aijai, että toi irwin pistää mielen ihan kattoon.. siinä alkaa menojalka aina vipattaan ja mieli kohoaa.. samoja vaikutuksia kellään muulla? :)
irwin..
10
649
Vastaukset
- ZeireeNi
kukaan ei tykkää irwinistä? :P
- Jermu
Johan meillä on Virnistelijä...
- syvägurggu
on hyvä! Mää tykkään siitä Työmiehen lauantaista...
...niin tekihän hän montakin tarttuvaa rallia, joita kuunnellessa jalkakin saattaa vipattaa. Jostainsyystä Irwinin lauluista on aina minua eniten puhutellut Viimeinen laulu, joka on ikäänkuin testamentti hänen elämäntyölleen.
PS Liekö sinulla siellä vieressa ja/tai lasissa muutakin tunnelmankohottajaa ;-))- syvägurggu
on takuulla jo sukat ihan sekaisin..
- ZeireeNi
siiteriä vasta kittaan tässä.. kohta siirrytään väkemämpään..
- ZeireeNi
syvägurggu kirjoitti:
on takuulla jo sukat ihan sekaisin..
tulin just suihkusta ja laitoin sukat jalkaan, varppina on järjestyksessä!
- ZeireeNi
ajattelin vaan ilmottaa, että voihan hemmetti.. että mä oon rakastunu.. :D
- syvägurggu
kehes ny sitten????
- ZeireeNi
syvägurggu kirjoitti:
kehes ny sitten????
enää muista.. johonki kait..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1396052Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1843704- 292683
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4672657- 2012335
- 1841968
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1291469- 581284
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.371274Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha721056