Hei olen kiinnostunut skeittsamisesta ja omistan ikivanhan laudan. Olen nyt kokeillut ajalua ja ollieta.nollie ei lähde ei millään toinen laita nousee mutta toinen ei... eikä mul oo ketään joka opettais. Rullailen ihan vaan asfalttiteillä... en tiedä onko laudasa vai minun potkuteksiikasa vika mutta musta tuntee etten pääse tarpeeksi hyvin eteempäin ja tuntuu että ehkä saattaa hitusen jaruttaa.. etenkin kääntyessä. Mikä avuksi? Uuta lautaa en tällä kokemuksella lähde ostamaan. Kaikki vinkit likoon. Kiitoz ps. Olen 15 v tyttö
Aloittelialle apua
2
111
Vastaukset
- ddsgffg
Osta ihan uus skeitti, ja ei kannata lähteä heti nollieta kokeilemaan. Kun Ollien hyvin osaat niin sillon on hyvä aika vaikka perus flatground trikkei ruveta opettelemaan. Esim. Shuv-it. (YouTubesta löytyy) ja sitten Pop shuv-it (sama trikki mut vaan lauta menee ilmaan.) Muista sitten et ei mitään completee kannata ostaa!
- Ajaminen eka
Ensinäkin opettele ajamaan hyvin aivan aluksi. Älä koita nollieta vaqn harjoittele ensin tässä järjestyksessä Ollie, pop shove it, fs ja bs 180 kickflip, fs shove it ja heelflip. Sen jälkeen tusmin on hirveää väliä et miten ja mitä opettelee, tietää jo itsellle parhaan tavan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113324
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1162513- 242046
Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s231562Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291540Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää151475Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?27960- 87942
Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai62876Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois2799