Nurmikumpu

kalle anka

Lisää. Koko etusivu täyteen

69

433

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Inte en anka

      Kaarlo N on asiallinen henkilö, mutta nämä irvailijat ei ole.

      • terkut kaarlolle

        Tsemppiä vaan Kaarlolle ja kaikille kemijärviläisille! Taistelu Kemppa-cityn puolesta jatkuu!


    • anselmi alapaa

      Siis mikä taistelu Kemppa cityn puolesta???
      Onko tää Nurmikumpu joku suurikin vaikuttaja? En oo koskaan kuullut hänen saavutuksiaan, muussa kuin ufojen parissa.
      Ja ufojahan ei ole.

      • KTP puolue

        Kommunistinen Työ.puolue tuki Massaliikkeen taistelua massatehtaan puolesta.


      • Mennyt Aika
        KTP puolue kirjoitti:

        Kommunistinen Työ.puolue tuki Massaliikkeen taistelua massatehtaan puolesta.

        Ja toinen osa Kempan porukasta oli vastaan,ja kateellisia massamiesten liksoista.

        Ei osata puhaltaa yhteiseen hiileen,siihen kustaan.


      • Kemijärven B-m. oy
        Mennyt Aika kirjoitti:

        Ja toinen osa Kempan porukasta oli vastaan,ja kateellisia massamiesten liksoista.

        Ei osata puhaltaa yhteiseen hiileen,siihen kustaan.

        No missä viipyy Massaliikkeen lupaama Biomassa Oy:n osakeanti? Ketkä kuntapoliitikot lupasivat tämän?


      • K.N.

        -Että eikö tunnistamattomia lentäviä kohteita, -esineitä ole ja ilmene myös Kemijärvellä?

        E n taatusti ole mikään suuri vaikuttaja Kemijärvellä, -kuitenkin jo reilut 22 vuotta olen
        omakohtaisesti kokien säännöllisesti saanut sekä nähdä ja tuntea niiden esiintymisen pääasiassa Kemijärvellä helmikuusta 1992 alkaen...

        Tosin harvemmin sitä enne silloin tällöin kautta pikkuikäni...
        -Olen pyydettynä raportoinut niistä mm. tällä Kemijärvi - Suomi24 foorumissa...

        Suosittelen lukemaan samassa foorumissa: -Kemijärvi info, Kaarlon kertomuksia eli ts.
        raportteja asia-aiheesta, jossa ne ovat kuvien kanssa, -kuvat liittänyt asian julkituoja, eikä kuvat ole minun ottamia...

        Henkilökohtaisesti olen vakuuttunut, että n s ufoja on olemassa ja myös liikkuu, lentää Kemijärvellä.., -en puhu Misin ufosta, -en sitä ole nähnyt.

        Tämä tällä erää ufoista, -joita olen nähnyt ja näen ja koen niiden yhteyttä joka vorokausi, mutta se ei tee minusta< suurta vaikuttajaa, enkä räpsyttele henkseleitäni>.

        Olen useasti ollut #pyrkyrinä Kemijärven kaupunginvaltuustoon, KTP;: n ehdokkaana yksin... paras äänisaalis on ollut 50 hk. ääntä---
        Viimeisimmässä enää oman äänen lisäksi 12 -"opetuslapsen äänet".., yht. 13.

        -Ufojuttuihin en halua enempää aikaa kuluttaa, koska se on monen ja taas useamman mielestä huuhaa ja yms. hörhöilyä, vaikka pyydettynä raportoin kokemuksiani tämän foorumin sivustoilla, -silti oikeasti ns. ufoja on...

        Kaarlo Nurmikumpua -Kemijärvi


      • K.N.
        KTP puolue kirjoitti:

        Kommunistinen Työ.puolue tuki Massaliikkeen taistelua massatehtaan puolesta.

        PAIKALLISENA puolustin massaliikkeen pyrkimystä KTP: n jäsenenä, säilyttää tehdas-ja sen työpaikat Kemijärvellä...
        Kirjoitin mm. nimeni adressiin sekä kirjoitin asian puolesta...sekä pidin massaliikkeen alkuvoimaista nousua hyvänä ituna luokkataistelussa työpaikoista, se OK....
        -Sitä matkaa, -anelemaan valtiovaltaa ostamaan pakko-otsolla tehdas Kemijärven kaupungin omaisuudeksi, eli nyt ja tässä tehtaan kansallistamista. ts. kunnallistamisvaatimus oli sitä p p - poukkoilua ja aneleminen osoitti naivia toivetta porvarillisen vallanpitäjien taholta...
        Se ei olut järkevä aneleminen, vaan ilmensi minulle, että pikkuporvarit ovat taas ko. liikkeen johdossa ja asialla. -mikä ei tuo tulosta.

        Silti po. massaliike alkoi spontaanisena nousuna puolustamaan työpaikkoja ja sitä kannatan edelleen, -niin se pitää, -mutta työväenluokan johdolla...

        Kohta sanotte, mutta "harmiton höppänä", -johdossa olivat työläiset ja työn mieleiset, niin tosiaan olivat, kuitenkin omasivat yhä pikkuporvarillisen tapatottumuksen (mentaliteetin) ja varoivat poliittisoimasta liikkeen tavoitteita ja eivät kutsuneet mukaan laajempia työväenluokan joukkoja ja muita työläisiä, jotka eivät kuulu työväenluokkaan...,-mutta tuon töppöilyn anti on siinä, että vähitellen nousee työläiset tosissaan puolustamaan aineellisia työpaikkoja monopolien pääomien vienniltä, mukaan lukien luonnonvarojen riistolta ja kenkkäämiseltä ulkomaille, ja tai täällä saastuttavat luontoa ja ympäristöä.

        Massaliikettä tuin, poukkoilua en tue...

        Kaarlo Nurmikumpu -KTP- Kemijärvi


      • N.S.Rutsev
        K.N. kirjoitti:

        PAIKALLISENA puolustin massaliikkeen pyrkimystä KTP: n jäsenenä, säilyttää tehdas-ja sen työpaikat Kemijärvellä...
        Kirjoitin mm. nimeni adressiin sekä kirjoitin asian puolesta...sekä pidin massaliikkeen alkuvoimaista nousua hyvänä ituna luokkataistelussa työpaikoista, se OK....
        -Sitä matkaa, -anelemaan valtiovaltaa ostamaan pakko-otsolla tehdas Kemijärven kaupungin omaisuudeksi, eli nyt ja tässä tehtaan kansallistamista. ts. kunnallistamisvaatimus oli sitä p p - poukkoilua ja aneleminen osoitti naivia toivetta porvarillisen vallanpitäjien taholta...
        Se ei olut järkevä aneleminen, vaan ilmensi minulle, että pikkuporvarit ovat taas ko. liikkeen johdossa ja asialla. -mikä ei tuo tulosta.

        Silti po. massaliike alkoi spontaanisena nousuna puolustamaan työpaikkoja ja sitä kannatan edelleen, -niin se pitää, -mutta työväenluokan johdolla...

        Kohta sanotte, mutta "harmiton höppänä", -johdossa olivat työläiset ja työn mieleiset, niin tosiaan olivat, kuitenkin omasivat yhä pikkuporvarillisen tapatottumuksen (mentaliteetin) ja varoivat poliittisoimasta liikkeen tavoitteita ja eivät kutsuneet mukaan laajempia työväenluokan joukkoja ja muita työläisiä, jotka eivät kuulu työväenluokkaan...,-mutta tuon töppöilyn anti on siinä, että vähitellen nousee työläiset tosissaan puolustamaan aineellisia työpaikkoja monopolien pääomien vienniltä, mukaan lukien luonnonvarojen riistolta ja kenkkäämiseltä ulkomaille, ja tai täällä saastuttavat luontoa ja ympäristöä.

        Massaliikettä tuin, poukkoilua en tue...

        Kaarlo Nurmikumpu -KTP- Kemijärvi

        Huomautan vaan että tällä palstalla usein viitattu NKP pääsihteeri Nikita Hrutsev poukkoili politiikassaan useinkin, milloin liittoutuen laitavasemmiston kanssa, milloin kommunistien oikeistolaissiiven kanssa. Silti hän eteni urallaan nousten koko Neuvostomaan johtajaksi yli 10 vuodeksi ja käänsi kurssia pois Stalinin kauden raskaista tapahtumista kohti kehitystä, teollisuuden kukoistusta, avaruuden valtaamista jne.

        Siis poukkoilulta näyttävä toimintakin voi joskus kantaa pitkälle, kun asiat vaativat liittoutumista joskus eri linjojen kanssa eikä vain omaa ideologista linjaa.


      • mieolennähnyt

        Sanoo hän, joka ei ole ufoja nähnyt, -ja siksi noin uskoo.


      • harmajapääkaarlo
        N.S.Rutsev kirjoitti:

        Huomautan vaan että tällä palstalla usein viitattu NKP pääsihteeri Nikita Hrutsev poukkoili politiikassaan useinkin, milloin liittoutuen laitavasemmiston kanssa, milloin kommunistien oikeistolaissiiven kanssa. Silti hän eteni urallaan nousten koko Neuvostomaan johtajaksi yli 10 vuodeksi ja käänsi kurssia pois Stalinin kauden raskaista tapahtumista kohti kehitystä, teollisuuden kukoistusta, avaruuden valtaamista jne.

        Siis poukkoilulta näyttävä toimintakin voi joskus kantaa pitkälle, kun asiat vaativat liittoutumista joskus eri linjojen kanssa eikä vain omaa ideologista linjaa.

        Hrutshevin periaatteeton liittoutuminen koitui sosialismille NL: a tilapäisenä taka-askeleen pomppimisena, -että sellainen mies oli monen ihailema talonpoika, - herra Hrutshovi, -jonka valtaan nostivat puolueen vähemistöön kuuluvat, ja Hrutshevin ja hänen kannattajien kanssa kompromissiliiton tehneet voimat...


    • Pen and Sword

      Siis ufojahan on,eli tunnistamattomia lentäviä esineitä,ollut kautta aikojen,ja Kaarlo Nurmikumpu on siitä fiksu,ja filmaattinen henkilö,että hän on lähes ainoana henkilönä esiintynyt omalla nimellään näillä palstoilla,

      Kynä on miekkaa mahtavampi,näin varmaan Kaarlokin ajattelee.

    • työväen ufo

      Niin se Kaarlo tekee, ja aina komppaa omia kirjotuksiaan muilla nimimerkeillä.
      Mutta kun muut ei kehu, niin saa ainakin sellaisia kehuja, mistä ite tykkää kun ite ne kirjoittaa.

      • K.N.2

        Olenko sellainen sälli, että komppaan kirjoituksiani muilla nimimerkeillä, -mistä h...ta
        sen taidon olen oppinut, -ehkä muilta komppaajilta?

        Aina paha on helppo tarttumaan, -hyvän opettaminen on tosi vaikeaa, ja seuran sanotaan tekevän kaltaisekseen.
        ... -näinkin se Kaarlo sanoo kevennetysti.


      • harmajapääkaarlo

        -En komppaa itseäni nimimerkkien suojassa... -Sinä varmaan niin tekisit, -jos rohkenisit ensin kirjottamaan oikealla nimelläsi, -kai se myös Sinulla on, -ettet ole joku antiufo?


      • kaarloitteäänKomppaa

        Niin, ei kukaan uskoisikaan, että kehtaisit asian myöntää, me kuitenkin sen tiedämme, että se siitä.


      • älävälitäKaarlo

        Kaarlo ei kehu itseään, muut kirjoittavat täällä. Hän on OK tyyppi ja asiallinen, normaali käytös, teillä Kaarlon pilkkaajilla on huono käytös. Hän on hyvä kannanottaja. Tsemppiä Kaarlo sinulle, älä välitä näistä ihmisparoista.


    • sisisii

      superhäirikkö

      • K.N.

        huomion


      • K.N.

        Arkistoikäisenä alikersanttina en ole ns. "häirikkö" (enempää suur- kuin pienhäirikkö),
        Olen vapaehtoinen ilma-ala valvoja, jo vuodesta 1992. ja jatkuu, vaan en enää havaintokokemuksia julkisesti raportoi.

        Repikää taas tästä, -omalla proletaarisella nimellä palautteesta.

        Alikersantti vuodesta 1961, -Kaarlo Nurmikumpu, -Kemijärvi


      • ABC Kemijärvi
        K.N. kirjoitti:

        Arkistoikäisenä alikersanttina en ole ns. "häirikkö" (enempää suur- kuin pienhäirikkö),
        Olen vapaehtoinen ilma-ala valvoja, jo vuodesta 1992. ja jatkuu, vaan en enää havaintokokemuksia julkisesti raportoi.

        Repikää taas tästä, -omalla proletaarisella nimellä palautteesta.

        Alikersantti vuodesta 1961, -Kaarlo Nurmikumpu, -Kemijärvi

        Tsemppiä vain Nurmikummulle (entinen Nurmi-Kaarlo) ja kunnioitettavaa, että puhuu omalla nimellä asiat. Kaikki emme uskalla, eri syistä johtuu se.

        En ole itse nähnyt ns. ufoja koskaan, mutta jos joku haluaa puhua semmosta, oli syy mikä vaan, niin sen kun puhuu. En siis "tuki turpaa" kommunistilta, vaikka en ole äänestänytkään häntä. Olen silti samaa mieltä, ufo- avaruus ym asiat eivät ole poliittisia luokkakantaisia (luokkataistelu yms.) kysymyksiä, ovat eri asioita, kuten on tämä Nurmikumpukin asian tuonut selkeästi ilmi.


      • K.N.
        ABC Kemijärvi kirjoitti:

        Tsemppiä vain Nurmikummulle (entinen Nurmi-Kaarlo) ja kunnioitettavaa, että puhuu omalla nimellä asiat. Kaikki emme uskalla, eri syistä johtuu se.

        En ole itse nähnyt ns. ufoja koskaan, mutta jos joku haluaa puhua semmosta, oli syy mikä vaan, niin sen kun puhuu. En siis "tuki turpaa" kommunistilta, vaikka en ole äänestänytkään häntä. Olen silti samaa mieltä, ufo- avaruus ym asiat eivät ole poliittisia luokkakantaisia (luokkataistelu yms.) kysymyksiä, ovat eri asioita, kuten on tämä Nurmikumpukin asian tuonut selkeästi ilmi.

        Olkoon tämä palsta, n s. -"ufoista" puhumisen palsta. Pitää siihen myös olla yksi palsta, -siis tämä olkoon "ufo palsta".

        Aivan oikein, -tälle palstalle ei siis ujuteta puoluepolitiikkaa, joserilaisia asiallisia kannanottoja tulee ja piää esittää vastanäkemyksenä esittämilleni kannanotoille,
        ja kannanotto on mielestäni myös politiikka puolesta tai vastaan vaan ei luokka- ja puoluepolitiikka vedetä tälle puhtaasti asiapalstalle niistä tunnistamattomista, lentävistä kohteista, esineistä, joita sanovat "ufo" -ksi...

        Myönnän, niistä konkreettisista esineistä on ufo sana hel... vetin tökerö nimitys, mikä johdattelee ihmiset ihan yliluonnollisiin käsityksiin, -ja jopa osa niitä pelkää...

        -Henkilökohtaisesti on minulla ollut yli 22 vuotta jo säännöllinen kosketusta.
        ns. "ufoihin" ym. havaintoja, joista olen raportoinut pyydettynä jopa toisaalla tälle Kemijärvi-Suomi24 foorumeihin, -tosin ns. raportoinnit olen jättänyt pois.

