Mulla on toisessa korvassa 10mm venytys, ehkä jo lähentelee 11mm, kun toi on tossa jo ollut hetken. Kyselisin, että kuinka nopeesti tää palautuu? Oon menossa tettiin paikkaan, jossa ei sais mielellään olla korvakoruja etc. Eli koituuko mitää probleemaa jos koru pois n. 6h? Pelottaa hirveesti et se yhtäkkii pienenee kauheesti jonku päivän aikana :'D
Venytyksen palautuminen
insamnious
2
1767
Vastaukset
- Venyttää
Kyllä 10mm voi pienentyä tuossa ajassa se riippuu korvasta joillakin voi olla 10mm pari päivää poissa eikä mitään mutta toisilla 10mm voi olla pari no esim se 6h ja voi olla 6-8mm mutta ei kaikkilla
- datcookiemonster
Sehän riippuu myös kuinka nopeasti ja millä tavalla korva on venytetty mutta ainakin itselläni on reikä yön aikana palautunut sen 2mm. Olen sitten venyttänyt sen takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2361825- 1861591
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä451202Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50932- 14760
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30741Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21730- 38727
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .23702Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46627