älä koskaan tilaa mass.fista tavara hujareita

mitä mun pitä tehdä?

tilasiin 27.07.2014 2x Mass Recovery ja 1x mass whey. tilausta ei kuulunut mitään ensimäinen 7 päivää.
siten laitoin viestia missä tilauksen on?
YLLÄTYYS
pahoitelen osa tavarat ovat lopunut varastossa.

niin niin siten tilaus tuli Mass Recovery - Strawberry, 5 kg

siten pari viikon päästä tuli Mass Recovery - Chocolate, 5 kg

ja tänään 8.9.2014 soitin mass asiakaas palvelulle, kysyn miss on tilaukseni loput tavara eli Mass Whey - Choc-Banana, 4 kg
pahoitelemme voimme hyvitä summa mass asiakstillilesi ja voit tilata uudestaan.

mitäs sanot tästä asiakspalvelusta???

siten toinen tilaus tekin 27.8.2014 taas YLLÄTYYS
tavarat tuli
osa tavaroista ei ollut.
taas viestia sinne ja pahoitelemme että tavara on lopunnut kesken hyvitämme rahat takasin hhhhhhh.

neuvoa mitä mun pitä tehdä?

1

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samanlainen kokemus mass.fi -verkkokaupasta minullakin. Tein tilauksen 31.07.2015, joka eteni maksuvaiheeseen saakka ja maksoin tilauksen Nordean verkkopankissa Paytrailin kautta. Heti sen jälkeen selain ohjautui kuitenkin takaisin tilaussivulle, jossa oli punainen laatikko "tilauksen tekeminen epäonnistui puuttuvien tietojen takia". Olin kuitenkin ihan varmasti syöttänyt kaikki tiedot ja maksukin oli veloitettu tililtäni. Buginen paska koko sivusto.

      Soitin asiakaspalveluun (joka ei muuten ole Suomessa, kuten ei ole koko lafkakaan), jossa ihmeteltiin, että eihän mulla ole mitään tilauksia. Lupasivat ottaa minuun yhteyttä kun asia on selvitetty taloushallinnon kanssa. Meni reilu viikko eikä heiltä kuulunut mitään, jolloin soitin taas ja kyselin rahojeni perään. Siinä vaiheessa lupasivat hyvittää rahat tililleni.

      Tänään 20.08.2015, eli kolmen viikon päästä epäonnistuneen tilauksen tekemisen jälkeen, sain rahani vihdoin takaisin. Eivät siis ole täysin huijareita, mutta heidän toiminnastaan paistaa sellainen välinpitämättömyys ja amatöörimäisyys, etten ikinä enää osta heiltä mitää vaikka lupaisivat kuun taivaalta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe