sisäreidet kiinteämmiksi

help!

eli,mitkä urheiluluajit jumppaamisen lisäks kiinteyttää erityisesti sisäreisiä ja muutenkin reisiä silleen et ne ei sais lisää massaa vaan hoikistuis ja rasva palais kun nyt ne on häiritsevän löllöt vaikka en ookaan yhtään ylipainoinen.haluisin rasvan erityisesti sisäreisistä pois mut oon kuullut et pelkkä jumppaaminen ei auta vaan tarvii myös hikiliikuntaa et rasva palaa..

9

1749

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • help!

tarkoitin siis millä konstilla saan hoikemmat reidet(urheilulaji,jumpaliike)niin et rasva palaa ongelmakohdista eikä lihasmassa kasva reisissä entistäkin suuremmaks ja rasva jää sinne alle löllymään?

• fakta

rasvaa et saa millään palamaan ongelmakohdista, etkä muustakaan haluamastasi kohdasta. rasva palaa aina koko kehosta.

• Älä pelkää suuria lihaksia.
        Ne ei tule vahingossa, ne vaatii kovaa treeniä suurilla painoilla.
        Ja kuten jo edellä mainittiin rasva palaa joka puolelta kehoa tasapuolisesti.
        Siis kun kulutat enemmän kuin syöt, niin laihdut. Millekkään nälkä kuurille ei kuitenkaan kannata ryhtyä.
        Katsot vaan mitä suuhusi panet ja lisäät liikuntaa siinä muodossa missä siitä pidät, hiihtoa, kuntosalia, pyöräilyä..

• mä taas
        freely kirjoitti:

Älä pelkää suuria lihaksia.
        Ne ei tule vahingossa, ne vaatii kovaa treeniä suurilla painoilla.
        Ja kuten jo edellä mainittiin rasva palaa joka puolelta kehoa tasapuolisesti.
        Siis kun kulutat enemmän kuin syöt, niin laihdut. Millekkään nälkä kuurille ei kuitenkaan kannata ryhtyä.
        Katsot vaan mitä suuhusi panet ja lisäät liikuntaa siinä muodossa missä siitä pidät, hiihtoa, kuntosalia, pyöräilyä..

entä onko salibandy hyväksi kun haluaa hoikat
        jalkalihakset?jos esim.alan harrastaa sitä kolmesti viikossa ja vielä sen lisäks teen sisäreisiä kiinteytäviä liikkeitä esim.kolmesti viikossa ym.vartaloa kiinteyttäviä lihasliikkeitä niin hoituuko ongelma vähitellen silloin?

• raswa
        fakta kirjoitti:

rasvaa et saa millään palamaan ongelmakohdista, etkä muustakaan haluamastasi kohdasta. rasva palaa aina koko kehosta.

rasva ei suinkaan pala aina kaikkialta vaan palaa sieltä, mistä se helpoiten irtoaa. ts. se rasva, mikä tuli ensin, lähtee viimeisenä. säännöllisellä liikunnalla (energiankulutus suurempi kuin sen varastoituminen) rasvaa kuluu pitkällä aikavälillä tasaisesti ja pääset lopulta niistä reiden löllöistäkin. pitkää pinnaa vaan ja tsemppiä!

• Muuri
        mä taas kirjoitti:

entä onko salibandy hyväksi kun haluaa hoikat
        jalkalihakset?jos esim.alan harrastaa sitä kolmesti viikossa ja vielä sen lisäks teen sisäreisiä kiinteytäviä liikkeitä esim.kolmesti viikossa ym.vartaloa kiinteyttäviä lihasliikkeitä niin hoituuko ongelma vähitellen silloin?

Jos halua pienetää jalkoja niin älä tee lihasliikkeitä. Pelaa ja juokse paljon ja pistä ravintoasiat kuntoon.

Kiinteyttävä punttitreeni on samanlaista kuin lihasmassaa lisäävä treeni. Vai onko?

