Moi,
Kertokaas kommentteja Lahtelaisista kuntosaleista? Millainen laitekanta, kuinka paljon käy porukkaa ja onko enemmän "normaaleja pullukoita" vai trendimeininki?
Lahti, kuntosalit???
11
867
Vastaukset
- jake the fast
Gym1 ainakin lopettaa, jossa aikoinaan kävin. Lopetin käymisen kun sain tylyä asiakaspalvelua kassalla olleelta mieheltä. Yleensäkin asiakaspalvelussa ihan pelkkä hymy ja asiallinen käytös peittää alleen salin heikkoudet.
Fressissä on ainakin iloista porukkaa vaikka onkin älyttömän kallista. Ehkä käyn tutustumassa siihen uuteen ruotsalaiseen saliketjuun.- sarahwin
Onkos muista kuntosaleista kokemusta? Itseäni kiinnostaa tuo fitness24seven... onko siitä kokemuksia?
- kirsi38
sarahwin kirjoitti:
Onkos muista kuntosaleista kokemusta? Itseäni kiinnostaa tuo fitness24seven... onko siitä kokemuksia?
laitteista sen verran että juoksumattoja,crosstrainereita,kuntopyöriä,soutulaitteita on useampi kappale.En ole laskenut määrää.Myös naisten salissa on myös juoksumattoja,crosstrainereita ja kuntopyöriä.Treenatessa voi katsoa telkkaa jos siltä tuntuu.Mun mielestä asiakkaat on ihan tavallisia kävijöitä.itse olen ihan tavallinen kuntoilija.mä en oo kauheesti kyttäilyt ketä siellä käy,kun mä meen vaan treenaa.
- kirsi38
Itse olen käynyt kaksi viikkoa fitness24sevenissä.Voin suositella.halpa ja mun mielestä laadukas sali.itse käyn iltasin ja mahtuu hyvin treenaa.naisille on myös oma sali.
- Fitness24seven kokem
Kokemuksia Fitness24seven, Lahti:
Lämmittelyyn 2 kuntopyörää, 2 soutulaitetta, muutama crossi ja oisko joku reilu 5 kävely-/juoksumattoa. Töllöt ovat näiden edessä (useampi tv siis), kaukosäätimet jossakin tässä lähistöllä. Lämmittelylaitteet sijaitsevat aulassa, joten Hansassa palloilevat ihmiset voivat tuijottaa sinua ikkunasta :D
Naisten pukuhuone on melko ahdas, kun on alkamassa / loppumassa jokin ryhmäliikuntatunti. Kaappeja ei aina ole saatavilla, ainakaan illalla siinä 17 - 20 aikoihin. Ja oma lukko mukaan!!! Lukkoja voi myös ostaa tiskiltä, hinta 3,90€. Naisten pukuhuoneeseen ja naisten salille pääsee vain kortilla, joten sitä korttia on kannettava koko ajan mukana... Miehillä ei tätä ongelmaa (paitsi jos vartija kysyy korttia, on se esitettävä).
Sisäänmeno tapahtuu kortilla ja sormenjäljellä, jos asiakaspalvelu ei ole auki. Salille pääsee myös Kirkkokadun puolelta.
Laitteet ovat uusia ja monipuolisia ja itse yleissali viihtyisä (naisten salilla en ole käynyt, vaikuttaa ahtaalta ja tunkkaiselta kun ei ole ikkunoita), musiikki soi. Myös vapaita painoja on ihan kiva rivistö. On myös paperirullatelineitä ja puhdistusaineta, joilla pitäisi laitteet pyyhkiä käytön jälkeen. Laitteiden käyttö on helppoa, ohjeet löytyy laitteista ja laitteissa on myös kätevä systeemi painopakoissa. En osaa selittää.. Semmoinen naksautettava lukitus, tosi helppokäyttöinen.
Ryhmäliikuntatunneilla en ole käynyt, mutta sinnekin saliin on ikkunat, tila näytti suurelta ja porukkaa oli melkoisesti. Ja vissiin spinnig-sali on erikseen. Jos oikein ymmärsin, ryhmäliikuntatunnit kuuluvat salimaksuun, tää on musta ihan uskomatonta! Eli 19,90 euroon! :D (päiväkortti 9,90 €)
Tässä sopimusehdot:
http://fi.fitness24seven.com/uploads/userfiles/files/avtalfin.pdf - elämänkoulu.uhoa
Go expressillä käy elämänkallu riidanhaastajia iltaisin. Aamulla/aamupäivisin/iltapäivällä hyvä reenipaikka.
- kuntoilija
Minkäs näköinen tämä elämänkoulu on?
Mitä juttuja heittää.
Aika paljon mamuja tai sen näköstä porukkaa siellä kans on. Jos ei haittaa niin ok paikka. - kolli76
Käykö muka oikeasti jotain riidanhaastajia? Kuulostaa aika uskomattomalta.
Miten tämän riidanhaastaminen ilmenee.
Itse en ole ikinä tavannut kuntosalilla missään päin suomea mitään riidanhaastajia. Luulen että vetäisisin turpaan heti.
- halpajahyväkyllä
Pieksämäeltä sellainen mustahiuksinen. Asiakaspalvelu myös vähän niin ja näin; Kousa ja Halinen aika hapannaamoja.
- zhokh
Älä ainakaan mee fressiin tulee stressi
- Anonyymi
Liikuissa aika pikkusia miehiä.Pari isompaa kaveria näin kerran.Millainen easyfit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113475MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768