mitä mieltä muut ovat tälläisestä kun huume isä saa lapsen huoltajuuden ja tämä äiti joka menettää lapsensa huoltajuuden saa kaikkien syyt päälleen kun kertoo vain totuuksia tästä lapsen isästä ja hä'nen väkivaltaisesta luonteestaan ihmisille jotka ovat lähellä tätä menetettyä lasta,vain että lapsi saisi turvallisen kasvuympäristön.minä olen kertonut tarkoituksenani suojella lastani joka on tuskin 4-vuotias, että hänen isänsä käyttää kannabista päivittäin ja on sotkenut minun lääkkeitäni jo yhdessä asuessani.sain tuolloin adhd diakgnoosiini ritalin nimisiä lääke kapseleita joita minun entinen mieheni,tämä joka nyt asuu lapseni kanssa vaihtoi sisältöön esim,huumaavia aineita joita näkyi virtsatesteissä jotta minut leimattaisi narkomaaniksi.kun kerroin tästä poikani tarhassa muille vanhemmille tämä mieheni teki poliisille ilmoituksia.mieheni haki lähestymiskieltoa ja itse tämänkin jälkeen kahdesti yrittänyt tai siis ottanut yhteyttä sähköpostitse.0nko hänellä oikeus kohdella minuia näin!?
mustamaalaaminen
sanna jakobsson
0
62
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827076Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267043Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845228Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa605173Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405088Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274585Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163447Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003370