Ilkeä ämmä kiusasi koulussa ja on nyt olevinaan

katuvainen

43

460

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3+14

kiusaaminen on kyllä kurja juttu koska se jättää arvet ehkä koko loppuelämän ajaksi ja toinen ei osaa edes kertoa syytä kiusaamiseen... miksi jotkut ihmiset on noin sairaita että nauttivat toisen kiusaamisesta?

• Ikisinkku M

Ex-suosittu yrittää huomiohuorata takaisin menetettyä suosiota hyvistelemällä vaikka oikeasti sitä vilpittömästi sitä vaan v..ttaa kun ei ole enää sama prinsessa kuin ennen. Tuo Jemina on kyllä hyvä ihminen kun on anatunut anteeksi, Itse en varmaan siihen kykenisi jos minua olisi enemmälti kiusattu.

• Malli on opittu

rakkaalta pääministeriltämme.

• Ikisinkku M
        Malli on opittu kirjoitti:

Varmaankin juu, nuo kiusaajat hakee nyt hyväksyntää avoimuudellaan mutta tosiasia lienee on ettei se ihmisen perusluonne miksikään muutu, psykopaatti repi lapsena irti siipiä kärpäsiltä ja sitten vähän vanhempana ihmisiltä ja sitä se tekee hautaan asti.

• serg r54tg reg
        Ikisinkku M kirjoitti:

Varmaankin juu, nuo kiusaajat hakee nyt hyväksyntää avoimuudellaan mutta tosiasia lienee on ettei se ihmisen perusluonne miksikään muutu, psykopaatti repi lapsena irti siipiä kärpäsiltä ja sitten vähän vanhempana ihmisiltä ja sitä se tekee hautaan asti.

kärpästen tappaminen on kyllä tutustumista luontoon. Eikä merkki psykopaatisuudesta

• Ikisinkku M
        serg r54tg reg kirjoitti:

kärpästen tappaminen on kyllä tutustumista luontoon. Eikä merkki psykopaatisuudesta

Kärpäsen tappaminen vaikkapa rullaksi käärityllä lehdellä on ihan eri asia kuin että repii siltä siivet ja kiinnostuneena jää seuraamaan sen kitumista.

• Kärpänen ei ole
        Ikisinkku M kirjoitti:

Kärpäsen tappaminen vaikkapa rullaksi käärityllä lehdellä on ihan eri asia kuin että repii siltä siivet ja kiinnostuneena jää seuraamaan sen kitumista.

ihminen

• Ikisinkku M
        Kärpänen ei ole kirjoitti:

ihminen

Olleelista onkin se että psykopaatti nauttii toiselle elolliselle tuotetusta tarpeettoamasta tuskasta oli se sitten kärpänen, eläin tai ihminen.

• Stubbkin väittää
        Malli on opittu kirjoitti:

katuvansa syvästi

• Jii007

Ihan normaali suosittu lissu, joka pitää juuri niitä hiljaisia ja huomaamattomia huonoina ihmisinä kun ne ovat erilaisia eivätkä pukeudu samalla tavalla kuin muut tai juokse jätkien perässä.
      Totesi itsekin tuossa jutussa, että hänellä oli paljon ystäviä ja poikaystäviä. Luultavasti hänen kohtalonsa on päätyä yksinhuoltajaksi ja ehkä jopa myöhemmin mennä naimisiin jonkun palstalaisen kanssa.

• taitaapi olla

liian nuori nykyisille palstalaisille.

• Jii007
        taitaapi olla kirjoitti:

liian nuori nykyisille palstalaisille.

Eiköhän palstalla ole joskus kymmenen vuoden päästä uuttakin verta jo kehissä.

• hcfjjf

Minusta on hienoa, että joku uskaltaa antaa kasvot kiusaamiselle. Minusta tuntuisi hyvältä kuulla anteeksi pyyntö kiusaajaltani, vaikka eihän se poistaisi vuosikausien paskaa.

• SekaSikiö

Jälkiviisautta.
      Harmi että jotkut tajuavat vasta virheensä jälkeen oman typeryytensä. Toivottavasti jatkossa ymmärtää kunnioittaa muita ihmisiä ja etsiä pönkitystä heikolle itsetunnolleen toisin järkevin keinoin.

• juoppo atm.

Tuollaisia naisia oli meillä koulussa. Ei muuta kuin betoni porsas tuollaisen jalkaan ja muija mereen.

• atm.

Kaikki naiset ovat samanlaisia vit.tumaisia tylyjä bitc akkoja luonteeltaan. Tuollaiset pitäis haudata elävältä.

• marianne89...

Ai, luuletko että vaikka esimerkiksi tuo tuossa jutussa mainittu Jemina on "ihan samanlainen"? Rohkenen epäillä...

• atm.
        marianne89... kirjoitti:

Ai, luuletko että vaikka esimerkiksi tuo tuossa jutussa mainittu Jemina on "ihan samanlainen"? Rohkenen epäillä...

Nyt olikysymys kauniista,pantavan näköisistä naisista,

• EEEEEEEE
        atm. kirjoitti:

Nyt olikysymys kauniista,pantavan näköisistä naisista,

Varaa aika optikolle.

• Ja tuollaisten

perässä miehet juoksee kieli pitkällä...

• Ja miehet tykkää

"paljon kavereita ja poikakavereita. Olin aina se suosittu tyttö."

• Anteeksi ei tule

Vihaan niin sydämeni pohjasta tuollaisia paskoja. Itse olin koulukiusattu juuri samankaltaisen ämmän toimesta. Jos keksisin keinon millä tuhota sen elämän, tekisin sen.

• voi ressua

Ongelma on tuolla ex- koulukiusaajalla, hänellä oli ongelma liian tavallinen ulkonäkö siksi sortui kiusaamaan ja nyt sitten esiintyy täällä miehenä kehuen itseään kun ei sitä muuten saa oikeassa elämässään.

• Tuo varmasti paitsi

kiusasi toisia tyttöjä - organisoi poikein kiusaamisen - antamalla kiusaajapojille. Niin tuollaiset "suositut" tytöt usein tekevät. Ne poikaystävätkin olivat taatusti kiusaajapoikia.

• 2+1

Naiset kiusaa jatkuvasti. Kaikki ei näy eikä kuulu räikeästi.

Nainen, jolla ei ole isoa kaveripiiriä on todennäköisesti kyllästynyt naisten ikuiseen valtataisteluun. Naisryhmissä on aina joku jolla on huono itsetunto ja siksi hänen pitää kiusata jollakin tavalla muita. Toiset heikolla itsetunnolla varustetut lähtevät tähän mukaan.
      Työpaikoilla tätä sattuu myös. Joku jätetään pois lounasporukoista. Kutsut lähetetään suoraan e-mailiin ja muut vaan kaikkoavat ympäriltä. Kokouskutsut unohtuvat vahingossa lähettää jollekin. Ns paskahommien teko sysätään jonkun harteille. Jotakin ei tervehditä. jne. Osan voi verhota unohdukseksi. Mutta kun aina kaikki unohdukset tapahtuvat yhden ihmisen kohdalla, voi olla varma, että jollakin on jotakin hampaankolossa. Naisporukoissa kiusataan niitä joilla luulaan olevan jotakin sellaista mitä ei itsellä ole varsinkin, jos henkilö on hyväsydäminen ja kiusattavissa... Ulkonäkö, varallisuus, olemus, osaaminen... jne .

Kateellisen katkeran naisen tunnistaa siitä, että hänellä on aina jotakin negatiivista sanottavaa jostakin.Uhrin tunnistaa siitä, että hän joko vaikenee tai uskoutuu jollekin kertomalla miten joku toimii toista kohtaan.

Vahva hyväitsetuntoinen nainen ei tarvitse ryhmää ollakseen mikä on. Vahva nainen pystyy irrottautumaan ryhmästä ja uskaltaa kysyä ulkopuolelle jätetyn mukaan.

Avatkaa ihmiset silmät. Älkää antako tyrannien murskata toisia.....

• Nonameus

Itseäni on kiusattu 13-16 vuotiaana "erilaisuuden takia". On haukuttu, välillä tönäilty, naurettiin minulle jne. Oon nyt 21v mies.
      No, nyt 5 vuotta myöhemmin elän melko hyvin mutta ne kiusaajat ketkä tunnen ovat joko työttömiä ja yhdellä on jopa kuollu isoveli liikenne tapaturmassa. En pidä sitä vihaa enää itsessäni oon antanu anteeksi jo ajat sitten ja en pysty arvostella niitä ihmisiä koska ei se ehkä niitten syy ollu siihen kiusaamiseen jos vaikka näin heidän vanhemmat ovat kasvattaneet heidät. Vain Jumala voi tuomita heidät...

• JaNiinPahuusVoitti

Vain Jumala voi heidät tuomita, eikä häntäkään ole olemassa.

• Nonameus
        JaNiinPahuusVoitti kirjoitti:

Vain Jumala voi heidät tuomita, eikä häntäkään ole olemassa.

Se on sun mielipide... Saman voisin sanoa minäkin ettei avaruusolioita ole olemassa, mutta mistä hitosta mä voisin tietäää kun tämä maailma on niin iso ja me ollaan pieniä bakteereita siihen verrattuna...

• Jumala lähettää

koulukiusaajat helvettiin ikuiseen kidutukseen!

• kiltti olen

mutta miksi opettajat ummistavat silmänsä tietävät että kiusataan opettajat nauttivat siitä eivät muka tiedä itse en ollut kiusaaja mutta ei minua kiusattukkaan koska tiesivät silmä silmästä kosto on mukavaa olin valmis kyllä tappelemaan olisikin käyty niskaan olisi ollut kiva lyödä nyrkillä kasvoihin muistan kun pelattiin kiekkoa piti olla kova lyömään ja oikea tappelu pukari muistaakseni teki jotain mutta kun lyödään nyrkillä päähän niin rauhottuu ei ufonnut enään oli rikkaiden kakaroitten kanssa uhkasivat joukolla hakata mutta eipä tultu olisikin mutta en tehnyt koskaan riitaa kenenkään kanssa ja nyt olen myös rauhallinen kiltti ja kunnollinen mies ei tee mieli tappelemaan paitsi kun menee ravintolaan tai kahvilaan niin ei sitä älä mölöä jaksa kuunnella tekisi mieli mennä lykkäämään pulla naamaan olut lasi kurkkuun tai tyhjentää koko baari välillä haluaa olla yksin kahvilassa tai kyllä välillä tekisi mieli tehdä riitaa

• Ainakin se opettaja,

joka opetti sinulle kirjoitusta, epäonnistui pahasti tehtävässään.

• 3+2
        Ainakin se opettaja, kirjoitti:

joka opetti sinulle kirjoitusta, epäonnistui pahasti tehtävässään.

Kaikki ei voi valita saako sen lukihäiriön vai ei. Mieti vähän ennen kuin kirjoitat tollaista sontaa "Ainakin se..."

• Itselläkin lukihäiriö.
        3+2 kirjoitti:

Kaikki ei voi valita saako sen lukihäiriön vai ei. Mieti vähän ennen kuin kirjoitat tollaista sontaa "Ainakin se..."

Ei lukihäiriö estä käyttämästä pilkkuja, pisteitä ja isoja alkukirjaimia virkkeen alussa.

• kakkaa piisaa

tai oikeastaan ei minun tee mieli tehdä riitaa en ole koskaan tehnytkään mutta miksi toiset tekevät silloin kyllä sappi kiehahtaa minusta jokainen saa olla rauhassa tehdä mitä tykkää mutta kun jättää toiset rauhaan esim jos otat autoon ilmaa rengaisiin niin joku voi tulla tekemään tikusta riitaa anna minun ottaa polkupyörääni eka ilmaa jokainen odottaa vuoroaan silloin kyllä tulee riita kun toinen sönköttää siinä koko ajan eikä ymmärrä lopettaa mutta kun saa sen vitosen päähän niin kyllä lopettaa ja jos ei siltikään niin vitosia pläsiin ja piipaa auto hakee niin ei tee koskaan enään riitaa ei pää kestä kovin kauaa ja aina viitosia tekisi mieli laittaa ilma pistoolin perseeseen ja katsoa koska räjähtää sitten on pask.a maailma täynnä mahtaako mahtua kaikki loka autoon

• kiltti atm

Voin kuvitella että tuo nainen on jakanut pil.lua monille jännämiehille jotka myös kiusasi muita koulussa. Varmaan oli tai on korttelin pahin lutka joka siittää vielä jonkun jännämiehen lapsen.

• koskaan ollut

Eipä ole edes kaunis.

• No nykyään

se onkin jo kurppa.

• rumia ne on

Ei kauniit yleensä kiusaa, niiden ei tarvi, en itse ainakaan ole koskaan moiseen törmannyt, yleensä kiusaajat ovat taviksia tai rumia.

• Kyllä muuten kiusaa
        rumia ne on kirjoitti:

Ei kauniit yleensä kiusaa, niiden ei tarvi, en itse ainakaan ole koskaan moiseen törmannyt, yleensä kiusaajat ovat taviksia tai rumia.

Oma kiusaajani oli luokan suosituin tyttö.

• ht ...
        Kyllä muuten kiusaa kirjoitti:

Oma kiusaajani oli luokan suosituin tyttö.

Noin se taitaa usein mennä. Etenkin tytöillä. Kiusaajat on niitä suositumpia, jotka käyttää sitä tiettyä sosiaalista valtaansa kiusaamiseen. Eihän kukaan sosiaalisesti hyljeksitty pysty oikein kiusaamaan suositumpaa, koska se suosittu tietysti saisi ympärilleen kaikki muut kaverinsa puolustamaan.

Kyllä se usein taitaa mennä niin että se vahvempi (suositumpi) kiusaa heikompaansa (hyljeksittyä). Ei se vaan oikein toisin päin toimi.

Jotain harvoja poikkeuksiakin tietysti löytyy. Ja varmaan ennen kaikkea pojilla, joilla se kiusaaminen voi olla enemmän fyysistä kuin henkistä, voi hyvinkin ehkä joku yksi sosiaalisessti hyljeksitty ja ongelmainen tapaus voi fyysisesti kiusata toista samanlaista.

Nämä nyt oli vaan lähinnä pohdiskelua, itselläni kun ei ole omakohtaista kokemusta noista asioista, paitsi sivustaseuraajana joskus ala-asteella kun pari luokan hiljaisempaa ja vähiten suosittua tyttöä joutui hetkeksi aikaa kiusaamisen kohteeksi. Koulun silloinen rehtori oli tosin hyvin tehtäviensä tasalla ja piti asiasta melkoisen kovaäänisen huutopuheen luokan edessä. Siinä kyllä meni pienet ala-astelaiset hiljaiseksi. Tuon jälkeen ei ainakaan suoraa selkeää kiusaamista enää näkynyt. En tosin tiedä olivatko ne tytöt silti muiden tyttöjen sosiaalisesti hyljeksimiä. Sellaista onkin sitten vaikeampi muiden huomata.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1384
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1188
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      49
      911
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      890
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      800
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      776
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      772
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      101
      741
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      702
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60