Pitäisi vaan tyytyä olemaan yksin

NainenOulu08

Tämä särkynyt sydän on kyllä vielä pahempi olotila kuin yksin olo :(

14

167

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pirutartar

      Särkynyt sydän korjaantuu kyllä ajan kanssa, mutta yksinäisyyden tunne taas lisääntyy vaan ajan saatossa. Parempi rakastaa ja menettää kuin olla koskaan tuntematta rakkautta.

      • 15+10

        Ei se kyllä juuri lisäänny vuosien saatossa, samalta tämä tuntuu kuin 15 vuotta sitten. Siinä välillä on ollut pari alle vuoden juttua, joista oli äärimmäisen vaikea selvitä, eikä niiden jälkeen vuosiin yhtään mitään. Alan pikkuhiljaa olemaan päinvastaista mieltä tuosta "Parempi rakastaa ja menettää kuin olla koskaan tuntematta rakkautta." Voi olla parempi ettei tiedä mitä voi olla...


    • kiltti atm

      Ketäs jännämiestä nyt suret? Ei muuta kun kohti uusia pettymyksiä ja pylly kohti uusia jännämiehiä.

      • 4+18

        Joo, kun oli sitä kemiaakin.


    • Särkynyt sydän on hyvä merkki siitä, että kykenet tuntemaan voimakkaasti. Vaikka se ei nyt lohduta, mutta se on hyvä asia.
      Pirutar sanoi hyvin tuossa ylhäällä; on parempi tuntea jotain (niitä negatiivisiakin juttuja), kun olla tuntematta mitään.
      Ei auta kun kärsiä se sydänsuru pois ja ottaa vähän omaa aikaa. Aika auttaa :)

      • Mies jossain

        Jep. Yksinäisyys on syvältä, tunteettomuus ihan perseestä. Kohtasin vihdoin naisen, joka käänsi mun sisukalut ympäri. Mieletön kemia. Hän oli varattu, eikä mitään tapahtunut, mutta tunteettomuudesta kummunut toivottomuuden ja tyhjyyden tunne väistyi ja se tuntuu pirun hyvältä.


    • sait mitä tilasitkin

      Ihminen joka ei tarvitse toista, ei koskaan ole uskollinen. Mutta naiset rakastavat ylikaiken sellaisia miehiä, jotka eivät tarvitse ketään. Suurinta muotia on olla riippumaton ihminen, joka ei tarvitse ketään toista yhtään mihinkään. Siispä naiset myös ansaitsevat kaiken pettämisen, ovathan naiset muodin luojajumalittaria ja ylläpitäjiä.

      • Mies jossain

        Viimeistä lausetta lukuunottamatta pitää paikkaansa. Ei kukaan rakastunut ansaitse tulla petetyksi. Petetyksi ansaitsee tulla korkeintaan pettäjä ja pettäjä ei rakasta, eikä tarvitse.


    • A.p

      Ei kyllä vaikuttanut jännämieheltä. Ihan tavalliselta mieheltä. Ehkä sitten korvien välissä luuli olevansa jännämies.
      Kiitos asiallisille vastaajille myös :) sanat lohduttivat. Nyt itkettää, mutta kai se joku päivä sitten helpottaa.

    • nusnus91b

      Tuleppa Pk-seudulle...minä odotan täällä sängyssä. Olen 23v atm mies,

      Naisia ensisijaisesti, mutta myös miehet saa tulla anukseeni, mikäli en ole saanut tavaraa vielä 43 vuotiaana.

      Mulle saa myös puhua, mutta kyll se nussiminenkin kiinnostaisi.

    • atm.

      Anna pillua?

    • 10+15

      Varsin rasittavaa säälin kerjäämistä. Eikö se ole sillä tavalla että miehen tehtävä on panna suhteet alulle ja myös päättää ne. Eihän naiset saisi rakastua kuin kerran elämässään jos ei suhteita pantaisi poikki. Ei se maailma sillä tavalla pyöri että samat ihmiset olisi vaan aina toistensa kanssa

      • A.p

        Ehkä se tosiaan on parempi tämä sydänsurukin kuin jäädä kokonaan ilman rakkautta ja katkeroitua niin kuin tämän ketjun miehet..


      • 15+10
        A.p kirjoitti:

        Ehkä se tosiaan on parempi tämä sydänsurukin kuin jäädä kokonaan ilman rakkautta ja katkeroitua niin kuin tämän ketjun miehet..

        Kyllä se kuule sama katkeroituminen onnistuu vähilläkin suhteilla kuin kokonaan ilman. Nämäkin kaverit olis vielä pahempia, jos olisivat muutaman kuukauden maistelleet muutakin kuin nykyistä tyhjyyttä.
        Minä olen edelleen sitä mieltä näin jälkeenpäin ajatellen että miksen vain antanut armopalojen olla. Se on vähän niinku janoon kuolevalle tarjoat lusikallisen vettä, ei sitä kannata edes ottaa jos et saa koko saavillista. Muu on vaan kärsimyksen pitkittämistä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4603
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe