Olen kuullut että reseptillä saatavalla a-vitamiinivoiteella olisi mahdollista haalistaa pieleen menneitä kestopigmentointeja sekä lisätä omien karvojen kasvua kulmissa.
Onko tämä totta? Sen lisäksi haluaisin vielä tietää, voiko kyseistä tuotetta käyttää myös nuorella iholla (mikäli pistää sitä vain kulmiin ja mahdollisesti myös arpien päälle) että onko e-resepti mahdollista hankkia myös tavallisen terveyskeskuslääkärin kautta?
Näihin kysymyksiin jos saan pikaisen vastauksen niin olen ikionnellinen. (:
Reseptillä saatava a-vitamiinivoide
5
3641
Vastaukset
- seststst
En tiedä kuinka helposti saa, jos ei ole aknea, mutta muuten saa ihan yleislääkäriltä ja nuorille sitä määrätään myös. Arpia ainakin haalistaa, joten luulisi, että myös kestopigmentointia, sillä uusii ihoa. Käytän itse akneen ja minulle on tullut enemmän nukkaa ja karvoja poskiin, joten lisännee myös karvankasvua? Jos saat voiteen, muista suojautua auringolta.
- Nuori tyttönen
Selvä. Voi olla ettei myönnetä kun kerran mitään aknea tms. ole, mutta voisin silti kuitenkin ihan varmuuden vuoksi kysäistä ko. asiasta kun käyn toisen asian takia lääkärissä...
Kiitokset muuten sulle pikaisesta ja hyvästä vastauksesta. (:- Mimdagjwd
No saitko Sitä voidetta? Itsellä sama kestopigmentointi ongelma :/
- avitamiiniparas
Kokeile kemiallista kuorintaa, ja reseptivapaita a-vitamiinivoiteita. Avitcidia reseptillä, saa pigmentti,arpi ja aknen aiheuttamiin ongelmiin. Tieteellisesti tutkittu ja todettu auttavan ihon vanhenemiseen. Vahvistaa ihoa, vaikkakin tuntuu alkuun, että iho ohenee, koska kuorii ja uudistaa. Alkuun kaikilla tulee ns. a-vitamiinireaktio(punoitus,hilseily , ärsytys) mutta iho tottuu aineeseen,on ohimenevää ja tulokset hyviä.
- meiltälöytyy
Miten tuota Avitcidia käytetään jos kuorintaa haluaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4652959Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152716Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2761734Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841304Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4411245Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631098- 1561081
- 56999
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41998- 79995