Olen ihastunut yhteen mieheen, joka käy samalla kurssilla kuin minä. Olemme jutelleet jonkin verran ja mies vaikuttaa oikein kivalta ja hauskalta.
Minä taas olen ujo ja hiljainen, mutta tuntuu ikävältä ajatukselta se ettemme ehkä koskaan tule näkemään kurssin jälkeen.
Illalla petiin mennessäni mietin taas asioita ja illalla mielikuvitus on vilkasta. Sain "älynväläyksen" että vien miehen treffeille jonnekin kodalle/laavulle. Voisimme paistaa jotain filéitä (en pidä makkarasta) ja keittää nokipannukahvit. ensiksi patikoisimme jonkin matkaa sinne laavulle.
Onko tuollainen idea hyvä vai epäilyttävä? Monet, ainakin netissä tutustuneet eivät uskalla lähteä heti keskelle korpea. Uskaltaako tuollaista edes ehdottaa?
Minua jotenkin ahdistaa istua kahvilassa kahvikupit kädessä, koska olen hiljainen enkä keksi paljoa puhuttavaa. Siellä metsässä keksisi ehkä jotain sanottavaakin ja kun on tekemistäkin, muutakin kuin juoda kahvia.
Minne vien 40-50 vuotiaan treffeille?
8
469
Vastaukset
Mitä jos ehdottaisit asiaa siinä muodossa, että antaisit ymmärtää olevasi joka tapauksessa lähdössä retkeilemään ja kysyisit häneltä kiinnostaako häntä lähteä mukaan. Silloin ei tule kiusallista tilannetta, mikäli hän ei ole kiinnostunut, kysehän ei ole treffeistä.
Loistava ehdotus Helkalla.
Itse suosittelisin kanssa vaikka ihan kävelylenkkiä jos kahvilassa istuminen ahdistaa. Siinä matkan varrella eteen tulee sitten kaikenlaista josta saa jutun juurta.
Jos hiljaisuus on ongelma, menkää leffaan, siellä ei tarvitse puhua.
Kysyimme juuri E-kontakti.fin jäseniltä, mitkä ovat heidän suosikkejaan ensitreffientapaamispaikoiksi. Lukaise tuolta:
http://www.e-kontakti.fi/blogi/yllatystulos-tama-on-huonoin-tapaamispaikka-ensitreffeille/
t: Heli E-kontakti.fistä
- Miltä kuulostaa?
Kiitos. Tuo on muuten totta. Pitää ehkä tehdä sitten niin. :)
- BEM
Itse ainakin arvostaisin suuresti tuollaista naista.
Voihan sitä siellä laavulla vaikka vaan juoda kahvit ja paistaa tikkupullaa jos haluaa jotain tehdä. - Miltä kuulostaa?
Eli uskaltaa pyytää laavulle vaikkei tunnekaan toista? Tosiaan, tiedän vain hänen etunimensä enkä juurikaan mitään muuta. :D Olemme vaihtaneet muutaman sanan, mutta se jo sai minut lämpenemään. Tämä mies ei siis tiedä minun tunteista häntä kohtaan. Haluan vain kuulla sen että onko se hölmöä mennä ehdottamaan. Haluan rohkaisuja. :)
- rohkeutta.
Sinullahan on mahtava idea käytä ihmeessä hyväksi. Minä lähtisin oitis ,jos minut kutsuisit.
- riisuttumies
Menkää johonkin mukavaan baariin
istumaan ja otatte siellä muutamat drinksut
niin kyllä tunnelma vapautuu ja juttu alkaa
luistamaan.
Siellä metsässä voi tulla nimittäin vielä
ahdistuneempi olo.
Tai sitten menette sinne laavulle / kodalle istumaan Alkon kautta
mutta muistakaa ottaa sopivasti että ette eksy metsään humalapäissään, siellä menee kurssi hukkaan totaalisesti kun pimeys iskee .. - Ehhel
Entäs keilaamaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241566- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!701242- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761179Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865