Jos täällä on joku kiltti, joka osaa auttaa. Niin, Kai noihin kauneusleikkauksiin on jonkillainen ikäraja? Taitaa olla täysikä vai?
Haluaisin tietoa myös hinnoista. Paljon mahtaa suunnilleen maksaa jos kyse on esim. nenään kohdistuvasta leikkauksesta? Jos joku osaisi auttaa, niin olisin kiitollinen
PS. En tarvitse mitään synkistely paskaa kauneusleikkauksista, olen lueskellut niitä ja tiedän riskit.
Kauneusleikkausten ikäraja?
6
1414
Vastaukset
- Tohtorisetä
Jos oot se jonka luulen sun olevan, niin mee äkkiä leikkaan nenäs. Se on aivan kauhee.
- saint
Tuskimpa ollaan tavattu x)
- Hmmm
18 vuotta on yleinen ikäraja. Nenäleikkauksen hinta kai vaihtelee hurjasti siitä riippuen, korjataanko pelkkää rustoa vai luutakin.
- Seint
Ok, kiitoksia!
- Manna
..En tiedä,miten tuon nenäleikkauksen kans,mut jotkin todella häiritsevät tekijät voidaan leikata,vaikkei oo vielä täysikänen. Esim. yhden kaverini hörökorvat leikattiin,kun se oli alle 6vuotta,koska sen vanhemmat ajatteli,et sitä tullaan kiusaan koulussa.. Kantsii varmaan tilata aika ja käydä näyttään,miten on:)
Tosin itse vannoin 14vuotiaana,että menen heti täysikäsenä leikkauttaan nenäni(joka ei oo perussuomalainen pottunenä,vaan melko suora),mut nyt vähän vanhempana,se ei enää oo häiritsevä,eikä kukaan oo ikinä siitä mitn huomauttanut! Eli kannattaa miettiä,onko se leikkaus tosiaan tarpeellinen vai vaan pelkästään omaa mielikuvitusta..;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770