        Silti keskustellaan aiheessa asiallisesti, ainakin pääosan ihmisten kanssa, joita aihe kiinnostaa, kuten myös minua kiinnostaa, olenhan keskiössä ja linkkinumeroni on tiedotettu 888. -Yhteyshenkilö.
        Tiedän, -meitä yhteyshenkilöitä on Maapallolla huomattavan suuri joukko...
        -Siitä joukosta olen 888, ja se paljastaa suuresta määrästä, -että olen AIKA NUORESTA.JOPA LAPSESTA ASTI OLLUT HEIDÄN TARKKAILUSSA...

        Jopa puuttuivat mm. esim. kohtuuttomaan viinan käyttööni, -ja eilen aamulla tuli 17 v. 4 kk. täyteen ehdotonta raittiutta, kun en tupakoikaan, -lopetin kesällä 1976.

        Puoluekantaisuuteni ei ole ufojen näkemisen syy-eikä aihe. joten turhaa vinoilette kommunistdeille, jos hk: xzdesftk olen kohonnyt ns. aitiopaikalle näkemään ja kokemaan. kun omaan ennakkoluulottoman asia-aiheeseen maailmankatsomuksen olinpa kommunisti, -tai jotain muuta katsomusta puoluepoliittisesti, -olen KTP: n kommunisti...

        Kutsun: -ASIALLISIIN KESKUSTELUIHIN MYÖS TÄSSÄ AHEPIIRISSÄ...
        Hörö hoh, ja lorö löh, yms. kommenteihin en vastaa. -Kiitos vaivannäöstä heille...


    • ITTE JOO

      HÄIRIKKÖ

    • HÖHÖ

      KVÄÄKK,KVÄÄK KALLE ANKKA

      • K. Anka

        Tämä säälittävä pelleilijä ei sitten tiennyt, että Kalle Anka kirjoitetaan yhdellä koolla. Siis ANKA ei ANKKA. Tämä vain tiedoksi häiriköille ja palstan sotkijoille. Millainen ihminen mahtaa olla, voi voi.


    • KÄKÄÄÄK

      KÄÄK

    • halkouttr

      Onko kaikki kotona Janne?

      • Kemijärvi - SDP

        Jannehan on lähtenyt, siis Kaisanlahti, Rovaniemelle, on silti toinen Janne eli Jussila ja teemme hänestä kansanedustajan 2015 eduskuntaan, metallimies eduskuntaan. Perälä Jannesta ei tullut kaupunginjohtajaa, mutta Jussilasta tehdään kansanedustaja, sillä nyt on Ojala-Niemelä jo tarpeeksi ollut ja uusi voima Demareista jo kansanedustajatoimeens!a

        Äänestä Lapin puolesta

        http://www.jannejussila.fi/

        Tule sellaisena kuin olet - äänestä, SDP, Jussila, Kemijärvi sos. dem työväenyhdistyksen ehdokas


      • V. T.
        Kemijärvi - SDP kirjoitti:

        Jannehan on lähtenyt, siis Kaisanlahti, Rovaniemelle, on silti toinen Janne eli Jussila ja teemme hänestä kansanedustajan 2015 eduskuntaan, metallimies eduskuntaan. Perälä Jannesta ei tullut kaupunginjohtajaa, mutta Jussilasta tehdään kansanedustaja, sillä nyt on Ojala-Niemelä jo tarpeeksi ollut ja uusi voima Demareista jo kansanedustajatoimeens!a

        Äänestä Lapin puolesta

        http://www.jannejussila.fi/

        Tule sellaisena kuin olet - äänestä, SDP, Jussila, Kemijärvi sos. dem työväenyhdistyksen ehdokas

        Sosialidemokraattinen puolue ei ole mukana enää kommunistisen liikkeen toiminnassa. Tiet erosivat jo kauan sitten!


      • K.N.
        V. T. kirjoitti:

        Sosialidemokraattinen puolue ei ole mukana enää kommunistisen liikkeen toiminnassa. Tiet erosivat jo kauan sitten!

        -IHAN OIKEIN, - OPPRTUNISMIN SUOHON SORTUNUT TANNERILAINEN SOSIALISTIRYHMITTYMÄ VIITOITTI TIEN NYKY OIKEISTOLAISELLE SOSIALSIDEMPKRAATTISELLE PUOLUEELLE, -KUN MENI, -MENN'Ä JOUTAA, KUMPA SEN TYÖLÄISETKIN UNOHTAISIVAT...!?

        Siksi ko. puolueessa on tätä nykyäänkin niitä. jotka huutavat, -pankaa siltä turpa tukkoon---...
        -Vaikuttaa kuin usealla taholla olisi pantu, tässä kapitalistisessa luokkayhteiskunnassa, -jossa nyt on hallitusvallassa kaikki oikeistolaiset myös mm.
        SDP ja taktisesti siitä vallasta irrottautunut, pikkuporvarillinen Vasemistoliitto puolue...
        VL:o taktiikallaan pyrkii keräämää joukkoonsa enemmän sitä vasemmalla olevia, ettei vain kommunistit saa ääniä... -"Molemmat ns. VSEMSIOPUOLUEET OVAAT IKUSITAMASSA PORVARI - KAPITALSITISTA LUOKKAKALTAA NYT.KUTEN
        TANNERI, -TYÖVÄENLUOKAN LUOKKAPETTURI TEKI AIKAISEMMIN...
        Kaarlo N...


