Kuinka tatuointi paranee?

Help meeh

Noniin siis, kuinka tatuoinnin kuuluu parantua? Minulla on atoopinen iho ja omistan kaksi leimaa, niskassa yksi ja toinen käsivarressa. Niskan kuvasta lähti ensinmäisellä kerralla melkein kaikki värit syynä taisi olla, että raavin ja hinkkasin sitä kokoajan. Olen käynny värittämässä uudestaan ja värit pysyivät vähän paremmin, koska en raapinut sitä niin paljo, mutta mennään asiaan.

otin siis 3.9 tuohon käteen leiman ja pelotti vähän,että siinäkään ei väri pysy, mutta näyttää kyllä nyt ihan hyvältä ei ole oikestaan väriä lähtenyt vähän vaan ehkä haalistunut? Tai saatan kuvitella vain, mutta kuuluuko tatuoinnin päälle tulla rupea? En ole antanut kuvan kuivua, mutta silti sitä on tullut ja reippaasti sitä lähtee aina rasvauksen yhteydessä pois. Rupi on sellasita paksua rasvaista ihoa.. Rasvaan kuvaan about 6 krt päivässä helosanilla ja se tulee pestyä joku 4 krt. Olen lukenut, että kelmuttaminen on hyvä hoito tyyli? Pitää kuulemma värit paremmin tallessa, onko totta?

4

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Öhömmms

Kelmuttaa ei saa! Tatuointi on avohaava, joten sen täytyy saada ilmaa. Rupea voi tulla tatuointiin, mutta silloin pitää vain rasvailla enemmän (rupi lähtee aikanaan itse irti). Raapia sitä ei saisi, kutiaminen merkitsee vain sitä, että haavasi paranee.

• IsäTeresa

Miten niin ei saa kelmuttaa? Joissain tapauksissa PITÄÄ kelmuttaa. Jätetääks nää hoito-ohjeet sille tatuoinnin tehneelle ammattilaiselle, jookos? Tatuointeja tehdään eri paikkoihin, eri ihotyypeille, eri tekniikoilla ja ennenkaikkea eri ammattilaisten toimesta. Kysy siltä, älä foorumeilta koska mulle annetut ohjeet voi olla ihan täysin väärät siihen sun kuvaasi ja päinvastoin. Rasvaa, pese ja pidä puhtaana on sellanen yleisohje, muut sitten tapauskohtaisesti kuvan tekijältä.

• mieti ny vähä
        IsäTeresa kirjoitti:

Miten niin ei saa kelmuttaa? Joissain tapauksissa PITÄÄ kelmuttaa. Jätetääks nää hoito-ohjeet sille tatuoinnin tehneelle ammattilaiselle, jookos? Tatuointeja tehdään eri paikkoihin, eri ihotyypeille, eri tekniikoilla ja ennenkaikkea eri ammattilaisten toimesta. Kysy siltä, älä foorumeilta koska mulle annetut ohjeet voi olla ihan täysin väärät siihen sun kuvaasi ja päinvastoin. Rasvaa, pese ja pidä puhtaana on sellanen yleisohje, muut sitten tapauskohtaisesti kuvan tekijältä.

Kelmuttaa saa ensimmäiset yöt, muuten ei (kysyy tatuoijaltaan neuvoa). Tuskin itsekään haavojasi kelmutat?

• mietiIteVähän.
        mieti ny vähä kirjoitti:

Kelmuttaa saa ensimmäiset yöt, muuten ei (kysyy tatuoijaltaan neuvoa). Tuskin itsekään haavojasi kelmutat?

Eihän tossa sanottu että kauan sitä pitää kelmuttaa? ja missä tapauksissa... Ainoa mitä siinä neuvottiin oli pesemään, rasvaamaan ja pitämään puhtaana muu käskettiin kysymään tapauskohtaisesti kuvan tehneeltä. Älä tule aukomaan päätäsi jos et edes ymmärrä lukemaasi. Itsehän pidin viime tatuoinnissani second skiniä 46h. kuvan päällä ennenkuin otin pois, pesin ja aloin rasvailemaan. Mutta samat ohjeet multakin papateresalta, pese, rasvaa ja pidä puhtaana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      180
      2045
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      161
      1758
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1716
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1483
    5. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      156
      1258
    6. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      55
      1175
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      58
      1010
    8. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      70
      939
    9. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      27
      922
    10. Tämä Kuhmon valtuusto

Pöh, sanon minä.
      Kuhmo
      15
      909
    Aihe