Ajattelin tehdä sellaset korkkiruuvikiharat piipausraudalla ,tai miksikä sitä nyt haluaa kutsuakkaan..Mut siis sellanen kuumennettava 'putki',jonka ympärille hiukset pyöritellään.;) Ja haluaisin vinkkejä teiltä,jotka ootte tehnyt sellasia ennen,siis onnistuneesti! Oon muutaman kerran kokeillut sellasta,mut jotenkin niistä tulee aina jotenkin toispuoleiset tai sit ne lässähtää parin tunnin sisällä.. Ja saako niitä kammata jotenkin,koska mä oon tehnyt niin ja sillon niistä tulee sellanen sähkönen 'mummopeuhko'? Mut kun jos niitä EI kampaa mitenkään, niin ne jää sellaseks 'putkiloiks'? Ehkä tajuatte,mitä yritän selittää.. Toisien sanoen, koittakaa selittäkää alusta loppuun,miten ne tehdään? Kiitos erittäin hirveästi,jos neuvotte,sillä se on tärkeä ilta ja pitää olla parhaimmillaa,heh!;)
Miten tehdään KORKKIRUUVIKIHARAT?
7
3502
Vastaukset
- Tukka
Olen tehnyt niin, että ensin laitan lämpösuojasuihkeen hiuksiin, sitten kiharran raudalla korkkiruuveiksi ja lopuksi suihkutan lakan / laitan vahaa yksitellen jokaiseen kiharaan (sormilla vetäen ylhäältä alas asti).
Kiharoita ei kannata harjata, vain haroa käsillä hieman auki. Hyvin on kestäneet tuolla tekniikalla omissa hiuksissani, mutta kertokaa toki muitakin vinkkejä.- Bilehile19
Ne vissiinkin kannattaa tehdä melko pienissä osissa sitten? Niin ja rullataanko se kiharrin vaaka-vai pystytasoon? Ihan tyhmiä kysymyksiä,mut täytyy vaan varmistaa..=)
- Tukka
Bilehile19 kirjoitti:
Ne vissiinkin kannattaa tehdä melko pienissä osissa sitten? Niin ja rullataanko se kiharrin vaaka-vai pystytasoon? Ihan tyhmiä kysymyksiä,mut täytyy vaan varmistaa..=)
Eli kiharra niin pienissä osissa, kuin sun kihartimen ympärille mahtuu hiusta kiertämään. Jos tekee kovin isoissa osissa, ei välttämättä hius kiharru kunnolla. Eli sopiva määrä hiuksia siihen ympärille. Niin, ja se kierretään laite vaakasuorassa.
- kampaajaksi opiskellut joskus
Tukka kirjoitti:
Eli kiharra niin pienissä osissa, kuin sun kihartimen ympärille mahtuu hiusta kiertämään. Jos tekee kovin isoissa osissa, ei välttämättä hius kiharru kunnolla. Eli sopiva määrä hiuksia siihen ympärille. Niin, ja se kierretään laite vaakasuorassa.
meillä koulussa opetettiin että laite pystysuorassa..mut kaipa sen voi kiertää vaakasuorassakin. mut ainakin kun itse teen tulee kiharasta parempi pystysuorassa..kannattaa laittaa lämpösuojatuote ja hyvä muotoilutuote alle niin kihara pysyy pitempään. välttämättä kaikissa hiuksissa ei vaan tahdo kihara pysyä ei sitten millään. ja vahaakin voi laittaa kiharaan kiharruksen jälkeen mutta vaha ei saa olal rasvainen, se suoristaa kiharan. lakkaa kannattaa suihkuttaa heti valmiiseen kiharaan yksitellen, eikä odottaa että kihartaa ensin koko pään. mutta muista, älä suihkuta lakkaa liikaa äläkä liian läheltä, sekin voi suoristaa kiharan.
- naurava
kampaajaksi opiskellut joskus kirjoitti:
meillä koulussa opetettiin että laite pystysuorassa..mut kaipa sen voi kiertää vaakasuorassakin. mut ainakin kun itse teen tulee kiharasta parempi pystysuorassa..kannattaa laittaa lämpösuojatuote ja hyvä muotoilutuote alle niin kihara pysyy pitempään. välttämättä kaikissa hiuksissa ei vaan tahdo kihara pysyä ei sitten millään. ja vahaakin voi laittaa kiharaan kiharruksen jälkeen mutta vaha ei saa olal rasvainen, se suoristaa kiharan. lakkaa kannattaa suihkuttaa heti valmiiseen kiharaan yksitellen, eikä odottaa että kihartaa ensin koko pään. mutta muista, älä suihkuta lakkaa liikaa äläkä liian läheltä, sekin voi suoristaa kiharan.
Mikä olis hyvä muotoilutuote ja kun lakkaa suihkuttaa heti kiharaan niin missä vaiheessa sitä sit ns. suoristetaan?
- blue
Tukka kirjoitti:
Itse ainakin kiharran laite pystysuorassa, kossa sillä tulee parempaa jälkeä mielestäni.
- oonitekkijoskus
se riippuu että haluaako korkkiruuvikiharat vai laineet, jos haluaa laineet, niin vaakasuorassa ja jos korkkiruuvit, niin pysty🤚🏻
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1207081Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1214855L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa634126TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a143424Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7082181Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2521581- 671415
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581398Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j561354Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä221216