      • KTP:n olemus
        K.N. kirjoitti:

        -IHAN OIKEIN, - OPPRTUNISMIN SUOHON SORTUNUT TANNERILAINEN SOSIALISTIRYHMITTYMÄ VIITOITTI TIEN NYKY OIKEISTOLAISELLE SOSIALSIDEMPKRAATTISELLE PUOLUEELLE, -KUN MENI, -MENN'Ä JOUTAA, KUMPA SEN TYÖLÄISETKIN UNOHTAISIVAT...!?

        Siksi ko. puolueessa on tätä nykyäänkin niitä. jotka huutavat, -pankaa siltä turpa tukkoon---...
        -Vaikuttaa kuin usealla taholla olisi pantu, tässä kapitalistisessa luokkayhteiskunnassa, -jossa nyt on hallitusvallassa kaikki oikeistolaiset myös mm.
        SDP ja taktisesti siitä vallasta irrottautunut, pikkuporvarillinen Vasemistoliitto puolue...
        VL:o taktiikallaan pyrkii keräämää joukkoonsa enemmän sitä vasemmalla olevia, ettei vain kommunistit saa ääniä... -"Molemmat ns. VSEMSIOPUOLUEET OVAAT IKUSITAMASSA PORVARI - KAPITALSITISTA LUOKKAKALTAA NYT.KUTEN
        TANNERI, -TYÖVÄENLUOKAN LUOKKAPETTURI TEKI AIKAISEMMIN...
        Kaarlo N...

        KTP puolue ei ole ymmärtääkseni missään vaali- tai muussakaan yhteistyössä SDP:n ei edes Vasemmistoliiton kanssa.

        KTP puolueen kommunistit ovat kaikkein jyrkimmän linjan kommunisteja, marxilais-leniniläisiä. He eivät hyväksy edes SKP:n toimintaa ja KTP puolueen lehdessä (joka tulee Kemijärven kirjastoon) on usein Pohjois-Korean toimintaa puolustavia kirjoituksia, Stalinin politiikkaa tukevia näkökantoja jne., niin voidaan sanoa, että kyse on todella vahvasti kommunistisesta marxilaisesta puolueesta.


      • komm.tilanne

        Tiedonantaja on SKP:n lehti! Se edustaa Hakasen puolueen linjaa. Miksi KTP ei tule mukaan, vaan pysyy eri tiellä? Onko KTP:kin "tusinapuolue", hajottaa työläisrintamaa? Vai perustetaanko uusi vasemmistopuolue, nimeltään Luokkataistelu ja luokkasopu r.p. ? Siinä yhdistyvät luokkataistelun perinteet ja sovittelun perinteet? Nyt yhteistyöhön kaikki, että Suomi muuttuu. Jopa porvarit voivat tulla luokkataistelun yhteistyöhön, onhan Leninkin sanonut, että asioissa pitää tehdä kompromisseja ja yhteisrintama, vaikka ei aatteessa ideol. kompromisseja. Silti ei saa esim. mennä Kokoomuksen jäseneksi, ei Nurmikumpukaan, vaikka häntä koko ajan sinne pyydetään. No ei hän sinne menisi!


      • harmajapääkaarlo
        komm.tilanne kirjoitti:

        Tiedonantaja on SKP:n lehti! Se edustaa Hakasen puolueen linjaa. Miksi KTP ei tule mukaan, vaan pysyy eri tiellä? Onko KTP:kin "tusinapuolue", hajottaa työläisrintamaa? Vai perustetaanko uusi vasemmistopuolue, nimeltään Luokkataistelu ja luokkasopu r.p. ? Siinä yhdistyvät luokkataistelun perinteet ja sovittelun perinteet? Nyt yhteistyöhön kaikki, että Suomi muuttuu. Jopa porvarit voivat tulla luokkataistelun yhteistyöhön, onhan Leninkin sanonut, että asioissa pitää tehdä kompromisseja ja yhteisrintama, vaikka ei aatteessa ideol. kompromisseja. Silti ei saa esim. mennä Kokoomuksen jäseneksi, ei Nurmikumpukaan, vaikka häntä koko ajan sinne pyydetään. No ei hän sinne menisi!

        Historiallisesti ensin perustettu on KTP, -ja vasta sen jälkeen uusi SKP... -Miksi ei uuden SKP: n jäsenet tulleet mukaan KTP: n, -vaan perustivat puolueen, -joka käy aktiivistaa luokkataistelua m - l: ä työväenluokan kommunistipuoluetta - KTP: a vastaan...

        -Mielestäni totuus on siinä, -että uusi SKP on imperialistien tilaama hajotuspuolue... torpedoimaan KTP: n voimistumista.

        -Olin perustamassa toukokuussa 1988 KTP: a, -ja olen sen jäsen, -ja en liity muihin puolueisiin yhteenkään...

        -Lenin puolsi tekemään sellaisia kompromisseja, sovitteluja, joilla viedään työväenluokan asiaa eteenpäin, -ja siihen solmimaan työväenluokan ja talonpoikaiston kesken erikoista luokkaliittoa, -ei liittoa silti vain liiton vuoksi. -
        -Erikoisesti Lenin huomautti olla solmimatta sellaisia liittoja, -joissa lakaistaan erimielisyydet matonalle, ja toimitaan m - l: n ideologian vastasiesti, - unohtaen sen asian, -mitä varten on olemassa työväenluokalla m -l: n puolue.
        -Sen niin monet ovat unohtaneet, -mutta vastavoima nousee, -olen vakuuttunut.

        -Työväenluokka-, -ja sen puolue on vallankumouksellisesti uudistava luokkavoima, hyvän luokkaliittolaisen kanssa...
        -Työväenluokka on vain koottava luokaksi itseään - ja sosialismia varten, -ja siihen on rakennettava se erikoinen luokkaliitto talonpoikaiston kanssa...
        -Ensin on satava yhtenäiseksi työväenluokka, -ja se edistää ehyen ja aatteellisesti vahvan marxilais - leniniläisen, -luokan etumaisen joukko-osaston vahvistumista, -että luokkataistelussa on oltava se kokoava, järjestävä, ohjaava ja kasvattava puolue voima, jolla on raudanluja - tietoinen puoluekurinalaisuus... sitä kohti...

        Kaarlo N: u - Kemijärvi


    • PUNAPUNKKU

      KOMMUNISTI ON JOTAIN.

    • jätkätjätkät

      NURMIKUMPUA ETUSIVU TÄYTEEN.TOIMII VAI MITÄÄH...

    • KALU KÄDESSÄ

      TOIMII

    • höh hööö höhö

      höhöö hööhö

    • 1970 LUKU

      UFOJA JA KOMMAREITA

      • Anonyymi

        Ufoj oli Misissäkin


    • HÖHÖÖHÖÖ

      KOKO ETUSIVU TÄYTEEN.HÖHÖHÖÖÖ

    • poisketju

      Täälläketjussa on höpöjä juttuja

    • itseharmajapääkaarlo

      Sopisi minunkin ajatukseen, - pois tämä höpöjen pilaama ketju, -sillä en enää raportoi ufoista.., -en ole tätäkään ketjua aloittanut... -k. n. 888. ufologi..,
      itseharmajapääkaarlo:
      -Kaarlo Nurmikumpu, - 19. 6. 2016 - Kemijärvi

      • poisketju

        Arv. herra Nurmikumpu, en tarkoita että Te olette kirjoittaneet höpöä , vaan nämä pilailijat,kun ovat sotkeneet palstan ketjun.


    • itseharmajapääkaarlo

      -Tittelit pois, -en ole arv. herra..
      -Olen lopettanut ufoiraportit näillä forumeila, -siksi myös olen sitä mieltä, -että kun joku tai jotkut alati sotkee mainittuja sivuja, -niin joutaa ne jo poissa. -En ole pahastuva, -jos nämä pilailijain pilaamat ufosivut kokonaan poistetaan

      itseharmajapääkaarlo,
      Kaarlo Nurmikumpu, -Kemijärvi

      • Hän.Kaarlo-elää-muisto

        Kiitos Kaarlo mukavista juttutuokioista, Osuuskaupan kulmilla! Ajan kuluksi ja muistojen muistamiseksi täällä näitä kirjoituksiasi luemme. Eivät ne voi unohtua!


    • paskahousutvauhdissa

      Olette kyllä sairasta porukkaa, oli se sitten Nurmikumpu itse, tai joku hänen kaveri. Täyttää mielenterveyspotilaan kriteerit. Nostetaan vanhoja ketjuja, noilla poistopyynnöillä aina esiin. Jos kerran on mielestänne noin höpöä, niin kovin olette addiktoituneita höpötykseen, kun itse niitä ylös nostelette.

      • tämäjiriittikintästä

        On se reppana, nostelee vanhoja ketjuja, jossa häntä säälistä halutaan, vastailee itsellensä ja vissiin osassa kirjotuksia myös itseänsä haukkuukin.
        Minä en ole Nurmikumpu, vaikka häntä hieman arvostelenkin. Ei kai mielisairasta pitäisi haukkua, ainakaan isommin.
        Säälittävyyden huippu on kyllä, kun äijä melkein rukoilee huomiota, noilla nostoilla.
        Kaikki kelpaa, vaikka miten haukutaan, niin äijä on onnessaan, kun vaan saa joltakin huomiota, on siinä narsismi huipussaan.


      • SanoppaMuuta
        tämäjiriittikintästä kirjoitti:

        On se reppana, nostelee vanhoja ketjuja, jossa häntä säälistä halutaan, vastailee itsellensä ja vissiin osassa kirjotuksia myös itseänsä haukkuukin.
        Minä en ole Nurmikumpu, vaikka häntä hieman arvostelenkin. Ei kai mielisairasta pitäisi haukkua, ainakaan isommin.
        Säälittävyyden huippu on kyllä, kun äijä melkein rukoilee huomiota, noilla nostoilla.
        Kaikki kelpaa, vaikka miten haukutaan, niin äijä on onnessaan, kun vaan saa joltakin huomiota, on siinä narsismi huipussaan.

