Nainen minkälaiset miehet kiinnostuvat sinusta?

Yksi N

Kerrohan ja tiedätkö mistä syystä sinusta kiinnostutaan?
Kiinnostatko useampia miehiä samalla tavalla vai onko yksilöllistä eroa?

Ja lopuksi: ovatko nämä miehet sinun mielestäsi edes kiinnostavia?

114

761

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vagina

Sellaiset vanhemmat sedät kiinnostuvat minusta, minä en heistä.

Ja sitten minusta kiinnostuvat itsevarmat ja röyhkeät, mielestään seksikkäät playerit.

Siinäpä ne kaksi ryhmää... Itse haluaisin kunnollisen, mutta komean, lempeän ja itsevarman, sydämmellisen ja huolehtivaisen, uskollisen miehen, joka ei jätä. Eli ns "täydellisen" miehen :)

• pyh1

Jos tällainen mies löytyisi, niin mitä tekisit saadaksesi hänet parisuhteeseen? Anna kun arvaan, et mitään? ;)

• vagina
        pyh1 kirjoitti:

Jos tällainen mies löytyisi, niin mitä tekisit saadaksesi hänet parisuhteeseen? Anna kun arvaan, et mitään? ;)

Unelmieni mies myös tajuaa että nainen tarvitsee varmistuksen miehen mielenkiinnosta, joten häntä ei haittaa tavoitella minua, koska hän haluaa tavoitella minua, ihan automaattisesti :)

Pahin virhe mitä nainen ikinä voi thedä on jahdata miestä, ikinä tai missään vaiheessa. miehet käyttää naisia jo muuutenkin hyväkseen, saatikka sitten kun nainen oikein jahtaa ja tyrkyttää itseään. Harva nainen on niin tyhmä, että oikein kerjää hyväksikäyttöä.

Unelmieni mies myöksin haluaa minua kovasti, ja kokee minun tavoittelemisen sen arvoiseksi :) Love you, my dream man, wherever u are!!

• jotain rotia nyt
        vagina kirjoitti:

Unelmieni mies myös tajuaa että nainen tarvitsee varmistuksen miehen mielenkiinnosta, joten häntä ei haittaa tavoitella minua, koska hän haluaa tavoitella minua, ihan automaattisesti :)

Pahin virhe mitä nainen ikinä voi thedä on jahdata miestä, ikinä tai missään vaiheessa. miehet käyttää naisia jo muuutenkin hyväkseen, saatikka sitten kun nainen oikein jahtaa ja tyrkyttää itseään. Harva nainen on niin tyhmä, että oikein kerjää hyväksikäyttöä.

Unelmieni mies myöksin haluaa minua kovasti, ja kokee minun tavoittelemisen sen arvoiseksi :) Love you, my dream man, wherever u are!!

Vastaa nyt oikeasti, että mikä siinä aloitteen tekemisessä on niin vaikeaa? Oletteko te naiset tosiaan noin velliperseistä väkeä ihan aikuisen oikeasti. Ei tuommonen passivoitunut ihmisraunio ansaitse mitään miestä. Sorry, mutta näin se vaan on.

• vagina
        jotain rotia nyt kirjoitti:

Vastaa nyt oikeasti, että mikä siinä aloitteen tekemisessä on niin vaikeaa? Oletteko te naiset tosiaan noin velliperseistä väkeä ihan aikuisen oikeasti. Ei tuommonen passivoitunut ihmisraunio ansaitse mitään miestä. Sorry, mutta näin se vaan on.

Kyllä mut on ne mun aiemmatkin eksät iskeneet ja tavoitelleet.

• ätmi
        vagina kirjoitti:

Kyllä mut on ne mun aiemmatkin eksät iskeneet ja tavoitelleet.

Olit silloin nuorempi.

• vagina
        ätmi kirjoitti:

Olit silloin nuorempi.

Turpa kiinni!

• kummitus
        jotain rotia nyt kirjoitti:

Minultahan ei kysytty, mutta kylmästi sanottuna, jos passiivinen odottelu toimii niin miksi tehdä aloitteita itse ja ottaa riski torjunnasta jos ei tarvitse? Voidaan jauhaa reiluudesta ja solidaarisuudesta, mutta ääriharva ihminen sukupuolesta riippumatta on niin kiltti, että nöyryyttäisi itseään huvikseen.

Nykyinen pariutumiskulttuuri ja sen mahdolliset epäkohdat ovat pitkälti miesten ansiota. Ei ole realistista odottaa, että naiset yleisesti ottaisivat aloitteen riskin, jos heidän ei sitä tarvitse tehdä. Ihminen ei vaan olentona toimi niin. Ottakaa miehet itse vastuuta, jos naisilla on teidän mielestänne liikaa seksuaalista valtaa niin se johtuu siitä että te itse sen vallan annatte.

• kummitus kirjoitti:

Minultahan ei kysytty, mutta kylmästi sanottuna, jos passiivinen odottelu toimii niin miksi tehdä aloitteita itse ja ottaa riski torjunnasta jos ei tarvitse? Voidaan jauhaa reiluudesta ja solidaarisuudesta, mutta ääriharva ihminen sukupuolesta riippumatta on niin kiltti, että nöyryyttäisi itseään huvikseen.

Nykyinen pariutumiskulttuuri ja sen mahdolliset epäkohdat ovat pitkälti miesten ansiota. Ei ole realistista odottaa, että naiset yleisesti ottaisivat aloitteen riskin, jos heidän ei sitä tarvitse tehdä. Ihminen ei vaan olentona toimi niin. Ottakaa miehet itse vastuuta, jos naisilla on teidän mielestänne liikaa seksuaalista valtaa niin se johtuu siitä että te itse sen vallan annatte.

Amen!

• komea atm
        kummitus kirjoitti:

Tätähän me ätmit olemme yrittäneet sanoa. 90% miehistä kuitenkin on aloitteellisia, joten ihan turha taistella sitä vastaan. Se muuttuu vasta satojen tuhanisen vuosien aikana, mikäli ihmisen evoluutio menee siihen suuntaan. Tuskinpa kuitenkaan. Merkittävällä valtaosalla selkärankaisista eläinlajeista vastuu on uroksella. Vaikka onhan homo sapiensin elinympäristö ja -tavat toki hyvin poikkeavat muusta eläinkunnasta, joten kehitys voi mennäkin eri suuntaan.

Veikkaanpa ettei edes Helsingin naiset lähesty miehiä, vaikka siellä on selkeä naisenemmistö. Se 90% miehistä joka tapauksessa luo illuusion naisille siitä, että he ovat haluttuja parisuhteeseen myös Helsingissä, missä on todellisuudessa miesten markkinat (mutta edelleen toki naisten irtoseksimarkkinat).

Minun ohjeeni tässä vallitsevassa tilanteessa miehille onkin, että kyynärpäätaktikoikaa se muija itsellenne, ennen kuin joku toinen ehtii.

• ht ...
        vagina kirjoitti:

Turpa kiinni!

Olisko tuo äksy luonteesi kenties karkottanut ne edelliset eksät. :P

• ätmi
        komea atm kirjoitti:

Tätähän me ätmit olemme yrittäneet sanoa. 90% miehistä kuitenkin on aloitteellisia, joten ihan turha taistella sitä vastaan. Se muuttuu vasta satojen tuhanisen vuosien aikana, mikäli ihmisen evoluutio menee siihen suuntaan. Tuskinpa kuitenkaan. Merkittävällä valtaosalla selkärankaisista eläinlajeista vastuu on uroksella. Vaikka onhan homo sapiensin elinympäristö ja -tavat toki hyvin poikkeavat muusta eläinkunnasta, joten kehitys voi mennäkin eri suuntaan.

Veikkaanpa ettei edes Helsingin naiset lähesty miehiä, vaikka siellä on selkeä naisenemmistö. Se 90% miehistä joka tapauksessa luo illuusion naisille siitä, että he ovat haluttuja parisuhteeseen myös Helsingissä, missä on todellisuudessa miesten markkinat (mutta edelleen toki naisten irtoseksimarkkinat).

Minun ohjeeni tässä vallitsevassa tilanteessa miehille onkin, että kyynärpäätaktikoikaa se muija itsellenne, ennen kuin joku toinen ehtii.

Ei Helsingissäkään ole naisenemmistöä. Siellä asuu enemmän naisia, mutta se ei kerro mitään siitä, kuka Helsingin kaduilla pyörii päivät pääksytysten -- ja sehän on tietenkin naapurikuntien miesenemmistö, joka käy Hesassa töissä ja viettämässä vapaa-aikaa.

• ht ...
        kummitus kirjoitti:

Valitettavan totta.

Totuus on se että aina löytyy niitä itsevarmoja miehiä, jotka jaksavat vähät välittää jatkuvista pakeista ja ovat valmiita iskemään kiinni naiseen kuin naiseen.

Joten tuo nyt hyvin pitkälti pakottaa myös meidät muut epäitsevarmemmatkin miehet, jotka eivät haluaisi nöyryyttää itseään kuitenkin nöyrtymään, olemaan aloitteellisia ja keräämään niitä pakkeja. Vaihtoehto on jäädä ikuisesti yksin.

Samasta syystä tietysti myös kaikki miehet leimataan yleensä "pelkän p*llun perässä juokseviksi sioiksi". Koska ne kaikista itsevarmimmat ja röyhkeimmät miehet ovat ne jotka tehtailevat 10 kertaa enemmän aloitteita naisten suuntaan kuin muut. Ja kun naiset lähinnä passiivisesti valitsevat tehdyistä aloitteista sen mihin vastaavat - eivätkä itse tee aloitteita - niin 90% ajasta naiset näkevät vain sen yhden miesryhmän ja päätyvät useimmin niiden kanssa suhteisiin (jotka jäävät sitten helposti lyhyiksi).

Maailma ja pariutuminen nyt vaan toimii nykyään noin. En tiedä voiko tuosta syyttää sen enempää naisia kuin miehiä. Koska molemmat omalla käytöksellään ylläpitävät tuota. Naiset voisivat tuon kierteen rikkoa muuttamalla käytöstään (alkamalla tekemään aloitteita kaikille miehille, tai vaan tasaisen varmasti hylkimällä niitä liian aloitteellisia miehiä). Ja miehet (lähinnä ne muutamat itsevarmimmat casanovat) voisivat tuon rikkoa muuttamalla käytöstään ja lopettamalla naisten jatkuvan jahtaamisen.

Lienee selvää että ne casanovat jotka tuohon kykenevät eivät tuota lopeta, koska juuri he saavat tuosta asetelmasta sen haluamansa etulyöntiaseman. Sehän olisi typerää ihan vaan kiltteyttään luopua siitä hyvästä asemasta.

Oikeastaan se ainoa ryhmä joka ei voi tuohon vaikuttaa, on juuri ne epäitsevarmat ja vähemmän halutut miehet, joille tuohon tilanteeseen nöyrtyminen ja sopeutuminen on pakon sanelemaa, jollei halua jäädä pois koko parisuhdemarkkinoilta. On vaan pakko tehdä aloitteita ja kärvistellä pakkien kanssa vaikka se tuntuisikin jatkuvalta pään hakkaamiselta seinään ja samalla oman psyykkeen takomista kasaan vasaralla. Se on vaan kestettävä "miehen lailla". Pitipä siitä tai ei.

Samalla tavalla naisten on vaan kestettävä se että jos passiivisena valikoi vaan niistä itsevarmimmista ja hurmaavimmista miehistä, jotka tekevät jatkuvasti niitä aloitteita, niin sitten pitää ymmärtää että se sydän särkyy ajoittain kun lankeaa niihin "pleijereihin" ja auervaaroihin. Se on pelin henki. Pitipä siitä tai ei.

• Woman up!
        kummitus kirjoitti:

Älä ala vierittämään epätasa-arvoa potevien niskaan vastuuta.

Kun kerran tiedät että teillä naisilla (?) on se valta, niin sen sijaan että olisit selkärangaton vätys, ala lähestyä.

Todennäköisyys seuran saamiseen on naisella suurempi, ei miehellä, joten on idioottimaista että mies on se joka sitten menee vaivaamaan naisia!

Koko pariutumiskulttuuri on 100% sen osapuolen ansiota, jolla on valta, eli naisen.

Silloin vanhoina hyvinä aikoina kun naisiltakin jotain vaaditiiin, sai herrasmiehet naisia, nyt jännäjyystärit ja jokainen tietää että se on naisten syytä.

• vagina
        ht ... kirjoitti:

Olisko tuo äksy luonteesi kenties karkottanut ne edelliset eksät. :P

Minä en vain salli että minua kiusataan tai haukutaan tällä palstalla. Täällä on hirvittävät määrät näitä "koulukiusaajia", tai sitten se on vain yksi ja sama hullu. en puhu noin oikeassa maailmassa, mutta siellä ei kukaan olekaan niin törkeä kuin täällä.

• Waiting for Godot
        helka kirjoitti:

Amen!

Kuinkahan hyvin on tuottanut passiivinen odottelu helkalle tulosta kun pitää tänne kirjoitella jatkuvasti aloituksia, miten suomalaiset naiset ei saa miestä?

• Musta kiinnostuu miehet, jotka tykkää muodokkaista naisista. Siksi kai just vanhemmat miehet on aina olleet enemmistö kiinnostujissa. Tänä kesänä tosin on tullut muutamalta reippaasti nuoremmaltakin varsin suoria ja selkeitä osoituksia kiinnostuksesta. Nuorin tais olla 19. Pidin sitä vaan lähinnä outona ja epäilyttävänä, että oli joku piilokamerajuttu tai vedonlyönti kavereiden kanssa.
      Mutta näin off the record-mainintana kävi kyllä vähän kielletyn hedelmän houkutus mielessä! Että, mitenköhän olis poika suoriutunut jos... ;)

Useimmiten ne on niitä tylsiä tissi-tai peppumiehiä, jotka ei muuta mussa näekään. Ja jos keskustelu alkaa jotenkin siihen liittyen, niin se on ohi jo ennen kuin ehtii alkaakaan. Varsinkin tuolla yöelämässä se on sitä. Enkä ole edes mitenkään tyrkky tyyliltäni, päinvastoin.

Harva herättää mielenkiintoa nykyään. Olen nyt ehkä vähän passivoitunut asiassa.
      Juttusille tulevat miehet on selvästi olleet kuitenkin ulkonäköönsä ja tyyliin ainakin vähän panostavia, ihan tavallisia tyyppejä. Ei mitään fitnessbodareita eikä mallipoikia.
      Useimmat voisi ollakin kiinnostavia, mutta johtuen kai omasta viime aikaisesta passivoitumisesta, en oikeasti jaksa kauaa minkään humalaisen komistuksen tilitystä baaritiskillä. Mulla on nyt kai vähän hanskat tiskissä hetken aikaa. On nyt muita asioita, joiden kanssa menee aikaa ja energiaa. Täytyy saada arki ja aikataulu kuntoon, niin ehkä sit taas jaksaa :)

• neiti ruiskukka

Hyvä kysymys. Ei mitään hajua, vissiin semmoset, jotka ei kuitenkaan ikinä kerro mulle siitä kiinnostuksesta. Ei miehiltä saa mitään yksityiskohtaista analyysiä kiinnostuksen syystä, muuten kuin ehkä hohtimilla vetämällä.

• Gammaromeo

Ihan samahan se on minusta paljolti naistenkin kanssa. Kyllähän sitä omat vahvuutensa paljolti tietää ja voi mielessään jotain arvella, mutta tarkemmat perustelut naiselta on kyllä enimmäkseen tullut vasta kun asiaa on erikseen kysynyt.

• neiti ruiskukka
        Gammaromeo kirjoitti:

Ihan samahan se on minusta paljolti naistenkin kanssa. Kyllähän sitä omat vahvuutensa paljolti tietää ja voi mielessään jotain arvella, mutta tarkemmat perustelut naiselta on kyllä enimmäkseen tullut vasta kun asiaa on erikseen kysynyt.

Voipi olla noinkin päin.

• ht ...
        neiti ruiskukka kirjoitti:

Voipi olla noinkin päin.

"Ei mitään hajua, vissiin semmoset, jotka ei kuitenkaan ikinä kerro mulle siitä kiinnostuksesta."

Kai niitä kiinnostuneita on sitten sellaisiakin jotka kertovat siitä? Kai nyt saat jotain aloitteita miehiltä? (= jonkin kiinnostuksen osoitus, eri asia onko se vain seksuaalista vai suhdemielessä).

Ja jos ei niitä aloitteita tule, niin oletkos antanut miehille järkeviä mahdollisuuksia sellaisten tekemiseen. Kuten ätmeillekin sanotaan... "Niin ei kukaan tule kotoa hakemaan". :P

• neiti ruiskukka
        ht ... kirjoitti:

"Ei mitään hajua, vissiin semmoset, jotka ei kuitenkaan ikinä kerro mulle siitä kiinnostuksesta."

Kai niitä kiinnostuneita on sitten sellaisiakin jotka kertovat siitä? Kai nyt saat jotain aloitteita miehiltä? (= jonkin kiinnostuksen osoitus, eri asia onko se vain seksuaalista vai suhdemielessä).

Ja jos ei niitä aloitteita tule, niin oletkos antanut miehille järkeviä mahdollisuuksia sellaisten tekemiseen. Kuten ätmeillekin sanotaan... "Niin ei kukaan tule kotoa hakemaan". :P

"Ja jos ei niitä aloitteita tule, niin oletkos antanut miehille järkeviä mahdollisuuksia sellaisten tekemiseen. Kuten ätmeillekin sanotaan... "Niin ei kukaan tule kotoa hakemaan". :P"

No en nyt ole itseäni tai sinkkuuttani hirveästi missään markkinoinut. Aloitteiden määrät sais kyllä varmaan nousuun kun kävis baareissa ja kirjautuis johonkin deittipalstalle. Jotenkin vaan ahdistaa koko baari meininki ku en itse ensinnäkään kiinnostu heti pelkän ulkonäön perusteella, en usko, että siellä kovin paljon pyörii minun tyylistäni porukkaa, ihmiset ovat liian humalassa, ei voi jutella kunnolla kun musiikki on liian kovalla ja liian moni on pelkkää seksiseuraa hakemassa. Luultavasti joutuisin siis vain jakelemaan pakkeja jonkun lähestyessä. Muutenkaan ei kiinnosta vain huvin vuoksi lähteä keräilemään aloitteita miehiltä.

Näissä nykyisissä aktiviteeteissani ei paljon miehiä pyöri, enkä oo ainakaan toistaiseksi jaksanut pelkästään miehenhaku mielessä hakeutua vaikka johonkin tiettyyn harrastusporukkaan. Kiinnostuksen osoituksia ja juttusille hakeutumista tapahtui esim. junissa silloin kun tuli vielä matkusteltua junilla aika paljon. Työ- ja harjoittelupaikoilla.. jotkut miehet ovat vaikuttaneet kiinnostuneilta, mutta tilanne on äänyt jotenkin epäselväksi eikä suoraa aloitetta oo koskaan kuulunut, ja sitten reippaasti vanhemmalta varatulta mieheltä hillitöntä flirttailua, johon piti sitten puuttuakin kun meni vähän liiallisuuksiin..ja aika harvoihin miehiin työn kautta kuitenkaan edes tutustuu ja monet ovat varattuja.

Netissähän noita aloitteita tulee, jos pyörähtää vähänkin aikaa esim. nettideiteissä. On mua kadulla tai kaupassakin jonku kerran lähestytty.. Sitten on kaikenmaailman humalaisten höpinöitä ja huuteluita, joita ei oo tullut otettua edes tosissaan.

Mutta tosiaan ei mua kiinnosta kuinka paljon saan aloitteita vaan se, että vaikka se yksikin aloite johtaisi joskus siihen, että löytyisi sellainen mies, jonka kanssa voisi alkaa pidempään suhteeseen ja suunnitella yhteistä tulevaisuutta.

• yhyy....

Seksimielessä komeat jne itsevarmat miehet.
      Parisuhdemielessä ihan jees -näköiset, älykkäät ja koulutetut miehet.

En tiedä mistä syistä miehet kiinnostuvat. Enkä oikeastaan tiedä olenko sinänsä kiinnostunut kummastakaan ryhmästä. Sinkkuna mennään niin kauan, että löydän joskus miehen joka tuntuu kaikin puolin itselle sopivalta. Jos ei niin sitten ei voi mitään.

• kivireki

Onko liian vaikeaa lähestyä miestä ihan oma-aloitteisesti? ;)

• yhy.............
        kivireki kirjoitti:

Onko liian vaikeaa lähestyä miestä ihan oma-aloitteisesti? ;)

Olen lähestynytkin pari kertaa, ne kerrat eivät edenneet parisuhteeksi saakka. Turha tehdä päätelmiä yhden viestin perusteella, jossa en edes erittele kumpi osapuoli on tehnyt aloitteen. Aloituksessahan kysytään "kiinnostumista", ei aloitteen tekemistä.

• totuus2

"Sinkkuna mennään niin kauan, että löydän joskus miehen joka tuntuu kaikin puolin itselle sopivalta. Jos ei niin sitten ei voi mitään. "

Noin nirsojen naisten on vaikea ketään löytää parisuhteeseen.

• yhyy..........
        totuus2 kirjoitti:

"Sinkkuna mennään niin kauan, että löydän joskus miehen joka tuntuu kaikin puolin itselle sopivalta. Jos ei niin sitten ei voi mitään. "

Noin nirsojen naisten on vaikea ketään löytää parisuhteeseen.

Onneksi mun "nirsous" ei ole ollut eikä tule olemaan keltään muulta pois kuin minulta itseltäni. Turha muiden murehtia.

• Totuus2
        yhyy.......... kirjoitti:

Onneksi mun "nirsous" ei ole ollut eikä tule olemaan keltään muulta pois kuin minulta itseltäni. Turha muiden murehtia.

Voi se olla niiltä miehiltä pois, jotka kelpuuttaisivat sinut parisuhteeseen, mutta sinä et heitä.

• yhyy...........
        Totuus2 kirjoitti:

Voi se olla niiltä miehiltä pois, jotka kelpuuttaisivat sinut parisuhteeseen, mutta sinä et heitä.

Kyllä niille miehille riittää kalaa meressä jotka ovat olleet minusta parisuhdemielessä kiinnostuneita ;) Toisin kuin osa ihmisistä, en kuvittele olevani kellekään korvaamaton.

• totuus2
        yhyy........... kirjoitti:

Kyllä niille miehille riittää kalaa meressä jotka ovat olleet minusta parisuhdemielessä kiinnostuneita ;) Toisin kuin osa ihmisistä, en kuvittele olevani kellekään korvaamaton.

Se että meressä riittää kaloja ei ole sama asia kuin että sieltä saisi jonkin kalan itselleen kalastettua. Voihan sinulla tietysti olla tarkat tiedot kaikkien em. mielessä sinua lähestyneiden äijien myöhemmistä vaiheista.

• yhyy....
        totuus2 kirjoitti:

Se että meressä riittää kaloja ei ole sama asia kuin että sieltä saisi jonkin kalan itselleen kalastettua. Voihan sinulla tietysti olla tarkat tiedot kaikkien em. mielessä sinua lähestyneiden äijien myöhemmistä vaiheista.

Kyllä jokainen hyvä mies (mitä nuo minusta kiinnostuneet ovat olleet) tulevat löytämään jonkin upean naisen itselleen ja takuulla paljon paremman mitä itse olisin koskaan edes voinut olla :)

• Gammaromeo
        yhyy.... kirjoitti:

Kyllä jokainen hyvä mies (mitä nuo minusta kiinnostuneet ovat olleet) tulevat löytämään jonkin upean naisen itselleen ja takuulla paljon paremman mitä itse olisin koskaan edes voinut olla :)

Valitettavasti moni hyväkin mies jää ilman, niin kaunis ajatus kuin se että jokainen hyvä mies tulee löytämään upean naisen onkin.

• yhyy..........
        Gammaromeo kirjoitti:

Valitettavasti moni hyväkin mies jää ilman, niin kaunis ajatus kuin se että jokainen hyvä mies tulee löytämään upean naisen onkin.

Puhuin vain niistä miehistä, jotka tiedän. En hyvistä noin yleisesti.

Lisäksi moni hyväkin nainen jää myös sinkuksi, mutta sitähän ei tällä palstalla (ymmärrettävästi) tajuta.

• kummitus
        yhyy.... kirjoitti:

Allekirjoitan. Kaikki tuntemani minusta aikanaan yksipuolisesti kiinnostuneet miehet ovat nykyään parisuhteessa, monet minua nuoremman ja kauniimman naisen kanssa. Tämän palstan vakiojengille tullee yllätyksenä, mutta oikeassa maailmassa monet ihan kivat miehet saavat ihan kivoja naisia. Ihan totta.

• ht ...
        kummitus kirjoitti:

Allekirjoitan. Kaikki tuntemani minusta aikanaan yksipuolisesti kiinnostuneet miehet ovat nykyään parisuhteessa, monet minua nuoremman ja kauniimman naisen kanssa. Tämän palstan vakiojengille tullee yllätyksenä, mutta oikeassa maailmassa monet ihan kivat miehet saavat ihan kivoja naisia. Ihan totta.

Juu. Onhan tuo tullut huomattua. Ne ihan kivat ja peruslookeilla varustetut miehet tuntuu saavan ihan nättejä ja kivoja naisia.

Siksihän se laittaa aina ajoittain miettimään että miten oudolta vajaamieliseltä hiipparilta sitä täytyy itse vaikuttaa naisten silmissä kun ei itse ole ollut vielä misään suhteessa. :)

Oman käsitykseni mukaan en nyt sellainen outo vajaamielinen hiippari ole, mutta ehkä se on vaan vääristynyttä minäkuvaa. ;) Toisaalta, kun en ole aktiivisesti vuosikausiin etsinyt naista ja ei ole ammatin tai muunkaan puolesta voinut oikein naisia tavata, niin ehkä ei tarvitse olla edes outo että on jäänyt ilman. Ehkä voi olla ihan kiva mies ja jäädä silti ilman jos ei tajua tehdä asialle mitään ja haaskaa elämänsä työntekoon ja muuhun turhanpäiväisyyteen.

No. Se asia on nyt korjauksen alla. Saa nähdä miten käy.

• ,.,.,.
        kummitus kirjoitti:

Mutta sinulle tuskin tulee yllätyksenä se, että monet ihan kivat miehet jäävät kokonaan ilman naista.

• tippa silmänurkassa

No voi yhyy iha hirvee kohtalo sulla

• tasokas nainen

köyhät ei pysty maksamaan varatut rikkaat heillä on maksu kykyä ihania ja pultsarit ja muut laitapuolen kulkijat jos en muuta saa niin käyvät

• totuus2

Tasokkuutesi ei liene koulutuksellista viestisi kirjoitusasusta päätellen.

• tasokas nainen
        totuus2 kirjoitti:

Tasokkuutesi ei liene koulutuksellista viestisi kirjoitusasusta päätellen.

mitenniin kyllä olin kirjotin esseitä sun muita ja sain joskus yläasteel kasinki. ainaki kerran tuli kasi.

ja oon nättiki ku mikä. teininä voitin miss siideri kilpuilun. vaikka oha siitä ny aikaa jo kai melko monta vuogtta, mutta siideri kyllä maistuu edelleen, heh heh.

• Tätä mä oon miettinyt usein, musta kiinnostuu nuoret ja ujot miehet, lyön vaikka vetoa että joku "mamma" juttu menossa lol:)

• ,.,.,.,.

No sinä menet kasvoiltasi 10 vuotta nuoremmasta ja taidat olla lisäksi aika lyhyt. Et kuvien perusteella myöskään pukeudu kovin äitimäisesti joten en usko, että mistään äitijutusta on kyse, vaan ihan aidosta kiinnostuksesta.

• ht ...

Mistäs tiedät että ne kiinnostuneet miehet on olleet ujoja? Jos ne on uskaltanut lähestyä ja tehdä kiinnostuksensa sinulle selväksi, niin eihän ne kovin ujoja ole sit voineet olla?

• Jaa? kiitoksia vaan:) En ole mikään super pitkä,164 cm..peruspituus mun ikäluokalle;)
        Mä ajattelin etä jos se on joku ikäjuttu,suurin osa näistä kundeista on tiennyt mun iän,jos joku vähän päälle 20 on kiinnostunut niin kyllä se vähän ihmetyttää,vaikkei siinä siis pahaa ole! Joskus jotkut 17 vee pojat ovat yrittäneet,sillon piti nauraa ja sanoa jotain:)

ht,no tunsin suurimman osan näistä nuorista miehistä,tottahan toikin on,eihän sitä oikeasti tiedä miten ujo toinen on,eikä siinäkään ole mitään pahaa jos on ujo,olen minäkin joskus. Mutta se vaan oli, ei siitä olisi tullut mitään,liian erinlaiset luonteet.

• aikuinen.nainen.mä.oon.

Musta ainakin ovat aina kiinnostuneet suomalaiset hyvännäköset, huippuitsevarmat, tunne-älykkäät ja supliikkimiehet ja kyllä, he ovat ihania.
      Kiinnostuneita ovat myös ulkomaalaiset ja vanhat suomalaiaet miehet (yli 30v) ja heistä en ole kiinnostunut enkä pidä siitä kun he tavoittelevat minua.

• Totuus2

Ei kuulostaa ainakaan iältään tai kypsyydeltään minkään aikuisen naisen ajattelulta, että yli 30 v miehistä ei pidä, eikä edes osaa arvostaa että tuonikäiset miehet ovat kiinnostuneita.

• aikuinen.nainen.mä.oon
        Totuus2 kirjoitti:

Ei kuulostaa ainakaan iältään tai kypsyydeltään minkään aikuisen naisen ajattelulta, että yli 30 v miehistä ei pidä, eikä edes osaa arvostaa että tuonikäiset miehet ovat kiinnostuneita.

No oisko yli 45v sit parempi..sellaset kenestä vanhuus näkyy. Heidän toivoisi tavottelevan ikäisiään.

• Totuus2
        aikuinen.nainen.mä.oon kirjoitti:

No oisko yli 45v sit parempi..sellaset kenestä vanhuus näkyy. Heidän toivoisi tavottelevan ikäisiään.

Mien olisi esim. 31-45v. ei rupsahtaneet miehet?

• aikuinen.nainen.mä.oon
        Totuus2 kirjoitti:

Mien olisi esim. 31-45v. ei rupsahtaneet miehet?

Oikein hyviä.

• sophisticated

Siis milloin 30v on määritelty vanhaksi!? Ok, jos itse olet vasta 20v, niin hivenen paremmin ymmärrän, mutta irl kaikki tuntemani 30v ovat kyllä ihan nuoria vielä, vaikkei mitään vauvoja enää.

Mies on "vanhus" sitten kun on täyttänyt sen 40v, sillä se on ihan se virallinen keski-ikäisyyden rajapyykki, keski-ikäinen ihminen ei ole enää nuori. Nuorekas voi olla.

Tosin, mikään ei ole hirveämpää, kuin itseään kaksi kertaa nuorempia jahtaava keski-ikäinen irstas mies.

Pitäisi olla laki, joka kieltäisi yli kymmenen vuotta nuoremman jahtaamisen. Kyllä siinä jotain alistamishalukkuutta on, jos valitsee mahd tyttärensä ikäisen naisen itselleen! Jotain pedofiliafantasiaa seurustella tyttärensä kanssa. Tai miehen, ei siinä mitään.

• kelaa näitä
        sophisticated kirjoitti:

Siis milloin 30v on määritelty vanhaksi!? Ok, jos itse olet vasta 20v, niin hivenen paremmin ymmärrän, mutta irl kaikki tuntemani 30v ovat kyllä ihan nuoria vielä, vaikkei mitään vauvoja enää.

Mies on "vanhus" sitten kun on täyttänyt sen 40v, sillä se on ihan se virallinen keski-ikäisyyden rajapyykki, keski-ikäinen ihminen ei ole enää nuori. Nuorekas voi olla.

Tosin, mikään ei ole hirveämpää, kuin itseään kaksi kertaa nuorempia jahtaava keski-ikäinen irstas mies.

Pitäisi olla laki, joka kieltäisi yli kymmenen vuotta nuoremman jahtaamisen. Kyllä siinä jotain alistamishalukkuutta on, jos valitsee mahd tyttärensä ikäisen naisen itselleen! Jotain pedofiliafantasiaa seurustella tyttärensä kanssa. Tai miehen, ei siinä mitään.

Se on täysin luonnollista, että mies haluaa vielä seitsemänkymppisenäkin korkeimman statuksen naisen, eli alle 25-vuotiaan, hedelmällisen naisen. Se taas ei ole millään muotoa luonnollista, että vanhaa naista kiinnostaisi joku statukseton ja epävarma kloppi. Toki joku 40-vuotias ja elämänsä hienosti rakentanut mies voi jo vanhempaakin naista kiinnostaa. Mutta kun sellainen mies kiinnostaa niitä nuorempiakin. ;)

• Näin on marjat

Kun kyseessä on nainen, on miehen kiinnostus yleensä kahdenlaista:

- puhtaasti seksiin liittyvä kiinnostuminen
      - kiinnostuminen naisesta ns. parisuhdemielessä

Perinteisesti nainen ei osaa erottaa näitä asioita, ainakaan, jos mies on naisen mielestä kiinnostava.

• nainennnnnnnnn

Osaatko kertoa miten nuo erottaisi toisistaan...siis seksistä kiinnostuneet ja parisuhteesta kiinnostuneet miehet?
        Itse en ainakaan halua parisuhteeseen miehen kanssa joka ei himoitse minua.

• Yksi N
        nainennnnnnnnn kirjoitti:

Osaatko kertoa miten nuo erottaisi toisistaan...siis seksistä kiinnostuneet ja parisuhteesta kiinnostuneet miehet?
        Itse en ainakaan halua parisuhteeseen miehen kanssa joka ei himoitse minua.

"Itse en ainakaan halua parisuhteeseen miehen kanssa joka ei himoitse minua."

Onko tässä kyse himon näyttämisestä? Sitäkö odotat miehen käytökseltä?

Vai tarkoitatko sitä, että osa miehistä lähestyy sinua vaikkei halua sinun kanssasi seksiä? En kyllä uskontähän viimeksi mainittuun.

Tarkoitan, että jos vaan ja kelpuuttaa ne himonsa heti näyttävät miehet, niin silloin on heikot mahdollisuudet löytää ne parisuhteesta kiinnostuneet miehet.

• nainennnnnnnnn
        Yksi N kirjoitti:

"Itse en ainakaan halua parisuhteeseen miehen kanssa joka ei himoitse minua."

Onko tässä kyse himon näyttämisestä? Sitäkö odotat miehen käytökseltä?

Vai tarkoitatko sitä, että osa miehistä lähestyy sinua vaikkei halua sinun kanssasi seksiä? En kyllä uskontähän viimeksi mainittuun.

Tarkoitan, että jos vaan ja kelpuuttaa ne himonsa heti näyttävät miehet, niin silloin on heikot mahdollisuudet löytää ne parisuhteesta kiinnostuneet miehet.

No pahahan se on tietää mitä vakavamieliset nössöt haluavat kun eivät mitenkään kiinnostustaan osoita. Eovät pussaa eivätkä halaa eivätkä katso lämpimästi. Haluaisivat kyllä toisille treffeille mutta minä en. Haluan vain miehiä jotka osaavat näyttää tunteensa.

• Säälittävää

No pahahan se on tietää mitä vakavamieliset nössöt haluavat kun eivät mitenkään kiinnostustaan osoita. Eovät pussaa eivätkä halaa eivätkä katso lämpimästi. Haluaisivat kyllä toisille treffeille mutta minä en. Haluan vain miehiä jotka osaavat näyttää tunteensa.

Eli pimppa ei ole märkänä niin sydämesi sanoo ei?

Jospa he huoripukit katsovat kuitenkin lämpimästi ja "halailevat"

• ht ...

"Haluan vain miehiä jotka osaavat näyttää tunteensa."

Kyllä sitä monet miehet osaa näyttää varmaan tunteensa kunhan ensin vähän lämpenee ja ne tunteet oikeasti herää. Ja kunhan uskaltavat. Jos yleensä saa naisilta pakkeja, niin sitä voi tulla aika varovaiseksi siinä että ei nolaa itseään. Ihan samaahan naisetkin tekee. Eivät kerro kiinnostustaan suoraan ennen kuin mies on tehnyt selväksi oman kiinnostuksensa.

Toisaalta, kuten tiedämme, miehen kuuluu olla itsevarma, joten kai se vaan olisi miesten tehtävä näyttää ne tunteet ja ottaa se riski että tulee ammutuksi alas ja tuntee itsensä nolostuneeksi ja hölmöksi kun vastapuolella ei olekaan mitään kiinnostusta.

Itse en myöskään voi väittää että olisin ensitapaamisella yhteenkään naiseen oikeasti todella palavasti ihastunut (ainakaan millään nettideiteillä) - joten en ala sellaista ihastusta mitenkään pelimiesmäisesti feikkaamaankaan. Toki, on ollut niitä muutamia harvoja naisia, jotka ovat herättäneet mielenkiinnon niin että luulisin kyllä ihastuvani heti jos vain naiseen pääsisi kunnolla tutustumaan ja nainen osoittaisi kiinnostusta takaisinpäin.

Voi siis olla että naisetkin missaavat ihan hyviä miehiä, jotka olisivat kiinnostuneita, vain sen takia että mies ei palavasti rakastu ensisilmäyksellä eikä myöskään esitä palavaa kiinnostusta koska se yksi tapaaminen ei siihen riitä ja koska nainen ei anna mitään signaalia myöskään itse kiinnostuksesta. (Ja sitten sen takia nainen ei edes anna sit toista tapaamismahdollisuutta.)

• nainennnnnnnnn
        ht ... kirjoitti:

"Haluan vain miehiä jotka osaavat näyttää tunteensa."

Kyllä sitä monet miehet osaa näyttää varmaan tunteensa kunhan ensin vähän lämpenee ja ne tunteet oikeasti herää. Ja kunhan uskaltavat. Jos yleensä saa naisilta pakkeja, niin sitä voi tulla aika varovaiseksi siinä että ei nolaa itseään. Ihan samaahan naisetkin tekee. Eivät kerro kiinnostustaan suoraan ennen kuin mies on tehnyt selväksi oman kiinnostuksensa.

Toisaalta, kuten tiedämme, miehen kuuluu olla itsevarma, joten kai se vaan olisi miesten tehtävä näyttää ne tunteet ja ottaa se riski että tulee ammutuksi alas ja tuntee itsensä nolostuneeksi ja hölmöksi kun vastapuolella ei olekaan mitään kiinnostusta.

Itse en myöskään voi väittää että olisin ensitapaamisella yhteenkään naiseen oikeasti todella palavasti ihastunut (ainakaan millään nettideiteillä) - joten en ala sellaista ihastusta mitenkään pelimiesmäisesti feikkaamaankaan. Toki, on ollut niitä muutamia harvoja naisia, jotka ovat herättäneet mielenkiinnon niin että luulisin kyllä ihastuvani heti jos vain naiseen pääsisi kunnolla tutustumaan ja nainen osoittaisi kiinnostusta takaisinpäin.

Voi siis olla että naisetkin missaavat ihan hyviä miehiä, jotka olisivat kiinnostuneita, vain sen takia että mies ei palavasti rakastu ensisilmäyksellä eikä myöskään esitä palavaa kiinnostusta koska se yksi tapaaminen ei siihen riitä ja koska nainen ei anna mitään signaalia myöskään itse kiinnostuksesta. (Ja sitten sen takia nainen ei edes anna sit toista tapaamismahdollisuutta.)

Olin esim yhden kerran treffeillä miehen kanssa. Oli pakkasta, talvi ja tosi liukasta. Kahvittelun jälkeen käveltiin paljon ulkona ja juteltiin siinä samaan aikaan.Veinasin kaatua liukkailla kengilläni ja tämä mies ei edes ottanut mua kädestä kiinni vaikka pelkäsin kuollakseni että kaadun minä hetkenä tahansa. Se oli KAMALAA! Jos ois edes hitusen verran tilannetajua ja romanttinen niin tajuis että auttaa jotenkin!!!
        Ei myöskään maksanut kahvejani. Oli kuitenkin kovin innokas toisille treffeille joille en yllätys yllätys suostunut. Miehen pitää olla ritarillinen Mies. Ei itsekäs paska joka ei huomaa edes sitä että nainen veinaa kaatua jäällä!

• ,.,.,.

Olin esim yhden kerran treffeillä miehen kanssa. Oli pakkasta, talvi ja tosi liukasta. Kahvittelun jälkeen käveltiin paljon ulkona ja juteltiin siinä samaan aikaan.Veinasin kaatua liukkailla kengilläni ja tämä mies ei edes ottanut mua kädestä kiinni vaikka pelkäsin kuollakseni että kaadun minä hetkenä tahansa. Se oli KAMALAA! Jos ois edes hitusen verran tilannetajua ja romanttinen niin tajuis että auttaa jotenkin!!!
        Ei myöskään maksanut kahvejani. Oli kuitenkin kovin innokas toisille treffeille joille en yllätys yllätys suostunut. Miehen pitää olla ritarillinen Mies. Ei itsekäs paska joka ei huomaa edes sitä että nainen veinaa kaatua jäällä!

Et tajunnut asian ydintä. Miestä jännitti tilanne ja hän ei halunnut tunkeutua henkilökohtaiselle reviirillesi. Se on nimittäin kiellettyä tässä feministisessä valtiossa. Jos hän olisi ollut sillä hetkellä poikaystäväsi, niin tottakai hän olisi auttanut. Mies ei saa koskea naiseen, ennen kun nainen on antanut sanallisen luvan. Muuten pelottaa, että joutuu vankilaan. Kahviakaan hän ei sinulle ostanut, koska hän tietää, että tasa-arvon aikana se on loukkaus naista kohtaan.

