us open eurosport

ykkössyöttö

Eurosport 1 pääosin miesten yli 3t otteluita, ei juuri yllätyksiä kuten naisten otteluissa.Seuraavana päivänä tullee uusintana samat miesten pelit.

20

72

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JoonatanLL

      Ja hyvä niin. Ei kai kukaan mitään naisten läpsyttelyä halua katsoa!?

      • miten niin

        Miten niin muka? oletko joku sovinisti vai? Kyllä minä ainakin tykkään katsoa myös naisten pelejä, poislukien ärsyttävät Sara Errani (ärtsyttävä ääntelynsä takia) ja diiva Serena Williamsin matsit.


    • Tiikeritennis

      Katson juuri Erranin ja Wozniakin ottelua uusintana ja onhan tuo ihan hirveää peliä. Ketjun aloittaja on ihan kassalla.

    • Tennisti

      Sovinismiin vetoaminen on jotain 2000-luvun feministien tasa-arvoroskaa. Asiat pitää voida sanoa niinkuin ne ovat.

      Naisten otteluissa katsomot ammottavat tyhjyyttään. Vasta ratkaisuvaiheen ottelut ovat seuraamisen arvoisia.

      Naisten ja miesten samansuuruiset palkintorahat tenniksessä ovat urheilumaailman suurin vitsi.

      • avaaja

        Ukkojen puolella ei juuri yllätyksiä, naisten puolella vain Williams odotettu välierä pelaaja.


      • kakkoseen syöttö
        avaaja kirjoitti:

        Ukkojen puolella ei juuri yllätyksiä, naisten puolella vain Williams odotettu välierä pelaaja.

        Varhaisina aamu tunteina yli 3t Djokovic Murray, lopputulos yllättäen Djokovic voitti haukotus.


    • 198788

      Kuka jotain hemmetin yllätyksiä haluaa katsoa. Ketä kiinnostaa kun Ms. Who Cares tuuppaa Ms.Nobodyä vastaan? Ei ainakaan sponsoreita.

      Jos haluaa katsoa surkeaa naisten tennistä niin siitä vaan Taliin katsomaan kun 60-v mammat pelaa dubbelia.

      • kakkos syöttö

        Ukot pelaa 2 viikkoa, lopussa Djoko voittaa US openin.Oleellista urheilussa on jännätä kuka voittaa.Äijien Us openin voittaa Djokovic.


    • JoonatanLL

      Naisten välierä, huom. välierä nyt telsusta. Katsomo ei ole todellakaan täynnä ja naikkoset lyövät korkeita sontapalloja toisilleen ilman mitään tarkoitusta.

      Tuota ketjun aloittaja haluaa katsoa? Aika yksin olet.

      • kakkossyöttö

        Ukkojen peli, kuin 2 robottia pelaisi.Ei tosin kaikki naisten pelitkään, Sarapovan karjuminen.


    • 2-4

      "Ukot pelaa 2 viikkoa, lopussa Djoko voittaa US openin."

      Miten hän sen voi voittaa, kun ei edes pelaa loppuottelussa?

      • kakkossyöttö

        Väärässä olin , yllättäjät ukkojen finalissa.Djoko oli surkea semifinaalissa, jopa meidän maskulainen olisi voittanut Djokon.


    • Allez

      Wozniacki yksi läpilyönti loppuottelussa. Siinä on laatua. Ei mulla muuta.

      • väärä voitti

        Harmi ettei Wozniacki voittanut US Openia, nyt voitto meni ihan väärälle ihmiselle!


    • Tennisti

      Wozniacki on tennispelaajan irvikuva. Pelkkää tuuppaamista ilman mitään ratkaisuvoimaa. Onneksi Williamsin kaltaiset pelaajat voittavat näitä, niin lajissa säilyy jonkinlainen uskottavuus.

      Loppuottelussa Wozniacki oli pelkkää skeidaa.

      • kakkossyöttö

        Minä ainakin pidän pitkistä palloralleista.Tylsää kova ykkössyöttö palautus verkkoon 15-0, sama uudelleen
        30-0.


      • no huh huh

        Ja häh? Kuka muka oikeasti fanittaa jotain Serena Williamsia?


    • 15+13

      Serena Williams sentään pelasi tuota peliä eikä vain heitä jotain tuhnuja keskelle kenttää. Oli ilo nähdä hänet voittamassa vastustajan virheitä kyttäävä Wozniakki.

      Jos haluaa katsoa jotain keski-ikäisten mammojen alkupallottelua niin sitä vaan katsomaan lähimpään tennishalliin.

      • kuolaatko kovastikin

        Taidat kovastikin kuolata sitä ämmää (Williamsia)? Itse en voi sietää kyseistä akkaa!


    • 4+9

      Ihan se ja sama kuka kuolaa mitäkin ahteria. Serena Williams nyt sattuu olemaan hieman eri kategorian ja eri tason tennispelaaja kuin Wozniacki. Edes suomalainen vänkääjä ei pysty sitä faktaa muuttamaan, vaikka miten haluaisi. Kyse on edelleen urheilusta ja paremmuudesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8356
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe