auttakaa naista hädässä!!
mä olen 170cm ja painan 70..
mun on pakko laihtua! mutta vaikka kuinka paljon tahtoisin sitä, silti tahdon voima ei riitä.
mun tekee mieli joka päivä karkkia ja jotain muuta hyvää.
onks mitään hyvää vinkkiä mulle..?!
oon yrittänyt olla syömättä herkkuja mut ei onnistu.
sit on tämä juttu että aina se laihdutuskuuri alkaa huomenna...mutta koskaan sitä huomista ei tule.
mä haluan niin kovasti laihtua!!
auttakaa hädässä kärsivää!
2
600
Vastaukset
- satu
Mene alasti peilin eteen. Katso itseäsi oikein tarkasti. Haluatko tehdä itsellesi jotain? Laihtua? Tee päätös nyt. Älä siirrä huomiseen.
Leikkaa motivoivia kuvia esim. jääkaapin oveen (esim. laihojen ihmisten -> "tuollaiseksi haluan").
Poista kotoasi kaikki herkut. Kaapeissa ei saa olla mitää karkkeja tms, pakastimessa jätskiä... Ei mitään, mihin voisit lipsahtaa.
Makeanhimon varalle osta itsellesi sallitumpia herkkuja, kuten ananasta.
Kromi auttaa makenhimoon ja ainaki itselläni kromi-tabut auttaa, liekö se psykologista vai todella aineesta johtuvaa...
Aloita jokin sinulle ja elämäntilanteeseesi sopiva dieetti. (Rasvanpolttokeitto?Sairaalakuuri?Vichy-diet?) Saat sillä hyvän sykäyksen, innostut kun huomaat laihtuvasi nopeasti.
Muista palkitakin itseäsi välillä, ota välitavoitepainoja ja pidä herkutteluilta, kun sellaisen saavutat. Ja seuraavana päivänä jatka kohti lopullista tavoitettasi... :)
Jos haluat, voidaa mailailla ko. asiasta? Myös itsellä laihduttelu ajankohtaista. :) - -40kg
laihduttaminen ei onnistu ilman tahdonvoimaa ja itsekuria ja täytyy olla motivoitunut, niinhän se on ett kaikki lähtee päästä vaii olenko väärässä??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862