• nainennnnnnnnn
        ,.,.,. kirjoitti:

Et tajunnut asian ydintä. Miestä jännitti tilanne ja hän ei halunnut tunkeutua henkilökohtaiselle reviirillesi. Se on nimittäin kiellettyä tässä feministisessä valtiossa. Jos hän olisi ollut sillä hetkellä poikaystäväsi, niin tottakai hän olisi auttanut. Mies ei saa koskea naiseen, ennen kun nainen on antanut sanallisen luvan. Muuten pelottaa, että joutuu vankilaan. Kahviakaan hän ei sinulle ostanut, koska hän tietää, että tasa-arvon aikana se on loukkaus naista kohtaan.

Kumma kun KAIKKI muut deitit on osannu pitää kädestä vaikkei ois liukastakaan ja maksaa kahvit. Tällasten pikkujuttujen myötä ihmisestä käsittyy kuva.
        Ja toi oli varmaan vitsi että pitää kysyä sanallinen lupa koskettamiselle? Mulla on mielestäni ollut paras mahdollinen seksi-ja suhde-elämä ja kertaakaan ei ole mies suullista lupaa mihinkään kysyny!!!! Jos te kyselette lupaa koskettamiselle niin ei ihme jos ootte yksin.

• nainennnnnnnnn
        ,.,.,. kirjoitti:

Käden ojentaminen jäätiköllä liukastelevalle ihmiselle ei ole toisen henk.koht.alueelle tunkeutumista vaan sen pitäisi olla automaatio kun näkee ettei toinen pääse liikkumaan kunnolla. Meillä oli molemmilla lämpimät paksut hanskat että minkäänlaista ihokosketustakaan ei olisi tullut!

• Yks N

Kerrohan ja tiedätkö mistä syystä sinusta kiinnostutaan?
      V: Pyhä yksinkertaisuus minun kohdallani on se, että minulla on Ihanteellinen vyötärö-lantiosuhde, jonka ansiosta kiinnostujia on paljon. Millainenhan osuus (%) heteromiehistä on niitä, joille tämä piirre ei herätä minkäänlaista värinää?

Kiinnostatko useampia miehiä samalla tavalla vai onko yksilöllistä eroa?
      Käsittääkseni tuo yllä mainittu vyötärö-lantiosuhde vaikuttaa kaikkien tapausten taustalla oli miehen motiivi mikä tahansa. En usko että mies voi sulkea miehen katseensa tältä asialta.

Ja lopuksi: ovatko nämä miehet sinun mielestäsi edes kiinnostavia?
      Heidän joukosta pitäisi löytää sellainen, joka haluaa nähdä minussa muutakin. Todennäköisesti hän on sellainen, johon olen tutustunut paremmin työelämässä, nuoruusvuosina tai joku uusi jonka kanssa saan syvälliset keskustelut ja elämänarvot esille.

Tuossa olivat minun ajatukseni tästä aiheesta, josta tein aloituksen. Pieni itsetutkiskelu on paikallaan ja sen perusteella voi vaikuttaa omaan elämään.

Kiitos muille vastauksista. Laittakaa lisää.

• ei kukaan :(

Minullakin on ns täydellinen vyötärö-lantiosuhde, mutta kukaan ei ole ollut koskaan kiinnostunut. Minulla on myös aika rumahkot kasvot, joten en usko, että kukaan mies edes huomaa lantioni ja vyötäräni suhdetta.

Ja vastaus alkuperäiseen kysymykseen siis on, että ei minkäänlaiset. Ei yhtä ainoaa lähestymistä 35 -vuotisen elämäni aikana.

• kummitus

Minusta kiinnostuvat lähinnä nörtit ja tietyn tyypin metroseksuaalit. En tiedä miksi. Olen kuitenkin sikälli onnekkaassa asemassa, että keskimäärin minusta kiinnostuva miestyyppi on karkeasti ottaen myös minua kiinnostava ja minulle sopivin miestyyppi.

Jostain syystä saan iskuyrityksiä hyvin harvoin, mutta yleensä melko potentiaalisilta ehdokkailta. Vuosia sitten tekemääni deitti-ilmoitukseenkin tuli naisten yleensä valittamien satojen pillinvonkausviestien sijaan vain muutamia mutta todella fiksuja ja asiallisia viestejä. Hyvä niin, vaikken elämäntilanteen muuttumisen vuoksi silloin vastannut yhteenkään.

• näin se on

yks n miksi se täytyy olla joku tuttu olisitte jo pari jos kumpaakin kiinnostaisi miksi et etsi aivan tuntematonta johonka tutustut paremmin esim kumpi suhde tulee kestämään olette olleet koullu tai opiskelu kavereita ja olette työkavereita tunnette toisenne miksi ette ole jo pari ehkä kun kumpikin on sinkkuja ja parempaa ei ole näkyvissä niin seukataan kunnes parempi tulee kuvioihin mukaan tai tapaat tuntemattoman miehen esim tansseissa tai kaupassa ja tutustutte seukkaatte menette naimisiin saatte useita lapsia ja olette onnellisia koko elämänne ja seksiä piisaa on aitoa rakkautta mutta sinä ilmeisesti petät ekan kanssa kun tapaatte ja sinkkuna etsit taas uutta miestä sitä tuttua kun taas entisesi löytää sen kunnollisen naisen ja elävät onnellisesti yhdessä älä sitten häiritse exääsi vaikka kuinka haluaisit sen oikean onnen takaisin ei hän enään sinua rakasta vaan uutta naistaan ei halua olla exän kanssa hän ei onnea tuonut

• Joskus kyllä on ihan tasokkaatkin ja minua itseäni kiinnostavat miehet kiinnostuneet, mutta nämä jutut ovat aina kaatuneet siihen ettei kumpikaan ole saanut aikaiseksi tehtyä aloitetta. Sen sijaan tasottomat miehet joista en ole itse tippaakaan kiinnostunut, ovat kyllä niitä aloitteita tehneetkin.

Onko muut naiset huomanneet tällaista ilmiötä, että aloitteiden tekoa harrastavat useimmiten ne ja vain ne miehet joilla ei ole onnistumiselle juurikaan edellytyksiä, kun taas tasokkaat jättävät ne aloitteet tekemättä vaikka nainen olisi kiinnostavakin?

• yhyy....

En ole huomannut.

Minusta pikemminkin tasottomammat miehet eivät tee aloitteita itse, mutta lähtevät helposti mukaan jos nainen näyttää aktiivisuutensa. Tasokkaat miehet sen sijaan tuntuvat olevan suhteellisen tasapainossa sen suhteen mitä haluavat ja toimivat kun näkevät tilaisuuden ja itselleen hyvän naisen. Tasokkuus on tietenkin suhteellista, eli jokaisella on siihen omat kriteerinsä.

Olen kenties siitä erikoinen nainen, etten ole kohdannut mitään sen suurempaa häirintää tai lähestymisyrityksiä joltain aivan tasottomimmilta miehiltä. Suurimmaksi osaksi saan itselleni sopivilta miehiltä huomiota ja hyvä niin.

• tasopoliisi

Kyllä me tasottomatkin miehet osataan olla tekemättä alotteita ja osa niistä tasokkaistakaan ei uskalla, koska pelkää olevansa liian tasoton.

• mmmmmgirl

Ei tasokkaiden miesten mitään alotteita tarvi tehdä koska niillä on uusi nainen joka nurkan takana. Ottavat minkä haluavat.

• tasopoliisi kirjoitti:

Kyllä me tasottomatkin miehet osataan olla tekemättä alotteita ja osa niistä tasokkaistakaan ei uskalla, koska pelkää olevansa liian tasoton.

”osa niistä tasokkaistakaan ei uskalla, koska pelkää olevansa liian tasoton”

Tuota juuri tarkoitin, että joskus tuntuu että juuri niillä tasokkailla miehillä on omituisia komplekseja oman kelpaavuutensa suhteen ja jättävät siksi aloitteet tekemättä niille oikeasti kiinnostaville naisille. Tätähän täällä harvoin myönnetään, vaan selitetään että syynä miehen passiivisuuteen on naisen tasottomuus tai paska luonne.

Ei tämä tasoteoria mitään avaruustiedettä ole, vaan yksinkertaisesti sitä, että samankaltaisella elämäntyylillä ja –katsomuksella varustettujen ihmisten väliset suhteet tuntuisivat kaiken järjen mukaan toimivimmilta ja kestävimmiltä.

Minulle esim. osoittavat hyvin usein kiinnostuvan läskit sohvaperunamiehet, vaikka itse olen aikamoisen liikunnallinen ihminen. Sen sijaan itseni kanssa suunnilleen samalla kuntotasolla oleville miehille olen kuin ilmaa, tai ehkä joku saattaa jonkin aikaa vilkuilla ennen kuin päättääkin valita jonkun toisen naisen aloitteensa kohteeksi.

Myönnän kyllä että minussa on itsessänikin vikaa, eli hommat voisi sujua paremmin jos vain alkaisi tekemään niitä rautalangasta väännettyjä aloitteita kiinnostaville miehille. Mutta minkäs teet kun ei ole sitä itsetuntoa mitenkään liian isolla kauhalla annettu, ja toisaalta saamieni aloitteiden tai kiinnostuksen ”osoitusten” (tai siis nimenomaan sitä kiinnostusta ei ole osoitettu, mutta on ollut jollain tavalla havaittavissa) johdosta ei ole vielä tarvinnut lopullisesti heittää kirvestä kaivoon sen suhteen, että joku tasokaskin mies minua ihan itse joskus vielä lähestyisi.

• mmmmmgirl kirjoitti:

Ei tasokkaiden miesten mitään alotteita tarvi tehdä koska niillä on uusi nainen joka nurkan takana. Ottavat minkä haluavat.

Varmasti totta tuokin että näillä ytmeillä on sitten sitä valinnanvaraakin vaikka kuinka paljon. Mutta sitä en ymmärrä, että miksi jättävät sen aloitteen tekemättä edes joillekin naisille, josta muuten näyttävät olevan kiinnostuneita, jos kerta tietävät olevansa hyviä siinä naisten kaatamisessa.

• ,.,.,.,.
        stellaria81 kirjoitti:

Tuota juuri tarkoitin, että joskus tuntuu että juuri niillä tasokkailla miehillä on omituisia komplekseja oman kelpaavuutensa suhteen ja jättävät siksi aloitteet tekemättä niille oikeasti kiinnostaville naisille. Tätähän täällä harvoin myönnetään, vaan selitetään että syynä miehen passiivisuuteen on naisen tasottomuus tai paska luonne.

