

Kaikki tiukat, muodot paljastavat vaatteet on sinusta siis muotia? Taidat itse kulkea jossain puolijoukkueteltassa, jotta antaisit arvoituksellisen vaikutelman.

• korjaus...
        big mystery kirjoitti:

Kaikki tiukat, muodot paljastavat vaatteet on sinusta siis muotia? Taidat itse kulkea jossain puolijoukkueteltassa, jotta antaisit arvoituksellisen vaikutelman.

Ei muotia, vaan junttia.

• balleeriina

Ovat typerääkin typerämmän näköiset esim. mekon kanssa ja vieläpä siten, että ovat vaan pohkeeseen asti ja saavat jalat näyttämään vieläkin lyhyemmiltä. Mutta muuten voivat olla tosi ok ja seksikkäät.

• LeggingsLover

Näin juuri. Mekon kanssa sopii vaikka sukkahousut, mutta ei mitkään leggingsit. Yhtä hölmöä olisi pitkää farkkuja vaikka minihameen alla. Leggingsit on housut. Läpinäkyvät "leggingsit" ei ole housut, vaan sukkahousut.

• 4+9
        LeggingsLover kirjoitti:

Näin juuri. Mekon kanssa sopii vaikka sukkahousut, mutta ei mitkään leggingsit. Yhtä hölmöä olisi pitkää farkkuja vaikka minihameen alla. Leggingsit on housut. Läpinäkyvät "leggingsit" ei ole housut, vaan sukkahousut.

Joitain vuosia sittenhän näki farkkuja hameiden alla. Uskomatonta, mutta totta.

Yleisesti ottaen naiset eivät tajua tyylistä mitään, vaikka saattavat ymmärtää muotia.

• housut.on

Legginsit EI ole housut. Legginsit on sukkahousut, joista puuttuu sukkaosa.

Sen sijaan legginsien housuversio, farkkulegginsit/ pillifarkut / pillihousut on housut.

• 18+10

Ap on täysin oikeassa. Leggingsit on kireät housut. Jos ei halua pitää kireitä housuja, niin ei kannata sellaisia laittaa päälleen, vaikka ne olisivatkin muotia. Sukkahousut ja mekot ovat ihan oma juttunsa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      93
      1438
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      184
      1400
    3. 76
      1175
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      90
      1125
    5. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      985
    6. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      83
      979
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      39
      952
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      905
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      78
      888
    10. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      5
      841
    Aihe