• mä taas
        Muuri kirjoitti:

Jos halua pienetää jalkoja niin älä tee lihasliikkeitä. Pelaa ja juokse paljon ja pistä ravintoasiat kuntoon.

Kiinteyttävä punttitreeni on samanlaista kuin lihasmassaa lisäävä treeni. Vai onko?

nii,mutta enhän mä millään painoilla teekään niit kiinteyttävii liikkeitä.. jos oikein ymmärsin ni kiinteyttäminen on eri asia kuin lihasmassan kasvattaminen,vai onko?jos haluu kiinteet ja solakat reidet ja muunkin kropan(tiiän nyt ainaki et rasva palaa tasaisesti koko kropasta)ni eiks sillon pitäis just aerobisen liikunnan lisäks tehä anaerobisia(tosin ilman hirveitä painoja) liikkeitä et saa rasvan palamaan kropasta ja sen lisäks vahvistumaan ilman et tulee kuitenkaan mikään bodarin vartalo?Eihän missit ja mallitkaan mitään podareita oo vaik ne käy salilla vaan hoikkavartaloisia..eli vähän ihmetyttää..

• antsa
        mä taas kirjoitti:

nii,mutta enhän mä millään painoilla teekään niit kiinteyttävii liikkeitä.. jos oikein ymmärsin ni kiinteyttäminen on eri asia kuin lihasmassan kasvattaminen,vai onko?jos haluu kiinteet ja solakat reidet ja muunkin kropan(tiiän nyt ainaki et rasva palaa tasaisesti koko kropasta)ni eiks sillon pitäis just aerobisen liikunnan lisäks tehä anaerobisia(tosin ilman hirveitä painoja) liikkeitä et saa rasvan palamaan kropasta ja sen lisäks vahvistumaan ilman et tulee kuitenkaan mikään bodarin vartalo?Eihän missit ja mallitkaan mitään podareita oo vaik ne käy salilla vaan hoikkavartaloisia..eli vähän ihmetyttää..

Totta. Aerobista liikuntaa vaan reilusti ja ruoka-asiat kuntoon. Sitten lisäksi sitä "kiinteyttävää" punttitreeniä, mitä se nyt sitten ikinä tarkoittaakaan, että saa solakat reidet. Itse henkilökohtaisesti kuitenkin tykkään että on edes vähän lihaksia kropassa. Silloin vartalo näyttää jotenkin terveemmältä. Ei niitä lihaksi kannata pelätä sillä ei ne tule itsestään vaan on treenattava tosissaan vähintään kuukausia, että yleensä mitään alkaa näkymään.

• Muuri
        mä taas kirjoitti:

"jos oikein ymmärsin ni kiinteyttäminen on eri asia kuin lihasmassan kasvattaminen,vai onko?"

Vastuharjoittelu eli salilla treenaus on näissä kuitenkin periaatteessa samanlaista. Tai siis pitäisi olla. Kyllä monet kuvittelee kiinteyttävänsä tekemällä kilon käsipainoilla sadan toiston sarjoja. Pahimpia on reidenlähentäjässä vemppaajat.

Se että nainen saisi bodarin vartalon vahingossa ilman douppinkia on aika lailla turha pelko.

Jos tekee lihaksen kasvuun tähtäävää massatreeniä ja on melko niukalla ruokavaliolla niin ei sitä lihasta montaa grammaa kuukaudessa saa lisää. Parasta kiinteytymistä on juuri se että tehdään massatreeniä miinuskaloreilla. Aerobisella lenkkeilyllä ei ole merkitystä muuta kuin käytännössä koska se helpottaa sitä että ei tarvitse olla niin tarkka kaloreiden laskennassa. Lenkkeily on tietysti muuten terveellistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      86
      7601
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      104
      5517
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      266
      4728
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      48
      4662
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      65
      3382
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2758
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      58
      2447
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2408
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2372
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2244
    Aihe