en hyväksy itseäni tälläisenä ja nää läskit on suuri este mennä treffeillekkin kun tuloo pelko että saa haukut.
siis kun olen 152cm/23v on vähän paino päässyt nousemaan yleensä se on ihan pysynyt 70kg mut nyt se on 83kg ;_;
en haluisi kylläkää olla yksin kauaa enää käy elämä vähän tylsäksi,ystäviäkään ei oo..en oikein tiiä mitä tekis.
Oon tavannu enemmä näitä ihmisiä tosi elämässä jotka haukkuu ja hyljeksii niitä jotka ei oo ulkoisesti kauniita.
haluisin laihduttaa n.40kg
6
120
Vastaukset
- omomommm
Sit vain rupeat pienin askelin tuumasta toimeen :) itsellä on 80 kiloa pudotettavaa :o !!!
- alone1_1
Joo meen pienin askelin kohti parempaa :3
oi kuinka pitkä sä oot?meinaatko kans laihduttaa?^^
- kirsi38
aloittajalle: kun haluat muutosta elämään niin alat tehdä asialle jotain.Ruokavalio vaikuttaa enemmän kuin liikunta.Toki liikunta auttaa laihdutuksessa,mutta omalla kohdalla se ruokavalio oli tärkeämmässä osassa.Olen 38 v. nainen 167/60.Olen laihduttanut 30 kiloa.Siihen meni useampi vuosi,koska paino jojoili.Liikuntaa harrastelin silloin tällöin,mutta vasta viimeisten kilojen kohdalla aloitin kuntosalilla käynnin.Mä oon ollut normaalipainoinen sellaisen puolisen vuotta.Se että tottuu uuteen peilikuvaan vie mulla vielä aikaa.Välillä sitä näkee ja tuntee ittensä lihavaksi.Mutta kyllä sen 30 kilon pudotuksen näkee esim. vaatekoossa.En ole koskaan ollut nätti ja en ole vieläkään,mutta se ei ollut syy painonpudotukselle vaan se että saa kokea olevansa normaalipainoinen,kun ollut lapsesta asti pullukka.Saa olla ylpeä siitä että on saavuttanut jotain ja ihan itse.Tsemppiä laihdutukseen!
- alone1_1
Joo oon huomannut et oon ahminu ihan hirvittävästi viime vuosina.
Aina pitää eksyä jääkaapille.
Mahtavaa olet laihduttanut todella paljon kirsi 38 :)
on se mullakin jojoillu ikävästi mut nyt pidän pääni tään asian kanssa syön kyllä herkkuja mutta rajoitetusti. Olen kokeillu olla ilman niitä kauanki enkä näe itselleni hyväksi :D
saisinpa itsekkin kokea normaalipainon,ei se ollut kaukana viimeksi kun laihdutin 20kg.Ensin ruoka asiat kuntoon ja sit jotain kuntoilua.
mukavaa jutella tästä jonkun kanssa jolla on samaa :)
- vh95
Hei!
Itse haluan myös pudottaa ainakin 40kg vielä. . Painoa nyt 121.2kg ja pituudeltani olen 176cm.. tosin joskus parisen vuotta sitte paino oli 155.5kg :O
Jos sinulla on facebook tai whatsapp niin olisitko mahdollisesti kiinnostunut liittymään yhteiseen salaiseen ryhmään painonpudottajiem kesken? Katso kirjoitukseni nimimerkiltä vh95.. löytyy myös täältä laijduttajien tukiryhmästä! :) ja tsemejä! :) - alone1_1
en käytä paljoa facebookkia ei vain ole mun paikkani sekään eikä whatsapp :)
tsemppejä myös kaikille muillekkin jotka yrittää laihduttaa :3
i
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328517Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4366224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571153Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17796Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.34715Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 42676
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637