Siis oon tälläne nuori tyttö joka harrastaa nyt viiettä kautta salibandyä. Mut nyt mulle on tullu täs ongelma. Mun jalat on nykyää aika huonos kunnos, siis sattuu ja on muutama rasitusvammaki vissii. Mun hyvin läheine mummi on sanonu mulle et mun pitäs lopettaa mun jalkojen takii.. Mut mä rakastan salibandyy, sen pelaamista, meiän joukkuetta ja kaikkee salibandyssä. Tässä vaihees en lopettas vielä vaikka en oo pystyny vähää aikaa treenaa. Oon semi hyvä pelaa ja en oo iha merkityksetön meiän joukkueelle. Mutta nyt on taas uus ongelma.. Säbä on aika kallista ja meiä perheel ei täl hetkel oo kovikaa paljoo rahaa. Vanhemmat sössöttää siitä et pitää sit lopettaa jos ei pysty pelaa mut kyl mä yleensä kaikki pelit pelaan täysillä ja minet harkat vaikka sattuis kui paljo mut kyl mä tiiän et ne sössöttää syystä. Mut oon miettiny sitäki et menisin harraste porukkaa mut en tiiä kestäsinks sitä. Ja jos kokeilisin ja en onnistuis nii oisin kumminki jääny jälkee siit mun 'oikeest' joukkueest. AUTTAKAA!! Mitä mun pitäs tehä?? (Tiiän tää on sekava)
Pelaamis ongelmia
2
98
Vastaukset
- Säbä-isä
Jos ongelmat jalkojen kanssa ovat yhtään pahempia, kannattaa suosiolla mennä lääkärille. Joudut myös todennäköisesti pitämään vähän taukoa ainakin osasta treenejä mutta tämä on ihan tavallista säbässä joka on aika kova laji jaloille.
Sinun kannattaa myös puhua ongelmista valmentajallenne. Hänen kanssaan voitte varmasti räätälöidä treenejä vastaisuudessa niin että jalkasi kestävät. Ei ole valmentajan tai joukkueenkan etu jos rikot jalkasi.
Sinun kannattaa myös puhua seurasi edustajan kanssa jos harrastuksen taloudellinen puoli on ongelma. Moni seura on valmis joustamaan maksuissa ja auttamaan jos pelaaja on muuten innostunut ja aktiivinen seurassa. Tsemppiä sinulle harrastuksen jatkoon.- Apuakaipaava1
Kiitti vinkeistä! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481208Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 127988
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13835Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
- 39812