Ripsienpidennysten huolto

Räpsytin

Laitatin kesällä ekat pidennykset (tai tuuhennukset) Etelä-Pohjanmaalla yhessä kauneushoitolassa. Ne ekat oli ihanat, ilmavat ja luonnollisen näköiset (en halunnut liika pitkiä). Huoltoväli oli 4 vkoa ja olivat vielä ihan ok, ainoastaan toisesta silmäkulmasta oli tippunut niin että jouduin siihen lisäämään ripsaria kun mun omat ripset on niin vaaleat että näytti ku siinä olis ollu reikä.

Ekan huollon jälkeen siinä toisessa silmäkulmassa oli yhä reikä. Samoin siitä tippui ripsiä ihan solkemaan että nyt on enää maks 10 karvaa jäljellä. Toinen silmä vielä kohtalainen mutta resuinen.

Laittaja oli sama. Onko tää tyypillistä vai hutiloiko kun ajatteli saaneensa varman asiakkaan? miten kauan huollon jälkeen pitäs pysyä hyvänä. oli vielä aika kallis; laitto 129 ja huolto yli 50.

Mulla olis huomenna taas huolto, kannattaako vaihtaa kosmetologia vai mitä ootte mieltä? Onko EP:n suunalla suositeltavia ripsien laittajia?

4

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ripsientekijävastaa

RIpsien elinkaari on yksilöllinen, ripset uusiutuu yleensä keskimäärin siinä kuukaudessa, hiukan reilussa. Sulla pysyi tosi hyvin ripset, kun neljän viikon jälkeen ne olivat vielä hyvät. Kuulostaa siltä että sun ripsien elinkaari tuli tuossa kohtaa päähänsä. Pidennyksethän putoaa silloin kun omat ripset putoaa. Sulla on siellä tilalla nyt paljon uusia ripsiä ja kun saat niihin pidennykset, ne todennäköisesti pysyvät taas sen 4 vk. Siinä välissä putoilevat taas ne jotka ovat nyt viimeksi laitetut. Keskimäärin ripsiä kannattaa huoltaa n.3vkn välein juuri siksi, että ripsiä on paljon ja ne putoilevat pois niin eri aikaan.

• ripsientekijävastaa

Lisäksi! Juttele kosmetologisi kanssa! :) Vaikka tulee tämmöisiä epäilyksiä niin siinä ei ole mitään kummallista tai epäilyttävää/jännitettävää, sen kun kysäiset niin hän kertoo sulle tarkemmin ripsien elinkaaresta ja uusiutumisesta! Tekijä on varmasti hyvä kun olet alkuun ollut tyytyväinen ja jälki on ollut hyvää.

• Anonyymi

Beyondpro on tarkoitettu vain ripsialan ammattilaisille ja myyvät tarvikkeita jäleenmyyjille ja kouluttavat ja täällä selvästi on kirjoitettu että ripset tulee pestä kunnolla 2 -3h ennen ripsihuoltoon menoa. Ripset ei saa olla märkiä ... liima ei pidä märillä ripseillä ....

Blue Lagoon on kuitenkin onnistunut ohittamaan tämän tärkeän opin ja pakolla pesevät ja kastelevat läpeensä asiakkaiden ripset kokonaan.... Ja tämä hämmästyttää.... Ehkä tarkoitus onkin että ripset eivät pysyisi liian kauan . Erikoinen yritys toiminta...
      Koen kuitenkin että tämä on jo siinä ja siinä että syyllistyvät jonkin sortin huijaukseen.
      Peseminen on tärkeätä mutta olen perehtynyt asiaan syvemmin ja oppinut miten moni ripsiteknikoilla on käytössä tämä pakko pesu joka on asiakkaan kannalta huono asia. sekä ripsiliimoja on halvempia ja huonommin pitäviä liimoja ja sitten on kalliimpia ja paremmin pitäviä liimoja. Blue Lagoonissa jopa pientä harjaa ei tarjota asiakkaalle mukaan huollon jälkeen vaan kuulema pesevät pikku harjat ja käytetään ne sitten uudelleen seuraavan asiskkaan ripsien harjasmiseen ? Hyi missä hygieenia on ?Tämä säästö Blue Lagoonilla on piheyden huippu.... ??
      Ripset tulee pestä kunnolla 2-3h ennen ripsihuoltoon tuloa.mutta oikea ammattilainen ( ripsiteknikko ) kehoittaa tekemään kunnollisen ripsipesun kotona ennen ripsihuoltoon tuloa.

• Anonyymi

minä maksan 40€ ja toisella tekijällä 50€ kummatkin tehneet hyvää jälkeä. kallis hinta ei aina takaa hyvää loppu tulosta ripsi huolloissa. Se tekijä joka pesee ennen ripsi kuitujen liimaamista .ei halua että ripsi kuidut pysyisi pitkään jotta tulet pian uudelleen huoltoon

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2473
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1658
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1396
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      162
      1236
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      143
      1199
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1135
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      106
      1082
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1071
    9. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      116
      1026
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      949
    Aihe