onko pari kaljaa = six-päkki?
onko "en mä varmaan montaa" tai " muutaman vaan"
= korillinen kaljaa ja kooma?
kannattaako kotiin sitä maitoa oikeesti enää ostaa, kun kalja tulee kerta halvemmaksi?
HALOO?
kertokaas nyt miehet
5
1119
Vastaukset
- joo
1.onko pari kaljaa = six-päkki? v:kyllä aikuisella miehellä 6-24 pulloa. 2.onko "en mä varmaan montaa" tai " muutaman vaan"
= korillinen kaljaa ja kooma? v:riippuu vähän ihmisestä.
3.kannattaako kotiin sitä maitoa oikeesti enää ostaa, kun kalja tulee kerta halvemmaksi? v:ei kannata kuka hullu nyt maitoa juo.
4.HALOO? v:NO HALOO! KUKA SIELLÄ? "tuo pari kaljaa kaupasta" se surullisen kuuluisa repliikki. Minä otan silloin mäyräkoiran kaianloon ja köijään sen kämppikselle. Se on ehkä liikaa mut sillä tarkoitetaan lähinnä päkkiä. Eli sen kuus kaljaa. Se on näppärä kuljetella mukana ja se "pari kaljaa" istuu hyvin kielenkäyttöön.
Tuo "en mä montaa varmaan" on silkkaa itsensä pettämistä, pokena sen näkee hyvin mitä se on. Kun tullaan "parille oluelle" niin niillä joilla se pari pitää niin se kestää sen kaks tuntia mut ne jotka ottaa "muutaman kaljan" lähtee yleensä kapakasta valomerkin jälkeen ellei niitä jo kanneta sitä ennen.
Kai se on silkkaa itsensä petttämistä ja jonkinlaista yritystä pitää kontrollia.
Tosin jos me lähdetään kaveriporukalla vetämään sikalärvit niin sekään ei oonsitu, vaan jostain syystä se jää sivistyneelle tasolle. Tuo "muutama olut" on se kriittinen raja. Sitä ei niin määritellä vaan se on se mikä hyvälle tuntuu ja sehän heittää sekaisin kun saa kaljaa koneeseen ja alkaa tuntua hyvälee... yhdet vielä- Cajun
Pari kaljaa voi olla pari kaljaa tai parin viikon putki. Tai jotain siltä väliltä. Kui nii?
- vaimo "vaan"
ota tästä nyt sitte selvä..
- Ukko
Pari kaljaa = oikeasti muutama kalja
Muutama kalja = muutama tuoppi
1 tuoppi = 0,5 litraa
Muutama kalja = 1-2,5 litraa
1-2,5 litraa = 3-8 pulloa keskiolutta
Pari kaljaa = 3-8 pulloa keskiolutta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770