Ärsyttääkö hienostuneet naiset?

22278

Kadulla nähdessäni oikein hienostuneen naisen. Jolla on kaikki vaatteet viimeisen päälle laitettu ja on kynnet maalattu ja tekoripset ja kallis edustava käsilaukku. Viimeisen päälle laitetut naiset ärsyttävät minua, vaikka he olisivat kauniita ulkoisesti.

Esim. http://hdwallpaperszon.in/wp-content/uploads/2014/05/makeup-woman-hands-look-wallpaper-1680x1050.jpg

En ole mielestäni sellainen joka tuomitsee vaatetuksen perusteella. Vaan sillä mitä nuo vaatteet ja kaiken maailman killingit korostaa olemuksessa. Ne korostaa sitä ihmisen itsetärkeyttä ja turhamaisuutta. Ne oikeastaan peittää ne hyvätkin asiat naisesta. Siis en voi ihailla enkä nähdä kauniina itsetärkeyttä ja turhamaisuutta.

Erityisesti ärsyttää prikuulleen muotia seuraavat ihmiset. Naiset ja miehet. Sellaiset joilla on kaikki vaatteet ostettu esim H&M:ltä. Olen monesti huvittunut vastaan tulevista nuorista mies porukoista joilla on kaikilla samanlainen kampaus, samanlaiset aurinkolasit siis ihan samat aurinkolasit ja melkein samanlaiset vaatteet...

Esim. http://hqwallpapersplus.com/wp-content/uploads/2013/11/HM-Wallpapers-11.jpg

Esim. http://essenziale-hd.com/wp-content/uploads/2014/07/hipster-guy-fashion-1.jpg

Tässä nämä todella aurinkolasit. :D jotka pitää olla jokaisella vastaantulijalla. Noita kun näkee vielä jätkilläkin. http://cdn12.lbstatic.nu/files/looks/small/2012/08/11/2427119_hipster_girl.jpg?1344705470

Noilla kujeilla ei korosta muuta kuin itsetärkeyttä, turhamaisuutta ja mitään sanomatonta olemusta.

202

5874

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --------------

      Ei tuollainen överimeikkaus ole hienostunutta, ei ainakaan hienovaraista.

      • Ön väätteet

        Kyl väätteitä vöi läittää päälle jös hälyää.


      • Ei ikinä
        Ön väätteet kirjoitti:

        Kyl väätteitä vöi läittää päälle jös hälyää.

        "Kiinnostaako turhamainen nainen?"

        Ei todellakaan.


      • äi viäläkö lysäxy
        Ön väätteet kirjoitti:

        Kyl väätteitä vöi läittää päälle jös hälyää.

        Myt jössei ees hälyäkään?


      • Oletko miettinyt?
        äi viäläkö lysäxy kirjoitti:

        Myt jössei ees hälyäkään?

        http://miestennielija.blogspot.com/2013/06/ulkonako.html
        on olennaista seksuaalisen kiinnostuksen & ihastumisen suhteen.

        Onkohan aloittaja saanut erittäin paljon ehdotuksia kyseisiltä naisilta, käynyt heidän kanssaan treffeillä ja saanut toteamuksen "itsetärkeä & turhamainen".

        Jos kauniit naiset eivät kiinnostu miehestä niin ATM-miehien on helppo todeta "itsetärkeitä ja turhamaisia".

        Ehkä kauniiden naisten "itsetärkeä & turhamainen" käytös saattaa johtua siitä, että sinä miehenä et ole kovinkaan kiinnostava.

        Kauniit ja itsestään huolehtivat naiset eivät suinkaan ole kaikille miehille "turhamaisia" vaan eivät yksinkertaisesti osoita kiinnostusta tylsille vässyköille, joilla ei ole mitään annettavaa. Nainen kun ei nykypäivänä tarvitse tyhmää, rumaa, lihavaa, köyhää ja henkisesti sairasta miestä mihinkään.


      • blingi71

        muodin edelläkävijä ei pynttää eikä seuraa kaikkea vaan löytää sieltä täältä kivaa ja yhdistää sen uudeksi trendiksi ...


      • mies_mies

        Mikä överimeikkaus? Ei tuossa mielestäni ollut mitään överiä. Hyvännäköinen mimmi. Mielummin tuota katselen kuin itsensä laiminlyövää lahnaa.


      • Ramonez1
        Oletko miettinyt? kirjoitti:

        http://miestennielija.blogspot.com/2013/06/ulkonako.html
        on olennaista seksuaalisen kiinnostuksen & ihastumisen suhteen.

        Onkohan aloittaja saanut erittäin paljon ehdotuksia kyseisiltä naisilta, käynyt heidän kanssaan treffeillä ja saanut toteamuksen "itsetärkeä & turhamainen".

        Jos kauniit naiset eivät kiinnostu miehestä niin ATM-miehien on helppo todeta "itsetärkeitä ja turhamaisia".

        Ehkä kauniiden naisten "itsetärkeä & turhamainen" käytös saattaa johtua siitä, että sinä miehenä et ole kovinkaan kiinnostava.

        Kauniit ja itsestään huolehtivat naiset eivät suinkaan ole kaikille miehille "turhamaisia" vaan eivät yksinkertaisesti osoita kiinnostusta tylsille vässyköille, joilla ei ole mitään annettavaa. Nainen kun ei nykypäivänä tarvitse tyhmää, rumaa, lihavaa, köyhää ja henkisesti sairasta miestä mihinkään.

        No siepä sen sanoit! KÖYHÄÄ! Eli köyhä on mielestäsi huono? Ja jos ihminen ei jollainlailla miellytä. Esim kohtalonoikusta ruma, niin tälle kannattaa olla tyly? Onko hyvä ja kelpaava mies aina rikas ja komea? Ette te ihmisistä välitä. Ainoastaan julkisuuskuvastanne ja rahasta. Olen itse ihan komea... siis omasta mielestä. Olen vaan köyhä! En ollenkaan omasta tahdostani, vaan koska olen alunperin saanut huonot kortit ja niillä yrittänyt parhaani mukaan pelata. Huomaan, että naiset ovat jollain tavalla kiinnostuneita. Ei kuitenkaan tästä etene, koska näytän myös köyhältä ja tavalliselta. Joudun pukeutumaan tavallisiin halpoihin vaatteisiin, jotka käytän loppuun. Olet todellakin oikeassa! Minulla ei ole teille mitään annettavaa. Enkä enää halua antaakaan! Te kierrätte minut kaukaa, kuten minäkin teidät.


      • ykskaks2
        blingi71 kirjoitti:

        muodin edelläkävijä ei pynttää eikä seuraa kaikkea vaan löytää sieltä täältä kivaa ja yhdistää sen uudeksi trendiksi ...

        "Trendi" sana jo itsessään ärsyttää minua. Samoin "design". Ihan perseestä.


      • ykskaks2
        ykskaks2 kirjoitti:

        "Trendi" sana jo itsessään ärsyttää minua. Samoin "design". Ihan perseestä.

        Sitten sanat kuten "lanta" ja "hevosen paska" saavat mieleni taas rentoon tilaan. Ihan tosi.


      • anna kukkien kukkia

        "ei ainakaan hienovaraista. "
        Tarkoitus onkin eroittua massasta.., nuo linkithän ovat Nykistä tai Lontoosta.

        " En ole mielestäni sellainen joka tuomitsee vaatetuksen perusteella. "
        ETKÖ ?
        Itseäni ei häiritse, persoonallinen pukeutuminen,enempikin tämä "kassialmatyyli", mikä täällä suomessa on valitettavan yleistä. Ja vielä enmmän häiritsee pikkusieluisuus (huonoitsetuntoisuus..), jos mulla ei ole, ei muillekkaan suvaita.


      • 9+11
        mies_mies kirjoitti:

        Mikä överimeikkaus? Ei tuossa mielestäni ollut mitään överiä. Hyvännäköinen mimmi. Mielummin tuota katselen kuin itsensä laiminlyövää lahnaa.

        Hieno ammattilaisen tekemä meikki, ei moitteen sanaa. Huulissa selvästi täytettä, miinusta, onneksi ei kuitenkaan mitkään pusuhuulet. Kultainen kynsilakka ei tietystikään ole tarkoitettu arkikäyttöön, mutta tämähän on selvästi mainoskuva tms., ei suinkaan yh ratikassa työmatkalla.


      • ölvästit
        äi viäläkö lysäxy kirjoitti:

        Myt jössei ees hälyäkään?

        Teillähän näyttää ölevän,vaikka muille jäkäis.


      • churchwarden
        Ön väätteet kirjoitti:

        Kyl väätteitä vöi läittää päälle jös hälyää.

        Tapasin viime sunnuntaina turhamaisen kirkkoherran, eikun kirkkorouvan.
        Hänellä oli nättejä ristejä kaulassaan enemmän kuin laki sallii, siis kirkkolaki.


      • Komea,varakas, ärtynyt
        Ramonez1 kirjoitti:

        No siepä sen sanoit! KÖYHÄÄ! Eli köyhä on mielestäsi huono? Ja jos ihminen ei jollainlailla miellytä. Esim kohtalonoikusta ruma, niin tälle kannattaa olla tyly? Onko hyvä ja kelpaava mies aina rikas ja komea? Ette te ihmisistä välitä. Ainoastaan julkisuuskuvastanne ja rahasta. Olen itse ihan komea... siis omasta mielestä. Olen vaan köyhä! En ollenkaan omasta tahdostani, vaan koska olen alunperin saanut huonot kortit ja niillä yrittänyt parhaani mukaan pelata. Huomaan, että naiset ovat jollain tavalla kiinnostuneita. Ei kuitenkaan tästä etene, koska näytän myös köyhältä ja tavalliselta. Joudun pukeutumaan tavallisiin halpoihin vaatteisiin, jotka käytän loppuun. Olet todellakin oikeassa! Minulla ei ole teille mitään annettavaa. Enkä enää halua antaakaan! Te kierrätte minut kaukaa, kuten minäkin teidät.

        Itse varakkaana miehenä koen lähinnä säälittävänä näiden prameiden perseaukisten kanojen lähestymisytitykset. Annan todellakin ärtymyksen näkyä ja käännytän siipeilijän erittäin tylyllä käytöksellä. 100% näistä viimeisen päälle muodin mukaan pukeutuvista ylimeikatuista kanoista ei kykene tuomaan ns. Tupaan tullessaan mukanaan kuin surkeaa seksiä, joten mokomat siipeilijät kannattaa jättää leijumaan omiin svääreihinsä.


      • aiva iihana
        mies_mies kirjoitti:

        Mikä överimeikkaus? Ei tuossa mielestäni ollut mitään överiä. Hyvännäköinen mimmi. Mielummin tuota katselen kuin itsensä laiminlyövää lahnaa.

        Niinpä! Eikä yksikään nainen ole niin kaunis, etteikö se meikillä ja vermeillä vielä vähän kaunistuisi. Mukava katella, vielä mukavampi kosketella ... erotiikasta on kyse.


      • siitä puhe mistä
        Komea,varakas, ärtynyt kirjoitti:

        Itse varakkaana miehenä koen lähinnä säälittävänä näiden prameiden perseaukisten kanojen lähestymisytitykset. Annan todellakin ärtymyksen näkyä ja käännytän siipeilijän erittäin tylyllä käytöksellä. 100% näistä viimeisen päälle muodin mukaan pukeutuvista ylimeikatuista kanoista ei kykene tuomaan ns. Tupaan tullessaan mukanaan kuin surkeaa seksiä, joten mokomat siipeilijät kannattaa jättää leijumaan omiin svääreihinsä.

        Kuulostaa hieman siltä, että kukaan nainen ei sinua edes lähesty tai ole sinusta millään tavalla kiinnostunut.

        Näin se vaan menee, että ne miehet tekee niitä aloitteita, ei naiset. Naiset saa seuraa ilman mitään ruinauksia. Naisilla vientiä riittää aina.

        Miehet myös ehdottelevat kaikenlaisia naisille, jotka ovat varattuja, joita ei ko miestyyppien seura kiinnosta laisinkaan tai joita ei edes kiinnosta vastakkainen sukupuoli vaan sama sukupuoli.

        Mitä väliä onko vaate HenkkaMaukkaa vai jotain ylikallista brändiä, sillä eihän se brändi näy mitenkään ulospäin ja se on tyhmä, joka maksaa. Niissä brändivaatteissa se merkki maksaa eli laatu. Eli vaate on todennäköisesti teht ihan samalla tehtaalla ja samoilla työntekijöillä kuin se halppismalli. Joskus voi olla niin, että se brändivaate hajoaa ihan heti ja taas se halvempi vaate säilyy vuosia. Eli vain tyhmä maksaa aivan tismalleen saman näköisest vaatteesta moninkertaisen summan.

        Minä naisena saan kaikenlaisilta äijiltä ehdotuksia, sellaisilta, joita en katso päinkään ja joille en edes anna minkäänlaista huomiota ja silti olettavat, että olen heistä kiinnostunut. Itseasissa olen vain naisista kiinnostunut=) Vaikka olisin miehistä kiinnostunut, niin ruinaajat ja vonkujat eivät kiinnosta, ei myöskään mitkään pizzanaamat.


      • Ramonez1
        ölvästit kirjoitti:

        Teillähän näyttää ölevän,vaikka muille jäkäis.

        Olet oikeassa. Eivät lähesty, eivätkä ole kiinnostuneita.


      • Fühfer
        Ön väätteet kirjoitti:

        Kyl väätteitä vöi läittää päälle jös hälyää.

        Jüü,älästön ön niin älästön että vähänkin väätettä niin jääpä mielikuvitukselle tilää..very sexyä kun on vähä väätettä kuin öllä älästön.mä jyystin yhtä närsisti äkkää mil oli silikönit,jä ni täynnäs hitseään et jyystäessä vään äjättelin et hütsü mikä hütsü mut se jüst öliki mäkeetä..


      • Austin Powers
        Fühfer kirjoitti:

        Jüü,älästön ön niin älästön että vähänkin väätettä niin jääpä mielikuvitukselle tilää..very sexyä kun on vähä väätettä kuin öllä älästön.mä jyystin yhtä närsisti äkkää mil oli silikönit,jä ni täynnäs hitseään et jyystäessä vään äjättelin et hütsü mikä hütsü mut se jüst öliki mäkeetä..

        Sulle ois oma paikka tuolla huuhaalla, mene sinne. Soppiiko semmonen ?.


      • Ihmisille ihminen
        siitä puhe mistä kirjoitti:

        Kuulostaa hieman siltä, että kukaan nainen ei sinua edes lähesty tai ole sinusta millään tavalla kiinnostunut.

        Näin se vaan menee, että ne miehet tekee niitä aloitteita, ei naiset. Naiset saa seuraa ilman mitään ruinauksia. Naisilla vientiä riittää aina.

        Miehet myös ehdottelevat kaikenlaisia naisille, jotka ovat varattuja, joita ei ko miestyyppien seura kiinnosta laisinkaan tai joita ei edes kiinnosta vastakkainen sukupuoli vaan sama sukupuoli.

        Mitä väliä onko vaate HenkkaMaukkaa vai jotain ylikallista brändiä, sillä eihän se brändi näy mitenkään ulospäin ja se on tyhmä, joka maksaa. Niissä brändivaatteissa se merkki maksaa eli laatu. Eli vaate on todennäköisesti teht ihan samalla tehtaalla ja samoilla työntekijöillä kuin se halppismalli. Joskus voi olla niin, että se brändivaate hajoaa ihan heti ja taas se halvempi vaate säilyy vuosia. Eli vain tyhmä maksaa aivan tismalleen saman näköisest vaatteesta moninkertaisen summan.

        Minä naisena saan kaikenlaisilta äijiltä ehdotuksia, sellaisilta, joita en katso päinkään ja joille en edes anna minkäänlaista huomiota ja silti olettavat, että olen heistä kiinnostunut. Itseasissa olen vain naisista kiinnostunut=) Vaikka olisin miehistä kiinnostunut, niin ruinaajat ja vonkujat eivät kiinnosta, ei myöskään mitkään pizzanaamat.

        Olen kaunis ja hoikka, tavallinen suomalainen nainen. Olen kotoisin maalta ja perinyt tummat kauniit hiukset ja vaalean ihon sekä vihreät silmät ja punaiset huulet. Näytän ihan Lumikilta :) Kaikenlaiset ihmiset lähestyvät minua, nuoret, vanhat, miehet, naiset, pitkät, lyhyet, hoikat, paksut, rumat, kauniit, kivat, inhottavat, viisaat, tyhmät jne. MUTTA MINÄ OLEN KIVA IHMISILLE, AINA, PAITSI JOS IHMINEN ON INHOTTAVA MINULLE!!! Nykyajassa on just se vika, että toisia ihmisiä ei enää pidetä muuta kuin esineinä; jos tyyppi ei ole panettavan haluttava, ei voi keskustella hänen kanssaan puistossa hassusta koirasta vaan käyttäydytään kuin mitkäkin idiootit kusipäät.. typerää, todella typerää..


      • Oletko miettinyt?
        Ramonez1 kirjoitti:

        No siepä sen sanoit! KÖYHÄÄ! Eli köyhä on mielestäsi huono? Ja jos ihminen ei jollainlailla miellytä. Esim kohtalonoikusta ruma, niin tälle kannattaa olla tyly? Onko hyvä ja kelpaava mies aina rikas ja komea? Ette te ihmisistä välitä. Ainoastaan julkisuuskuvastanne ja rahasta. Olen itse ihan komea... siis omasta mielestä. Olen vaan köyhä! En ollenkaan omasta tahdostani, vaan koska olen alunperin saanut huonot kortit ja niillä yrittänyt parhaani mukaan pelata. Huomaan, että naiset ovat jollain tavalla kiinnostuneita. Ei kuitenkaan tästä etene, koska näytän myös köyhältä ja tavalliselta. Joudun pukeutumaan tavallisiin halpoihin vaatteisiin, jotka käytän loppuun. Olet todellakin oikeassa! Minulla ei ole teille mitään annettavaa. Enkä enää halua antaakaan! Te kierrätte minut kaukaa, kuten minäkin teidät.

        Omasta mielestäsi komea? Komeus on ihan yhtälailla mitattavissa samoin kuin rahasi. Olet köyhä siitä johtuen, että olet tyhmä. Suomessa kaikilla on ilmainen koulutus ja mahdollisuus menestyä taloudellisesti, jos vain tekee sen eteen töitä. Helposti voit tekosyitä sanella "huonoista korteista" mutta Suomeen syntyneenä puheesi on täyttä höpinää.

        Lopussa kuitenkin totesit, että näytät köyhältä ja tavalliselta. Olet siis tavallisen tylsä ja tästä johtuen kaikkein kauneimmat naiset ei sinusta ole kiinnostuneita. Kaikille kuuluukin tulla "oman tasoinen". Sinulle varmasti löytyy tavallisen tylsän näköinen kumppani, joka on myöskin tyhmä ja köyhä.

        On helppoa sanoa "en halua kaunista ja viehättävää naista itselleni" koska sinulla ei siihen ole mahdollisuutta. Kyseiset naiset kiertävät sinut kaukaa koska et ole heidän tasoaan.

        Vielä kysymykseen "köyhä on mielestäsi huono?" Jos kaksi miestä on muilta piirteiltään tasavertaiset mutta toinen on rikas ja toinen köyhä niin myös sinun järjelläsi tulisi ymmärtää, että rikkaampi mies vie yllätys, yllätys voiton. Samoin kuin kaunis, viehättävä nuori nainen vie voiton lihavasta 6 lapsen yh-isoäidistä, joka on 65v ja jolla on lyhyet harmaat hiukset.


      • Aitouden perikuva
        Ei ikinä kirjoitti:

        "Kiinnostaako turhamainen nainen?"

        Ei todellakaan.

        Kaikkihan täällä on turhamaista. Muualla sitä pidettäisiin vain kauniina. Muualla sanotaan, että "kauneus pelastaa maailman" tai "estetiikka on etiikan äiti".

        Ja rumathan ne vaatteilla koreilee - Suomessa. Kun olet oikein huonosti pukeutunut, voit oikein loistaa sisäisellä kauneudella. Se ikään kuin lisääntyy ulkoisen rumuuden myötä.Tosin sitä sisäistä loistoa ei kukaan edes huomaa. Mutta pääasiahan on voida teeskennellä itselleen Hyvää Ihmistä.

        Koko tuo aloitus oli tätä samaa vanhaa sontaa täynnä.


      • komea,varakas,ärtyny
        siitä puhe mistä kirjoitti:

        Kuulostaa hieman siltä, että kukaan nainen ei sinua edes lähesty tai ole sinusta millään tavalla kiinnostunut.

        Näin se vaan menee, että ne miehet tekee niitä aloitteita, ei naiset. Naiset saa seuraa ilman mitään ruinauksia. Naisilla vientiä riittää aina.

        Miehet myös ehdottelevat kaikenlaisia naisille, jotka ovat varattuja, joita ei ko miestyyppien seura kiinnosta laisinkaan tai joita ei edes kiinnosta vastakkainen sukupuoli vaan sama sukupuoli.

        Mitä väliä onko vaate HenkkaMaukkaa vai jotain ylikallista brändiä, sillä eihän se brändi näy mitenkään ulospäin ja se on tyhmä, joka maksaa. Niissä brändivaatteissa se merkki maksaa eli laatu. Eli vaate on todennäköisesti teht ihan samalla tehtaalla ja samoilla työntekijöillä kuin se halppismalli. Joskus voi olla niin, että se brändivaate hajoaa ihan heti ja taas se halvempi vaate säilyy vuosia. Eli vain tyhmä maksaa aivan tismalleen saman näköisest vaatteesta moninkertaisen summan.

        Minä naisena saan kaikenlaisilta äijiltä ehdotuksia, sellaisilta, joita en katso päinkään ja joille en edes anna minkäänlaista huomiota ja silti olettavat, että olen heistä kiinnostunut. Itseasissa olen vain naisista kiinnostunut=) Vaikka olisin miehistä kiinnostunut, niin ruinaajat ja vonkujat eivät kiinnosta, ei myöskään mitkään pizzanaamat.

        Nyt sattu rekkalesboa leukaan....


      • parrat
        Ei ikinä kirjoitti:

        "Kiinnostaako turhamainen nainen?"

        Ei todellakaan.

        --------------- KYLLÄ KIINNOSTAA . Tyylikäs hyvin pukeutunu nainen kiinnitää huomioni heti ,. Harmi vaan että Suomessa tulee tosi harvoin näitä tyylikkäitä naisellisia naisia .. Täällä liikku vain väljissä verkkareissa ja lenkkareissa olevia naisia .. kauniskin nainen jää huomaamatta sellaisen Rönttä pukeutumisen takia .... .. Ja hei miehet , niin itekkin oon mies .. .............-------------------- Miltä näyttäis jos naisillakin olis semmonen törkeä kahen viikon parran sänki .. Haluaisitko PUSSAILEMAAN ................. SE on miehillä ihan yhtä kauheen näköistä Nuoret naiset on sanonu että se on surkeeta kun komeat miehet pilaa ulkonäkönsä näillä törky parroilla ....... Kerran oli Tresmannin mainoksessa nämä parrat , niin heti hurahti puolet suomen mihistä ............. HYI HELEVETTI


      • tolloillen
        Aitouden perikuva kirjoitti:

        Kaikkihan täällä on turhamaista. Muualla sitä pidettäisiin vain kauniina. Muualla sanotaan, että "kauneus pelastaa maailman" tai "estetiikka on etiikan äiti".

        Ja rumathan ne vaatteilla koreilee - Suomessa. Kun olet oikein huonosti pukeutunut, voit oikein loistaa sisäisellä kauneudella. Se ikään kuin lisääntyy ulkoisen rumuuden myötä.Tosin sitä sisäistä loistoa ei kukaan edes huomaa. Mutta pääasiahan on voida teeskennellä itselleen Hyvää Ihmistä.

        Koko tuo aloitus oli tätä samaa vanhaa sontaa täynnä.

        En itse ainakaan koe noin- ehkä ammatti näkyy, arkisuus, paremmin. Ihan kiva on joskus ihan äkiä pesulla käytyä poistaa se ammatin varjopuoli, ja pukeutua jotenkin ihan toisin.
        Ei nyt irtoripsiin tai paksuun pakkeliin, joka sotkeutuisi kuitenkin, vaan- ihan minuksi. Ja kunnon huulipunat!

        Onnellinen se joka saa arkensakin pukeutua, ja näyttää kauniilta, esimerkiksi ammattinsa sekoittamatta asiaa. Laitankin joku pv töihin huulipunan, ja ehkä ne paremmat farkut, jonkin kivan paidan- ja kuuntelen kommentit korvat punaisina... Kaukana kehäkolmosesta kun on tosiaan hiukan juntimmat käsitykset.
        Helposti naiset luokitellaan pukeutumistyylistä, ja korujen määrästä ja laadusta ja ties mistä-
        Miehet? Who looks? Onko partaa värjätty? Onko sitä siloteltu? Tms. en minä ainakaan- kyllä se on ihminen, jonka näen, ja kun suunsa aukaisee niin loput määrittyy...


    • En viitsi tuhlata energiaani muista ihmisistä ärsyyntymiseen. Istuessani bussissa tai junassa luen yleensä jotain ja kadulla kävellessäni etsin katseellani kiinnostavan näköisiä miehiä. Miksi katselisin ihmisiä, jotka _eivät_ kiinnosta?

      • itse flirtaan

        somalityttöjen kanssa, heillä on niin ihana salainen hymynpilkahdus.


      • ,,,,,,,,,,,

        Kyllähän ihmistä pitää vilkaista, ennen kun näkee että onko hän kiinnostavan näköinen vai ei.


      • silmän ilo

        " etsin katseellani kiinnostavan näköisiä miehiä. "
        Samoin minä, saisivat vain pukeutua vähän fiksummin.. Ja kyllä tulee katsottua, fiksusti pukeutuneita naisiakin, erilaisuus on rikkautta.
        Hyvin pukeutunut kertoo, että välittää ITSESTÄÄN ! Hommsuinen taas päinvastaista.


    • se on jännä....

      Jännä vaan, kun juuri tuontyyppiset eivät ikinä jää yksin, vaan ovat päinvastoin jopa erittäin haluttuja kumppaneita.

    • Minä en kyllä mitenkään saa liitettyä yhteen Henkka-Maukkaa ja hienostuneisuutta.

      • 445543

        Sillä ne liittyy yhteen kun täysin H&m vaatteisiin pukeutuneelle pukeutuminen näyttää olevan yhtä tärkeetä kuin hienostuneelle.

        Se on totta kun menee virran mukana niinkuin kuoleet kalat niin ei jää yksin.


      • Rönttänä
        445543 kirjoitti:

        Sillä ne liittyy yhteen kun täysin H&m vaatteisiin pukeutuneelle pukeutuminen näyttää olevan yhtä tärkeetä kuin hienostuneelle.

        Se on totta kun menee virran mukana niinkuin kuoleet kalat niin ei jää yksin.

        Helpointahan se on pukeutua ja laittaa itsensä niin kuin kaikki muutkin, jos eivät kyseiset asiat hirveästi kiinnosta. Jotain sitä on päällensä laitettava kaikkien. Erikoisempi pukeutumistyyli vaatii sitten enemmän aikaa, energiaa ja tyylitajua.

        Minä menen kai sitten aika useinkin "virran mukana niin kuin kuolleet kalat", kun ei vain jaksa kiinnostaa pukeutuminen niin paljon. Ymmärrän toisaalta niitäkin, joita se kiinnostaa, koska kaikillahan on omat harrastuksensa ja mielenkiinnon kohteensa.


    • timantinkova atm
      • -------------

        Ei pitäis ätmillä olla varaa nirsoilla. Meikit lähtee pesemällä.


      • timantinkova atm
        ------------- kirjoitti:

        Ei pitäis ätmillä olla varaa nirsoilla. Meikit lähtee pesemällä.

        Varmasti teen hyvän vaikutuksen, jos sanon että aletaan seurustella, kunhan peset nuo paskat pois naamasta?


      • ------------
        timantinkova atm kirjoitti:

        Varmasti teen hyvän vaikutuksen, jos sanon että aletaan seurustella, kunhan peset nuo paskat pois naamasta?

        Paljastat ainakin todellisen luonteesi ja ärsyttävä kyttääminen loppuu.


      • timantinkova atm
        ------------ kirjoitti:

        Paljastat ainakin todellisen luonteesi ja ärsyttävä kyttääminen loppuu.

        Totta. Ei huono veto.


      • timantinkova atm
        timantinkova atm kirjoitti:

        Totta. Ei huono veto.

        En kyllä uskalla tuota välttelevän persoonallisuushäiriöni takia tehdä. Joku selkärankaisempi atm varmaan uskaltaisi.


      • timantinkova atm
        timantinkova atm kirjoitti:

        En kyllä uskalla tuota välttelevän persoonallisuushäiriöni takia tehdä. Joku selkärankaisempi atm varmaan uskaltaisi.

        Kävin sitten kysymässä tänään päivällä tuota kassaneitiä treffeille. On kuulemma kihloissa, sanoi myös ettei muutenkaan olisi lähtenyt. Nyt nukkumaan.


      • ytmi!
        ------------- kirjoitti:

        Ei pitäis ätmillä olla varaa nirsoilla. Meikit lähtee pesemällä.

        Ätm? Älemmän täsön mies?

        Ja mitä tuon linkin naisen tulee, minä myös kuolaan juuri tuollaisten tavallisten "naapurin tyttöjen" perään.


    • miten sä pukeudut???

      Minäkin luulin, että hienostuneella tarkoitetaan klassisesti pukeutuvaa rouvashenkilöä esim. tyyliä helminauhat kaulassa laadukas jakkupuku tyylikäs meikki klassiset korkokengät. Ilmeisesti tässä aloittaja tarkoittaakin pyntättyä, joka ampuu yli laittautumisellaan. Näiden kahden erona on se, että tuo klassinen rouva todennäköisesti omistaa aidon merkkilaukun, kun taas blondattu tekoripsi-push up-rakennekynsi-platform korkkari -nainen on kirppikseltä ostanut feikkimerkkilaukun.

      Minulle on ihan sama, että miten ihmiset pukeutuvat. Kukin tyylillään. Fakta on kuitenkin se, että suurin osa ostaa vaatteensa kansainvälisistä muotiketjuista kuten Zara, H&M, Lindex, KappAhl. On siis vaikea tällä hetkellä olla pukeutumatta muulla tavalla kuin mustat joustavat pillifarkut musta nahkatakkipusakka aurinkolasit iso käsilaukku kyynärtaipeessa jaloissa usein tennarit. Teinit varsinkin pukeutuvat tälla tavalla, sillä joku Seppälän t-paita on paljon edullisempi kuin oikeiden muotitalojen teepparit.

      • Nykyinen pillifarkkumuoti on kyllä tympeää.
        Bootcut-farkut ovat paremman näköisiä.


      • Jep.
        M1978 kirjoitti:

        Nykyinen pillifarkkumuoti on kyllä tympeää.
        Bootcut-farkut ovat paremman näköisiä.

        Niin on. Onneks ne on taas tulossa ja pillit menossa...


      • boocutti
        Jep. kirjoitti:

        Niin on. Onneks ne on taas tulossa ja pillit menossa...

        Onko muoti vaihtumassa?? onneksi!!! melkein jo vaikeuksia löytää edullisia bootcut-housuja...


    • Ex PUA

      No itse tykkään jos naisessa on tasoa, ja pukeutuminen on naisellista.

      Miesmäinen pukeutuminen on turn off.

      Tietty nokkavat ja ylimieliset naiset ovat myös turn off, joten jotain rajaa tuossa "tasokkuudessakin" pitää olla.

      Ja naisethan ovat totta kai parantumattoman joukkosieluisia, siksi voi nähdä usein sen hirveän näyn että naisella, tai siis naisilla, on pillifarkut. Silloin vain saappaat ja hyvä perse voi sen kokonaisuuden pelastaa.

      Mitä joukkosieluisuuteen tulee, niin minulla on eräs naispuolinen kaveri, joka kuuluu tuohon kohtalaisen naiselliseen ja huoliteltuun, rajusti shoppailevaan ja sisutavaan naistyyppiin. Eräs mielenkiintoinen yksityiskohta tällä on se, että sillä on tatuointeja joita ei koskaan näe. Ne on vartalossa, eli ne näkee vain jos se on vaikka bikinit päällä. Miksi? Siksi että naiset ottavat tatunoinnin koska muillakin on, ja tämä keksi sitten keksi keinon miten kuulua joukkoon, mutta silti pitää enemmän kiinni tästä tasokkaan naisen imagosta (tatunoinneilla pääsee helposti WT-kastiin, niin nainen kuin mieskin). :D

      • timantinkova atm

        Saappaat farkkujen päällä = hyi helvetti. Saappaat ainoastaan hameen kanssa.


    • Clarie1

      En ymmärrä miksi ärsyttäisin jotakuta hienostuneella vaatetyylilläni. Rakastan vaatteita, rakastan pukeutua hienosti ja vaihdella vaatteita päivittäin. Olen aina huoliteltu, käyn kampaajalla 4 viikon välein, minulla on hyvänkuntoiset tummat kiiltävät hiukset ja meikkaan joka päivä (kevyt arkimeikki). Olen kaunis, en vain käsitä miksi se ärsyttää sinua, ei se ole sinulta pois. Saan paljon huomiota miehiltä, mitä sitten?
      Olen aina tyylikkäästi pukeutunut, tiedän, että vaatteistani puhutaan ja huomataan, lähinnä siksi, että minulla on niin valtavasti erilaisia takkeja, saappaita, laukkuja ja kenkiä. Ostan paljon netistä, joten saan tarkalleen sitä mitä haluan, eli vähän muuta kun katukuvassa näkyy päivittäin, uskallan käyttää väriä, mitä myös varmaan herättää huomiota, mutta mitä sitten? Vaatteet ovat minulle harrastus, omistan valtavasti vaatteita, suurin osa suhteellisen arvokkaita, koska pidän laadukkaista vaatteista, panostan erityisesti kenkien, saappaitten, laukkujen ja takkien laatuun, minusta niistä ei voi saada hyvää halvalla, muissa vaatteissa voin toki ostaa halvempaakin, jos vaate on hyvin tehty hyvästä materiaalista.
      Olen kaikissa asioissa hyvin esteettinen, haluan myös että kotini on täydellisesti makuuni sisustettu, ja niin se myös on, elikkä olen siihenkin panostanut valtavasti.
      Voihan ihminen olla turhamainen tai itsekeskeinen monella eri lailla, eivät pelkästään vaatteet tee ihmisestä turhamaisen tai itsekeskeisen. Olen tavannut todellakin paljon ihmisiä jotka eivät välitä ulkoisesta olemuksestaan tippaakaan mutta ovat siltä itsensä niin täynnä, että ei voi muuta kun ihmetellä.
      Toki sinua saa ärsyttää, en vain ymmärrä miksi viitsit käyttää energiasi siihen, se on loppujen lopuksi tosi vähäpätöinen asia kuinka kukin pukee. Minulle tyylikkäästi pukeutuminen on osa minua, en muuta sitä sen takia, että se ärsyttäisi jotakuta.

      • ihmetyyppi sinäkin

        Mikset käytä aikaasi ja rahojasi järkevästi, vaikka tietotekniikkaan?


      • Ätmien harrastama

        arvostelu on käänteistä psykologiaa: kun tietävät, etteivät jotain saa, päättävät sitä inhota, ettei itselle tulisi niin paha mieli, kun ei saa.


      • Tuuli Puku

        Oikeaoppisella suomalaisnaisella pitää olla lyhyeksi nyrhitty Tarja Halonen -tukka, josta tämän maan naiset tunnistaa ulkomaillakin jo satojen metrien päästä.


      • DoSomethingUseful

        Ihmisiä on tosiaan monenlaisia.. En voisi koskaan ostaa hyvällä omallatunnolla enempää tavaraa/vaatteita, kuin mitä oikeasti tarvitsen. Varsinkaan kalliita sellaisia. "Ylimääräisen" rahan annan hyväntekeväisyyteen, ja joskus olen antanut silloinkin, kun olisi pitänyt säästää.

        Tehkää jotain hyödyllistä elämällänne - please. Itsenne ja muiden takia, ja erityisesti tulevaisuutta ajatellen. Emmehän halua, että tulevat sukupolvet kiroavat meidät, kun jätimme planeettamme näin surkeaan jamaan?

        Ymmärrän kyllä erilaisia ihmisiä, ja ajattelen että ihmiset ovat kehityksessä eri asteilla. Toiset ovat henkisesti lapsia (vaikka olisivat ikäihmisiä), ja toiset ovat jo syntyessään vanhoja sieluja. Kaikki oppivat läksynsä kyllä aikoinaan - toiset nopeammin, toiset hitaammin. Yksikään ei ole kuitenkaan toista huonompi. Eihän lasta voi vihata vain sen takia, että tämä on tietämätön?


      • parrat

        ------------ HYVÄ OLET UPEA NAINEN .. sinunlaisia sais vaan olla paljon enemmän ...... Vaikka olen vain keskituloinen mies niin ole tarkka siitä että pukeudun siististi .. Käytän myös farkkuja .. & Mutta minun farkut ei roiku puoli polvissa . pidän huolta että ne istuu napakasti .. -------------


    • RayBanBoy

      Ei varsinaisesti ärsytä vaan herättää kateutta, koska olen läski eikä minulla ole varaa/oikeanlaista vartaloa pukeutua muodikkaasti.

    • JHss

      Eli siis suoraan kysyttynä: kelpaako miehille vain tuollainen vai vaiko "tavallinen" nainen olla kiinnostava?

    • Jii007

      Kaikki naiset ärsyttää, toiset enemmän ja toiset vähemmän.
      Teinilissut ärsyttää ihan ylivoimaisesti eniten. Ne kulkee vähissä vaatteissa ympäriinsä, huutavat ja riehuvat humalassa jännäpoikien spermat jalkoja pitkin valuen.
      Nuoret yhärit on toisella sijalla. Toki nuista lissuista juurikin tulee nuoria yhäreitä.
      Sitten tulee nämä muodin seuraajat, jotka ei siedä erilaisuutta ja näyttävät sen syrjimällä.

    • Näin on.

      Kyllä pitää paikkansa valittavan usein. Mitä paremman näköinen ja enemmän pyntätty, sen ..ttumaisempi luonne. :(

    • Ruma äijä

      No jos olisin sinkku niin ei sillä kovin paljoa väliä olisi onko naisella verkkarit vai pukeutuuko tyylikkäästi kunhan on fyysisesti kohtalaisessa kunnossa. Sitten kun on parisuhteessa voi suostutella naista käyttämään vähemmän myrkkyjä naamassa.

    • kaunis mies

      Ei ärsytä. Vaan säälittää.

    • joo hupussa

      Kylhän sitä huppu päässä

    • tyytyy siihen sitt

      Mää oon ite niin ruma mies etten maalaamatonta saiskaan!

    • sporttiäijä!

      Minä katselen eniten sporttisia verkkari- ja tuulipukunaisia. Korkkari/verkkosukka/minkkiturkkipellet lähinnä säälittää.

      • Kurparitukka

        Entäpä jos nainen kulkee ponnarissa sekä verkkareissa ( Sport) että minkkiturkissa hiukset hienosti kammattuna (Edustus) ?
        Olen em. tyyppi,siis urheilullinen joka tarvittaessa ja mielellään pukeutuu tyylikkäästi ja kalliisti .Kenelle minä kelpaisin ?


      • sporttiäijä!
        Kurparitukka kirjoitti:

        Entäpä jos nainen kulkee ponnarissa sekä verkkareissa ( Sport) että minkkiturkissa hiukset hienosti kammattuna (Edustus) ?
        Olen em. tyyppi,siis urheilullinen joka tarvittaessa ja mielellään pukeutuu tyylikkäästi ja kalliisti .Kenelle minä kelpaisin ?

        Minä en ainakaan kulkisi minkään edustus-minkkiturkkinaisen kanssa. Hiukset ponnarille ja verkkarit jalkaan, meikkiä ei tarvita. Sellainen on minun ihannenaiseni. Terveelliset elämäntavat, ei tupakkia.
        Kannattaa katsella miestä sieltä työpiireistä, sliipattu juppi kuulostaa sinunlaiselta.


    • nätti vai elämänviis

      En oo koskaan oppinut meikkaamaan, koska äitini vastusti sitä jyrkästi. Minua on hämmästyttänht huomata, miten koko ikäni meikkaamattomat kasvoni ovat olleet aika tarkkaan yhtä vaikuttavat ja ihan mukavannäköiset kuin muiden nuorien naisten meikattuina. Ajattelen sen johtuvan siitä, että samanlaista elämää elävät naiset joltain kantilta ovat aika lailla yhtä elämänviisaat, siis yhtä viehättävät, mikä kai liittyy sosiaalisen vaikutuksen hyväätekevyyteen, ja yhtä vaikuttavat, mikä kai liittyy kuuntelemisenarvoisuuteen. Jos vaikka juhliin tälläytyy ja tsemppaa esiintymistä, niin tekee helposti välillä liian vahvan vaikutuksen, jolloin automaattisesti pyrkii vaimentamaan sitä, vaikkapa "No en mä tiiä." Jos taas joskus ei saa kunnon huomiota, vaikka on oikeasti sanottavaa, niin esiintyminen saa painoa, elämänviisauttaan tuo olemuksessaankin esille, on paljon viehättävämpi, kauniimpi ja tenhoavampi, vakuuttavampi elämänmakuisesti, henkevämpi kai. Tällaisten arjen säätöjen myötä henkilökohtsinen tyyli, sen vaikuttavuus etenkin asettuu sille tasolle, mille ihmisen elämänviisaus on eli samalle tasolle kuin muille samanikäisillä samaa sukupuokta olevilla, mutta päivän tekemisten sopivuuden yms mukaan luonnostaan vaihdellen.

    • Eliitti kumppani

      Joo. Itseä kanssa miehenä ei miellytä viimeisen päälle pynttäytyneet naiset. Ja miehetkin. Saa jotenkin pinnallisen ja ylimielisen vaikutelman heistä. Kyllä ihmisessä voi olla myös pientä rosoisuutta ja elämän jälkiä. Parhaiten näitä ajatuksia kuvaa toteamus "tasokkuudellakin " on rajansa.

    • Hienostelija?

      Ei luulisi tämän Suomen katukuvassa olevan ongelma, kun sieltä joukosta eroaa ihan kevyesti ehostautuneenakin. Esim. itse laitan meikkinä pikaisesi meikkipuuterin, joinain päivinä rajaan silmät ja sitten ripsiväri. Ripseni ovat luonnollisinakin tummat, joten saattavat näyttää tekoripsiltä värin kanssa. Olen blondi, eikä sitä uskota luonnolliseksi väriksi koska silmäni ovat ihan tummanruskeat. En pukeudu erityisesti merkkivaatteisiin, pelkästään tyylitaju tuo monelle ihmisen käsityksen, että olen kalliissa asusteissa. Ei se tee ihmisestä pinnallista, jos tykkää pukeutua tyylikkäästi. Olen saanut paljon palautetta tästä "pinnallisuudesta", johon riittää toisten mielestä jo se, että laittaa perusmeikin ja hiuksensa sievästi ponnarille tai vähän hiuslakkaa kiharoihinsa. Miten ihminen on syvällisempi, jos jättää ripsivärin laittamatta ja vetää joka paikkaan verkkarit jalkaan? En minäkään käytä aikaani toisten arvostelemiseen, heihin, jotka eivät laittaudu tai mieti mitkä vaatteet ja kengät sopivat keskenään yhteen. Tuntuu siltä, että nämä ei-laittautujat jostain syystä keskittyvät paheksumaan muita, mikähän se motiivi siihen on?

      • SULLE"hienostelija?"

        "Hienosteli?" hyvin kirjoitettu! Ymmärrän täysin tilanteesi, itselläni on sama juttu. Jos vähänkin vain laittaa meikkiä ja on vaaleat hiukset sekä kauniissa vaatteissa heti saa ilkeitä katseita peräänsä. Ihmiset ei vieläkään tajua sitä että myös kauniin ulkonäön omaava ihminen voi myös omistaa kauniin luonteen. = erittäin kaunis ihminen. Itse olen päättänyt olla piittaamatta enää muiden ilkeistä katseista, sillä tiedän että se on vain kateutta ja kun luullaan että on ruma sisimmältään. Tee sinäkin niin, älä välitä muiden katseista/mielipiteistä vaan ole oma itsesi ja pue itsesi niihin vaatteisiin/meikkaa kuin itse tykkäät! :)


    • Olet ehkä

      katkera ja ruman puoleinen ihminen...
      Se on tiedossä moni nainen ei osaa pukeutua ja meikata.

    • Kanki-Keke

      Jes...mullaki oli tuossa mennävuosina nainen 2 vuotta ja en nähny sitä meikittömänä kuin kerran viikossa saunassa...no se olikin yllätys että nuinko (RUMA) erinäköinen se on ilman meikkiä!!!...mutta meikissä ihan mukiinmenevä ja jopa sexy nainen!..kyllä se pakkeli tekee ihmeitä ja himot herää... ;)

    • blonditonhuoria

      katkera ja ruman puoleinen ihminen...
      Se on tiedossä moni nainen ei osaa pukeutua ja meikata.


      Blondaa hiuksesi....johan jokainen nokisutari sut huomaa!!!!!!!!!!!!
      Kaikki blondit on huoraavia lutkia,kun ei muuten pärjää.
      Blondaamalla hiukset saa sitä munaaskuukkelia,(alkuperäsvärillä kelpaa "nunnaluostariin"saamatta mitään),huoraamalla ja feikkaamalla joka muna on ojossa.. jos ukkeli ei hiffaa kusetusta!!!

      • enemmän feikit?

        Kyllä suomessa vaan on enemmän niitä feikkejä, joilla on oikeasti ihan tavis hiekanvaaleat hiukset jotka on värjätty pikimustiksi. Sitten vielä keinorusketus, irtoripset ja irtohiuksia vielä päälle. Eikö ole feikkiä?


    • KATSEETTÄNNE!

      Voi hyvänen aika taas näitä ihmisten "ongelmia"... :D itse pukeudun hyvännäköisiin vaatteisiin ja pidän ulkonäöstäni huolta, mutta se ei todellakaan tarkoita sitä että olisin ylimielinen ilkimys joka ajattelee vain itseään! Hei haloo! Ei kukaan voi olla niin typerä että luokittelee ihmisen ulkonäön perusteella. :(. Itse olen siis kiltti ja mukava ihminen, usein jopa liiankin kiltti, ja silti pukeudun kauniisti ja pidän ulkonäöstäni huolta. Miksi sinua häiritsee se, millainen joku muu ihminen on? elämässä on paljon paljon tärkeämpiäkin asioita.

      • KATSEETTÄNNE!

        niin ja olen myös blondi. Mutta hyväsydäminen ihminen enkä mikään huora. anteeksi vain :/.


      • blonditonhuoria
        KATSEETTÄNNE! kirjoitti:

        niin ja olen myös blondi. Mutta hyväsydäminen ihminen enkä mikään huora. anteeksi vain :/.

        niin ja olen myös blondi. JA HUORAKIN VIELÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • oletko hullu
        blonditonhuoria kirjoitti:

        niin ja olen myös blondi. JA HUORAKIN VIELÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        ONKO SULLA JOKU ONGELMA NOISTA BLONDEISTA?


      • ihan selvästi
        oletko hullu kirjoitti:

        ONKO SULLA JOKU ONGELMA NOISTA BLONDEISTA?

        On sillä. Kateus vaivaa ja pahasti.


      • blonditonhuoria
        ihan selvästi kirjoitti:

        On sillä. Kateus vaivaa ja pahasti.

        Kalikka osu ja uppos,ainakin näihin blondihuoriin!


    • 9+11

      Tiedätkö sinä ihminen mitä tarkoittaa sana hienostunut????

      • sinulle 9+11

        tiedän!!! Lueppa ketjun viestit niin tajuat vastaukseni aiheeseen.. moni täällä sanonut että saavat ylimielisen kuvan ihmisestä joka käyttää hienoja vaatteita ja pitää ulkonäöstään huolta. Miksi te kaikki katsotte vain ulkonäköä aina? oppikaa tuntemaan toisianne niin voitte yllättyä.


      • 9+11
        sinulle 9+11 kirjoitti:

        tiedän!!! Lueppa ketjun viestit niin tajuat vastaukseni aiheeseen.. moni täällä sanonut että saavat ylimielisen kuvan ihmisestä joka käyttää hienoja vaatteita ja pitää ulkonäöstään huolta. Miksi te kaikki katsotte vain ulkonäköä aina? oppikaa tuntemaan toisianne niin voitte yllättyä.

        Lapsikulta, olet sekoittanut sanat hienostunut ja hienosteleva. Kaksi eri asiaa.


      • jepjep..
        9+11 kirjoitti:

        Lapsikulta, olet sekoittanut sanat hienostunut ja hienosteleva. Kaksi eri asiaa.

        lue ensin kaikki tekstit niin että keskityt ja ymmärrät lukemaasi. Kiitos ja hei en ala tähän lapselliseen keskusteluun enempää osallistua, olen kirjoittanut jo kaikki mikä painoi sydäntä kun tämän paskan keskustelun näin. Pikkulapset ja naistenvihaajat taitaa täällä suomi24:ssä vaan pörrätä :D.


    • Jätä se

      Sika !

      • JÄTÄ SE blondihuora

        BLONDIHUORA!!!!!!!!


      • olet siis hullu
        JÄTÄ SE blondihuora kirjoitti:

        BLONDIHUORA!!!!!!!!

        TODELLAKIN!!!!!!


      • TODELLAKIN!!!!!!
        olet siis hullu kirjoitti:

        TODELLAKIN!!!!!!

        olet siis hullu blondihuora


    • V*tun rumat aurinkolasit... Ja kynnet... Ja polvihousut...

    • fduhgdkjfhgdskjfghdk

      Hienostunut:

      sivistynyt, henkevä, henkevöitynyt, herkkä, hyväkäytöksinen, kohtelias, kultivoitunut, sielukas, tunteikas, sofisticado, sofistikoitunut, hienostelija, tyylikäs.

      Minua ärsyttää ihmiset jotka käyttävät sanoja ymmärtämättä niitten sisältöä.

      • lapsellista...

        MITÄ PAHAA ON IHMISISSÄ JOTKA ON HERKKIÄ, HYVÄKÄYTÖKSISIÄ, KOHTELIAITA, TUNTEIKKAITA, TYYLIKKÄITÄ??? PITÄISIKÖ KAIKKIEN OLLA PAHIKSIA HÄ?? EI. OPI HYVÄKSYMÄÄN KAIKENLAISET IHMISET ULKONÄKÖÖN JA SISIMPÄÄN KATSOMATTA! MIKÄ SIINÄ ON NIIIN VAIKEAA??


      • SekaSikiö
        lapsellista... kirjoitti:

        MITÄ PAHAA ON IHMISISSÄ JOTKA ON HERKKIÄ, HYVÄKÄYTÖKSISIÄ, KOHTELIAITA, TUNTEIKKAITA, TYYLIKKÄITÄ??? PITÄISIKÖ KAIKKIEN OLLA PAHIKSIA HÄ?? EI. OPI HYVÄKSYMÄÄN KAIKENLAISET IHMISET ULKONÄKÖÖN JA SISIMPÄÄN KATSOMATTA! MIKÄ SIINÄ ON NIIIN VAIKEAA??

        Näin sanoi henkilö, joka selvästi huutaa tietokoneelleen ja pui nyrkkiänsä.
        Mm-m. Selvästi ainakin herkkä ja tunteikas on.


      • Takuutodistus

        Kerrankin joku joka asian ymmärsi, mutta kuinka moni todella täyttää nuo
        kriteerit teeskentelemättä. Sillä sen on oltava luonnollista.


    • mävaan1969

      Mun mielestä blondatut pissistytöt ja H&M tms. pseudomuoti sekä itsensä feikkikorostaminen SEKÄ v-sanan käyttö kaikki korreloivat. Plus maahan räkiminen sen v-sanan käytön lomassa. Ja ne mimmit on just niin idiootteja olemattoman itsetunnon omaavia joille vaan että Hyvää Elämää Sullekin..

      • tasavertasuuskunniaa

        miksi blondia väriä niin syrjitään? kaunis hiusten värihän se on, siinä missä muutkin. se on vain väri! :D myös ruskeahiuksinen voi olla pissis että mietihän uudestaan.


      • mävaan1969

        Ja vielä: kun katselen deitti-ilmoituksia ja sittemmin tavannut naisia ilmoitusten perusteella niin aika usein ne ei justiinsakaan ole ollenkaan sitä millaisen kuvan itsestään antavat netissä. Pulleita elähtäneitä harppuja aika moni ollut. Mä sensijaan kerron reippaasti olevani ihana tavallinen tallaaja, ei ole bemariakaan enää ja duunitkin on mitä on. Haloo naiset, kuun kurkottaminen on joskus tod vaikeeta.


    • jeppeniilonpoika

      Mä tiedän yhden naisen,joka kulkee farkuissa ja bootseissa. Ei koskaan liikaa meikkiä,eikä hajuvettä.
      Hän on muutenkin sellanen rento,eikä todellakaan mikään hienohelma.
      Tuskin edes omistaa hametta tai korkokenkiä.

      Mutta se luonne ym.. Ei mikään missi, mutta omalla tavallaan suloisen nätti.
      Ei tarvi olla hienostunut hienohelma.. Voi olla muutenkin ihan helvetin HOT.

    • Taitaa olla ketjun aloittaja joku elämälle katkera lebafeministi, joka ei ymmärrä sitä, että miehekkäät miehet ja naiselliset naiset hakevat toisiaan. Sitten ne välimaastossa pomppivat ihmiset hakevat ehkä enemmän miehekkäitä naisia ja naismaisia miehiä.

      • oikea meikin määrä?

        Joo, saattaapi olla. Tosin itse en tuon aloituskuvan kaltaista meikkimäärää naamaani pistäisi. En tiedä pitääkö miehet todellakin noin vahvasti meikatuista naisista. Onko se naisellista?? Jos näin on, miksi miehet sitten vinkuu että ilman meikkiä nainen sit näyttääkin hirviöltä. Kait se näyttää kun on tuollainen meikkiarsenaali päällä. Tuon kun pesee pois yllätys voi olla ikävän puoleinen.


      • ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
        oikea meikin määrä? kirjoitti:

        Joo, saattaapi olla. Tosin itse en tuon aloituskuvan kaltaista meikkimäärää naamaani pistäisi. En tiedä pitääkö miehet todellakin noin vahvasti meikatuista naisista. Onko se naisellista?? Jos näin on, miksi miehet sitten vinkuu että ilman meikkiä nainen sit näyttääkin hirviöltä. Kait se näyttää kun on tuollainen meikkiarsenaali päällä. Tuon kun pesee pois yllätys voi olla ikävän puoleinen.

        Aloituskuvan naisella on hyvin hillitty ja kaunis, varsin hienovarainen meikki.

        Vertaa esim. näihin:

        http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/97/a2/58/97a258bdfa0d850de37ef542a67b0613.jpg

        https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ9zsBqt_y1JLDltT6BXXjc2_FnFtb507-bchNE49MAIMyexGp_

        https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTAOLzcjFBJrjPWSeSUudvM6HzBOuar93yxXRXhw9JPPax3hshm


      • katkeroitunut

        Nimenomaan näin. Katkera miehekäs lesbo, jonka joku femmelesbo on hylännyt tai katkera ATN, jonka YTN on hylännyt.


    • niimpä niin

      Kummallisia nämä miesten aloitukset naisten ulkonäöstä suomi24:jässä.

      Joka viikko tulee vuodatusta siitä, kun suomalaiset naiset ovat läskejä ja tuulipukuihin pukeutuvia sekä tyylitajuttomia. Itketään lyhyitä hiuksia, ja sitä ettei viitsitä ehostautua ja olla näyttäviä.

      Seuraavalla viikolla itketäänkin jo sitä, että ollaan liian pynttäytyneitä ja laittautuneita. Meikittömyys ja muotivaatteet ovatkin pannassa. Ihmisten persoonakin on jo siinä ehtinyt muka muuttua kun vaatteet on vaihdettu toisenlaisiin.

      Maailmassa löytyy valittamista, mutta on paljon tärkeämpiäkin asioita kuin itkeä toisten pukeutumista. Eiköhän annettaisi kaikkien pukeutua haluamallaan tavalla, eikä turhaan maalattaisi piruja seinille.

      • huono itsetunto

        Nih. Ensin itketään sitä, että kuinka ihmiset on läskejä. Sitten tulee valitusta kuinka treenatut naiset ovat aivan kamalia. No, sitten itketään, että kuinka älykkäät ja koulutetut naiset ovat karseita. Lopuksi vielä todetaan, että kaikki kunnianhimoiset naiset ovat huoria ja paskakasoja.

        Dih. Mikä olikaan aloittajan ongelma?

        Katkeruus, kateus, laiskuus, kunnianhimon puute, alemmuudentunne, huono itsetunto, huomionkipeys, mustasukkaisuus.


    • timantinkova atm

      Kuinkahan monet rullaavat nämä otsikoissa olevat ketjut aina nopeasti läpi ja lukevat vain viestit, joilla on vähintään 10? Minä ainakin.

    • ugcl

      Naisten kauneus on niin keinotekoista: silikonia, botoxia, värjätyt hiukset, meikatut naamat ja leikatut naamat ja vartalot. Naisten kauneus on feikkiä, harhautusta.

    • Pettynyt nykyaikaan.

      Miksei naiset voi olla enään sen näköisiä kun keski-ajalla, silloin ne olivat oikeasti kauniita.

      • Silloin ne tuoksuivatkin aidoilta :DDD


      • paljon tuoksuja

        Keskiajalla käytettiin runsaasti muuten hajuvesiä kun ei pesullakaan käyty kuin kerran vuodessa jos sitäkään.


    • Aito blondi

      Naurettavinta on monien suosima latinolook kalvakoilla suomalaisilla, korpinmustat hiukset, kulmakarvoja hipovat tekoripset, oranssi rusketus.

      • blonditonhuoria

        paas se kuva fjortastas,aito blondi!
        Kasvaako tuherossa mustaa karvaa,jos kasvaa...et oo aito!!!!


    • Voi kamala!

      J o on ISOT ongelmat. Ovatko jotenkin pelottavia?

    • 1222222222222222222

      Olet itserakas ja sinua ärsyttää se, etteivät muut ole sinunlaisiasi ja eivät käyttäydy niin kuin sinä haluat.

      Kaltaisesi ihmiset ovat niitä kaikista turhamaisempia tyhjäpäitä, jotka eivät osaa hyväksyä muita sellaisena kuin he ovat, vaan katsovat alentavasti mitä he tekevät ja tuomitsevat kaikkea mitä he tekevät. Sinunkaltaisesi yrittävät tehdä kaikkensa mollatakseen muita, varsinkin niitä jotka näet itsellesi uhkaksi, jotta tuntisit oman olosi hyväksi.

      Säälin sinua

    • Ankara panomies

      Olen riisunut ja nainut kymmenittäin näitä " hienoja naisia " ja ihan samanlainen tavara niillä on kuin kaikilla muillakin. Ja piereskelevät ja voihkivat naidessa ja pimpsaa nuollessa kuin muutkin! Ulkokuori voi olla mitä vaan... samoja horoperseitä yhtä kaikki !!!

      • Ankara panomies

        Olen riisunut ja nainut kymmenittäin näitä " hienoja naisia " ja ihan samanlainen tavara niillä on kuin kaikilla muillakin. Ja piereskelevät ja voihkivat naidessa ja pimpsaa nuollessa kuin muutkin! Ulkokuori voi olla mitä vaan... samoja horoperseitä yhtä kaikki !!!


      • Hienostunut patja

        Minä en piereskele naidessa, mutta moni minut kellistänyt mies kyllä piereskelee. O tempores, o mores!


      • Ankara panomies
        Hienostunut patja kirjoitti:

        Minä en piereskele naidessa, mutta moni minut kellistänyt mies kyllä piereskelee. O tempores, o mores!

        Otapa yhteyttä, niin kokeillaan! Nimittäin orgasmin huipulla kaikki muu unohtuu ja jos ilmaa vaan on suolessa, niin et pysty pierua pidättelemään! Vaikka ei se minua haittaisi :) Kellistän sinut heti, jos ilmoittaudut naitavakseni !


    • ihmisiä me kaikki

      Ei ihmistä voi vaatteiden ja tyylin perusteella tuomita. Vain käytös ja se miten vaatteensa kantaa merkitsee minulle.

      Kauniista naisesta moni sanoo tässäkin, että mitä kauniimpi, sitä vittumaisempi luonne. Mieletöntä. Jos tapaat jonkun todella kauniin ja naamasi on norsunvitulla, niin fiksu nainen kyllä tietää mitä ajattelet, eikä välitä kiinnostua sinusta.

      Minä kohtelen kaikkia naisia samalla tavalla, erittäin kohteliaasti, olivatpa nämä minkä näköisiä tai miten pukeutuvia hyvänsä.

      En varsinaisesti yritä olla mikään häntäheikki, mutta en niuhota turhista, vaan jos aamulla näyttää, että jos kulta on liian eri paria, niin jätän hellät jäähyväiset ja toivotan hyvää jatkoa. Minä kun en usko, että vastakohdat täydentävät toisiaan.
      Yhden yön tai viikonlopun voi viettää miten vain, mutta jos vaikka politiikka on kovin tärkeää ja eri leiristä, niin on turha kiusata kumpaakin sen enempää, vaikka toinen olisi miten ihana hyvänsä.

      Periaatteessa ei ole eroa onko ihminen ruma tai kaunis, mutta tyylikäs pukeutuminen ei ole koskaan pahasta.

      Kauniissa silmä lepää, mutta kun on pari päivää katsellut ja ihaillut, niin asiaan tottuu.
      Joka tapauksessa kaunis ei ole kuin tavallinen ihminen, ei kettumaisempi tai muutenkaan erilainen kuin kukaan muukaan.
      Joka muuta väittää, ei ole koskaan uskaltautunut tutustumaan tyylikkäisiin naisiin, vaan on pokannut ei niin kauniita luullen, että he ovat jotenkin helpompia nakkeja. Sekin on paha virhe.

    • röppr

      onhan se ihan niin että kun ne hienot vaatteet ja killittimet on saanut siltä naiselta pois niin eka mennään sänkyyn eikä yön jälkeen ainakaan uudelleen halua nähdä.
      kun taas jos hän on luonnollinen juttelee helposti ja aloittaa oikean emotionaalisen suhteen helpommin olkoon kaveri tai rakastaja.
      rakastaja ja seksi kumppani ovat täysin eri asia XD

    • Meikkiä

      Oletteko huomanneet, että poromiehet pieree aivan uskomattoman paljon, ja pierut TODELLA haisee! Ehkä paikalliset on tottuneet niihin, mutta turisti tai junantuoma kyllä ikävästi haistaa nämä poromiehet. Osasyynä voi olla se, että kalsareita ei vaihdeta kovinkaan usein, ja niin on pinttynyt melkoset jarruraidat.

    • Nirsoo???? . . . .

      Mun mielestä hieno asia kun nainen pitää koruja, laittautuu yms.

    • laatuvaate

      HM:llä ei ole hienoja vaatteita. Vain nuorison suosimia halpisvaatteita. Mutta on jollakin maailma pieni jos pitää alkaa ärsyttää toisten pukeutumine. Ei taida olla paljon vastuksia sellaisen elämässä jolla pitää toisten vaateita alkaa murehtimaan. En viitisisi.

      Hienostunut nainen ei tarkoita tekoripsiä, ei välttämättä edes viimeisen muodin päälle pukeutumista. Hienostunut ja muodikas ovat kaksi eri asiaa.

      Oletan kyllä että hienostunut ihminen kulkee esim. laadukkaassa kashmir-puserossa, jota ei HM:ltä varmastikkaan löydy.

    • Rarrr

      Kai on vaikea ymmärtää missä menee taiteellisuuden/inspiroitumisen ja turhamaisuuden raja? Se on itse pitänyt varmaan miettiä pienessä pääkopassaan. Itse en nää itseäni turhamaisena ihmisenä, mutta tuntemattomat voivat nähdä sen takia, koska nään meikkauksen/pukeutumisen omanlaisena taiteenaan, onnistumisesta tulee hyvä mieli ja vielä parempi mieli tulee siitä jos on löytänyt vaatekaapistaan jotain mikä tekee asusta omasta mielestäni harmoonisen.

      Ei siinä ikinä mitään omaa arvoa mieti, vastaantulija vastaa itse siitä antaako itsensä tuntea toisen ulkonäön tai pukeutumisen takia alemmuutta/vähempiarvoisuutta. Oma huono itsetuntosi on luultavimmin syynä sille että tunnet että olisit alempiarvoinen kuin toinen ihan vain puekutumisen perusteella. On oikeasti tosi huolestuttavaa jos näin on, kenekään ei tulisi ikinä joutua tuntemaan niin! Opi rakastamaan ja arvostamaan itseäsi.

    • Tziiik!

      ATM JA YTM jututkin perustuu ITSETUNTOON!

      jännämies jutut on aku ankka juttuja...

    • YTM mies.

      "Joo, saattaapi olla. Tosin itse en tuon aloituskuvan kaltaista meikkimäärää naamaani pistäisi. En tiedä pitääkö miehet todellakin noin vahvasti meikatuista naisista. Onko se naisellista?? Jos näin on, miksi miehet sitten vinkuu että ilman meikkiä nainen sit näyttääkin hirviöltä. Kait se näyttää kun on tuollainen meikkiarsenaali päällä. Tuon kun pesee pois yllätys voi olla ikävän puoleinen. "


      Et taida osata meikata..
      Säätiedotuksen h uoratkin meikkaa..esim. mette....

      ei se lutka muuten niin hyvältä näyttäisi vaikka onkin isot mulkosilmät

    • heheh5

      Muotipelle homomakkonen.

    • KukaOnPinnallinen?
    • Ärsyperse

      Minua taas ärsyttää huono kielioppi ja pätkityt, muka-hienosti predikaatittomiksi tyylitellyt lauseet sekä uuden lauseen aloittaminen pronominilla "joka". Tämä kirjoitustyyli on yleistynyt viime aikoina. Se on ärsyttävää.

    • 20+13

      Kaunis saa olla. Liialla meikkauksella ja näkyvillä merkkituotteilla ym. kuitenkin peitetään huonoa itsetuntoa ja paikataan sisäistä tyhjyyttä. Tyylikäs voi olla myös olematta sitä överiksi vedetyllä tavalla. Nuoret ovat asia erikseen. He haluavat olla vielä kuin toiset.

    • En keksi nimimerkkiä :|

      Mulle tulee "ylilaittautuneista", nenäpystyssä kävelevistä, muka trendikkään hienostuneista (olipa vaikeasti ilmaistu) naisista mieleen transut. Ja Transut ovatkin alansa huippua tässä :D hyvässä mielessä. Kovia jätkiä.

    • Kysymyshän on normalista vietti-viestityksestä. Toisin sanoen nainen viestittää hormooniensa " hyrräävän ". Osa miehistä saa pakit , kunnes löytyy sopiva parittelukumppani. Se on kovaa taistelua uroista. Onhan korea nainen höyhenissään kiinnostavampi.

    • C. Casanova

      Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista!

      Mitä kauniimpi nainen, sitä haluttavampi hän on. Joka muuta väittää, valehtelee.
      Autokin ostetaan niin hieno kuin ikinä irti saadaan. Moni ei saa hääppöistä kotteroa pennosillaan ja vielä useampi joutuu tyytymään maantienruskeatukkaiseen, finninaamaiseen persjalkaiseen pullonpohjarillipäiseen pullukkaan jolla on kirpputorilta käytettynä ostetut vaatteet jotka ovat alunperin halpahallin tarjouskorista, kangaskengät lonkkavikainen pattipolvi on jo vuosia sitten astunut linttaan ja pyörittänyt lähtiessä tuhkassa helpottaakseen jalkasilsaansa.
      Tukkalaitteen virkaa toimittaa puskasta löydetyn kondomin rengasosa.

      • oksettavaa

        Pidä vain tyttöystäväsi jonka juuri kuvailit.


      • pihlajanmarjattt

        Happamia sanoi pihlajanmarja ketuista!


    • HHUHUH

      Ärsyttää ja suunnattomasti, joten et ole yksin ärsyyntymisesi kanssa.. Ja kyse on nimenomaan siitä, että ne ei ole oikeasti hienostuneita vaan nousukkaita, joiden käytös on moukkamaista ja ne typerät naiset kuvittelevat olevansa parempia kuin muut. Oikea hyvin pukeutunut nainen käyttäytyy sivistyneesti ja on hienostunut ja hillitty, mutta nämä nousukasmaisesti käyttäytyvät naiset ovat pelkkiä sutturoita eivätkä ymmärrä sitä, että vaikka olisi tonnin käsilaukku, parin tonnin kengät jne ei takaa sitä sivistyneisyyttä ja hienostuneisuutta

    • 1 Mies

      Aloittaja on harvinaisen oikeassa.
      Minuakaan ei kiinnosta pätkän vertaa nainen, joka on yli tällätty / pyntätty ja omaa hemmotellun pikku tytön luonteen.
      Sellaisen kanssa eläessä olisi vain ongelmia tiedossa ... kun tuntuu että normaali yhteiselo ei suju Suomalaisnaisten kanssa nykyisin ollenkaan itsekään luonteensa vuoksi.

      • 2+6

        Niin kuin sulle urpolle joky olisi moista tarjoamassa. Juu juu, teoreetikot on hassuja.


    • bimboblondi

      Kateellisuus on pahasta:) joten jankuttakaa vaan

    • mustat farkut

      Outoa, että näin moni leimaa ihmisen PELKÄN ulkonäön perusteella. Onko ihmiset oikeasti näin ahdasmielisiä, että ärsyynnytään raivon partaalle vain siksi, että jonkun ihmisen olemus ei miellytä?

      Eikö 2000-luvun Suomessa jo osata olla sen verran suvaitsevaisia, että jokainen voi pukeutua haluamallaan tyylillä, kunhan noudattaa lakia eikä sentään kulje ilman vaatteita ulkona?

      On olemassa ihmisiä, jotka panostavat vaatteisiin, ostavat vain aitoja laadukkaita merkkituotteita ja saattavat maksaa esimerkiksi käsilaukusta tai kenkäparista 1000 euroa. Sellainen omistautuneisuus vaatii kuitenkin varallisuutta. Suurin osa kuitenkin ostaa vaatteensa ihan tavallisista edullisista vaatekaupoista. Muistaakseni suosituimpia vaatteiden ostopaikkoja Suomessa ovat Citymarket ja Prisma. Koska niiden valikoimat noudattavat tiettyjä yleisiä muotisuuntauksia, niin valikoimat on sitten enemmän tai vähemmän sitä samaa.

      Jos joku haluaisi nyt esimerkiksi 70-luvun tyyliset farkut, joissa on alaspäin levenevät lahkeet, niin sellaisia ei löydä kuin kirppiksiltä, koska ne ovat nyt totaalisesti pois muodista. Minua ei muoti kiinnosta niin paljoa, että jaksaisin lähteä tarkoituksella näkemään hirveästi vaivaa pukeutumiseeni ja etsimään väen väkisin vintage-kirppiksiltä ja ulkomaisista nettihuutokaupoista sellaisia vaatteita, joilla olisin yksilöllinen ja erottuisin joukosta. Minulle sopii ihan hyvin se, että olen massaa, koska en halua erottua pukeutumisenkaan takia muista.

    • Hienostelija?

      Merkkivaatteisiinkin tuntuvat kiinnittävän huomiota enemmän ne, jotka niitä eivät käytä, kuin jotka käyttävät. Olen myös äiti ja äitien palstoilta voi lukea "Meillä ei hienostella reimateceillä!". Lapsettomille tiedoksi, että kyseessä on mm. veden- ja tuulenpitävät ulkovaatteet. Haluan pukea lapseni lämpimästi markethaalarin sijaan, olen siis taas hienostelija.

      Minulla on myös uusi auto, koska autoilen paljon ja se on turvallinen = hienostelen. Ostan muitakin merkkejä juuri kestävyyden vuoksi, esim. muutaman sadan euron käsilaukku kestää usein paljon pitempään kuin jotkut halvat, jotka alkavat hajoilla jo muutaman kuukauden jälkeen. Ja silti, minulla ei ole rakennekynsiä, ei värjättyjä hiuksia, ei silikoneja, mutta edellämainituillakin pääsee sinne hienostelijoiksi leimattujen sekaan.

      • 9+11

        Muuten allekirjoitan, paitsi käsilaukkuosiota. Kyllästyisin hermoromahduksen partaalle, jos pitäisi katsella saa väskyä useamman vuoden :D


      • HHUHUH

        Hheeheehhe hienostelija, Minä ajattelisin noin, että jos ostaa monen sadan euron laukun saisi pitää sitä lopun ikää, mutta jos ostaa halvan laukun on hyvä syy ostaa uusi ja sitten taas uusi kun vanha rähjä hajoaa. Olethan sinä hieno leidi, kun aina vain sama monen sadan euron käsilaukku roikkuu kädessäsi vuodesta toiseen, no maksoihan se paljon rahaa... Joten eikös tuo ole snobbailua jos mikä? varmasti siellä hiekkalaatikon reunalla istuskelet kalliin käsilaukkusi kanssa, että naapuri muijat verkkareissaan ja repuissaan tulee vihreäksi kateudesta.. Hehhee. Ai niin, mutta ajatkin varmaan sillä hienolla kalliilla autolla paremman väen leikkipaikalle


      • 8+4=12
        9+11 kirjoitti:

        Muuten allekirjoitan, paitsi käsilaukkuosiota. Kyllästyisin hermoromahduksen partaalle, jos pitäisi katsella saa väskyä useamman vuoden :D

        Sama täällä. Kirppikseltä kun saa niitä merkittömiä nahkalaukkuja 5 eurolla, joten en missään tapauksessa ostaisi 500 euron merkkilaukkua, kun kirppishinnoilla saan sata kivaa laukkua.

        Itsekin olen käyttänyt lapsillani ReimaTec-haalareita laadun ja käytännöllisyyden vuoksi. Samoin vedenpitäviä GoreTex-kenkiä. Myydessä niistä on saanut vielä hyvän hinnan, joten ne eivät ole sitten loppupeleissä tulleet kohtuuttoman kalliiksi.

        Autosta sanoisin sen verran, että tärkein turvallisuuteen liittyvä tekijä on oma ajotapa. Jo pelkästään se, että ei aja ylinopeutta, vaan nopeusrajoituksen mukaan, vähentää kolaririskiä. Itse ajan kohtuullisen edullisella autolla, mutta en kaahaa, pidän turvaväliä, käytän turvavyötä ja käytän auton säännöllisesti huollossa. Erityisesti renkaiden turvallisuuteen kiinnitän huomiota. Maasto-Volvollakaan tuskin säilyy hengissä, jos ajaa 200 km/h pois tieltä.


