Lahti, kuntosalit???

sarahwin

Moi,

Kertokaas kommentteja Lahtelaisista kuntosaleista? Millainen laitekanta, kuinka paljon käy porukkaa ja onko enemmän "normaaleja pullukoita" vai trendimeininki?

11

867

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jake the fast

Gym1 ainakin lopettaa, jossa aikoinaan kävin. Lopetin käymisen kun sain tylyä asiakaspalvelua kassalla olleelta mieheltä. Yleensäkin asiakaspalvelussa ihan pelkkä hymy ja asiallinen käytös peittää alleen salin heikkoudet.

Fressissä on ainakin iloista porukkaa vaikka onkin älyttömän kallista. Ehkä käyn tutustumassa siihen uuteen ruotsalaiseen saliketjuun.

• sarahwin

Onkos muista kuntosaleista kokemusta? Itseäni kiinnostaa tuo fitness24seven... onko siitä kokemuksia?

• kirsi38
        sarahwin kirjoitti:

Onkos muista kuntosaleista kokemusta? Itseäni kiinnostaa tuo fitness24seven... onko siitä kokemuksia?

laitteista sen verran että juoksumattoja,crosstrainereita,kuntopyöriä,soutulaitteita on useampi kappale.En ole laskenut määrää.Myös naisten salissa on myös juoksumattoja,crosstrainereita ja kuntopyöriä.Treenatessa voi katsoa telkkaa jos siltä tuntuu.Mun mielestä asiakkaat on ihan tavallisia kävijöitä.itse olen ihan tavallinen kuntoilija.mä en oo kauheesti kyttäilyt ketä siellä käy,kun mä meen vaan treenaa.

• kirsi38

Itse olen käynyt kaksi viikkoa fitness24sevenissä.Voin suositella.halpa ja mun mielestä laadukas sali.itse käyn iltasin ja mahtuu hyvin treenaa.naisille on myös oma sali.

• Fitness24seven kokem

Kokemuksia Fitness24seven, Lahti:
      Lämmittelyyn 2 kuntopyörää, 2 soutulaitetta, muutama crossi ja oisko joku reilu 5 kävely-/juoksumattoa. Töllöt ovat näiden edessä (useampi tv siis), kaukosäätimet jossakin tässä lähistöllä. Lämmittelylaitteet sijaitsevat aulassa, joten Hansassa palloilevat ihmiset voivat tuijottaa sinua ikkunasta :D

Naisten pukuhuone on melko ahdas, kun on alkamassa / loppumassa jokin ryhmäliikuntatunti. Kaappeja ei aina ole saatavilla, ainakaan illalla siinä 17 - 20 aikoihin. Ja oma lukko mukaan!!! Lukkoja voi myös ostaa tiskiltä, hinta 3,90€. Naisten pukuhuoneeseen ja naisten salille pääsee vain kortilla, joten sitä korttia on kannettava koko ajan mukana... Miehillä ei tätä ongelmaa (paitsi jos vartija kysyy korttia, on se esitettävä).

Sisäänmeno tapahtuu kortilla ja sormenjäljellä, jos asiakaspalvelu ei ole auki. Salille pääsee myös Kirkkokadun puolelta.

Laitteet ovat uusia ja monipuolisia ja itse yleissali viihtyisä (naisten salilla en ole käynyt, vaikuttaa ahtaalta ja tunkkaiselta kun ei ole ikkunoita), musiikki soi. Myös vapaita painoja on ihan kiva rivistö. On myös paperirullatelineitä ja puhdistusaineta, joilla pitäisi laitteet pyyhkiä käytön jälkeen. Laitteiden käyttö on helppoa, ohjeet löytyy laitteista ja laitteissa on myös kätevä systeemi painopakoissa. En osaa selittää.. Semmoinen naksautettava lukitus, tosi helppokäyttöinen.

Ryhmäliikuntatunneilla en ole käynyt, mutta sinnekin saliin on ikkunat, tila näytti suurelta ja porukkaa oli melkoisesti. Ja vissiin spinnig-sali on erikseen. Jos oikein ymmärsin, ryhmäliikuntatunnit kuuluvat salimaksuun, tää on musta ihan uskomatonta! Eli 19,90 euroon! :D (päiväkortti 9,90 €)

Tässä sopimusehdot:

http://fi.fitness24seven.com/uploads/userfiles/files/avtalfin.pdf

• elämänkoulu.uhoa

Go expressillä käy elämänkallu riidanhaastajia iltaisin. Aamulla/aamupäivisin/iltapäivällä hyvä reenipaikka.

• kuntoilija

Minkäs näköinen tämä elämänkoulu on?
        Mitä juttuja heittää.
        Aika paljon mamuja tai sen näköstä porukkaa siellä kans on. Jos ei haittaa niin ok paikka.

• kolli76

Käykö muka oikeasti jotain riidanhaastajia? Kuulostaa aika uskomattomalta.
        Miten tämän riidanhaastaminen ilmenee.
        Itse en ole ikinä tavannut kuntosalilla missään päin suomea mitään riidanhaastajia. Luulen että vetäisisin turpaan heti.

• halpajahyväkyllä

Pieksämäeltä sellainen mustahiuksinen. Asiakaspalvelu myös vähän niin ja näin; Kousa ja Halinen aika hapannaamoja.

• zhokh

Älä ainakaan mee fressiin tulee stressi

• Anonyymi

Liikuissa aika pikkusia miehiä.Pari isompaa kaveria näin kerran.Millainen easyfit?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3475
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1878
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      80
      1188
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe