Spirit, villi ja vapaa (KIIRE!!)

nanna

Mikä tän kappaleen nimi on??

mikä maa, kuka vie, on tällä outo joka tie. tämä maa, pelottaa, en tätä anteeksi niille anna. Ei täällä tuuli soi, ei kuulla voi, se missä laulaa. Joo okei, ne kohta saa kalkkinsa karvaan itse maistaa.. Ei pidä vangita vapauden lasta, sen sä huomaat vasta. vapautta, vapautta vapautta kaipaan. Ei voi aallokko viedä, jos tuulee koko taivas...ja taas sun seisahtaa laivas. vapautta, vapautta vapautta kaipaan. sä et mua saa...et saa.
En jaksa kauempaa, ei täällä rauhaa sielu saa. Tiesin, että en mä tänne kuulu, en tänne jää. Ei tämä vielä tähän jää, on vielä paljon nähtävää. Se odottaa, ja se saa, ja ketä ei tiedä, ei sitä voi estää.

30

13654

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -.-

      EIKÄ SE OLE SUOMENKIELINEN KÄÄNNÖS BRYAN ADAMMSIN BIISISTÄ ´´HERE I AM´´

      • nanna

        ei oo se.. ku se se "here I am" biisi tulee leffan alussa.. Mut toi mitä etin tulee siinä ku se Spirit vangitaan ja sit siin lopus ku ne on hypänny sen rotkon yli..


      • vampire
        nanna kirjoitti:

        ei oo se.. ku se se "here I am" biisi tulee leffan alussa.. Mut toi mitä etin tulee siinä ku se Spirit vangitaan ja sit siin lopus ku ne on hypänny sen rotkon yli..

        Haa, olenkin sen kappaleen joskus ladannut internetistä haa haa... No sen kappaleen nimi on you can't take me jos oikein muistan. Hyv äkappale se on=)


      • nanna
        vampire kirjoitti:

        Haa, olenkin sen kappaleen joskus ladannut internetistä haa haa... No sen kappaleen nimi on you can't take me jos oikein muistan. Hyv äkappale se on=)

        Kiitos.. =)


      • nanna
        vampire kirjoitti:

        Haa, olenkin sen kappaleen joskus ladannut internetistä haa haa... No sen kappaleen nimi on you can't take me jos oikein muistan. Hyv äkappale se on=)

        tiedätkö suomenkielisen kappaleen nimeä??
        siis tuolle kappaleelle??


      • vampire
        nanna kirjoitti:

        tiedätkö suomenkielisen kappaleen nimeä??
        siis tuolle kappaleelle??

        Kato leffan lopusta (jollet ole jo) kappaleiden nimiä. En tiiä kyll onks Dream worksilla sama juttu kuin Disneyllä ett laitetaan loputekstiin ne kappaleiden nimet...


      • cimarronbabe
        vampire kirjoitti:

        Kato leffan lopusta (jollet ole jo) kappaleiden nimiä. En tiiä kyll onks Dream worksilla sama juttu kuin Disneyllä ett laitetaan loputekstiin ne kappaleiden nimet...

        joo siis enkuks se biisi on cant take me mut mäki haluaisin tietää sen suomenkielisen nimen!!! :) ku dvd:ltä niitä nimiä ei ehdi lukee ja sitä ei saa paussille :(

        ja nyt se kysymys: saako leffan suomalaista soundtrackia mistään??????????? tietääkö kukaan tai onko jollain se?????? ku mä haluisin sen!! enkä löyrä sitä mistään :( mul on se alkuperänen mut haluisin sen suomalaisenki!!! :D pliiiiiiis vastatkaa jos tiedätte!!!! tää on tooooosi tärkeetä!!!!!!


      • ...
        cimarronbabe kirjoitti:

        joo siis enkuks se biisi on cant take me mut mäki haluaisin tietää sen suomenkielisen nimen!!! :) ku dvd:ltä niitä nimiä ei ehdi lukee ja sitä ei saa paussille :(

        ja nyt se kysymys: saako leffan suomalaista soundtrackia mistään??????????? tietääkö kukaan tai onko jollain se?????? ku mä haluisin sen!! enkä löyrä sitä mistään :( mul on se alkuperänen mut haluisin sen suomalaisenki!!! :D pliiiiiiis vastatkaa jos tiedätte!!!! tää on tooooosi tärkeetä!!!!!!

        mun mielestä ton biisin You Can't Take Me suomenkielinen nimi on "Sä et mua saa". :)


      • Saaga;)
        vampire kirjoitti:

        Haa, olenkin sen kappaleen joskus ladannut internetistä haa haa... No sen kappaleen nimi on you can't take me jos oikein muistan. Hyv äkappale se on=)

        niin se vampire on oikeassa että se on you can`t take me(ja sit on joku ihme (Song)


      • sinette
        cimarronbabe kirjoitti:

        joo siis enkuks se biisi on cant take me mut mäki haluaisin tietää sen suomenkielisen nimen!!! :) ku dvd:ltä niitä nimiä ei ehdi lukee ja sitä ei saa paussille :(

        ja nyt se kysymys: saako leffan suomalaista soundtrackia mistään??????????? tietääkö kukaan tai onko jollain se?????? ku mä haluisin sen!! enkä löyrä sitä mistään :( mul on se alkuperänen mut haluisin sen suomalaisenki!!! :D pliiiiiiis vastatkaa jos tiedätte!!!! tää on tooooosi tärkeetä!!!!!!

        siihen leffaan ei saa musiikkia muuten ku youtubesta! Olen kysynyt Rikiltä itseltä ja sitä leffan soundtrackia ei saa lainkaan, vaikka siis Rikinkin mielestä paras albumi ikinä! Tahtois kans sen Rikin esittämänä!


      • Joku vaan
        cimarronbabe kirjoitti:

        joo siis enkuks se biisi on cant take me mut mäki haluaisin tietää sen suomenkielisen nimen!!! :) ku dvd:ltä niitä nimiä ei ehdi lukee ja sitä ei saa paussille :(

        ja nyt se kysymys: saako leffan suomalaista soundtrackia mistään??????????? tietääkö kukaan tai onko jollain se?????? ku mä haluisin sen!! enkä löyrä sitä mistään :( mul on se alkuperänen mut haluisin sen suomalaisenki!!! :D pliiiiiiis vastatkaa jos tiedätte!!!! tää on tooooosi tärkeetä!!!!!!

        Jos haluaa nähdä Spirit villi ja vapaa elokuvan, menköön googleen ja kirjottaa hakuun : fin tv, sielä voi katsoa ilmaiseksi elokuvia! menee sinne ja kirjottaa hakuun spirit villi ja vapaa sieltä se löytyy! :D


      • Joku vaa
        Joku vaan kirjoitti:

        Jos haluaa nähdä Spirit villi ja vapaa elokuvan, menköön googleen ja kirjottaa hakuun : fin tv, sielä voi katsoa ilmaiseksi elokuvia! menee sinne ja kirjottaa hakuun spirit villi ja vapaa sieltä se löytyy! :D

        Jos haluaa katsoa spirit villi ja vapaa elokuvan menköön googleen ja kirjottaa hakuun : fin tv sieltä voi katsoa ilmaiseksi leffoja.. menee sinne ja kirjottaa hakuun spirit villi ja vapaa niin eiköhän se löydy sieltä! :D


      • Supperoinen
        vampire kirjoitti:

        Kato leffan lopusta (jollet ole jo) kappaleiden nimiä. En tiiä kyll onks Dream worksilla sama juttu kuin Disneyllä ett laitetaan loputekstiin ne kappaleiden nimet...

        no se villi ja vapaa on sitte ihana rupes siinä vähä itkeen ja pienenä ki itkin ja nyt ki itken se kohta ku ne antaa hyvästit se intiaani ja ne hevoset=)


    • ===

      tota tossa sun laulussa oli paljin virheitä...
      se on ei voi aallokko lyödä jos tuuleton on taivas.ja taas sun seisoin laivas.....se odottaa ja nyt se saa.ei tätä tiedä ei sitä voi estää.vapautta vapautta vapautta kaipaan...ei voi aallkko lyödä jos tuuleton on taivas jna..jna..mut en tiiä kappaleen nimee...

      ps..noi jutut ei mee järjestyksessä...

      • haha

        ei tarvi olla noin pikkutarkka, ei tää mikään äikän kielioppi essee oo:D:D


    • miii :)

      Voi jessus, oon miettiny ihan samaa eikä vielläkää selvinny, onneks tajusin tänne kattoo js vaik vastaus löytyis. :)

      • Blaapeti x)

        "Vapautta kaipaan"

        Olen aika varma x)


    • vapautta

      Riki Sorsa - Vapautta

    • Elzuuni

      Se kappale on siinä kun ne vangitsee sen ja viepi sen sinne jossa se yritetään kesyttää.. se on siinä ;D

    • vvamp

      Eihän suomenkielistä soundtrackia oo ilmestyny? Outoo mun mielestä :/ Kelpais ainakin mun levyhyllyyn vaikka englanninkielinen onkin parempi.

    • Spiritfani forever<3

      no ainakin kun minä etsin sitä niin se näytti näin: esittäjä Riki Sorsa ja kappaleen nimi Vapautta. Mutta en ole asiasta aivan varma...

      • spiritfani forever<3

        Tuohon yhteen kappaleeseen vain sitä, että löytyisikö jostain siihen nuotteja sanat minulla jo on, mutta nuotteja on vaike löytää joten olisiko jollakin vinkkiä mistä löytyisi?????


    • ykswaa

      englanniksi se on "you can't take me" bryan adamsilta :)

    • HEPPA_HULLU:)

      sen nimi on: you can`t take me
      you tubesta löytyy niitä lauluja

    • -Duracell-

      Mä laitoin Googleen hakusanaksi "Riki Sorsa Vapautta" ja löysin tämmösen sivun http://mp3drug.to/Riki_Sorsa_Download_Free.html Tuolta latasin Vapautta -biisin, =) Versio on leffasta taltioitu ja alussa on vähän puhetta, mutta ainakin mp3-formaatissa. =)

    • MA

      Aikoinaan kyseistä leffaa dubattiin kuin iisakin kirkkoa. Rikin lauluja äänitettiin viikkokaupalla. Studiossa Ulla Renko lauluohjaajana, Tod Cooper Dreamworksilta supervisorina ja minä äänittäjänä/miksaajana. Miksaus tehtiin Groundcontrol studiossa Losissa. Kiva nähdä että nämä biisit ovat uponneet muihinkin kuin meihin jotka niitä tehtiin :)

    • ajattelinvaan

      Biisin alkuperäinen esittäjä on Bryan Adams - You can't take me..Suomeks sen biisin laulanu Riki Sorsa - Vapautta on biisin nimi suomeks!

    • jooko

      Muhun ainakin uppoaa aivan törkeän hyvin tuo Rikin osuus tässä.

      Täysin buenot nuo kappaleet, haluaisin itsekin ne soundtrackinä-

    • kumma11

      Miksei Dreamworks voinut laittaa myyntiin suomenkielistä CD:tä.. Uskon, että Suomessa olisi myynyt hyvin ottaen huomioon, kuinka paljon Riki Sorsan musiikista pidetään Spirit lastenelokuvana katsottavissa Netflixistä, jolloin nykylapsetkin innostuvat elokuvaa fiilistelemään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1890
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      89
      1279
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      999
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      915
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      106
      872
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      47
      713
    Aihe