      • ATN:n ajatuksia
        HHUHUH kirjoitti:

        Hheeheehhe hienostelija, Minä ajattelisin noin, että jos ostaa monen sadan euron laukun saisi pitää sitä lopun ikää, mutta jos ostaa halvan laukun on hyvä syy ostaa uusi ja sitten taas uusi kun vanha rähjä hajoaa. Olethan sinä hieno leidi, kun aina vain sama monen sadan euron käsilaukku roikkuu kädessäsi vuodesta toiseen, no maksoihan se paljon rahaa... Joten eikös tuo ole snobbailua jos mikä? varmasti siellä hiekkalaatikon reunalla istuskelet kalliin käsilaukkusi kanssa, että naapuri muijat verkkareissaan ja repuissaan tulee vihreäksi kateudesta.. Hehhee. Ai niin, mutta ajatkin varmaan sillä hienolla kalliilla autolla paremman väen leikkipaikalle

        Merkkilaukun voi ostaa halvalla netissä muutamalla kympillä tai kirppikseltä vitoselta, mitäs siihen sanot? Vain tyhmä maksaa samasta laukusta tonnin kuin ostaisi saman laukun vitosella kirppikseltä. Noh, sanotaan, että vain köyhät ne yrittää hienostella. Eli siis köyhä yrittää peitellä köyhyyttään ostamalla viimeisillä Kela-rahoilla jonkun merkkituotteen, jotta ei vaan näyttäisi muiden silmissä köyhältä ja työttömältä.

        No, eräät eivät ole käsittäneet, että merkkivaatteilla ei voi ostaa kaveruutta, rakkautta, hyväksyntää tms. Sellainen, joka pröystäilee merkkivaatteilla yrittää oikeasti peitellä huonoa itsetuntoa, alemmuudentunnetta tai yrittää ostaa kaveruutta vaatteilla kun ei oikeasti tiedä eikä tajua, miten niitä kavereita saa tai miten ne saadaan säilymään ne kaveruussuhteet.

        Tarinan opetus on se, että se, mikä on siellä ihmisen sisällä, on se tärkein. Sillä sisimmällä saadaan niitä kavereita ja seurustelukumppaneita. Ei niillä merkkivaatteilla.


      • tilanteen mukaan
        ATN:n ajatuksia kirjoitti:

        Merkkilaukun voi ostaa halvalla netissä muutamalla kympillä tai kirppikseltä vitoselta, mitäs siihen sanot? Vain tyhmä maksaa samasta laukusta tonnin kuin ostaisi saman laukun vitosella kirppikseltä. Noh, sanotaan, että vain köyhät ne yrittää hienostella. Eli siis köyhä yrittää peitellä köyhyyttään ostamalla viimeisillä Kela-rahoilla jonkun merkkituotteen, jotta ei vaan näyttäisi muiden silmissä köyhältä ja työttömältä.

        No, eräät eivät ole käsittäneet, että merkkivaatteilla ei voi ostaa kaveruutta, rakkautta, hyväksyntää tms. Sellainen, joka pröystäilee merkkivaatteilla yrittää oikeasti peitellä huonoa itsetuntoa, alemmuudentunnetta tai yrittää ostaa kaveruutta vaatteilla kun ei oikeasti tiedä eikä tajua, miten niitä kavereita saa tai miten ne saadaan säilymään ne kaveruussuhteet.

        Tarinan opetus on se, että se, mikä on siellä ihmisen sisällä, on se tärkein. Sillä sisimmällä saadaan niitä kavereita ja seurustelukumppaneita. Ei niillä merkkivaatteilla.

        Hyviä pointteja. Voi näyttää hyvältä ja huomioida toiset pukeutumisellaan, mutta sen voi tehdä myös hillitysti, edullisesti ja nostamatta siitä hirveää haloota. Uskoakseni aina on ollut niin, että pukeudutaan tilanteen mukaan. Tuskinpa ATM:kään menisi esim. työhaastatteluun (jos siis hän haluaa saada sen työn) pieruisissa remonttiverkkareissaan, hampaat pesemättömänä ja hieltä löyhkäävänä.


      • Hienostelija?
        HHUHUH kirjoitti:

        Hheeheehhe hienostelija, Minä ajattelisin noin, että jos ostaa monen sadan euron laukun saisi pitää sitä lopun ikää, mutta jos ostaa halvan laukun on hyvä syy ostaa uusi ja sitten taas uusi kun vanha rähjä hajoaa. Olethan sinä hieno leidi, kun aina vain sama monen sadan euron käsilaukku roikkuu kädessäsi vuodesta toiseen, no maksoihan se paljon rahaa... Joten eikös tuo ole snobbailua jos mikä? varmasti siellä hiekkalaatikon reunalla istuskelet kalliin käsilaukkusi kanssa, että naapuri muijat verkkareissaan ja repuissaan tulee vihreäksi kateudesta.. Hehhee. Ai niin, mutta ajatkin varmaan sillä hienolla kalliilla autolla paremman väen leikkipaikalle

        Oikeastaan muutaman sadan euron laukku ei ole snobbailua, olen yksinkertaisesti laiska shoppailija ja halusin ostaa ajattomat, käytännölliset laukut ilman, että minun pitää edes joka vuosi mennä laukkukauppaan. Olenkin vähän tylsä ja huomaan kulkevani myös samoissa farkuissa viikkotolkulla, joten mitään äärettömän suurta vaatevarastoakaan en tarvitse. Ja hyvin kestävät sitten hiekkalaatikkoreissutkin ;) Huvittaa suuresti vaan ajatus, että joku saattaa tsiigata laukustani merkin ja ajatella, että onpa snobi.

        Tosi kurjaa myös, jos ihmiset oikeasti asennoituvat minuun uuden autoni vuoksi tuolla tavalla, kuten kirjoitit. Olen itse elänyt aiemmin myös erittäin köyhän elämän, enkä silloinkaan käyttänyt aikaa muitten arvosteluun, ehdin kyllä huomata että monet köyhät niin tekevät. Ehkä se oma elämäkin maistuisi paremmalta ja onni voisi itseäänkin potkaista, jos asennoituisi elämään ja toisiin hieman positiivisemmin.


      • Hienostelija?
        8+4=12 kirjoitti:

        Sama täällä. Kirppikseltä kun saa niitä merkittömiä nahkalaukkuja 5 eurolla, joten en missään tapauksessa ostaisi 500 euron merkkilaukkua, kun kirppishinnoilla saan sata kivaa laukkua.

        Itsekin olen käyttänyt lapsillani ReimaTec-haalareita laadun ja käytännöllisyyden vuoksi. Samoin vedenpitäviä GoreTex-kenkiä. Myydessä niistä on saanut vielä hyvän hinnan, joten ne eivät ole sitten loppupeleissä tulleet kohtuuttoman kalliiksi.

        Autosta sanoisin sen verran, että tärkein turvallisuuteen liittyvä tekijä on oma ajotapa. Jo pelkästään se, että ei aja ylinopeutta, vaan nopeusrajoituksen mukaan, vähentää kolaririskiä. Itse ajan kohtuullisen edullisella autolla, mutta en kaahaa, pidän turvaväliä, käytän turvavyötä ja käytän auton säännöllisesti huollossa. Erityisesti renkaiden turvallisuuteen kiinnitän huomiota. Maasto-Volvollakaan tuskin säilyy hengissä, jos ajaa 200 km/h pois tieltä.

        Pääkaupungin keskustasta maalle muuttaneena voin todeta, että omalla ajotavalla ei ole mitään merkitystä silloin jos toiset meinaavat jatkuvasti ajaa kylkeesi tai peruuttaa päälle. Pääkaupunki mainittu tässä ihan sen vuoksi, että siellä keskustassa ajavat ihmiset selkeästi osaavat liikennesäännöt ja huomioida toiset kuskit, maalla ei ole ilmeisesti sille ollut kovin suurta tarvetta. Ja miksi ihmeessä ajaisin 200km/h, kyllä ihan nopeusrajoitusten mukaan mennään ja välillä hitaamminkin kun pitää varoa toisia autoilijoita. En ole itsekään mikään huippukuski, mutta en sentään toisia yritä teilata omalla autollani toistuvasti. Olen myös huomannut hassun ilmiön, että liikenteessä minulle näytetään keskaria nykyään useammin kuin ennen - enkä aja edes millään bemarilla..! Aiemmin ei ole kertaakaan kukaan näyttänyt keskaria, mutta v-tuttaako ihmisiä niin paljon se, että joku menee uudella autolla vieressä, niin pitää alkaa v-ttuilemaan? Tosi surullista, että suomalaiset on näin negatiivisia.


      • luontevasti puvussa
        Hienostelija? kirjoitti:

        Pääkaupungin keskustasta maalle muuttaneena voin todeta, että omalla ajotavalla ei ole mitään merkitystä silloin jos toiset meinaavat jatkuvasti ajaa kylkeesi tai peruuttaa päälle. Pääkaupunki mainittu tässä ihan sen vuoksi, että siellä keskustassa ajavat ihmiset selkeästi osaavat liikennesäännöt ja huomioida toiset kuskit, maalla ei ole ilmeisesti sille ollut kovin suurta tarvetta. Ja miksi ihmeessä ajaisin 200km/h, kyllä ihan nopeusrajoitusten mukaan mennään ja välillä hitaamminkin kun pitää varoa toisia autoilijoita. En ole itsekään mikään huippukuski, mutta en sentään toisia yritä teilata omalla autollani toistuvasti. Olen myös huomannut hassun ilmiön, että liikenteessä minulle näytetään keskaria nykyään useammin kuin ennen - enkä aja edes millään bemarilla..! Aiemmin ei ole kertaakaan kukaan näyttänyt keskaria, mutta v-tuttaako ihmisiä niin paljon se, että joku menee uudella autolla vieressä, niin pitää alkaa v-ttuilemaan? Tosi surullista, että suomalaiset on näin negatiivisia.

        Stadissa ajavat lasten päälle suojatiellä ihan tahallaan. Itse olen muuttanut maalta oikeaan miljoonakaupunkiin, sellaiseen missä on paljon autoja ja kuitenkin liikenne sujuu. Stadilaisella ajotavalla liikenteestä tulisi katastrofi muutamassa sekunnissa.

        Täällä ei kukaan kiinnitä huomiota tavallisiin uusiin autoihin, koska joukossa on ferrareita ja loistoautoja vähän väliä, eikä niitäkään kukaan tuijota.

        En tiedä minne olet muuttanut, mutta en usko, että keskaria näytetään autollesi vaan sinulle itsellesi, koska minä en ole moiseen törmännyt missään. Kun ajan urheiluautollani, niin minulle (lue; autolle) näytetään usein peukkua. Mersuni ei kiinnitä kenenkään huomiota.

        Olet varmaankin se mitä nimimerkkisi kertoo, joukkoon sopeutumaton hienostelija. Minulle Bossin puvussani kukaan ei näytä mitään merkkejä, mitä nyt joskus naiset iskevät silmää tai jotain.


    • kaunis on ihana

      Hittojako se teille kuuluu miten joku pukeutuu ja meikkaa? Jos näky ei miellytä, käännä pääsi ja pidä turpasi kiinni.

      Televisiossakin on juuri ihana violettitukkainen neito, joka varmaan ärsyttäisi teitä runkkareita, joten älkää avatko ettei tule taas itku.

    • fghjkl1

      Entäs jos se on jollekin harrastus? Miksi mikään muukaan harrastus olisi sen tärkeämpi? Inhoat siis esteettisiä ihmisiä? Alotus oli aika hämärä, koska siinä ensin puhuttiin hienostelevista ihmisistä, sitten kuvattiin taas tollasta helppoa muotia, mitä nyt vedetään päälle juurikin ajanpuutteen tms takia. Voihan ihminen hemmotella itseään kauniilla asioilla, jos vaikka pitää itsestään! Siinä ei paljoa paina suomi24 keskustelijoiden mielipiteet silloin :D

      • HHUHUH

        Satuitko katselemaan koskaan englantilaista ohjelmaa, jossa oli kaunis vastaan ruma? Oli mielenkiintoinen. Yksikin muija käytti 4-5 tuntia aamusta itsensä laittamiseen. Oli mennyt kymmeniätuhansia puntia leikkauksiin, rasvaimuihin, kynsiin, ripsiin jne jne.. se lista oli loputon ja vikaa löytyi koko ajan lisää ja seuraavia leikkauksia suunnitteli, siinä oli harrastus.. Tosin se pimu ei ajatellut, että laskutkin pitää maksaa.. No sitten sai tavallisen ruman ihmisen messiinsä, jossa nämä kaksi pesivät hampaansakin yhdessä.. Pikkuhiljaa se pimu alkoi kuoria sitä pakkelikerrosta, irtokyniä, irtoripsiä, hiuslisäkkeitä jne jne... ja muuttuihan se normaalimmaksi.. Ja se nainen oli ilman meikkiä paljon kauniimpi kuin sen valtavan pakkeli- ja irto-osien kanssa.


    • sam S5

      Oon huomannu ylikorostunut korujen käyttö arkielämässä se on ärsyttävää, ja puhelin kädessä koko ajan. Kummallakin asialla halutaan korostaa itseään ja kuinka tärkeä olen, mun tarvii olla aina tavoitettavissa, siks puhelin pitää olla koko ajan, jopa vessassa mukana. :D

    • Ankkahuuli yök

      Hento meikkaus kaunistaa jokaista ja on suositeltavaakin. Mutta aloittajan kuvassa naisella on täytetyt huulet ja se on ällöttävää. Sellaiset huulet tekevät kuonomaisen vaikutelman ja näyttävät aina kaikilla samalta, enemmän tai vähemmän turvonneilta. Aidoissa huulissa on yleensä muotoa esim. amorinkaari, mutta turvotetuissa huulet ovat aina samannäköiset, persoonattomat.

      Ja ripsipidennysbuumikin voisi loppua. Pitääkö arkenakin näyttää siltä, että ollaan menossa Punaisten lyhtyjen alueelle itseään myymään valtavien räpsyttimien kanssa?

    • 3+1

      Vastaan otsikon kysymykseen, sillä sitä seurannut viesti ja viestiketju eivät vastaa otsikkoa.

      Osaa suomalaisia tosiaan ärsyttää hienostuneet naiset (ja miehet), sillä he tuntevat alemmuudentunnetta. Hienostuneita ihmisiä saatetaan piikitellä Stockan turkkimummoiksi, bettrefolkeiksi, kokkareiksi tms.

      Hienostuneita ihmisiä ei kiinnosta tuntemattomien jupina. Eikä hienostunut ihminen ole kiinnostunut tuntemattomien ulkoasusta, ellei aivan kamalia persvakonäytöksiä pidetä julkisella paikalla.

    • normisport

      Sama juttu noiden yli-innokkaiden sport-ihmisten kanssa. Pitää olla merkkiä merkin viereen ja päälle, aina olla niin sport!! Vaikka ei niin liikunnallisia ollakaan niin tekstiiliurheilua ainakin harrastetaan...

    • 6+20

      Itselleni on melkoisen yhdentekevää, miten ihmiset pukeutuvat, meikkaavat jne. Toki on kiva katsella esim. Italiassa, kun katukuvassa näkyy paljon tyylikkäitä naisia ja miehiä olivatpa sitten minkä ikäisiä hyvänsä.

      Joskus kuitenkin jää miettimään, kun näkee nuoria naisia, joilla on viimeisen päälle meikit, hiusjatkeet, rakennekynnet, ripsipidennykset, täytettä huulissa, silikonitissit jne., että tuon kaiken ylläpitäminen vaatii todella paljon aikaa, energiaa ja rahaa. Jos joku tulee ulkonäkönsä kohentamisesta tuollaisessa määrin onnelliseksi ja elämänlaatu jotenkin paranee sen panostuksen ansioista, niin ok. Voisi toisaalta kuvitella, että on aika raskasta yrittää muuttaa ulkonäköään niin radikaalisti. Kyse ei monellakaan enää ole omien kauniiden piirteiden korostamisesta vaan totaalisesta ulkonäön muokkaamisesta toisen näköiseksi. Itse en tunnistanut työkaveriani saunaillassa ilman meikkiä ja hiustuuhennusta, vaan kysyin, onko meillä jokin uusi työntekijä. On myös käynyt mielessä, että mikä yllätys saattaa miestä odottaa jos on pokannut ”ulkonäöstään hyvin huolehtivan naisen”, kun maskit riisutaan joskus pois…

      Tärkeintä kai kuitenkin on, että on tyytyväinen omaan elämäänsä. Muiden mielipiteiden ja arvostelujen ei pitäisi antaa siihen vaikuttaa, olipa panostus sitten ulkonäköön millainen tahansa.

    • halloooo0

      miksi ärsyttäisi? olen aina halunnut seksisuhteen jonkun hienostelevan neidin kanssa. se olisi aika mahtava suhde. minä köyhä ilman mitään tapoja ja rikas pikku prinsessa jossain ökyrikkaassa talossa XD

    • Iik, ilkeä lehmä!

      Multa meni pointti ohi, koska nähdäkseni kuvan naisella oli melko vähän meikkiä, vaikka käsitellystä kuvasta on vaikea sanoa. Naisen meikki oli oikeastaan melko samanlainen kuin itselläni: iho huolitellaan pohjameikillä, valo-, korostus- ja poskipunatuotteilla kuulaaksi, kulmakarvat nypitään siisteiksi ja väritetään kynällä ja huulilla käytetään huulikiiltoa tai värillistä huulirasvaa.

      Silmämeikkiä käytän suhteessa tilaisuuden luonteeseen ja muuhun meikkiin ja olemukseen: joko vahva silmämeikki ja hailakka huulimeikki tai vahva huulimeikki ja hailakka silmämeikki. Sama vaatteissa: joko väljä yläosa tiukan alaosan kanssa tai päinvastoin. Myös kengissä valitsen joko matalat tai korkeakorkoiset sen mukaan mitä olen muuten pukenut tai mitä tilaisuuden luonne vaatii.

      Jos siis näet minut kadulla vahvassa meikissä ja korkokengissä en ole tyrkyttämässä itseäni JUURI SINULLE. Tykkään olla kaunis, koska voin olla, joten miksi olisin laittautumatta vain sen vuoksi, että joku voi suuttua siitäkin? Kertooko se minusta jotain? Jos kertoo niin mitä sanot sitten kun näet minut lenkkipolulla ilman meikkiä ja verkkarit jalassa? Entäs sitten kun makaan kotona flunssassa, taas verkkarit jalassa? Miltäs näytän sitten avoimella yliopistolla farkuissa ja buutseissa, keittiöllä kokkitakissa, kaverin kakaroiden kanssa pihaleikeissä kurahousuissa, sienimetsässä saappaissa, navetassa haalarissa, torilla liivissä, talvella toppahousuissa ja alasti arkussa (jaksa enää siinä vaiheessa vaivautua).

      Joo, kyllä muakin nyppii "kaikenmaailman hipsterit", mutta en jaksaisi vetää heidän elämästään johtopäätöksiä pelkän ulkonäön perusteella. Onhan Cheekin musakin mielestäni äärettömän p*skaa, mutta ei se kyseisen artistin ihmisarvoa vähennä.

      Omassa elämässäni olen myös kokenut runsaasti arvostelua. Yleensä se tulee miehiltä, joita päin ei huvita vilkaistakaan.

    • 1234567890
    • Janne.

      Minuakin nauratti pari vuotta sitten kun eräs pikkutyttö alkoi arvostelemaan vaimoni pukeutumista grillikioskilla, huuteli pariin otteeseen "näytät ihan venäläiseltä".

      En itse huomannut että tyttö huuteli vaimolleni mutta kuulin jälkeenpäin asiasta kun kerkesin jo ajaa 10min kioskilta takaisin. Tein sitten U käännöksen ja olin menossa antamaan tytölle palautetta asiasta, mutta olivat kerenneet jo lähtemään.

      Vaimoni pukeutuu usein hienoihin ja paljastaviin mekkoihin, sukkahousuihin, käyttää paljon vaatteisiin ja korkokenkiin.
      Se tietysti herättää närää joissakin :)

      • .......

        "näytät ihan venäläiseltä"

        Tuohan on kehu, jos se sanotaan suomalaiselle naiselle.


      • Iik, ilkeä lehmä!

        Olen pari viestiä sitten samalla nimimerkillä kommentoinut. Mulla on muuten sama juttu, on useasti luultu virolaiseksi tai venäläiseksi. Tiedä sitten johtuuko enemmän tyylistä vai onnekkaista pitkäsäärisen naisen vartalogeeneistä kun en ole ns. persjalkainen.

        Tuosta kioskihuutelusta tuli mieleen kun kaveria luultiin nuorempana Kosovon albaaniksi mustien hiusten takia. Haukkuja sätti kaveriani "loiseksi, joka vie meidän verorahat". Tyyppi itse liikkui maakuntapysäkillä ryntyissä. No, laiska kaverini meni kouluun ja töihin, jonka jälkeen on päässyt 3500-4000 k/kk tienesteille (tietty joku suolikaksnepalainen itkee tähänkin, että liian vähän, minä tienaan triplasti enemmän myymällä puhelimitse kloonattuja munuaisia tjsp.)


      • Iik, ilkeä lehmä!
        Iik, ilkeä lehmä! kirjoitti:

        Olen pari viestiä sitten samalla nimimerkillä kommentoinut. Mulla on muuten sama juttu, on useasti luultu virolaiseksi tai venäläiseksi. Tiedä sitten johtuuko enemmän tyylistä vai onnekkaista pitkäsäärisen naisen vartalogeeneistä kun en ole ns. persjalkainen.

        Tuosta kioskihuutelusta tuli mieleen kun kaveria luultiin nuorempana Kosovon albaaniksi mustien hiusten takia. Haukkuja sätti kaveriani "loiseksi, joka vie meidän verorahat". Tyyppi itse liikkui maakuntapysäkillä ryntyissä. No, laiska kaverini meni kouluun ja töihin, jonka jälkeen on päässyt 3500-4000 k/kk tienesteille (tietty joku suolikaksnepalainen itkee tähänkin, että liian vähän, minä tienaan triplasti enemmän myymällä puhelimitse kloonattuja munuaisia tjsp.)

        Hups. 350 000/kk olisi aika kiva liksa :D


      • nefernever
        ....... kirjoitti:

        "näytät ihan venäläiseltä"

        Tuohan on kehu, jos se sanotaan suomalaiselle naiselle.

        Kyllä se tarkoittaa, että vaimo näytti huoraIta. Totuus tulee lasten suusta.


      • Hienostelija?

        Minä en edes pukeudu paljastaviin mekkoihin tai korkokenkiin ja silti on luultu usein venäläiseksi. Kerran jopa venäläiset alkoivat puhua minulle venäjää :D


      • :DDDDDD
        nefernever kirjoitti:

        Kyllä se tarkoittaa, että vaimo näytti huoraIta. Totuus tulee lasten suusta.

        mielellään kuulen että näytän kuin venäläinen kuin että näytän ihan suomalaiselta :)


    • Janne.

      Joo voihan sen niinkin ajatella.

    • jos haluu saada

      Kuvan naisella ei todennäköisesti ole huulista täytettä niin kuin joku tänne on kirjoittanut, itseasiassa ne eivät ole edes mitenkään erityisen turpeat.

      Itselläni on luonnostaan turpeat huulet eikä niitä ole käsitelty millään muulla kuin huulipunalla. Samoin itselläni on luonnostaan nuorekas iho ja saa aina kuulla, että kuinka käytän botoxia yms. En todellakaan ole käyttänyt.

      Toisten ulkoiseen olemukseen noin paljon huomiota käyttävät kärsivät alemmuudentunteessa ja se taas johtuu huonosta itsetunnosta. Ei niitä kauniita naisia teidän kateellisten ihmisten puheet kiinnosta. Jos nainen meikkaa ja käyttää korkkareita, niin se ei tarkoita, että juuri hän käyttää niitä JUURI SINUN takiasi. Ei, ei, ei. Itse käytän meikkiä ja korkkareita, en suinkaan muita miellyttääkseni vaan se on osa minun persoonaa. Ketään en niillä erityisemmin halua iskeä, vaan se on osa minua.

      Se on sääli, että on paljon ihmisiä, jotka kärsivät huonosta itsetunnosta. Se, joka kärsii siitä eniten on se kadehtija itse. Aina voi kuitenkin tehdä jotain asioille itsekin. Jos kadehtii meikattuja naisia niin voi itse harjoitella meikkaamista ja meikata itse hyvin tai jopa paremmin. Jos kadehtii koulutettuja ihmisiä, niin voi itse hakeutua koulutuksiin ja kouluttautua. Jos kadehtii rikkaita, niin voi itse aktiivisesti olla työnhaussa tai vaikka perustaa yrityksen. Samoin kuin ei ne kauniit meikit mene itsekseen kasvoille niin ei myöskään ne työpaikatkaan tule ikään kuin itsekseen tekemättä tai näkemättä asioiden eteen yhtään mitään vaivaa. Joskus vaan pitää nähdä itsekin vaivaa asioiden eteen. Jos haluu saada, on pakko antaa.

      • canapeeeater

        Ihana kommentti! Arvostan todella luonnollista suhtautumista tyylikkyyteen. Olisi ihanaa jos meillä olisi enemmän tällaisia naispuolisia jamesbondeja jotka ovat kuin kalat vedessä hienoimmissakin puitteissa.


    • Kynnys korkealle

      Ärsyynny ihan vapaasti vaan. Saa ihminen ärsyyntyä ja nyt kun olet ärsyyntymisesi näin ilmaissut niin toivottavasti et sitten näytä hapanta naamaa muuten ärsyyntymisesi aiheuttajille. Ärsyyntyneitä ihmisiä on ikävä katsella eli pidetään ärsyyntymisemme ihan omana tietonamme, niin maailma on ihan hitusen verran aurinkoisempi paikka.

    • 4+5

      Muakin arsyttää niin paljon kaikkea maailmassa...että jaksais joka asiasta valittaa ei elämää riittäisi. Pukeudun kuin itse tykkään ja koen mukavaksu, onko se sitten ninihame, korkokengät, lököpöksyt, huppari, tossut...mitä se muille kuuluu. Ei mua pätkään verta kiinnosta mitä muut pukevat. Ei taida olla ihmisillä elämäö kun toisten nerkkilaukut noin paljan vaivaavat ;)

    • so on so yes

      vittuuuuuuuuuuuuumä ainooooooooooo sex siiiiiiinä ei muut nääs mää aina harhaillu alkaen siin, mites teist on onko sexixixext harhaiutunnaaaaaaaaaaaa mies häääääääää

    • Kіs-kіsu

      En jaksa lukea koko ketjua. Tämä on varmaan jo kymmeniä kertoja ketjussa sanottukin, mutta tässä vielä kerran: Hienostuneisuus ei ole huoliteltua pukeutumista, asusteita ja vimpan päälle meikkiä. Hienostuneisuus on hienoa käytöstä toisia ihmisiä kohtaan - ja myös itseä kohtaan. Se on sukua hienotunteisuudelle, mutta ei sama asia.

      • ()()()()()()

        Itse asiassa hienostuneisuus on kyllä enemmän kuin pelkkää hienoa käytöstä. Se on sivistystä, kultivoituneisuutta, tyylikkyyttä, hyvää makua... myös siis tyylikästä ja huoliteltua pukeutumista.

        Suomessa hienostuneita ihmisiä pitää etsiä melkein suurennuslasilla.


      • Kіs-kіsu
        ()()()()()() kirjoitti:

        Itse asiassa hienostuneisuus on kyllä enemmän kuin pelkkää hienoa käytöstä. Se on sivistystä, kultivoituneisuutta, tyylikkyyttä, hyvää makua... myös siis tyylikästä ja huoliteltua pukeutumista.

        Suomessa hienostuneita ihmisiä pitää etsiä melkein suurennuslasilla.

        Hienostunut ihminen voi pukeutua huolitellustikin, mutta milloinkaan se ei ole hienostuneisuuden ehto.


      • caviar
        Kіs-kіsu kirjoitti:

        Hienostunut ihminen voi pukeutua huolitellustikin, mutta milloinkaan se ei ole hienostuneisuuden ehto.

        Kyllä se valitettavasti on ehto jos aiot osallistua hienostuneeseen tilaisuuteen. Merkkifarkut eivät riitä ihan joka tilaisuuteen.

        Joskus elokuvissa näkee kun joku köyhä kuokkii luontevasti hienoilla illallisilla, mutta käytännössä sellaista ei tapahdu, koska kauniit ja rikkaat tunnetaan ja sellaiselle joka ei vain kuulu joukkoon tulee epämiellyttävä olo ja hänet ohjataan kohteliaasti ulos.

        Hienostuneisuuteen kuuluu siis varsin olennaisesti myös rahaan tottunut olemus. Ikävää mutta totta.


      • ()()()()()()
        Kіs-kіsu kirjoitti:

        Hienostunut ihminen voi pukeutua huolitellustikin, mutta milloinkaan se ei ole hienostuneisuuden ehto.

        Mielestäni se nimenomaan on ehto. Ulkonäöltään epäsiisti, tyylitön, nukkavieru ihminen ei voi koskaan olla hienostunut. Hän voi olla fiksu, kohtelias, diplomaattinen, sivistynyt, viehättävä ja karismaattinenkin (ja ties mitä muuta), mutta ei hienostunut.

        Hienostuneisuus edellyttää aina tiettyä tyylikkyyttä ja eleganssia, ja se taas edellyttää, että on huoliteltu.


      • Kіs-kіsu
        caviar kirjoitti:

        Kyllä se valitettavasti on ehto jos aiot osallistua hienostuneeseen tilaisuuteen. Merkkifarkut eivät riitä ihan joka tilaisuuteen.

        Joskus elokuvissa näkee kun joku köyhä kuokkii luontevasti hienoilla illallisilla, mutta käytännössä sellaista ei tapahdu, koska kauniit ja rikkaat tunnetaan ja sellaiselle joka ei vain kuulu joukkoon tulee epämiellyttävä olo ja hänet ohjataan kohteliaasti ulos.

        Hienostuneisuuteen kuuluu siis varsin olennaisesti myös rahaan tottunut olemus. Ikävää mutta totta.

        Tilaisuudet ovat hienoja, eivät hienostuneita. Hienostuneisuuteen ei kuulu raha tai siihen tottuminen välttämättä ollenkaan. Sinulla on melko pinnallinen ymmärrys hienostuneisuudesta, mutta pinnallisuus jos mikä on hienostuneisuudelle vierasta.

        Mutta nyt kaikki kertomaan Ylelle kokemuksistaan Venäjän trolliarmeijasta:

        http://yle.fi/uutiset/oletko_joutunut_venajan_trolliarmeijan_kohteeksi__kerro_kokemuksistasi/7470016


      • Kіs-kіsu
        ()()()()()() kirjoitti:

        Mielestäni se nimenomaan on ehto. Ulkonäöltään epäsiisti, tyylitön, nukkavieru ihminen ei voi koskaan olla hienostunut. Hän voi olla fiksu, kohtelias, diplomaattinen, sivistynyt, viehättävä ja karismaattinenkin (ja ties mitä muuta), mutta ei hienostunut.

        Hienostuneisuus edellyttää aina tiettyä tyylikkyyttä ja eleganssia, ja se taas edellyttää, että on huoliteltu.

        Nukkavieru voi olla hyvinkin tyylikäs, kuten se tapaamani bussipysäkin polven toisen päälle heittänyt koditon, jolla oli kieltämättä parhaat päivänsä nähnyt hattu päässä ja alunperin tyylikäs liivi kellonperineen. Siemaili kaikessa rauhassa cabernet sauvignonia pullosta hyvin hienostuneesti ja sanoi minulle kohteliaisuuden, kun kerran nainen olen. Todellinen herrasmies ei unohda tapoja ääriolosuhteissakaan.

        Nyt kun vielä tarkemmin miettii, niin tietty nukkavieruus itse asiassa saattaa antaa helpommin vaikutelman hienostuneisuudesta kuin jotkut pakasta vedetyt näytösvaatteet. Pröystäilyhän ei koskaan ole hienostunutta.


      • ()()()()()()
        Kіs-kіsu kirjoitti:

        Nukkavieru voi olla hyvinkin tyylikäs, kuten se tapaamani bussipysäkin polven toisen päälle heittänyt koditon, jolla oli kieltämättä parhaat päivänsä nähnyt hattu päässä ja alunperin tyylikäs liivi kellonperineen. Siemaili kaikessa rauhassa cabernet sauvignonia pullosta hyvin hienostuneesti ja sanoi minulle kohteliaisuuden, kun kerran nainen olen. Todellinen herrasmies ei unohda tapoja ääriolosuhteissakaan.

        Nyt kun vielä tarkemmin miettii, niin tietty nukkavieruus itse asiassa saattaa antaa helpommin vaikutelman hienostuneisuudesta kuin jotkut pakasta vedetyt näytösvaatteet. Pröystäilyhän ei koskaan ole hienostunutta.

        Mies oli varmasti kohtelias ja charmantti herrasmies, mutta en kyllä pysty yhdistämään tuohon hienostuneisuutta, en parhaalla tahdollanikaan. Rosoisenkarheaa ja boheemia romantiikkaa kenties, mutta ei hienostuneisuutta.

        Siinä olet oikeassa, että hienostuneisuus ei ole koskaan pröystäilyä. Se on aina hillittyä ja hienovaraista. Eikä sitä tosiaan saada aikaan vetämällä vain tietynlaiset tyylikkäät kuteet päälle.


      • ..................
        ()()()()()() kirjoitti:

        Mies oli varmasti kohtelias ja charmantti herrasmies, mutta en kyllä pysty yhdistämään tuohon hienostuneisuutta, en parhaalla tahdollanikaan. Rosoisenkarheaa ja boheemia romantiikkaa kenties, mutta ei hienostuneisuutta.

        Siinä olet oikeassa, että hienostuneisuus ei ole koskaan pröystäilyä. Se on aina hillittyä ja hienovaraista. Eikä sitä tosiaan saada aikaan vetämällä vain tietynlaiset tyylikkäät kuteet päälle.

        Olen enemmän Kiskisun kannalla.Kyllä se enemmän hienostuneisuudelta vaikutti, kuin boheemilta. Kyse oli varmasti ihmisestä,jolle aikoinaan oli opetettu jo verenperintönä kauniit tavat ja hienostunut käytös, mitä on tyylikäs pukeutuminen ja mikä on hienostunutta ja laadukasta juomaa. Kun hän sitten myöhemmin on menettänyt kaiken, henkilökohtisen vararikon tms.takia, hienostuneisuus ja tyyli, käytös säilyy, vaikka vaatteet kuluvat ja hattu rispaantuu.


    • joooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooon saaaaattaa naimatta paras mutta kyllä pidoissa olemme näes sen suomessakin nykyään, turhamaisuus on nykyään ... EUSS siell ... turhamaisuus on kyllä

    • Noilla kuvailemillasi asioilla ei ole mitään hienostuneisuuden kanssa tekemistä. Eli sana on väärä.

      Pintamuoti henkkamaukkoineen ei myöskään liene hienostunutta, vaan epäeettistä ja massan mukana menemistä, koska se on helpointa monen mielestä, pukeutua kuten muut.

      Mutta tarkoitat jonkinlaista "yli-tälläytymistä" , itsensä korostamista ilmeisesti. Tekoripset, tekokynnet, tekohiukset, merkkilaukut, push-upit, korsettimaiset alusasut, ylikireät vaatteet jne. ovat tämän hetki trendi erityisesti nuoremmilla, eniten ehkä kauneusalan kanssa tekemisissä olevien kanssa tai esim. joillakin kaupan kassoilla ym, asiakaspalveluihmisillä. Ymmärrän että ylikoristautuminen voi häiritä. Omaakin silmää häiritsee/huvittaa luonnottomat lisäosat, etenkin jos kaikki ne löytyvät samalta ihmiseltä ja lisäksi vaikka yliampuva meikki, räikeä hiusväri ja monenlaiset näyttävät korut yhtä aikaa päällä. Toisaalta nuoruuteen kuuluu kokeileminen ja (yli)yrittäminen. Osalla heistä tingeltangelit karsiutuu ja heistä voi kuoriutua oikeasti niitä ulkoisesti, ehkä sisäisestikin hienostuneita ja tyylikkäitä naisia (ja miehiä) jossain vaiheessa. Jos se hienostuneisuus nyt edes on mikään tavoite. Katso ripsien ja kynsien, värjättyjen hiusten, korkokenkien, aurinkolasien ja pintamuodin taakse, kyllä se ihminen sieltäkin löytyy. Ei edes välttämättä pinnallinen, vaan koristeellisen pinnan taakse kätkeytyvä epävarma herkkis.

      Terv. epähienostunut, vaan ei kovin tälläytynyt täti-ihminen :D

    • Joo tiedetään

      " Toisaalta nuoruuteen kuuluu kokeileminen ja (yli)yrittäminen."

      Lauma epätoivoisia amisfinnipäitä yrittää esittää Milfiä..... surkeaa.

    • YTM.
      • nussisin

        Jokainen terve ihminen on normaali. Toiset vain ovat haluttavampia kuin toiset ja syynä on ainakin minulle tyyli ja hienostuneisuus.

        Nussisin jokaista joka näyttää muotikuvausten leideiltä ja on mukava. Usein kyllä riittää, että on mukava. Siitä en tingi koskaan.


    • Hei jou

      Saa olla turhamainen munpuolesta ja tälläytyä kunhan ei ole luonteelta ikävä. Kauneimmat naiset ei tarvitse paljoakaan mitään meikkiä se on kyl.

      Tuntuu kanssa että naiset tälläytyy enemmän toisiaan varten kuin miehiä. Ei mua kiinnosta minkä näköinen käsilaukku jollain on. Ei todellakaan yhtään.

    • ööh....

      "Kauneimmat naiset ei tarvitse paljoakaan mitään meikkiä se on kyl."

      Kauneimmat naiset kylläkin tarvitsevat sitä meikkiä nimenomaan!
      Katsopa vaikka missikilpailuja ja kuvia siitä kun missit ovat ilman meikkiä ja kun ovat tälläytyneet lavalla seisoessaan.
      Saman näkee joka arkipäivä tuolla kaupungilla.
      Ei se pärstä ole kaunis jos ei sille tee mitään, ikävä tuottaa sinulle pettymys.

      • aijuu..

        Niinjoo, jos pitää missikauneudesta.


    • öhh...

      No eipä ollut hyvä heitto nyt....

      Meinasitko ihan että sinne piruuttaan ihmisiä valitaan ?

      Muhahah..... varsinainen älykääpiö.

      Jos kauneuskilpailussa ei meikkejä tarvittaisi, niin kaikkihan me olisimme syntyjään kaunokaisia. Niin vain ei asiat ole.

      • öhh..

        Monasti kun joku sanoo " tuo on todella kaunis ilman meikkejä " niin monasti toisen mielestä ei taasen olekaan :) maku asia sanoi musti :)

        Kauneudenhoito on ala ja silläkin tienataan.


      • Iik, ilkeä lehmä!
        öhh.. kirjoitti:

        Monasti kun joku sanoo " tuo on todella kaunis ilman meikkejä " niin monasti toisen mielestä ei taasen olekaan :) maku asia sanoi musti :)

        Kauneudenhoito on ala ja silläkin tienataan.

        Mallikauneudessa on mielestäni pitkälti kyse potentiaalista. Tietynlainen vartalon ja kasvojen luusto on se mitä ymmärtääkseni malleilta vaaditaan ja johon ensiksi katsotaan, jotta voidaan nähdä millaisia meikkejä ja lookeja mallille voidaan tehdä. Tässä näytetään usein suosivan tietynlaisia naiskasvoja: malleilla on selkeästi erottuvat kasvonpiirteet, korkea otsa, pitkä nenä, korkeat poskipäät ja selkeät kulmakarvat suurten silmien yllä. Suu on leveähkö, keskikokoinen ja huulilla on kaunis amorinkaari. Silmien ja huulten painopiste kasvoilla myös noudattaa ns. kultaista leikkausta, joten kasvot ovat matemaattisesti ja näin myös esteettisesti kauniit.

        Tosin on myös niin, että jos perusnäteissä kasvoissa on jokin yksityiskohta kuten ajellut kulmakarvat, pisamat, hymykuopat, leukakuoppa tai rako etuhampaiden välissä voi tällainen rosoinen yksityiskohta lisätä kasvojen kauneutta ja/tai persoonallisuutta.

        Mikä on kellekin kaunista on tosiaan makuasia, mutta mallien ja kauneusalan esiintyjien tulee nähdäkseni olla mieleenpainuvia. Kaikkein kauneimman tunnistaa mielestäni ensimmäisestä virheestä, jonka näkee kun tätä katsoo, sillä kauneus piiloutuu yksityiskohtiin siinä missä rumuus iskee ensivilkaisulla päin kasvoja.

        Missit ovat sitten erikseen tai ainakin ovat olleet. Nykyään tosin Suomessakin näytetään etsivän mallimaisempia missejä rotupuhtaiden valioyksilöiden sijaan. Missit saavat olla naisellisempia, mutta heiltäkin vaaditaan alhaista painoindeksiä. Missikasvot ovat myös klassisemmat kuin mallikasvot, koska he edustavat fyysisesti kauniin ihannenaisen mallia siinä missä mallit edustavat vaateteollisuutta.

        Niinpä nopealla ajattelulla päädyn siihen havaintoon, että kauneutta on monta lajia, joista missi- ja mallikauneus edustavat vain kahta. Itse olisin esim. liian lyhyt ja ruma molempien lajien edustajaksi, vaikka vartaloni puolesta häviän aniharvalle ja vaikka kasvoissani onkin tiettyjä kauniiksi luokiteltuja piirteitä.

        Tämä nyt sohaisi ohi aiheen, mutta kun on ikävä kesää ja ampiaisia.


    • neiti nättinen

      Minä olen juuri tuollainen laitettu ja huoliteltu, kaunis. Taidat vain olla meille kateellinen.

    • Janne.

      "Kyllä se tarkoittaa, että vaimo näytti huoraIta. Totuus tulee lasten suusta. "

      Olis saattanut lasta sattua leukaan mutta kerkesi ajoissa poistumaan.
      Mutta toisaalta h uora tarkoittaa seksikästä, joten ei sitäkään loppujen lopulta tarvitse loukkaavana ottaa.

      Nykypäivän lapsia saa vähän tukistaa jos kehtaa.
      Täytyy olla tarkkana jatkossa :)

    • normimies_taas

      Aika monella naisella harittaa silmät. Toki miehilläkin (kai) mutta naisilla meikkaus korostaa sitä. Se on fakta, katsokaa nyt kukin itse! Ja se on turn-off vaikka kuinka meikkaisi. Vaikkei asialle kai kukaan mitään voi niin silti.

      http://static.iltalehti.fi/muoti/jannika_paa2603in_mu.jpg

      Näitähän on paljon, paavo väyrysiä. Linnunkivittäjän silmät. toinen katsoo kiveen toinen lintuun :-)

      • mistä täällä puhutaa

        Ei, sille ei voi mitään.

        Sen sijaan sinä voit sille ehkä jotain, onko oma käytöksesi fiksua vai hävytöntä. Tosin niitäkin on, joiden käytös ei ole koskaan fiksua, eikä edes voi olla.


    • Danish Finn

      No huh huh. Asun Tanskassa enkä vioi kun ihmetellä tätä Suomalaisten vieläkin perämetsäistä ajattelumaailmaa! Siis missä sanotaan että jos pukeutuu muodinmukaisesti on todella pinnallinen ihminen??? Täällä kaikki pukeutuu hyvin ja ihan tavallisia ihmisiä ovat kun kaikki muutkin. Periferia haloo

    • NäinOhimennen

      "Viimeisen päälle laitetut naiset ärsyttävät minua, vaikka he olisivat kauniita ulkoisesti."

      "Erityisesti ärsyttää prikuulleen muotia seuraavat ihmiset. Naiset ja miehet. Sellaiset joilla on kaikki vaatteet ostettu esim H&M:ltä."

      "Ne korostaa sitä ihmisen itsetärkeyttä ja turhamaisuutta."

      Ja sitten taas:

      "En ole mielestäni sellainen joka tuomitsee vaatetuksen perusteella."

      Huomaatko pienoisen ristiriidan kirjoituksessasi..?

    • ffffgggghhh

      Ei se ulkonäkö vaan pään sisältö. Pään sisältöä voi olla turhamaisillakin, mutta ennakkoluuloiset ihmiset eivät halua nähdä ulkokuorta edemmäs.

    • kisuli111

      Uh, toi eka kuva oli tosi vetoava, en ole juuri stadilaisilla tätä ilmiötä tavannut, mutta tapasin yhden savolaisen gimman, joka oli tolleen täydellisen laitettu, puhuttiin siinä ja se sanoi, et 'sä et käytä yhtään meikkiä, se on hyvä, hänkin voisi vaihtaa siihen', totesin vaan, 'et toi on kyl tosi upee, mikä sul on just päällä', hei, mäkin haluun (!!). En käytä meikkiä, kun näytän ihan samalta ilman, mut joku tosi voimakas juttu vois toimia.

    • sssd57y6 jh

      Tykkään minusta söpö

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      232
      2046
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      80
      1787
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      69
      1516
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      106
      1209
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1140
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1095
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      9
      1015
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      960
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      881
    Aihe