Minkälainen tatuointi seksikäs mihellä?

newyork

Eli kysymys on suunnattu naisille. Minkälainen tatuointi on mielestäsi seksikäs ja hyvännäköinen miehellä?

Riippuu tietenkin paljon minkälainen mies mutta esim tribaali lihaksikkaissa käsivarsissa vai villevalotyyppinen vatsatatuointi? Isoja vai pieniä tatuointeja? Eli joka naisella on varmasti eri mielipiteet mutta nyt kysyn siis juuri sinun mielipidettäsi. Kerro myös minkäikäinen olet niin tiedän onko mielipde teinitytöltä vai vanhemmalta naiselta. Kiitos vastauksista!

9

4475

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anbo

minusta miehelle käy hyvin tatska siihen vakipaikkaan eli haukseen joku kuva tai tribaali. toinen paikka on yläselkä/niska. sinne joku tribaali niin aih että.. :D

itse 17wee

• meitsi

aattelen sen niin että mulle on oikestaan ihan sama minkälaisia tatuointeja miehellä on, eikä paikallakaan oo niin väliä, koska tatuoinnit on jokasen oma asia... no joo, ite oon 18 ja mulla on "jo" 2 tatskaa eikä tähän tuu jäämään, et ehkä mä sen takia aattelen tällee...

tosin jos miehellä on jotai naisen kuvia tai ristejä yms.. nii emmä kyllä sellasista tykkää... eikä mielellään koko käsivartta täynnä.

• Unikko^

Mielestäni tatuointi kuin tatuointi näyttää hyvältä, jos ihmisessä on asennetta tatuointia kantaa. Miehelläni on iso tribali pohkeessa, ja se on yliseksikäs! Riippuu ihan ihmisestä mikä sopii, mikä ei. Isolla miehellä pikkuinen kuva voi näyttää liian pieneltä, ja jos oikein pienellä miehellä on erittäin suuri kuvakokonaisuus, voi se näyttää macholta...

• anna

Mikä tahansa tatuointi herättää minussa vankilakundin tai muun rikollisen varoituksen päälle, eikä seksikkyys voi silloin syttyä.

Seksikkyyteen tarvitaan eniten älyä, ei sen puutteen osoittamista.

• Mari-86

Ei liian pieni kuva ainakaan, koska itsellänikin on yksi pienempi josta en enää oikein pidä. Tribaalit hauikseen tai olkapäähän sopii hyvin miehille. Selkä on myös hyvä paikka. Ei värikkäitä.

• ...............

Ja tuossa viestissä se älykkyys ainakin loisti poissaolollaan... ;)

• PaganArtist

Tjaah..Minun mielestäni tribalitatskat ovat erittäin tylsiä oli ne sitten miehellä tai naisella. Tribaleista on tullu joku kummallinen muotivillitys joten nykyään lähinnä oksettaa. Seksikäs kuva on sellainen jossa on tarkoitusta ja joka on kauniisti tehty.Seksikkäitä paikkoja miehellä on yläselkä, rinta(solisluusta solisluuhun), käsivarret ja alavatsa. Ikää minulta löytyy 19 vuotta..

• Anonyymi

Väittäisin että miehellä jolla on tribaali tatuointi on myös keskivertoa alhaisempi älykkyysosamäärä. En voi kylläkään esittää faktoja :/

• Anonyymi

Tatska ei koskaan ole seksikäs. Tatuoitu mies on yök! Tatuointi leimaa miehen (ja naisen) juntiksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2586
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2222
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2129
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1722
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1613
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1546
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1379
    Aihe