Löytyisikö täältä taitavaa uimaria joka haluaisia korvausta vastaan opettaa tekniikkaa aikuiselle? Sairastuminen pakottaa maalta altaaseen enkä osaa uida millään oikealla tekniikalla niin olisi kiva oppia että saisi jotai hyötyäkin.Tiedän,että on erillisiä kursseja aikuiselle mutta mielummin oppisin rauhassa itsekseni kuin isossa ryhmässä eikä ole mahdollista sitoutua tiettyihin kellonaikoihin viikottain.
Tampereelta tekniikkaopetusta
4
110
Vastaukset
- Sara79
Rantasipi edenissä Nokialla toimii aikuisten uimakoulu allu! Googleta niin löydät tietoa. Aleksei on ollut mun lapsilla uimakouluopettajana ja vain hyvää sanottavaa.
- uima-apu
En tiedä onko mahdollista, mutta voisit ehkä kysellä seuroilta? Esimerkiksi kilpauimarit (lähinnä ehkä vähän nuoremmat, vanhemmilla taitaa omat aikataulut olla niin tiukat..) saattaisivat olla kiinnostuneita pienimuotoisesta opettamisestakin :) Ainakin niin voisin kuvitella!
- vieriväkivi ei samma
kauheen innoikkaita nuo uimareurat ei ole opetukseen..kiitos verottajan..yksityisiä aqua personal trainereita löytyy joilta saat opeusta privaatisti..itse olen yksi sellainen :))
- ffffffffffffff
Ap kysy sueuroista suoraan, yksityistunnit on yleisiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1703253
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541859Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471799Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591684- 771584
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3411510Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811369The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201268- 1581132
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251115