Oliiviöljyä hiuksille!

Eerika1

Oon kuullu, että oliiviöljy parantaisi hiusten laatua ja lukenut miten sitä kuuluisi käyttää. Mutta kukaan ei ole ikinä kertonnut, pitääkö oliviöljyn olla ihan normaalia vai niitä neitsyt oliiviöljyjä.
Joten minkänlaista oliiviöljyä sitä hiuksiin kuuluisi laittaa, jotta ne vahvistuisivat?

8

400

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laatua.

      Hius on kuollutta ainetta ja siihen ei auta pysyvästi yhtään mikään.

      Voit laittaa sitä samaa öljyä, mitä muutenkin syöt eli luomu ja kylmäpuristettu

      extra virgin olive oil

    • öljy+hoitis

      kannataa sekoittaa johonkin silikonittomaan mutta hoitavaan hoitikseen joka auttaa öljyä imeytyyn pintaa syvemmälle. Pelkkä öljy ei kuulemma pääse imeytymään hiukseen ja näin jää vain hiuksen pinnalle eikä periaatteessa hoidakkaan vaan tekee hetkellisen hyväkuntoisen tai jopa rasvaisen näköisen tukan pesunkin jälkeen. Kannattaa öljyhoidonkin pesemiseen suosia CO-pesua jossa hiukset pestään vain muhitetulla silikonittomalla hoitiksella ja lopputulos on yhtä puhdas ja öljyn hoitava vaikutuskin säilyy pidempään. Jos CO pesu eioo tuttu niin googlailemalla löytyy siitä lisää tietoa :)

      • grer

        Väärin. Kookosöljy nimenomaan imeytyy hiukseen.


      • öljy+hoitis
        grer kirjoitti:

        Väärin. Kookosöljy nimenomaan imeytyy hiukseen.

        Mun mielestä täälä puhuttiin oliiviöljystä...
        Enkä itse ole kookosta koskaan käyttänyt


      • Eerika1

        kiitos! Pitää heti mennä kokeilemaan tuota ;)


      • öljy+hoitis
        Eerika1 kirjoitti:

        kiitos! Pitää heti mennä kokeilemaan tuota ;)

        ole hyvä jos mun vinkkiä meinasit :) itselläni on tällä hetkellä ZX xylitol maski silikoniton hoitoaine Gliss öljytippoja loraus oliiviöljyä paljon hunajaa hiuksissa muovipussin alla muhittelemassa ja vielä pyyhe siinä päällä tuomassa lämpöä, ei tartu/ imeydy hyvät hoidot pyyhkeeseen kun on muovipussi välissä eikä imase mitään itseensä :) Laitoin näitä kaikkia ihan summa mutikassa kippoon ja sekoitin lusikalla ja loputulos näytti löysältä taikinalta ja pari päivää sitten tein kans mutta ilman toista hoitoainetta sekotettuna ja toimi hyvin :) Mun mielestä voi mixata vaikka mitä hoitavan vaikutuksen omaavaa tohon mutta en suosittele silikonia sisältäviä tuotteita jos päänahkaan saakka laitat. Tää niksi autto mua pelastaan hiekkapaperin karheat hiukset shampoo ruokasooda vaalennuksen jälkeen vaikka olin ihan varma ettei sitä suttia pelasta enään mikään :(
        toivottavasti vinkit tuo piristystä tylsiin kotipäiviin ja kiiltoa sunkin hiuksiin! :)


    • Tukkatakussa

      Jojoba on parempaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      325
      2675
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      87
      2012
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1590
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1124
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      70
      988
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      963
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      910
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      863
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      276
      798
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      714
    Aihe