kysymys otsikossa
:D
Mikä on suosikkibaarisi?
34
218
Vastaukset
- en käy.
en käy. Jos kävisin, sellainen tunnelmallinen viinibaari ois varmaan sit se missä viihtyisin :)
- Ratikkakuski.
Purkkaliisojen jätskibaari
- s e
Sikala.
nykyään käyn niin vähän baareissa et mitään suosikkia en oo kerenny hankkimaan,
Oulun Linja 25 oli opiskeluaikojen suosikkipaikka käydä juomassa iltapäiväkaljat
ja Raahen aikoina silloinen Rytmikellari oli lähes kantapaikkani, tietysti myös lapsuuteni ja nuoruuteni kotikylän ainoa paikallinen täytyy mainita, mut siellä tuli käytyä ainoastaan siksi ettei muutakaan ollut..- shake it baby!
Live musaa ja hyvää seuraa.
Hadankassa on hyvä tunnelma, vaikkei siellä kovin usein tulekaan istuttua.
http://www.oluthuone.fi/in-english/beerhouses/en-hadanka/#!prettyPhoto[gal]/0/- maaIainen
Ratikkakuski kirjoitti:
Hyi mikä vankila. Te kaupunkilaiset olette oikeita tarhaeläimiä.
- näi o
maaIainen kirjoitti:
Ratti on ratti.
maaIainen kirjoitti:
Juo sinä vapaudenkaipuinen traktoripiru vaan taskulämmin kossusi yksin pellonreunassa. ;-)
- maaIainen
Ratikkakuski kirjoitti:
Juo sinä vapaudenkaipuinen traktoripiru vaan taskulämmin kossusi yksin pellonreunassa. ;-)
Juon juon ja hengitän raikasta maalaisilmaa.
maaIainen kirjoitti:
Juon juon ja hengitän raikasta maalaisilmaa.
Moni on kuollut moiseen lannan käryyn, saatanan maitomoukka. ;-)
Minun suosikkipaikkoja on Karhuministeri siinä Hadankaa vastapäätä.
Ministerissä on harvoin tungosta ja halutessaan saa olla joko ihan rauhassakin, jos ei juuri sillä hetkellä kaipaa seuraa.
Hinnatkin ovat passelit.
Karhuministerin pizzoja en tosin suosittele kenellekään, ovat nimittäin tosi mauttomia.
- määmy
Diggaan tanssipaikoist
- karaokee
Pata-Ässä. Parempi mesta viikolla.
- //Mies//
http://www.keltainenaitta.fi/
:D
Ja Hesassa / Stadissa käydessäni:
http://www.avecra.fi/asemaravintolat/aseman-wursti/- maaIainen
Rumaa rumaa.
Kesäisin terassit. Muulloin tulee harvemmin istuskeltua baareissa. Mielummin käydään ystävien kanssa syömässä jossain ja samalla parilla lasillisella.
- maaIainen
syömäs mäkkärissä?
Harvemmin tulee baareissa enää käytyä, ei siis ole mitään suosikkia. Enemmänkin mennään ystävien kanssa viettämään iltaa ruokailun merkeissä, toki siitä joskus jatketaan istuskelua jossain, esim. Rento, Teerenpeli, jokilaivat/terassit, Blanko... Ruokapaikoista viimeisin taisi olla Tårget.
Paikka ei ole niin oleellinen, kunhan tunnelma on jotenkuten leppoisa. Tärkeintä on hyvä seura ja oma fiilis.- Jee Jee
HamburgerBörs...klubi ..runsas tunti riitti, siel oli tylsää, tänään
ja aamulla taas töihin meno.
Tollisenikin on ahkeroinut taas vähän...adrenaliinin ja viinin voimalla kenties?
Syyttä suotta kiukuttelet mulle, osaan kyllä potkia takaisin....
ja uhota asioilla... joita en taatusti edes harkitse.
Tulin sanoon kaikille vielä;
Hyvää yötä!
Nukkukaa hyvin,..................
......................... niin minäkin teen.- absolutisti
Sielläkö kassialma juopotteleekin kaiket yöt räkäposkella
- Jee Jee
absolutisti kirjoitti:
Sielläkö kassialma juopotteleekin kaiket yöt räkäposkella
Enpä osaa vastata tuohon, en tunne yhtään "kassialmaa" henkilökohtaisesti.
Mut mua kyllä kovasti epäilyttää, tuskin pääsevät edes klubille sisään.
Börssi valikoi asiakkaansa...fiksula tavalla..eikä kassialmat sinne ole änkeytymässäkään, tietystä syystä.
Sinne muuten ei olla menossa juopotteleen, ihan vihjeeksi vaan....
Mut eilen siellä oli sanoisinko....hieman tylsää ja kaikki jotka siellä useammin ovat käyneet tietävät kyllä syyn.
Minä en ole absolutisti, usein juon lasillisen tai kaksi jotain "märkää" illan aikana; voi se olla alkoholipitoistakin toisinaan.
Se vaan ei ole pääasia (nuppisekaisin), vaan hauskanpito ystävien seurassa, hyvä musiikki ja tanssiminen.
Hyvää yötä, aivan kaikille! - portsari Kerberos
Jee Jee kirjoitti:
Enpä osaa vastata tuohon, en tunne yhtään "kassialmaa" henkilökohtaisesti.
Mut mua kyllä kovasti epäilyttää, tuskin pääsevät edes klubille sisään.
Börssi valikoi asiakkaansa...fiksula tavalla..eikä kassialmat sinne ole änkeytymässäkään, tietystä syystä.
Sinne muuten ei olla menossa juopotteleen, ihan vihjeeksi vaan....
Mut eilen siellä oli sanoisinko....hieman tylsää ja kaikki jotka siellä useammin ovat käyneet tietävät kyllä syyn.
Minä en ole absolutisti, usein juon lasillisen tai kaksi jotain "märkää" illan aikana; voi se olla alkoholipitoistakin toisinaan.
Se vaan ei ole pääasia (nuppisekaisin), vaan hauskanpito ystävien seurassa, hyvä musiikki ja tanssiminen.
Hyvää yötä, aivan kaikille!On se hyvä iskupaikka, jos huoria hakee
paksusti paklatut vosut vaan yytää ylihintoja
kahden tonnin puku ja tonnin kuukausipalkka - Jee Jee
portsari Kerberos kirjoitti:
On se hyvä iskupaikka, jos huoria hakee
paksusti paklatut vosut vaan yytää ylihintoja
kahden tonnin puku ja tonnin kuukausipalkkaValitettavasti olet oikeassa, löytyy sieltä niitäkin, alan naisia.
Ainakin pari vakituista sieltä tunnistan jo, siis vain ulkonäöltään. Toinen ainakin taitaa asua hotellissa.
Ei niillä flikoilla mitään kalliita vaatteita ole näkynyt ikinä, mut näyttävän näköisiä korkkareita heillä on.
Toi kahden tonnin puku ja tonnin kuukausipalkka;
osuis paremminkin minuun.
Tuskin sentään noin törkeää herjaa heitit mulle.
Mun hamonen maksaa jos sen teettää ompelimossa, mut mun onkin systerin vanha joka entrattiin mulle.
Mä olen laihtunut paljon ja systerille mekko oli jo vähän kireä joten...
Ei kaunista mekkoa kannata hylätä, ihan käyttökelpoinen se on. Eikä mulla olis varaa edes ostaa sen hintaluokan mekkoja.
Mä aattelen siitä et se on perintönä saatu....=)))
Mukavaa päivää sullekkin Kerberos...hymyillään.
Mä lähden uimaan ja saunomaan
Vimpelin DeBoil... Dry Martini, Barcelona...Nottingham Forest, Milano
- Jee Jee
Ehkä yks Milano kakkonen, ilman sitä appelsiinin kuorta!
Campari ja sitruunamehua jotain en tiedä...
Ja jos joku Milanon ginillä kokoo...jää kyllä lasiin. Hyi.
Uteliaisuuttani mikä on Vimpelin DeBoil?.... en ikinä edes kuullut. Turussa se on yleensä Uusi Apteekki, jos olen yksin menossa, vaikka jonkun palaverin jälkeen. Syy: aina vähintään pari tuttua, joiden kanssa alkaa juttusille. Ihan siksi, että siellä istuu samat naamat kuin 20 vuotta sitten, kun paikka avautui ja aloin siellä käydä..(eli ei kovin nuorta porukkaa nykyään :P) Tällaista tapahtuu nykyään max 5 krt vuodessa (että meen Apteekkiin).
Muuten seuran ja heidän toiveensa mukaan. Jos multa joku kysyy niin Monk tai Kuka. Muutama kaveri inhoaa Apteekkia. Näitä kaverien kanssa-kertoja vielä harvemmin kuin ed. mainittuja,valitettavasti..
Helsingissä kävin siipan kanssa viimeksi Rytmi:ssä,oli kivan oloinen paikka,kuten muutenkin Kallion kuppilat.Kavereiden kanssa saatan käydä Coronassa, Dubrovnikissa, Manalassa, Sikalassa.