        On se raukka kylä jakomielitautinen, se pystyy sanomaa noista sen ufo havainnoita. Skitsothan näkee harhoja jatkuvasti, jos tuo raukka olisi katsonut elokuva "Kaunis mieli" niin olisi sinä tuntenut itsensä. Sehän kerto juuri tuollaisesta skitsofreenikosta. Ainoa että elokuva skitso oi matemaatikko ja erittäin fiksu sillä alueella. Tämä meidän tapaus ei ole fiksu millään alueella, ainoastaan hullu.
        Tuossa se jotain söpertää, vaan turha sen juttua on lukea.


      • itseharmajapääkaarlo

        -Sekö heijastui takasi? -Kun katsot peiliin... -Luin, EDELLISEN. -EN enemmälti kommentoi,


    • itseharmajapääkaarlo

      Tuli juuri mieleeni samaa, -teistä hörhöhöppänä trollit, jotka nostelet jopa minun nimellä trrolli ajatuksianne -ja saatte minutkin leikkiin mukaan, -no sanon, -ihan innossa heittelen vastineita, -jatkakaa. -On turha minun enemmälti heitellä helmiä - PIIP!
      -Niille, -jotka nimittelette minua mielisairaaksi, -sanon sen vain, -että olen viksu "mielisairas", -kun en edes pyri olemaan psykiatri suhteessa teihin ihanat trollit.

      --- -Mielisairaat eivät johdonmukaisesti näe ja raportoi ufoista -heidän kirjoituskielensä poukkoilee, -kuten juuri olen havainnut joidenkin ajatusten johdonmukaisuuden, -joissa enemmän isketään vyön alle, -kun keskustelisitte - itse asiaa - aiheessa. -Kyseisen aiheen vastustajana, -arvostelemalla asia-aiheessa sanomisiani, -ja ette ala kuvittelemaan olevanne psykiatri.., -jota ette pienimmässäkään määrin ole... -Vastaisuudessa trollien viesteihin vastaan: -Lukenut, en kommentoi... -k. n. 888. ufologi, -itseharmajapääkaarlo, -Kaarlo Nurmikumpu, 20.6.2016 -Kemijärvi

    • jeje56

      Mennä hullun kanssa kilpaa juoksemaan.

    • NIINPÄ-ei-Kaarlo

      On tosi lapsellista väittää, että Nurmikumpu itse nimimerkin takaa haukkuisi itseään tai esim. arvostelisi kommunismia, kun on itse kommunisti. Miksi Nurmikumpu kirjoittaisi pellekirjoituksia itsestään, jokainen hänen tunteva on varma, Nurmikumpu ei kirjoita näitä höhöhöhö juttuja. Hänhän on tunnettu aivan normaalina ihmisenä ja hyväkäytöksisenä.

      Älä välitä pilkkaajista Kaarlo Nurmikumpu! Olet ihan OK !

      En ole itse Nurmikumpu, en tietääkseni edes sukulaisensa.

      • itseharmajapääkaarlo

        -Luin, ja sanon, -kiitos nimimerkki: -NIINPÄ - ei-Kaarlo)...
        -Olet oikeassa, -en tsemppaa itseäni nimimerkkien takana -tai arvostelisin kommunismia... -Jo siitä yksinkertaisesta syystä en voi edes arvostella, -kun ei kommunismia edes vielä missään ole ollut.

        -Sosialismia on ollut, -ja on edelleen, -mutta se on vasta korkean, - luokattoman kommunismin - alempi kehitysvaihe, -joiden välillä on suhteellisen paljon eroavuuksia... (Marx, -tieteellisen kommunismin teorian luovana tutkijana, yhdessä Engelsin kanssa, -sanoi: -sosialismi on kommunismin alempi vaihe...).

        -Nouseva porvaristo suhteellisen pitkään oli kehittyvän kapitalismin suhteen edistyksellinen vapaassa kilpailukaudessaan, - mutta syntyi monopolikapitalistit, -imperialismi 1800 - 1900 lukujen vaihteessa, ja se on sitä, -mitä se tänään imperialismina on; loismaista, mätänevää ja kuolevaa kapitalismia... päätyi tieteellisissä tutkimuksissaan Lenin...
        -Olen arvstellut sosialismin vastaisia voimia, -mm. NL: n kommunistisessa puolueessa - en edes sosialismia, -mutta sen väärin johtajia: - mm. Trotskia, Buharinia ja Hrutshovia. Gorbatshovia...

        Kaarlo Nurmikumpu - Kemijärvi


      • KUNNIAKAARLOLLE

        Tervehdimme Sinua Toveri! Muistosi on kuolematon!

        (Enää eivät huutele demaritkaan hänelle... Siellä missä hän on, ei vaalipaneeleita käydä!)


      • otalääkkeesi
        KUNNIAKAARLOLLE kirjoitti:

        Tervehdimme Sinua Toveri! Muistosi on kuolematon!

        (Enää eivät huutele demaritkaan hänelle... Siellä missä hän on, ei vaalipaneeleita käydä!)

        vain otettu lääke auttaa.


      • KUNNIAKAARLOLLE

        Ei ole lääkkeitä ja en ota tyhjää lääkkeitä. Kunnioitan hyvän miehen muistoa. Olette ihan kahjoja, kun hoette "ota lääkkeesi". Lukekaa Nurmikummun kirjoituksia, kertokaa hänestä eteenpäin. Hän näytti meille oman ajatusmaailmansa ja toimi sen mukaan. Hän oli Kemijärven erikoistyyppi. Nyt on enää Harjula ja Kello-Topi jäljellä syntyperäisistä KANSAN ihmisistä Kemijärven politiikassa!

