Minä kahvakuulailen joskus kotona, minulla on yksi netistä kopsattu ohjelma ja yksi cd, joka tuli kahvakuulan mukana. Ohjelmat ovat kovin erilaiset, toisessa on 6 liikettä ja toisessa 24. Kannattaisiko näitä tehdä vuoron perään, vuoroviikoin vai kuinka? Jotenkin ne menevät helposti, eli pitäisi ostaa isompi kuula? Vai vaihteletteko te muut kuulaa liikkeen mukaan? Minä teen molemmissa samalla kaikki. Minulla on 6 kg ja 10kg kuulat.
Kahvakuula
2
116
Vastaukset
- 12+16
Riippuu mitkä liikkeet on kyseessä...
Omistan vain 12kg:n kuulan itse ja teen sillä kaikki liikkeet aikasarjoina. Kun sarja alkaa tuntua kevyeltä, lisään aikaa tai lyhennän sarjataukoja. - 1+1
Perusheilautukseen voi ottaa niin ison kuulan, kuin jaksaa kannatella ja saa jotenkin liikkeelle. Rinnalleveto voi vaatia vähän pienempää. Päänylikierto ja muut kierrot voivat vaatia edelleen painon pienentämistä. Minulle tempaus on sellainen, että käytän aika varovaista painoa.
Käytäntö kuitenkin menee sen mukaan, mitä kuulia on käytettävissä. On hyvä jos on käytössä edes yksi kuula, joka tarjoaa sopivasti haastetta.
Kannattaa vaihdella ohjelmaa, ja on hyvä että olet keksinyt kaksi täysin erilaista ohjelmaa, vaihtele niitä joko peräkkäisiä harjoituksia vaihtamalla tai sitten vuoroviikoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901937
- 581093
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/971055- 9985
Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html204979Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos64931IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56909Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.86840Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.175838Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41780