Olen vasta aloittanut atkinsonin ja vielä on vähän hakusessa..vaikka olen kirjat lukenut.
Lähinnä siitä että mitä voi ottaa evääksi syötävää? Ei ole jääkaappi säilytystä. Muut jos ottavat huoltoasemalla sämpylää ja kahvia yms.
Olkaa kilttejä ja laittakaa fiksummat ehdotuksia!!! Kiitos etukäteen!
eväs vaihtoehtoja
6
1662
Vastaukset
- Aasiantuntija
Keitettyjä soijapapuja. Niitä minä työnnän suuhuni vähän väliä kun nälkä yllättää.
- yksi vaan
Ota evääksi keitettyjä munia, rasvaista juustoa (esim. auraa), kinkkua, vatajan nakkeja - niissä ei ole hiilihydraatteja. Katso hiilarit myös juustoista ja muista leikkeleistä. Joissain on nimittäin paljonkin hiilareita. Ja tietysti evääksi voi ottaa myös kurkkua, salaattia, ym. vähähiilihydraattisia kasviksia.
- Judd
Minulla on esimerkiksi tänään eväänä iso pala paistettua kirjolohta, vähähiilarista salaattia ja purkki Bulgarian jugurttia. Eilen söin duunissa broilerinleikkeen, salaattia ja appelsiinin. Maanantaina chilitonnikalaa, raejuustoa ja maitorahakaa pakastemarjoja.
Kun laitan kotona puhdasoppisen Atkins-sapuskan, säästän siitä aina osan muovikulhoon seuraavan päivän evääksi, jota täydennän sitten sopivilla "jälkkäreillä".
Jääkaappi ei ole tarpeen, jos eväät joutuvat seisomaan vain sen muutaman tunnin ruokikseen asti - ei ne siinä ajassa ehdi pilaantua. - hyvä
nyt voikin ottaa evääksi ihan oikeaa ruokaa kun ruokavalio on sitä mitä se on eli alakarppia.ja totta on että kyllä ruoka säilyy ilman jääkaappiakin. jotenkin ollaan menty ihan pihalle siinäkin asiassa, että jos ei heti ole jääkaappia niin kaikki on muka heti pilalla. ja se vielä suomessa. hyviä eväsvihjeitä on tullut. muuten lidlin frankfurternakit ovat myös hiilihydraattivapaita ja hyvin maustettuja.
- Blueee
olisiko kellään mitään ideoita mitä mä syön koulussa...? koska koulun ruuista harvemmin voi syödä mitään muuta kuin salaattia.. koska siellä on aina joko pastaa, riisiä, perunoita, puuroa...
ja atkinsilla olen-- - Ohje lapselle
Blueee kirjoitti:
olisiko kellään mitään ideoita mitä mä syön koulussa...? koska koulun ruuista harvemmin voi syödä mitään muuta kuin salaattia.. koska siellä on aina joko pastaa, riisiä, perunoita, puuroa...
ja atkinsilla olen--Lakkaa olemasta Atkinsilla ja ala syödä oikeata ravintoa. Siinä ohje loppuelämäksesi. Älä unohda aamupuuroa, mieluiten kaurasta, äläkä kunnon kotimaista ruisleipää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770