Olen 47-vuotias mies, innokas uinnin harrastaja. Jo useita vuosia ongelmanani on ollut uimahallissa uimisen jälkeinen alavatsakipu. Tällaisia oireita minulla ole koskaan muulloin kuin uinnin jälkeen.
Kipua ei tunnu uinnin aikana vaan alkaa vasta uinnin jälkeen ja kipu poistuu itsestään muutaman tunnin kulttua uimisesta. Voisiko uinnin aikana nielty allasvesi (ja sen sisältämät kemikaalit) aiheuttaa vatsan ärtymistä? Voisiko uintihengitystekniikallani olla vaikutusta asiaan?
Onko jollakulla vastaanlaisia kokemuksia tai tietoa asiasta?
Alavatsakivut uimahallissa uimisen jälkeen
SwimAway
1
2149
Vastaukset
- Arvailu
Ihan lonkalta kuntouimarina veikkaisin, että hengitykseen se ei liity, koska keuhkot saati pallea eivät ole alavatsassa. Allasvedestä en tiedä, mutta koska se ei ärsytä juuri kenenkään vastaa, saattaa periaatteessa olla, että sinulla on esim jonkinlainen klooriallergia. Toisaalta, silloin ihosikin oireilisi, samaten keuhkot.
Paljonko nielet allasvettä, ei sitä yleensä nieleskellä lainkaan tai tosi pieniä määriä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428