Onko penny merkkinen cruiseri kestävä ja hyvä ajattelin ostaa semmosen mut aika kallis niin onko myös stadiumista ostettu cruiseri hyvä en tee temppuja vaan cruisaan vaan siihen käyttöön ????
helpatkaa
3
103
Vastaukset
- asasfdafd
Ei cruiserit edes oo tehty temppuihin. (Mut jotkut kyl kestää) Penny on varmaankin suosituin cruiseri täl hetkel. Et osta se, mut elä potkase/astu sen päälle liian kovaa usein, sillon se hajoo. Stadiumin halppikset on paskoja. Itellä on Stereo Vinyl Cruiser (Halvempi kuin Penny), ja myös suosittu merkki.
- Lomakkal
Penny-Stereo-Stadium plastiikkadekit on kaikki samoja dekkejä, vain trukit ja renkulat vaihtuu erimerkisiin. Siksi on ihan sama ostatko HongKong dekin vai Stereo dekin. Pennyissä on halparenkaat ja samat kuin Stereossa, trukki on Pennyssä vähän parempi mutta silti avot huonot. Ostaisin budjet sport se on tasalaaatuisin plastikkikruiseri. Temppuja noilla voi tehdä rajallisesti. Myin pois, koska mä sain naurua osakseni koulussa (Alppila).
- Tietäjä
Hei helpatkaa!
Penny-laudat ovat kestäviä ja toimivat kuin häkä. Myös urheilukaupoista saatavat laudat ovat hyviä cruisaamiseen, vauhti ei hyydy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1411765- 401668
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631420- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2101167Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2791113- 701093
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19968- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106898