Ruokapaikat sitten taas ihan erikseen. Turussa voisi käydä katsastamassa vaikka Niskan,jossa kuulemma mainiota glut. ruokaa.Tintå ja Sointu myös kiinnostaa. Olen vähän pihalla nykyään näistä. Ennen lapsia käytiin paljonkin syömässä ulkona. Nyt käydään aina samoissa lasten suosikkipaikoissa (esim. intialaisissa,Delhi Darbar ym.). Helsingissä kävin viimeksi syömässä Le Havressa, miellyttävä paikka ja hyvä ruoka.
Ai niin ja onhan täällä maalla näitä paikallisia.. Niissä en ole käynyt kuin viimeksi 18v. :)- turuust minäkin
Koska käyt Apteekissa? Yleensä se on nykyään aina tyhjillään, ainakin arki-iltaisin. Paitsi jos siellä kuvataan Vares-leffoja. Suosio hiipunut.
- y.b off..
turuust minäkin kirjoitti:
Koska käyt Apteekissa? Yleensä se on nykyään aina tyhjillään, ainakin arki-iltaisin. Paitsi jos siellä kuvataan Vares-leffoja. Suosio hiipunut.
Ainoastaan perjantaisin tai lauantaisin.Ja harvemmin ennen puoltayötä. Yleensä klo 00. on tavoite, jos meinaan mennä.Valomerkkikin tulee jo puoli kahdelta nykyään.
Ei ole entisajan loistossaan ei.. Ennen oli hyvä, jos sekaan mahtui ja jono oli ohi Mantun grillin. Toisaalta, eipä ole enää sankkaa,saksilla leikattavaa tupakansavua :D Olen kuullut huhuja, että Hugo olis nyt uusi Apteekki, tai samat vanhat parrat siirtyneet sinne? - turuust minäkin
y.b off.. kirjoitti:
Ainoastaan perjantaisin tai lauantaisin.Ja harvemmin ennen puoltayötä. Yleensä klo 00. on tavoite, jos meinaan mennä.Valomerkkikin tulee jo puoli kahdelta nykyään.
Ei ole entisajan loistossaan ei.. Ennen oli hyvä, jos sekaan mahtui ja jono oli ohi Mantun grillin. Toisaalta, eipä ole enää sankkaa,saksilla leikattavaa tupakansavua :D Olen kuullut huhuja, että Hugo olis nyt uusi Apteekki, tai samat vanhat parrat siirtyneet sinne?Hugon sijainti on paska jos ei asu Martissa. Ja auki 22:een. La kiinni.
- y.b off..
turuust minäkin kirjoitti:
Hugon sijainti on paska jos ei asu Martissa. Ja auki 22:een. La kiinni.
Oho, ok en tiennytkään tota aukioloaikaa. No tää selittää..
- Poo Poo
http://www.sweetslyrics.com/805788.Juha Vainio - Apteekin Ovikello.html
Apteekin Ovikello lyrics
Lyrics
search_arrowby song title
HomeNewsUpdatesAdd
Home >> Artists starting with J >> Juha Vainio Lyrics >> Apteekin Ovikello
Juha Vainio - Apteekin Ovikello Lyrics
(Säv. & san. J. Vainio)
Hänen kadulla verkalleen yybeen Sirkkalankadulla verkalleen
näin yössä taas kulkevan. näin työssään taas puuhailevan
Alta palttoonsa kauhtuneen Alta verkkosukan kauhtuneen
lahkeet vilkkuivat pyjaman. lahkeet vilkkuivat villahousuje
Minä seurasin onnetonta Minä seurasin onnetonta
läpi sumuisen kaupungin. läpi sumuisen Neitsytpolun
Oli jonossa meitä monta Oli jonossa ämmiä monta
kohta ovella apteekin. kohta ovella apteekin
Apteekin ovikello Apteekin ovikello
usein yöllä niin turhaan soi, usein yöllä turhaan soi
eihän sielun lääkitykseen eihän katumuspillereitä
sieltä apua saada voi. apuun sieltä saada voi
Joku esitti reseptin.
Minä omaani turhaan hain.
Ja niin kanssa sen kulkurin
rautaviiniä tuskaan sain.
Siinä katsoimme toisiamme,
kostui silmämme kyyneliin.
Pienet pullot vain lohtunamme
eri teille taas lähdettiin.
Apteekin ovikello
usein yöllä niin turhaan soi,
eihän sielun lääkitykseen
sieltä apua saada voi.
Miehen kadulla verkalleen
nään yössä taas kulkevan.
Kahden poliisin väsyneen
hänen ranteensa sulkevan
Miksi kirkko on kiinni yöllä
ja on apteekki auki vaan?
Eikö papitkin vuorotyöllä
voisi hoidella hommiaan?
Apteekin ovikello
usein yöllä niin turhaan soi,
eihän sielun lääkitykseen
sieltä apua saada voi. Esson baari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324631Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152618Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252435Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su642433- 321817
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321631Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501315- 661294
- 821241