mitä mieltä muut ovat tälläisestä kun huume isä saa lapsen huoltajuuden ja tämä äiti joka menettää lapsensa huoltajuuden saa kaikkien syyt päälleen kun kertoo vain totuuksia tästä lapsen isästä ja hä'nen väkivaltaisesta luonteestaan ihmisille jotka ovat lähellä tätä menetettyä lasta,vain että lapsi saisi turvallisen kasvuympäristön.minä olen kertonut tarkoituksenani suojella lastani joka on tuskin 4-vuotias, että hänen isänsä käyttää kannabista päivittäin ja on sotkenut minun lääkkeitäni jo yhdessä asuessani.sain tuolloin adhd diakgnoosiini ritalin nimisiä lääke kapseleita joita minun entinen mieheni,tämä joka nyt asuu lapseni kanssa vaihtoi sisältöön esim,huumaavia aineita joita näkyi virtsatesteissä jotta minut leimattaisi narkomaaniksi.kun kerroin tästä poikani tarhassa muille vanhemmille tämä mieheni teki poliisille ilmoituksia.mieheni haki lähestymiskieltoa ja itse tämänkin jälkeen kahdesti yrittänyt tai siis ottanut yhteyttä sähköpostitse.0nko hänellä oikeus kohdella minuia näin!?
mustamaalaaminen
sanna jakobsson
0
77
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611149- 42881
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että322644- 51641
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114614- 51608
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 75556
- 56554