        Ikuisesti eläköön Nurmikummun muisto! Hän oli IHMINEN!


      • HAISTAVITUT111

        SUKSI HELEVETTIIN JA PYSY SIELLÄ....


      • harmiko.on

        Pilkkaajien muisto häviää, Nurmikummun muisto elää vuosisatojen halki. Se harmittaako teitä?


      • de.mari

        Nurmikumpu oli kunnon kansalainen, hänen aatteensa oli vilpitön.
        Vapaassa yhteiskunnassa tulee arvostaa kaikenlaisia näkemyksiä.
        Meistä kukaan ei ole sen oikeammassa.

        Tämä Nurmikummun esiin tuoja syyllistyy hautarauhan rikkomiseen. Muka puolustaa Kaarloa, vaikka tulee rääpineeksi vainajan muistolla.


      • iloinenmieli55

        Muistellaan Kaarloa hyvässä hengessä eikä toisia ivaten. Niin hänkin olisi varmasti halunnut. Iloinen mieli kaikille!


      • hahmäenoodemar
        de.mari kirjoitti:

        Nurmikumpu oli kunnon kansalainen, hänen aatteensa oli vilpitön.
        Vapaassa yhteiskunnassa tulee arvostaa kaikenlaisia näkemyksiä.
        Meistä kukaan ei ole sen oikeammassa.

        Tämä Nurmikummun esiin tuoja syyllistyy hautarauhan rikkomiseen. Muka puolustaa Kaarloa, vaikka tulee rääpineeksi vainajan muistolla.

        Demari ei antaisi puhua Nurmikummusta ja muka väittää, että hänen muiston kunnioitus on pilkkaa. Näin ovelasti psykologisesti koettaa asioihin vaikuttaa, ettei Nurmikummusta enää puhuttaisi tällä Suomi 24 palstalla. Me puhumme silti, muistelemme häntä. Hän oli Kemijärvellä tunnettu erikoisihminen, joka syntyi Soppelan kansakoululla vuonna 1940. Lukekaa Suomi 24 palstaa.


      • Anonyymi
        hahmäenoodemar kirjoitti:

        Demari ei antaisi puhua Nurmikummusta ja muka väittää, että hänen muiston kunnioitus on pilkkaa. Näin ovelasti psykologisesti koettaa asioihin vaikuttaa, ettei Nurmikummusta enää puhuttaisi tällä Suomi 24 palstalla. Me puhumme silti, muistelemme häntä. Hän oli Kemijärvellä tunnettu erikoisihminen, joka syntyi Soppelan kansakoululla vuonna 1940. Lukekaa Suomi 24 palstaa.

        Hän syntyi 1940 ja kuoli 2016.

        Muistoissamme on yhä Kaarlo Nurmikumpu.


    • HÖHÖHÖÖT

      HÖHÖHÖHÖHÖHÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖHÖÖHÖHÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
      HÖHÖHÖHÖOIJKERPOGKJ P0OTI0QI G 0QIG0 WI0PWIKG0K4 0GKKGÅPG
      PORKJPOKJOPKG 0KGÅPOKPLGHÖHÖHÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
      HÄHÄHÄHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHÖHÖHÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
      .............................................................HÖHÖHÖHÖHÄHÄHÄ............

      • Anonyymi

        Kaarlon muisto mieltä lämmittää


    • Anonyymi

      Mietin lukiessani näitä entisen Nurmikummun Kaarlon ketjuja, että täällä häntä pilkattiin, sanottiin, että hän vain itse kirjoittaa kaikki. No hän on ollut jo yli 4 vuotta kuolleena, silti yhtä kirjoitetaan ja muistellaan Nurmikumpua. Jostain galaksien takaako hän yhtä Suomi24:lle kirjoittaa? Ei, kyllä me vielä elävät kirjoitamme Kemijärvellä ja muistamme häntä. Esikuvallisena ihmisenä hyvä käytös ja asiallisuus, ei rähissyt ohikulkijoille, kun jakoi sitä lehteä. Aina hän sitä työväen lehteä jakoi.

      Kunnallisvaaleissa voitte ottaa oppia hänen käytöksestä, että ei huudella ohikulkijoille eikä haukuta vaaliteltan ohi kulkevia ihmisiä, vaikka eivät pysähtyisi.

    • Anonyymi

      Kiitos Kaarlo hyvistä keskusteluista!

    • Anonyymi

      Kaarlo Nurmikumpu
      5.5.1940 - 27.11.2016
      RIP

      Muistosi elää, toveri.

      • Anonyymi

        Muistan Nurmikummun, hän jakoi lehteä ja hänellä oli aina hyvä käytös, kun tuolla kaduilla mainosti asiaa. Ei hän koskaan haukkunut ihmisiä eikä karjunut porvareillekaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan Nurmikummun, hän jakoi lehteä ja hänellä oli aina hyvä käytös, kun tuolla kaduilla mainosti asiaa. Ei hän koskaan haukkunut ihmisiä eikä karjunut porvareillekaan!

        Tämä juuri! Hänellä oli hyvä käytös ja asiallinen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3774
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      210
      1861
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1404
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1285
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      951
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      58
      900
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      893
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      870
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      858
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      849
    Aihe