Olen ollut mieheni kanssa kohta neljä vuotta yhdessä. Suhteessa on ollu ylä-ja alamäkeä. Tällä hetkellä tuntuu että minulla pää leviää. Hyvinä päivinä kaikki rullaa painollaan ja huonot päivät menee siinä kun hän syyllistää minua milloin mistäkin. Esim. vasta hän käski minun laittaa koneelta jonkun biisin soimaan. Ok minä laitan. Mieheltäni tulee kommenttia, "miksi laitat tämmöistä musiikkia soimaan etkä omaa musiikkia. Kun hän kuuntelee enemmän räp tyylistä ja minä kuuntelen millon mitäkin. Ja laiton sitä räppiä hänelle soimaan. Tulee vaan syylistävää kommenttia eikö sulla oo mitään omia mielipiteitä asioista. Ja mies suuttuu asiasta ja lähtee kämpiltä. Onko tää nyt ihan okei käytöstä? Ja hän kulkee viikonloput ystävien kanssa ryyppämässä. Vaikka olen sanonut että meidän täytyy välillä panostaa parisuhteeseen ja tehdä myös yhdessä asioita ja puhua ongelmista jos niitä tulee. Mutta ei.... En tiedä jaksanko enään olla tässä suhteessa. Mistä tämä käytös johtuu? onko syy minussa, hänessä vai kummassakin. Minulla on vaan niin yksinäinen olo. Päivän kokokohta on kun olen töissä, eikä töistä tekisi mieli lähtä kotia kun ei tiedä että millä päälle se mies on. Ja kun meille on ongelmia hän ei osaa keskustella niistä. vaan on hiljaa tai pakenee paikalta...
Epävakaa suhde
3
445
Vastaukset
- Moimoimo
Ei sais kyllä tulla pahamieli usein ja tuntua raskaalta suhteessa ja jos keskustelukin tökkii niin aika vaikeelta kuulostaa tulevaisuus?!
- puhukaa!
Kysy häneltä miksi on sinun kanssaan, mitä haluaa kanssasi, haluaako olla kanssasi, mikä on hänen tärkein asia hänen elämässään?
Joku asia on hampaankolossa jos laitat musiikkia mitä hän pyytää ja sitten nosta älämölyn asiasta.
Jos sinun kohokohtasi päivässä on töissä olo, etkä "haluaisi mennä kotiin" niin olette siinä tilanteessa että teidän tulisi nyt keskustella vakavasti ja muuttaa asioita niin jottei suhteenne jatka samalla mallilla vaikka keskustelisittekin...
Elätkö sinä omaa elämääsi, onko sinulla jotakin omaa mitä teet? Parisuhteessa molemmill kuuluu olla myös sitä omaa elämää sekä tottakai yhteistä.... - hymyhuuli1
Kiitos vastauksista. Ongelma on se kun mies ei ala puhumaan. Kysyin että onko hän suhteessa onnellinen ja haluaako hän olla kanssani. Vastaukseen tulee että haluaa olla kanssani ja on onnellinen mutta nuihin vastauksiin että esim. miksi sen pitää käyttäytyä välillä niin hankalasti ymm. niin ei kommentoi mitään muuta kun nyökkäisee. Puhuin hänelle siitä kun hän ei osaa sanoa anteeksi kun tietää tehneensä väärin ja on loukannut mieltäni. Tuntuu kuin puhuisin vaan seinällä asioista. Tottakai on omaa elämää. mutta mielestäni parisuhteen eteen täytyy tehdä välillä töitä ja olla aikaa toisellekkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171014- 125906
- 94771
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504