Auttakaa mua, meillä on ensi viikon tiistaina koulussa tyttöjen 1500m eli 9.9..
Äsken kävin testaamassa kauanko kestää juosta ja mulla kesti 9:42.
Mulla ei ota henkeen, mutta mun jalat ei vaan kestä tota, jalat ihan paskana ja tunnottomana Ton jälkeen :D
Mikä on oikea juoksutekniikka? Silleen ettei sattuis jalkoihin?
Mun on pakko parantaa parissa päivässä tulosta ainakin 3minuutilla..!
Luin Tossa muiden tuloksia niin 10minuuttia on huono ja 6 minuutista voi saada jo 10 :(
Mä en halua joutua toiseksi mun parhaalle kaverille, joka on näköjään mun pahin kilpailija melki joka lajissa ja joka lajissa parempi kun mä. Ite harrastin pesistä puol vuotta ja en oo vuoteen pelannu muuton takia. Oon noin 170cm pitkä ja painan 49-51kiloa, riippuu vähän.
Mä rupesin itkemään sen jälkeen kun en tajunnut että mun kunto on noin huono ja jalat ei vaan kestä, mulla ei ole aikaa harjotella ja mua ahdistaa toi tosi paljon!!
Auttakaa miten Ton vois jaksaa paremmin? :'(
1500m
veronicaa321
2
104
Vastaukset
- huomannutitsekkin
Paras keino on, jos juokset viikon 1500m siinä aika parantuisi. Paino ei liity mitenkään kuntoon ellei ole ylipainoinen . Normaalipainoinenkin pystyisi juoksemaan paremman jos olisi hyvä kunto.Eli kannattaa treenata.:)
- wwegh
Jos tyttö juoksi tämän testin jo 9.9 niin hittoako kuukautta myöhemmin enää noilla neuvoilla tekee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.726298- 1385692
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4743542Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1131944- 391331
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3871310- 681118
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471014Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110952Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan54920