Tampereelta tekniikkaopetusta

14+10

Löytyisikö täältä taitavaa uimaria joka haluaisia korvausta vastaan opettaa tekniikkaa aikuiselle? Sairastuminen pakottaa maalta altaaseen enkä osaa uida millään oikealla tekniikalla niin olisi kiva oppia että saisi jotai hyötyäkin.Tiedän,että on erillisiä kursseja aikuiselle mutta mielummin oppisin rauhassa itsekseni kuin isossa ryhmässä eikä ole mahdollista sitoutua tiettyihin kellonaikoihin viikottain.

4

165

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sara79

Rantasipi edenissä Nokialla toimii aikuisten uimakoulu allu! Googleta niin löydät tietoa. Aleksei on ollut mun lapsilla uimakouluopettajana ja vain hyvää sanottavaa.

• uima-apu

En tiedä onko mahdollista, mutta voisit ehkä kysellä seuroilta? Esimerkiksi kilpauimarit (lähinnä ehkä vähän nuoremmat, vanhemmilla taitaa omat aikataulut olla niin tiukat..) saattaisivat olla kiinnostuneita pienimuotoisesta opettamisestakin :) Ainakin niin voisin kuvitella!

• vieriväkivi ei samma

kauheen innoikkaita nuo uimareurat ei ole opetukseen..kiitos verottajan..yksityisiä aqua personal trainereita löytyy joilta saat opeusta privaatisti..itse olen yksi sellainen :))

• ffffffffffffff

Ap kysy sueuroista suoraan, yksityistunnit on yleisiä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      177
      4995
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      19
      4387
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3107
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2952
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2892
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27