Ei tämä tasoteoria mitään avaruustiedettä ole, vaan yksinkertaisesti sitä, että samankaltaisella elämäntyylillä ja –katsomuksella varustettujen ihmisten väliset suhteet tuntuisivat kaiken järjen mukaan toimivimmilta ja kestävimmiltä.

Minulle esim. osoittavat hyvin usein kiinnostuvan läskit sohvaperunamiehet, vaikka itse olen aikamoisen liikunnallinen ihminen. Sen sijaan itseni kanssa suunnilleen samalla kuntotasolla oleville miehille olen kuin ilmaa, tai ehkä joku saattaa jonkin aikaa vilkuilla ennen kuin päättääkin valita jonkun toisen naisen aloitteensa kohteeksi.

Myönnän kyllä että minussa on itsessänikin vikaa, eli hommat voisi sujua paremmin jos vain alkaisi tekemään niitä rautalangasta väännettyjä aloitteita kiinnostaville miehille. Mutta minkäs teet kun ei ole sitä itsetuntoa mitenkään liian isolla kauhalla annettu, ja toisaalta saamieni aloitteiden tai kiinnostuksen ”osoitusten” (tai siis nimenomaan sitä kiinnostusta ei ole osoitettu, mutta on ollut jollain tavalla havaittavissa) johdosta ei ole vielä tarvinnut lopullisesti heittää kirvestä kaivoon sen suhteen, että joku tasokaskin mies minua ihan itse joskus vielä lähestyisi.

"Tuota juuri tarkoitin, että joskus tuntuu että juuri niillä tasokkailla miehillä on omituisia komplekseja oman kelpaavuutensa suhteen ja jättävät siksi aloitteet tekemättä niille oikeasti kiinnostaville naisille."

Tällaiset miehet ovat ätmejä ja kuten normaalia fiksumpana naisena olet huomannut, jotkut ätmit ovat tasokkaita. http://i.imgur.com/H8bxz8W.jpg

• kuitenkin heikko
        stellaria81 kirjoitti:

Varmasti totta tuokin että näillä ytmeillä on sitten sitä valinnanvaraakin vaikka kuinka paljon. Mutta sitä en ymmärrä, että miksi jättävät sen aloitteen tekemättä edes joillekin naisille, josta muuten näyttävät olevan kiinnostuneita, jos kerta tietävät olevansa hyviä siinä naisten kaatamisessa.

Puhun omasta puolestani.

Yhtäältä olen rento, supliikki ja itsevarma. Naiset tykkää, en toki saa ketä tahansa. Käännän päitä ja saan aloitteita ja naisilta tuleva silmäpeli on välillä ihan älytöntä.

Toisaalta. Sisältä olen herkkä, iso sydän, vahva empaatti. Hetkittäin olen hieman epävarma ja uskoni menettänyt. Silloin kun se tunne lyö päälle aloitteen teko on hyvin vaikeaa. Nainen kiinnostaa liikaa ja alkaa suojautuminen. Tässä kohtaa naisen pitäisi tulla vähän vastaan.

Flirttaan, pidän hauskaa, mutta aika harvoin lähden kenenkään mukaan. Mun tavoite ei ole kaataa mahdollisimman paljon naisia vaan se yksi oikea ja forever.

• nmbvmnvbmn

Millä tavoin "tasottomia" suhun nähden?

• vcnbxcncxvn
        stellaria81 kirjoitti:

Miehellä on ulkonäkötaso ja sisäinen taso, joka on se merkitsevämpi. (itsevarmuus, rohkeus, supliikki, tilannetaju, ITSETUNTO jne)
        "Arka mies kun ei saa komiaa naista" :)

Todellakin on avaruustiedettä.

• :DD
        ,.,.,.,. kirjoitti:

"Tuota juuri tarkoitin, että joskus tuntuu että juuri niillä tasokkailla miehillä on omituisia komplekseja oman kelpaavuutensa suhteen ja jättävät siksi aloitteet tekemättä niille oikeasti kiinnostaville naisille."

Tällaiset miehet ovat ätmejä ja kuten normaalia fiksumpana naisena olet huomannut, jotkut ätmit ovat tasokkaita. http://i.imgur.com/H8bxz8W.jpg

:D

• nainen ...

Minusta ovat kiinnostuneet yleensä miehet joilla on samat kiinnostuksen kohteet.
      Näihin kuuluvat muusikko miehet jotka soittavat jotain soitinta ja ovat bändeissä.
      Mutta myös akateemiset miehet ovat olleet kiinnostuneita minusta vaikka itsellä on vain ammattikoulu käytynä.

• Snööf

No aika hiljaista on ollut viimeiset 10 vuotta, 4 miestä on ilmoittanut olevansa kiinnostuneita. Kaikki ovat olleet sellaisia hiljaisia, langanlaihoja nörttipoikia, jotka ovat etsineet äitihahmoa. Ei ole kiinnostanut. Olen nyt 30, itsekkin vähän nörtti mutta ihan normaalipainoinen.

• 3+2

Miksi epäilet heidän etsineen äitihahmoa, miten se tuli ilmi käytännössä?

• limelight
        3+2 kirjoitti:

Minusta kiinnostuu ylipäätään komeat ja itsevarmat miehet, urheilijat, lääkärit jne.

Ikävä kyllä olen huomannut että vedän myös narsisteja/sosiopaatteja, mutta olen onneksi oppinut välttämään heidän ansansa.

Olen sellainen nainen, että miehiä joskus pelottaa lähestyä minua, mutta se on vain hyvä, olisi hurjaa jos kaikki lähestyisi.

Haluaisin kuitenkin ennen kaikkea sydämmellisen ja huomaavaisen miehen, joka pitäisi hyvää huolta minusta. Minua ei oikeastaan enää statukset puhuttele, kun olen oppinut näkemään miten tyhjää sellaisen kanssa seurusteleminen on.

Haluan siis AIVAN erilaisen miehen kuin mitä minulla on aiemmin ollut, mutta he eivät yleensä lähesty minua. Itselleni taas on vaikeaa alkaa ketään miestä jahtaamaan, korkeintaan voin hymyillä lämpimästi ja kutsuvasti. Jos mies ei siitä uskalla jo saada vinkkiä yrittää, niin se on harmi. Minusta saisi hyvän tyttöystävän joku mukava ja kiva, mies mutta hän harvoin, tai ei koskana lähesty minua, katsoo vain, mutta ei lähesty. Surullista.

• Snööf
        3+2 kirjoitti:

Äitihahmoa etsivällä miehellä on sellainen kadonneen koiranpennu katse ja kamala halu kuulla naiselta lässytystä. Äitihahmoa hakeva mies haluaa käpertyä naisen syliin, saada pään paijausta ja kannustavia pusutteluja.

Äitihahmoa etsivä mies haluaa, että nainen ohjaa, kannattaa ja tekee kaikki päätökset miehen puolesta. Äitihahmoa hakeava mies haluaa, että nainen on hänelle puskuri kaikelta pahalta maailmassa.

Tällainen mies voi sopia jollekulle toiselle naiselle, vaan ei minulle. Kun kysyt äitihahmoa hakevalta mieheltä minne mentäisi, hän sanoo, että päätä sinä. Kun kysyt, että mitäs syötäisiin, hän sanoo, että päätä sinä.

Äitihahmoa hakevat miehet ovat tohveleita, joista ei saa heidän omia mielipiteitä irti. He ovat myös älyllisesti laiskoja. Ja tämäkös ärsyttää minua. Kaikilla on mielipiteitä ja ajatuksia, minä haluan kuulla ne.

• ,.,.,.,.
        Snööf kirjoitti:

Äitihahmoa etsivällä miehellä on sellainen kadonneen koiranpennu katse ja kamala halu kuulla naiselta lässytystä. Äitihahmoa hakeva mies haluaa käpertyä naisen syliin, saada pään paijausta ja kannustavia pusutteluja.

Äitihahmoa etsivä mies haluaa, että nainen ohjaa, kannattaa ja tekee kaikki päätökset miehen puolesta. Äitihahmoa hakeava mies haluaa, että nainen on hänelle puskuri kaikelta pahalta maailmassa.

Tällainen mies voi sopia jollekulle toiselle naiselle, vaan ei minulle. Kun kysyt äitihahmoa hakevalta mieheltä minne mentäisi, hän sanoo, että päätä sinä. Kun kysyt, että mitäs syötäisiin, hän sanoo, että päätä sinä.

Äitihahmoa hakevat miehet ovat tohveleita, joista ei saa heidän omia mielipiteitä irti. He ovat myös älyllisesti laiskoja. Ja tämäkös ärsyttää minua. Kaikilla on mielipiteitä ja ajatuksia, minä haluan kuulla ne.

Eli äitihahmoa etsivät miehet ovat täsmälleen kuin naisia. Eihän nainen naisen kanssa tahdo olla.

• Yksi N
        limelight kirjoitti:

Minusta kiinnostuu ylipäätään komeat ja itsevarmat miehet, urheilijat, lääkärit jne.

Ikävä kyllä olen huomannut että vedän myös narsisteja/sosiopaatteja, mutta olen onneksi oppinut välttämään heidän ansansa.

Olen sellainen nainen, että miehiä joskus pelottaa lähestyä minua, mutta se on vain hyvä, olisi hurjaa jos kaikki lähestyisi.

Haluaisin kuitenkin ennen kaikkea sydämmellisen ja huomaavaisen miehen, joka pitäisi hyvää huolta minusta. Minua ei oikeastaan enää statukset puhuttele, kun olen oppinut näkemään miten tyhjää sellaisen kanssa seurusteleminen on.

Haluan siis AIVAN erilaisen miehen kuin mitä minulla on aiemmin ollut, mutta he eivät yleensä lähesty minua. Itselleni taas on vaikeaa alkaa ketään miestä jahtaamaan, korkeintaan voin hymyillä lämpimästi ja kutsuvasti. Jos mies ei siitä uskalla jo saada vinkkiä yrittää, niin se on harmi. Minusta saisi hyvän tyttöystävän joku mukava ja kiva, mies mutta hän harvoin, tai ei koskana lähesty minua, katsoo vain, mutta ei lähesty. Surullista.

Kiitos kommentoinnista.

Kirjoitit alla olevaa
        "Haluan siis AIVAN erilaisen miehen kuin mitä minulla on aiemmin ollut, mutta he eivät yleensä lähesty minua."

Tulkitsinko oikein, että ne sinun edeltävät miehet ovat olleet niitä komeita ja menestyviä, joista tuossa alussa mainitsit?
        Jos näin on, niin onko kuitenkin niin että huomaamattasi käyttäytyt niin, että ihannemiehesi kuvittelevat että edelleen etsit entisten miesystäviesi kaltaisia?
        Sellaisessa tilanteessa aloitteen tekeminen kieltämättä on hankalaa.

• miehesinurkasta
        limelight kirjoitti:

Itsehän oman elämäsi pilaat aloitekyvyttömyydelläsi. Surullista.

• Kaatokännissä olevat miehet.

• Busted!

Ja sinä juuri sanoit toisaalla että sinulla ei ole kysyntää. :D

Taas nainen jolla on kysyntää, mutta joka laskee miehiksi vain ytmit!

• Voisko olla niin, että kännissä miehet ovat aidoimmillaan, eli haluaisivat lähestyä selvin päinkin, mutta eivät vain uskalla? Itse en juurikaan kännisten miesten kanssa ole tekemisissä, joten ei ole tullut testattua tuota omalla kohdalla.

• Selvennetääs tätä nyt.

Kaatokännissä eli lähestulkoon sammumispisteessä oleva mies, joka voisi kiinnostua vaikka lyhtypylväästä, koska on niin kännissä ettei edes tajua kunnolla ympäristöään tai muuten sen verran jurrissa, että uskaltaa avata suunsa koska sattui istumaan minun viereen tai minua vastapäätä.
        Näissä tilanteissa olisi voinut olla minkälainen matami tahansa.

Ja tuohon "Taas nainen jolla on kysyntää, mutta joka laskee miehiksi vain ytmit!" Tässä ei ole ollut kysymys kysynnästä ollenkaan - ainakaan omasta mielestäni - on vain haluttu jutella jonkun naista etäisesti muistuttavan kanssa, ei muuta.
        Enkä nyt muutenkaan halua elämääni rappioalkoholistia tai miestä jolla on alkoholiongelma. Juon itse hyvin vähän alkoholia. Eikä muutenkaan kännissä olevan miehen "kiinnostus" ole kovinkaan mieltä ylentävää.

Eikä minulla ole mitään kysyntää, ei ole koskaan ollut. Tässä kysyttiin millaiset miehet ovat kiinnostuneita. Kun olen lukenut muiden naisten viestejä, niin minä selvästi puhun ihan erlilaisesta kiinnostumisesta kuin muut naiset täällä. Mitään vastaavaa mitä muut ovat kertoneet ei ole tapahtunut minulle. Jos joku muka sitten olisi ollut kiinnostunut niin en ole edes tajunnut sitä kiinnostumiseksi, koska olen niin tottunut siihen, ettei minusta olla kiinnostuneita.

• femnerd kirjoitti:

Selvennetääs tätä nyt.

Kaatokännissä eli lähestulkoon sammumispisteessä oleva mies, joka voisi kiinnostua vaikka lyhtypylväästä, koska on niin kännissä ettei edes tajua kunnolla ympäristöään tai muuten sen verran jurrissa, että uskaltaa avata suunsa koska sattui istumaan minun viereen tai minua vastapäätä.

Ja tuohon "Taas nainen jolla on kysyntää, mutta joka laskee miehiksi vain ytmit!" Tässä ei ole ollut kysymys kysynnästä ollenkaan - ainakaan omasta mielestäni - on vain haluttu jutella jonkun naista etäisesti muistuttavan kanssa, ei muuta.
        Enkä nyt muutenkaan halua elämääni rappioalkoholistia tai miestä jolla on alkoholiongelma. Juon itse hyvin vähän alkoholia. Eikä muutenkaan kännissä olevan miehen "kiinnostus" ole kovinkaan mieltä ylentävää.

Eikä minulla ole mitään kysyntää, ei ole koskaan ollut. Tässä kysyttiin millaiset miehet ovat kiinnostuneita. Kun olen lukenut muiden naisten viestejä, niin minä selvästi puhun ihan erlilaisesta kiinnostumisesta kuin muut naiset täällä. Mitään vastaavaa mitä muut ovat kertoneet ei ole tapahtunut minulle. Jos joku muka sitten olisi ollut kiinnostunut niin en ole edes tajunnut sitä kiinnostumiseksi, koska olen niin tottunut siihen, ettei minusta olla kiinnostuneita.

Ja nuo kännisten "kiinnostumiset" ovat tapahtuneet päiväsaikaan. Olen ollut bussipysäkillä, bussissa, metrossa tai junassa. Selvinpäin ei yksikään mies ole minua lähestynyt paitsi kysyäkseen paljonko kello tai kysynyt neuvoa.

• femnerd kirjoitti:

Selvennetääs tätä nyt.

No voi kyllä ollakin niin että heikko itsetuntosi estää sinua huomaamasta sellaista miesten kiinnostusta jota he eivät varsinaisesti pyri näyttämään. Itsellänikin saattaa olla ongelmia tämän asian kanssa (ja nuorempana oli vielä paljon enempi), eli vasta tosi pitkän ajan kuluttua tapahtumasta olen tajunnut että hitsi hei, se mieshän taisi olla minusta kiinnostunut, ja sitten liian asialinjalla pitäytymällä olen kyllä ihan raatorehellisesti sanottuna itse mokeltanut koko homman.

Jotkut kiinnostuneet miehet nyt eivät vain tee sitä aloitetta vaikka mikä olisi. Syynä voi olla epävarmuus omasta itsestä tai se, ettei koe naista kuitenkaan jollain tavalla sopivaksi itselleen, emme voi tietää. Onhan jotkut miehet täällä palstallakin tunnustaneet etteivät pysty tekemään aloitteita niille oikeasti kiinnostaville naisille, vaan lähestyvät pelkästään niitä yhdentekeviä naisia ja sitten ehkä laiskuuttaan tyytyvätkin siihen mitä sattuvat saamaan vaikkeivät niin onnellisia olisikaan.

• stellaria81 kirjoitti:

No voi kyllä ollakin niin että heikko itsetuntosi estää sinua huomaamasta sellaista miesten kiinnostusta jota he eivät varsinaisesti pyri näyttämään. Itsellänikin saattaa olla ongelmia tämän asian kanssa (ja nuorempana oli vielä paljon enempi), eli vasta tosi pitkän ajan kuluttua tapahtumasta olen tajunnut että hitsi hei, se mieshän taisi olla minusta kiinnostunut, ja sitten liian asialinjalla pitäytymällä olen kyllä ihan raatorehellisesti sanottuna itse mokeltanut koko homman.

Jotkut kiinnostuneet miehet nyt eivät vain tee sitä aloitetta vaikka mikä olisi. Syynä voi olla epävarmuus omasta itsestä tai se, ettei koe naista kuitenkaan jollain tavalla sopivaksi itselleen, emme voi tietää. Onhan jotkut miehet täällä palstallakin tunnustaneet etteivät pysty tekemään aloitteita niille oikeasti kiinnostaville naisille, vaan lähestyvät pelkästään niitä yhdentekeviä naisia ja sitten ehkä laiskuuttaan tyytyvätkin siihen mitä sattuvat saamaan vaikkeivät niin onnellisia olisikaan.

"No voi kyllä ollakin niin että heikko itsetuntosi estää sinua huomaamasta sellaista miesten kiinnostusta jota he eivät varsinaisesti pyri näyttämään."

Ääh, en tiedä. Joskus olen miettinyt, että oliko - kyseessä oli lyhytaikainen työkaveri - minusta kiinnostunut. Pidin sitä, että hän jutteli kanssani työajalla kuitenkin ystävällisyytenä ja kaveruutena. Jutteli hän muidenkin naistyöntekijöiden kanssa. Olen sitä mieltä, että hän siis ei ollut kiinnostunut. Ja toisekseen se, että näytän ikäistäni nuoremmalta eli vaikka hän olisikin ollut kiinnostunut niin kiinnostus olisi loppunut kun hän olisi saanut tietää ikäni. Ikäeroa oli varmasti 10 vuotta.

• fghfdhfgjhfg
        stellaria81 kirjoitti:

Voisko olla niin, että kännissä miehet ovat aidoimmillaan, eli haluaisivat lähestyä selvin päinkin, mutta eivät vain uskalla? Itse en juurikaan kännisten miesten kanssa ole tekemisissä, joten ei ole tullut testattua tuota omalla kohdalla.

Joskus voi olla juurikin the case, joskus taas ei :D

• babyface?kurppa

Itseäni nuoremmat kiinnostuvat minusta. Olin juuri nettitreffeillä ja mies jankutti, että olen kuitenkin 17. Ajattelin, että olen niin lapsellinen "teinipissis" tms. Ei mieltä ylentävää.

Vastikään naapuriini muutti nuori mies, joka kovasti jutusteli aina nähdessään. Kun tuli puhettä iästä ja selvisi, että olen 10v. vanhempi, hän meni ihan lukkoon ja eipä ole sittemmin jäänyt enää heittämään läppää.

Tuo pettymys ja perääntyminen on yleistä, kun ne itseäni 10v. nuoremmat miehet lähestyvät ja päästään jutuissa ikään asti. Nuoremmat eivät itseäni erityisemmin kiinnosta. Etsin nyt netistä oman ikäistä tai vanhempaa miestä.

• babyfaced

Hei!

Mulla on ihan sama ongelma, minusta kiinnostuu itseäni paljon nuoremmat miehet, ja minäkin kiinnostun heistä, mutta he sitten säikähtävät kun kuulevat että olen niin paljon vanhempi.

Tulee mieleen, että miten se numero voi vaikuttaa niin paljon että sitten se ihminen nähdään muka niin erilailla? Vai onko se vaan sitten niiden nuorten poikien kypsymättömyyttä? Itsekin muistan joskus 23- vuotiaana, että jo 25- vuotiaat olivat niiin "vanhoja" :) Nykyään jo tietää että enemmän kuin ikä, niin ihmisen luonne, ja geenit määräävät koko lopputuloksen.

Jotenkin turhauttavaa kun jatkuvasti nuoremmat lähestyy mutta sitten säikähtää ikää. Ihanaa että näytän nuorelta, mutta ei tämäkään kivaa ole!

• hapottaa
        babyfaced kirjoitti:

Hei!

Mulla on ihan sama ongelma, minusta kiinnostuu itseäni paljon nuoremmat miehet, ja minäkin kiinnostun heistä, mutta he sitten säikähtävät kun kuulevat että olen niin paljon vanhempi.

Tulee mieleen, että miten se numero voi vaikuttaa niin paljon että sitten se ihminen nähdään muka niin erilailla? Vai onko se vaan sitten niiden nuorten poikien kypsymättömyyttä? Itsekin muistan joskus 23- vuotiaana, että jo 25- vuotiaat olivat niiin "vanhoja" :) Nykyään jo tietää että enemmän kuin ikä, niin ihmisen luonne, ja geenit määräävät koko lopputuloksen.

Jotenkin turhauttavaa kun jatkuvasti nuoremmat lähestyy mutta sitten säikähtää ikää. Ihanaa että näytän nuorelta, mutta ei tämäkään kivaa ole!

Sama ongelma täällä, olen mies.

Mua lähestyy järjestäin 10v ja ylikin nuoremmat naiset ja kun kerron ikäni, niin homma yleensä kuihtuu siihen. Syö itsetuntoa. Oletusarvoisesti odotan saavani pakit kun mua tullaan iskemään. Aika ironista.

Edellinen tyttöystävä oli mua 8v nuorempi ja näytti vielä helposti 5v sitä nuoremmalta. En ikinä olisi tohtinut lähestyä häntä ensin. Ihana ihminen, jolla on spesiaalipaikka mun sydämessä aina. Ajoitus oli vaan toivottoman huono molempien kannalta, ei tullut valmista meistä.

Omat lähestymiset pyrin valitsemaan huolella, mutta toi ikäkysymyksen tuoma paine on aika kova.

• erilaiset.

en löydä en

• mietintää

Vielä naisena sanoisin, että vaikeaa tietää kuka on tosissaan kiinnostunut. Kerran puhuin yhden miespuolisen kaverin kanssa tästä, että mikä siinä on kun oikeassa arkielämässä harvoin kukaan mies näyttää mitään kiinnostumista, baareissa sen sijaan kaikki ovat kimpussa. No, mies sanoi siihen. että sehän on alkoholi mikä sen kiinnostuksen näyttämisen miehillä mahdollistaa.

Mutta naisena otan kaikki huomionosoitukset baareissa aina siitä näkökulmasta, että se tulee seksinsaamisen toivossa. Että ei tässä kauheasti tilanteita jää sellaiselle deittikulttuurille kuten muissa maissa, joissa treffeillepyytämiset on pääasiassa selvänä.

Ja joku joka vastaa tähän, että "tee itse aloite" niin en, koska en halua tällä hetkellä suhdetta. Mietin vain tätä oletusta, että naisen kuuluisi jostain tietää millä mielellä mies on liikkeellä: kiinnostanko seksi- vai parisuhdemielessä miestä.

• pampiini

Hyvä pointti. Miestenkin tulisi tajuta, että suurin osa niistä pakeistakin tulee naisilta jotka ajattelevat "tuo haluaa vain seksiä". Itse en tiedä yhtään naista joka on otettu siitä että joku mies haluaa käyttää häntä seksuaalisesti hyväkseen.

Jos taas mies osoittaa aisallista kiinnostusta naiseen pariutumismielessä, on nainen yleensä otettu ja myötämielisempi.

• -------------------

Mikä siinä on niin vaikeaa tutustua ihmisiin ihan muuten vain ja katsoa sitten ajan kanssa onko siitä mihinkään? Eihän mahdollisen suhteen toimivuudestakaan tiedä ennen kuin toisen todella tuntee paremmin. Siksi nämä "kenen kuuluu tehdä aloite"-jutut on niin typeriä ja lapsellisiakin suorastaan. Ihan yhtä hyvin sitä voi nainenkin jututtaa kiinnostavan tuntuista miestä ja jos huomaakin, että mies ei olekaan niin kiinnostava kuin aluksi vaikutti, niin sitten voi kiittää, kumartaa ja poistua. Ei jokaisen lähestymisen tarvitse olla mikään "alaks olee" tai "lähdetään panemaan".

• mietintää
        ------------------- kirjoitti:

Mikä siinä on niin vaikeaa tutustua ihmisiin ihan muuten vain ja katsoa sitten ajan kanssa onko siitä mihinkään? Eihän mahdollisen suhteen toimivuudestakaan tiedä ennen kuin toisen todella tuntee paremmin. Siksi nämä "kenen kuuluu tehdä aloite"-jutut on niin typeriä ja lapsellisiakin suorastaan. Ihan yhtä hyvin sitä voi nainenkin jututtaa kiinnostavan tuntuista miestä ja jos huomaakin, että mies ei olekaan niin kiinnostava kuin aluksi vaikutti, niin sitten voi kiittää, kumartaa ja poistua. Ei jokaisen lähestymisen tarvitse olla mikään "alaks olee" tai "lähdetään panemaan".

Ihan siksi, että miehiltä ei ole ollenkaan epätavallista esittää olevansa naisesta kiinnostunut parisuhdemielessä saadakseen pelkkää seksiä. Siitä syystä. Miltei jokainen nainen on varmaan tällaisessa tilanteessa ollut, että se "olen sinusta naisena, ihmisenä ja kokonaisuutena kiinnostunut johonkin vakavampaan" osoittautuu yhden panon perässä olleeksi mieheksi. Sellainen on vaan turhauttavaa ja aiheuttaa juuri näitä kylmähköjä, luottamukseen kykenemättömiä naisia jotka ovat varuillaan kaikkien kiinnostusta osoittavien miesten aikeista.

• mietintää
        mietintää kirjoitti:

Ihan siksi, että miehiltä ei ole ollenkaan epätavallista esittää olevansa naisesta kiinnostunut parisuhdemielessä saadakseen pelkkää seksiä. Siitä syystä. Miltei jokainen nainen on varmaan tällaisessa tilanteessa ollut, että se "olen sinusta naisena, ihmisenä ja kokonaisuutena kiinnostunut johonkin vakavampaan" osoittautuu yhden panon perässä olleeksi mieheksi. Sellainen on vaan turhauttavaa ja aiheuttaa juuri näitä kylmähköjä, luottamukseen kykenemättömiä naisia jotka ovat varuillaan kaikkien kiinnostusta osoittavien miesten aikeista.

Vielä lisäyksenä, juuri tästä syystä väite, että naisen tulee itse selvittää onko mies seksin vai parisuhteen perässä on älytön. Miehet valehtelevat ja teeskentelevät saadakseen mitä haluavat jos niikseen tulee. "Totuutta" ei yksin pysty rehellisenä koskaan selvittämään kun siihen tarvitaan molempia osapuolia.

• erikoista sanoisinko
        mietintää kirjoitti:

Ai ja siksi naisen ei kannata tehdä aloitteita. kun se aloitteen kohdekin saattaa haluta vain seksiä?!

• mietintää
        erikoista sanoisinko kirjoitti:

Ai ja siksi naisen ei kannata tehdä aloitteita. kun se aloitteen kohdekin saattaa haluta vain seksiä?!

Luepa ihan alusta mistä aloitin, ei liity aloitteiden tekemiseen tämä vaan yleisesti väitteeseen, että naisen yksin on pääteltävä jostain ihmesekoista mikä mielessä miehet tekevät aloitteita.

• ----------
        mietintää kirjoitti:

Vielä lisäyksenä, juuri tästä syystä väite, että naisen tulee itse selvittää onko mies seksin vai parisuhteen perässä on älytön. Miehet valehtelevat ja teeskentelevät saadakseen mitä haluavat jos niikseen tulee. "Totuutta" ei yksin pysty rehellisenä koskaan selvittämään kun siihen tarvitaan molempia osapuolia.

Älytön on vain tuo sinun väitteesi. Kenen se pitää sitten selvittää onko mies vain seksin perässä jos ei naisen itsensä?

Jos naiselta puuttuu ihmistenlukutaitoa ja kykyä esim. pihdata sitä pilluaan sen verran, että saa pahimmat häntäheikit karkotettua, niin ketä voimme tästä syyttää?

• Ei pihtailulle
        mietintää kirjoitti:

Luepa ihan alusta mistä aloitin, ei liity aloitteiden tekemiseen tämä vaan yleisesti väitteeseen, että naisen yksin on pääteltävä jostain ihmesekoista mikä mielessä miehet tekevät aloitteita.

Siksi kannattaakin antaa heti kaikille miehille, koska ei voi olla varma onko mies tosissaan vai pelkän pillun perässä.

• -----------
        mietintää kirjoitti:

"Ihmeseikat" = mieheen tutustuminen.

Onhan se joskus vaikeaa. Miten sinä kykenet siihen vakavaan suhteeseenkaan, jos miehen tutustuminen on sinulle jotenkin mahdotonta tai "ihmejuttuja"?

• mietintää
        Ei pihtailulle kirjoitti:

Siksi kannattaakin antaa heti kaikille miehille, koska ei voi olla varma onko mies tosissaan vai pelkän pillun perässä.

Niin tekisinkin, ellen haluaisi harrastaa seksiä vasta siinä vaiheessa kun vahvoja tunteita on mukana.

Tänä aikana ne naiset jotka nauttii seksistä jo alussa voittaa, me hitaastilämpiävät naiset ei.

• mietintää
        ----------- kirjoitti:

"Ihmeseikat" = mieheen tutustuminen.

Onhan se joskus vaikeaa. Miten sinä kykenet siihen vakavaan suhteeseenkaan, jos miehen tutustuminen on sinulle jotenkin mahdotonta tai "ihmejuttuja"?

Ja itse poistun tässä vaiheessa tästä keskustelusta. Onneksi osa järkevistä vastaajista käsitti kommenttini sisällön, tämän jälkeen ketju täyttyy näistä muista palstan kävijöistä jotka takertuvat sivuseikkoihin kun ymmärrys ei riitä suuremman kuvion hahmottamiseen :)

• totuus tulee nyt
        ---------- kirjoitti:

Älytön on vain tuo sinun väitteesi. Kenen se pitää sitten selvittää onko mies vain seksin perässä jos ei naisen itsensä?

Jos naiselta puuttuu ihmistenlukutaitoa ja kykyä esim. pihdata sitä pilluaan sen verran, että saa pahimmat häntäheikit karkotettua, niin ketä voimme tästä syyttää?

Epärehellisiä miehiä ei pelasta mikään tekosyy . Nainen kirjottaa täyttä asiaa.

• ----------
        mietintää kirjoitti:

Ja itse poistun tässä vaiheessa tästä keskustelusta. Onneksi osa järkevistä vastaajista käsitti kommenttini sisällön, tämän jälkeen ketju täyttyy näistä muista palstan kävijöistä jotka takertuvat sivuseikkoihin kun ymmärrys ei riitä suuremman kuvion hahmottamiseen :)

Parempi poistua, kun argumentit käy vähiin.

• pilkkumi ,.,

Olen 40 ikäinen tantta. Kaduilla ei kukaan tule tekemään aloitteita. Baareissa minua lähestyvät n. 15-20 vuotta vanhemmat humalaiset miehet lähempänä valomerkkiä, joista ei olisi iloa edes yhdeksi yöksi. Baareissa saan olla muutenkin rauhassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      14
      3240
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      126
      1374
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      93
      1258
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      259
      1110
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      56
      1092
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      66
      1024
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      911
    8. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      41
      902
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      84
      841
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      48
      788
    Aihe