sinä särjit hänet pettämällä ja jättämällä hänet toisen vuoksi. Nyt sitten oletkin hänestä mustasukkainen minulle.
Pitääkö sinun hallita häntä vaikka itse olet hänet jättänyt. Etkö voi hyväksyä, että hänkin jatkaa elämäänsä. Sinun on aika hyväksyä, että et ollutkaan korvaamaton.
Puolisoni ex,
9
409
Vastaukset
- paskahousutt
Sama täällä. Mies petti mua vuosia ja nyt eron tullessa ihan hullun mustasukkainen. Kyttää ja stalkkaa ja utelee miehistä
- Myös kokemusta
niinpä. ensin hylätään sitten ei hyväksytä kun hylätty löyttäkin uuden. Ihmeellisiä ovat
- jotakin järkeä
anteeksi mutta ei hän ole kertonut että hänellä on uusi
toisekseen, aistin pelkoa ja epävarmuutta sinun puoleltasi
vaikkei tämä todellakaan minulle olekaan - miehen syytä
kysy silt mieheltäs miksi pitää yhteyttä exään miten sä muuten edes tiedät exän olevan mustis??!!!
- puolisoni ex
Olen aloittaja enkä ole nainen. Olen mies joka ihmettelee puolisonsa exän toimintaa.
Ensin hylkäsi ihmisen toisen vuoksi ja kun hylätty löysi uden elämän kanssani niin yrittää kaikellatapaa tuhota sen.
Olen ihmeissäni.Miten tässä tilanteessa pitäisi toimia?- hame päälle
Mitä se sinä horiset? Ei teidän parisuhdetta tuhoa kukaan muu kuin te kaksi.
Olisitte nyt vaan te kaksi, ilman exiä mutta jos tuntuu, että haamutkin voivat hajottaa suhteen on jo sana suhde liikaa, rakkautta tuskin on.
Miten muuten voi "kaikellatapaa tuhota" ?
Niin ja vielä, olet kyllä nainen.
- puolisoni ex
Vai että hame päälle.....no en ole skotti, enkä nainen ........sä varmaan olet joulupukki.
Kyllä mä oman elämän tiedän ja tiedän mitä puolisoni ex touhuaa yrittäessään erottaa meitä.- pillua tietty :)
kai sinä miehenä tiedät mitä se haluaa, pillua. pidä omastasi kiinni jo et halua että se antaa sitä pillua eksälle.
- missä pers soonassa?
persona non grata
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005047558- 2302640
- 262571
- 1601907
- 1141768
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31479Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01367- 761183
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621158IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41155