miten erota helposti

kyllästynyt

Haluaisin eroon vaimostani. Meillä menee ulospäin ihan hyvin. Mutta en itse voi tehdä asioita joita haluan. Vaimon menot on aina tärkeämpiä. Aina pitää olla yhdessä ei ikinä voi olla kavereiden kanssa. Varsinkaan naisten.
Tiedän kyllä että olen tossun alla. Mutta jos ehdotan jotain vaimo alkaa vittuilee henkilökohtaisista asioista. En minäkään ikinä sano vaimoa neekeriksi, enkä läskiksi vaikka olisin kuinka vihainen. Se luulee että minulla on joku uusi, jos ehdotan sille eroa. Alkaa haukkumaan sitä vaikka ei ole edes nähnyt. Tällekin on jo kerran käynyt. Haukkui iso rintaiseksi huoraksi. Ja sanoisi sen vaikka päin naamaa. Muistaa se minuakin nolata muiden ihmisten ollessa paikalla. Itse entekisi sitä edes seläntakana.

11

557

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eronnutt

Mitä merkitystä sillä on mitä vaimo sanoo jos olet päättänyt erota.

• kyllästynyt

Pelkään että tulee nolamaan ja aukomaan päätään mun oven taakse.

• kyllästynyt

Jos olemme kaupassa ja vastaan tekstiviestiin,siitä tulee sanomista. Puhumattakaan jos olen puhelimessa. Mutta vaimo on monesti puhelimessa koko kauppa reissun. Vaimo saa tehdä, jos minä teen niin se suuttuu.
      Sama jos jää juttelemaan vähäksi aikaa vaikka ei ole mitään kiirettä. Vaimo on kyllä jäänyt puhumaan puoleksi tunniksi vaikka meillä oli kiire. Puhelimessa on myös pari tuntia vaikka ei edes halua jutella tämän kanssa. Itse en saisi olla puhelimessa vaikka haluan jutella jollekkin.

• eronnutt

Kun vaimo on kerran huono niin jätä se. Mitä tuota selittelemään enää.

• kyllästynyt
        eronnutt kirjoitti:

Kun vaimo on kerran huono niin jätä se. Mitä tuota selittelemään enää.

Ei ole rahaa uuteen kämppään.olen persaukinen ollut viimeiset 14 vuotta. Jos eroaa miksi siitä pitää jutella. Minulle kävisi että ei tarvitsisi sanoa mitään.

• eronnutt
        kyllästynyt kirjoitti:

Ei ole rahaa uuteen kämppään.olen persaukinen ollut viimeiset 14 vuotta. Jos eroaa miksi siitä pitää jutella. Minulle kävisi että ei tarvitsisi sanoa mitään.

No sitten et voi erota.

• Sitä kuusta kuulemin
        kyllästynyt kirjoitti:

Se on sitä hintaa minkä joudut maksamaan katosta pään päällä. Ei kun sietämään!

• Neuvo julkkikselta

Hyvä kyllästynyt. Tunnettu politiikko Johannes Karjalainen lähti aikanaan vaimonsa luota aamutuimaan jättämällä lapun: "Lähdin enkä koskaan palaa".

• Savolainen

Kumpaa oikeastaan tarkoitat, Johannes Virolaista vaiko Ahti Karjalaista????
        En ole koskaan kuullut Johannes Karjalaisesta poliitikkona.

• Neuvo julkkikselta

Kyllä meni pitkään ennenkuin joku huomasi. Itse huomasin heti kun olin kirjoittanut, mutten viitsinyt ruveta korjaamaan, kun asia oli tärkein. Kyse on tietenkin Johannes Virolaisesta, joka ex-vaimo Kaarinan mukaan oli lähtenyt Kyllikkinsä luokse eräänä aamuna, kun Kaarina vei hänelle aamupalaa huoneeseen. Mene tiedä pitääkö paikkaansa kun tiedotusvälineet vääristelevät joskus puheita.

• luulis tajuavan

:D nimittely on kyllä väärin mutta nuo nimikkeet vain nauratti, tai että nauraisin tuollaiselle epävarmalle naiselle :D minusta sun kannattaa jättää nainen nimenomaan nimittelemällä juuri tuoksi :D sitten lähdet etkä tule takaisin! jääpä mukavat arvet siittä naikkoselle

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2701
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1321
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1155
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1018
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      990
    6. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      976
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      889
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      885
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe