Lahti, kuntosalit???

sarahwin

Moi,

Kertokaas kommentteja Lahtelaisista kuntosaleista? Millainen laitekanta, kuinka paljon käy porukkaa ja onko enemmän "normaaleja pullukoita" vai trendimeininki?

11

967

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jake the fast

Gym1 ainakin lopettaa, jossa aikoinaan kävin. Lopetin käymisen kun sain tylyä asiakaspalvelua kassalla olleelta mieheltä. Yleensäkin asiakaspalvelussa ihan pelkkä hymy ja asiallinen käytös peittää alleen salin heikkoudet.

Fressissä on ainakin iloista porukkaa vaikka onkin älyttömän kallista. Ehkä käyn tutustumassa siihen uuteen ruotsalaiseen saliketjuun.

• sarahwin

Onkos muista kuntosaleista kokemusta? Itseäni kiinnostaa tuo fitness24seven... onko siitä kokemuksia?

• kirsi38
        sarahwin kirjoitti:

Onkos muista kuntosaleista kokemusta? Itseäni kiinnostaa tuo fitness24seven... onko siitä kokemuksia?

laitteista sen verran että juoksumattoja,crosstrainereita,kuntopyöriä,soutulaitteita on useampi kappale.En ole laskenut määrää.Myös naisten salissa on myös juoksumattoja,crosstrainereita ja kuntopyöriä.Treenatessa voi katsoa telkkaa jos siltä tuntuu.Mun mielestä asiakkaat on ihan tavallisia kävijöitä.itse olen ihan tavallinen kuntoilija.mä en oo kauheesti kyttäilyt ketä siellä käy,kun mä meen vaan treenaa.

• kirsi38

Itse olen käynyt kaksi viikkoa fitness24sevenissä.Voin suositella.halpa ja mun mielestä laadukas sali.itse käyn iltasin ja mahtuu hyvin treenaa.naisille on myös oma sali.

• Fitness24seven kokem

Kokemuksia Fitness24seven, Lahti:
      Lämmittelyyn 2 kuntopyörää, 2 soutulaitetta, muutama crossi ja oisko joku reilu 5 kävely-/juoksumattoa. Töllöt ovat näiden edessä (useampi tv siis), kaukosäätimet jossakin tässä lähistöllä. Lämmittelylaitteet sijaitsevat aulassa, joten Hansassa palloilevat ihmiset voivat tuijottaa sinua ikkunasta :D

Naisten pukuhuone on melko ahdas, kun on alkamassa / loppumassa jokin ryhmäliikuntatunti. Kaappeja ei aina ole saatavilla, ainakaan illalla siinä 17 - 20 aikoihin. Ja oma lukko mukaan!!! Lukkoja voi myös ostaa tiskiltä, hinta 3,90€. Naisten pukuhuoneeseen ja naisten salille pääsee vain kortilla, joten sitä korttia on kannettava koko ajan mukana... Miehillä ei tätä ongelmaa (paitsi jos vartija kysyy korttia, on se esitettävä).

Sisäänmeno tapahtuu kortilla ja sormenjäljellä, jos asiakaspalvelu ei ole auki. Salille pääsee myös Kirkkokadun puolelta.

Laitteet ovat uusia ja monipuolisia ja itse yleissali viihtyisä (naisten salilla en ole käynyt, vaikuttaa ahtaalta ja tunkkaiselta kun ei ole ikkunoita), musiikki soi. Myös vapaita painoja on ihan kiva rivistö. On myös paperirullatelineitä ja puhdistusaineta, joilla pitäisi laitteet pyyhkiä käytön jälkeen. Laitteiden käyttö on helppoa, ohjeet löytyy laitteista ja laitteissa on myös kätevä systeemi painopakoissa. En osaa selittää.. Semmoinen naksautettava lukitus, tosi helppokäyttöinen.

Ryhmäliikuntatunneilla en ole käynyt, mutta sinnekin saliin on ikkunat, tila näytti suurelta ja porukkaa oli melkoisesti. Ja vissiin spinnig-sali on erikseen. Jos oikein ymmärsin, ryhmäliikuntatunnit kuuluvat salimaksuun, tää on musta ihan uskomatonta! Eli 19,90 euroon! :D (päiväkortti 9,90 €)

Tässä sopimusehdot:

http://fi.fitness24seven.com/uploads/userfiles/files/avtalfin.pdf

• elämänkoulu.uhoa

Go expressillä käy elämänkallu riidanhaastajia iltaisin. Aamulla/aamupäivisin/iltapäivällä hyvä reenipaikka.

• kuntoilija

Minkäs näköinen tämä elämänkoulu on?
        Mitä juttuja heittää.
        Aika paljon mamuja tai sen näköstä porukkaa siellä kans on. Jos ei haittaa niin ok paikka.

• kolli76

Käykö muka oikeasti jotain riidanhaastajia? Kuulostaa aika uskomattomalta.
        Miten tämän riidanhaastaminen ilmenee.
        Itse en ole ikinä tavannut kuntosalilla missään päin suomea mitään riidanhaastajia. Luulen että vetäisisin turpaan heti.

• halpajahyväkyllä

Pieksämäeltä sellainen mustahiuksinen. Asiakaspalvelu myös vähän niin ja näin; Kousa ja Halinen aika hapannaamoja.

• zhokh

Älä ainakaan mee fressiin tulee stressi

• Anonyymi

Liikuissa aika pikkusia miehiä.Pari isompaa kaveria näin kerran.Millainen easyfit?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      101
      1641
    2. 210
      1517
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      1010
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      990
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      55
      809
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      49
      771
    7. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      765
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      36
      725
    9. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      5
      712
    10. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      54
      702
    Aihe