Epävakaa suhde

hymyhuuli1

Olen ollut mieheni kanssa kohta neljä vuotta yhdessä. Suhteessa on ollu ylä-ja alamäkeä. Tällä hetkellä tuntuu että minulla pää leviää. Hyvinä päivinä kaikki rullaa painollaan ja huonot päivät menee siinä kun hän syyllistää minua milloin mistäkin. Esim. vasta hän käski minun laittaa koneelta jonkun biisin soimaan. Ok minä laitan. Mieheltäni tulee kommenttia, "miksi laitat tämmöistä musiikkia soimaan etkä omaa musiikkia. Kun hän kuuntelee enemmän räp tyylistä ja minä kuuntelen millon mitäkin. Ja laiton sitä räppiä hänelle soimaan. Tulee vaan syylistävää kommenttia eikö sulla oo mitään omia mielipiteitä asioista. Ja mies suuttuu asiasta ja lähtee kämpiltä. Onko tää nyt ihan okei käytöstä? Ja hän kulkee viikonloput ystävien kanssa ryyppämässä. Vaikka olen sanonut että meidän täytyy välillä panostaa parisuhteeseen ja tehdä myös yhdessä asioita ja puhua ongelmista jos niitä tulee. Mutta ei.... En tiedä jaksanko enään olla tässä suhteessa. Mistä tämä käytös johtuu? onko syy minussa, hänessä vai kummassakin. Minulla on vaan niin yksinäinen olo. Päivän kokokohta on kun olen töissä, eikä töistä tekisi mieli lähtä kotia kun ei tiedä että millä päälle se mies on. Ja kun meille on ongelmia hän ei osaa keskustella niistä. vaan on hiljaa tai pakenee paikalta...

3

445

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moimoimo

      Ei sais kyllä tulla pahamieli usein ja tuntua raskaalta suhteessa ja jos keskustelukin tökkii niin aika vaikeelta kuulostaa tulevaisuus?!

    • puhukaa!

      Kysy häneltä miksi on sinun kanssaan, mitä haluaa kanssasi, haluaako olla kanssasi, mikä on hänen tärkein asia hänen elämässään?
      Joku asia on hampaankolossa jos laitat musiikkia mitä hän pyytää ja sitten nosta älämölyn asiasta.
      Jos sinun kohokohtasi päivässä on töissä olo, etkä "haluaisi mennä kotiin" niin olette siinä tilanteessa että teidän tulisi nyt keskustella vakavasti ja muuttaa asioita niin jottei suhteenne jatka samalla mallilla vaikka keskustelisittekin...
      Elätkö sinä omaa elämääsi, onko sinulla jotakin omaa mitä teet? Parisuhteessa molemmill kuuluu olla myös sitä omaa elämää sekä tottakai yhteistä....

    • hymyhuuli1

      Kiitos vastauksista. Ongelma on se kun mies ei ala puhumaan. Kysyin että onko hän suhteessa onnellinen ja haluaako hän olla kanssani. Vastaukseen tulee että haluaa olla kanssani ja on onnellinen mutta nuihin vastauksiin että esim. miksi sen pitää käyttäytyä välillä niin hankalasti ymm. niin ei kommentoi mitään muuta kun nyökkäisee. Puhuin hänelle siitä kun hän ei osaa sanoa anteeksi kun tietää tehneensä väärin ja on loukannut mieltäni. Tuntuu kuin puhuisin vaan seinällä asioista. Tottakai on omaa elämää. mutta mielestäni parisuhteen eteen täytyy tehdä välillä töitä ja olla aikaa toisellekkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      97
      1150
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      978
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      729
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe