Slayer vai Slipknot?
Kumpi vetää ensin?
6
314
Vastaukset
- Olio
Slipknot veti ensin.
- kaveri
...no kylläpäs autto ihan perkeleesti. Kyllä kai mä nyt tuon jo tiedän kun eilen siellä olin.
- Sivistäjä
kaveri kirjoitti:
...no kylläpäs autto ihan perkeleesti. Kyllä kai mä nyt tuon jo tiedän kun eilen siellä olin.
Johan se oli tiedossa kesällä että Slayer soittaa viimeisenä!
Älykääpiöjuttua olla tiedostamatta asiaa. - insane
Sivistäjä kirjoitti:
Johan se oli tiedossa kesällä että Slayer soittaa viimeisenä!
Älykääpiöjuttua olla tiedostamatta asiaa...kun katsoo UK:n keikkoja niin niillä Slipknot soitti viimeisenä.
Älykääpiöjuttua olla tiedostamatta asiaa. - Niinpä!!
insane kirjoitti:
..kun katsoo UK:n keikkoja niin niillä Slipknot soitti viimeisenä.
Älykääpiöjuttua olla tiedostamatta asiaa."kun katsoo UK:n keikkoja niin niillä Slipknot soitti viimeisenä"
Tottakai, sehän oli myös etukäteen selvillä, kuten kaikkien keikkojen järjestykset!!
Ollut monessa paikassa esillä jo aikoja sitten.
Voi v-ttu että nykykakarat voi olla avuttomia pässejä!! - kaveri
Niinpä!! kirjoitti:
"kun katsoo UK:n keikkoja niin niillä Slipknot soitti viimeisenä"
Tottakai, sehän oli myös etukäteen selvillä, kuten kaikkien keikkojen järjestykset!!
Ollut monessa paikassa esillä jo aikoja sitten.
Voi v-ttu että nykykakarat voi olla avuttomia pässejä!!Missä paikoissa muualla kuin netissä? Entä jos ei ole nettiä tai muutenkaan halua hillua netissä jatkuvasti koska on muutakin elämää?
Et sinäkään nyt luovempaa tekemistä keksinyt kuin avata uudelleen tämä keskustelu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770