Osaako kukaan antaa suuntaa selektan palkoista? Työ mig-hitsaajana, selektan kautta!? Muilla kokemuksia selektasta?
Vastaukset 3
- Mikkatb
Palkkasi on se mitä on pakko vähimmillään maksaa ja lisiä saat valvoa joka palkassa.
En suosittele ! - Anonyymi
Liksa mahdollisimman pieni että vuokrafirma saa välistä niin paljon kun pystyy vetämään. Lisäksi vuokrafirma pitää sinua omaisuutenaan eikä suostu luopumaan ilman maksuja vaikka se työpaikka mihin menet vuokralle sinut haluaisi itse palkata. Että näin reilua. Jos olet yhtään tuntia ollut vuokrattuna niin tarkistappa että palkka on oikein ja eläkemaksut maksettu eläkeyhtiöösi. Älä usko vuokrafirman selityksiä vaan tsekkaa itse asiat. Tarvittaessa ole yhteydessä ammattiliittoon tai vastaavaan joka neuvoo asioissa.
- Anonyymi
Ei kannata mennä Selektan kautta vuokratyöhön. palkka surkee ja lisäksi ovat vaatineet ettei työntekijän tilannut yritys voi palkata vuokratyöntekijää suoraan tai Selekta lähettää sanktiolaskun yritykselle. Tosi syvältä koko homma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1102321Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???231024- 71912
- 103906
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha589861- 48845
- 82738
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76670Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31646- 69644