Kuulin hiljattain msm-jauheesta. Vaikuttaa kuulemma ihon ja nivelten lisäksi lihaksiin. Nykyihmisten monet ongelmat kuulemma johtuvat rikin puutteesta. Onko käyttökokemuksia? Osaako joku kertoa onko tämä taas joku uusi gojimarjavillitus, joka menee ohi, kun seuraava ihmeaine lanseerataan?
Msm orgaaninen rikki
9
432
Vastaukset
- Voin!
Itsellä välillä kivuliaita polvivaivoja..kukkura teelusikka jauhetta aamuin illoin poistaa kivut kokonaan! Pidin välillä taukoa jauheesta niin kivut palasivat..Suosittelen!
- kke'w
itsellä ei tehonnut fibro-kipuihin ...ei muuta kuin etsintä jatkuu jos joskus löytyis se apu
- liikeonlääke
Löytyyhän se. Vähintään kaksi kertaa viikossa puolen tunnin hikiliikunta. nim. 10 vuotta sairastin kunnes lääkäri kertoi neuvon
- 18+13
Auttoi olkapään ja polvien rahinaan ja epämääräisiin kiputiloihin...
Kokeile auttaako. - ancoracora
käytelly k.o. ainettaa pari päivää ja tuntuu että energiatasot pilvissä. totta kai liian aikasta sanoo mitään. mihinkään placebo-efektiin en omalla kohdallani usko, sillä lähtöoletukseni on, ettei noi tollaset toimi...kuitenkin, jos oma olo on energinen/terveempi niin mitäs sitä kiistämään. tein just 'kipu-lotionia' siitä ja hieroin lenkillä reväyttämääni nilkkaan. täytyy sanoa, että taitaa kipu helpottaa! :) oon siis varovaisen optimistinen.
maku on kaamee. kelasin, että ykkösellä menee parhaiten alas, eli jauhetta teelusikallinen kielen päälle ja cokiksella alas lol. cokiksessa on makeutta, makua ja hiilidioksidia, jotka kaikki yhdessä peittää aika hyvin. colaa kuitenkin vain tähän tarkoitukseen... ;)
mitäs muuta vois sanoo. rauhallinen annostus, oon ite pienikokonen nainen ja ihan 1 tl päivässä saattaa olla riittävä.
jännä, ettei tosta jotenki oo aiemmin kuullu, vaikka se ihan järkeenkäypä aine - niin keskeinen kehon monissa prosesseissa. oon tietenkin fiiliksissä, kun olo on hyvä, mutta tärkein syy pussukan hankintaan on kasvojen ihon parantamisprojekti (rosacea, alkavat rypyt). ajattelin käyttää tekemääni voidetta myös kasvoilla. ja rikkisaippuaa saa netistä, toimii kuulemma ainakin akneiholla... toinen on sitten sinkki, joka pelittää ihoon. onko kukaan tehny voide-cocktaileja: sinkki- tai rikkivoiteita? toimiiko kasvojen ihoon?
ja tosiaan kaikille lässyttäjille: ruokavaliot, liikunnat jne vedenjuonnit tiedetään, niistä on tässä turha jorista... tää msm kiinnostaa mua nimenomaan rosacean näkökulmasta ja toisaalta sitten yleisvoinnin optimoijana!!
kokeilkaa & tsemppiä projekteihin! :) Mikään yksittäinen mikrotason pelleily (tässä tapauksessa msm-jauhe) ei vaikuta olennaisesti kokonaisuuden kannalta, muuten kuin plasebona.
Jos peruspalikat, treeni/ravinto/lepo, eivät ole kunnossa, siis OIKEASTI kunnossa, ni aivan turha lähteä hakemaan apua mistään uusista tai vanhoista "ihme" aineista. ;)
Mutta ihmismieli on erikoinen ja meillä on luontainen halu uskoa "ihmeisiin" ja helppoihin ratkaisuihin. X)- 7+8
Paitsi, että tuosta jauheesta on ihan oikeasti ollut apua kulumista johtuviin nivelongelmiin. Omat polvi- ja olkapääkivut on ainakin vähentyneet huomattavasti tuon msm-jauheen käyttöönoton jälkeen.
MSM ei sitä kulumaa paranna, mutta jos edes hidastaa sen etenemistä ja vähentää nesteilyä, lukkiintumisia ja rahinoita (jotka haittaa liikkumista välillä), olen enemmän kuin tyytyväinen. Ruokavalio on terveellinen eikä ylipainoakaan ole. - no placebo..
Kyllä tuo jauhe todella auttaa..itellä just nivelkipuja/rikkoa polvissa ja jo viikon käytöllä ne häipyy. Olen nainen ja 2tl pvässä pitää kivut pois!!
- numberfive
Mitenkähän haitallista tämä rikkijauhe saattais olla hampaille...onko kellään tietoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124220MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822141Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511687Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671147Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331068Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3868- 171864