Tuli vain mieleen, kun tossa toi lataa toho bf4 päivityksiä pitkään..
Itsellä on 2mb ulos ja 1mb sisään (oha se hidas, mut ei nyt mahda mitään)
Kuinka nopea nettiyhteys teillä on?
17
109
Vastaukset
- anonyymi kurppa
En tiedä kunhan tulee sisään ja menee myös ulos..ettei jää sisään.
- 6+5
speedtestillä DL 10mb ja UP 1 mb, hidas on mutta ihan riittävä.
työpaikalla on jotain 200 mb DL, sillä kelpaa jo surffailla :) - timantinkova atm
4/1 :(
- 100 megainen
100 meganen mutta silti välillä nettisivut aukeaa yllättävän hitaasti. Lataa kuitenkin isommat tiedostot supernopeaan. Ennen oli meganen ja pelien lataaminen Steamistä saattoi kestää 17 tuntia. Nyt menee 15 minuuttia.
- kiltti atm
Minul on 10 megaa
- uyhhhhvcgjjjhhvccvhh
Jo monta vuotta ollut ainoana nettinä 3g, nytkin vaan tabletissa jonka sitten jaan muihin vehkeisiin jos tarttee. Hyvin on riittänyt vaikka leffoja, pelejä yms. latailenkin.
Riittäisi minullekin 50-megainen 4G jos se paska ei pätkisi jatkuvasti, tippuen varsin usein jopa 2G:hen asti. Alun perin hankin 4G:n ikään kuin ainoaksi nettiliittymäksi, mutta pakkohan se oli hankkia lisäksi 100 megan kiinteä yhteys.
- jfjiogjiojgireo
Parimegainen niin download kuin upload valokuitu, taloyhtiön perusnopeus. Useimmiten nopeus riittää mutta joskus jostain syystä download nopeus tipahtelee niin ettei esim. tuben katselusta tule mitään.
Voihan se nopeus romahtaa tietysti vaikka olisi satamegainenkin...
On tällä kumminkin pystynyt pelaamaan nettipelejä ps3:lla, tosin päivitysten lataus voi kestää... - 5+12
20 mbit/s up
4 mbit/s down
Pitäisi olla nopeampi down. Kele, onko mua huijattu?- 5+12
Eiku tietenkin toisin päin. Argh.
- tarkista kytkennät
Katso että modeemissa on piuhat oikeissa paikoissa.
Itsellä on 100 meganen ja ihmettelin miksi lataa niin heikosti. Muistaakseni oli jotain 20 megaa sek. Modeemin takana kaapelin saattoi laittaa tavalliseen ethernet pistokkeeseen esim: eth1, eth2, eth3, mutta sitten oli liitännät joissa luki että Gbe1 ja Gbe2. Kytkin koneen sitten Gbe pistokkeeseen ja latausnopeus kasvo 75 megaan. - 5+12
tarkista kytkennät kirjoitti:
Katso että modeemissa on piuhat oikeissa paikoissa.
Itsellä on 100 meganen ja ihmettelin miksi lataa niin heikosti. Muistaakseni oli jotain 20 megaa sek. Modeemin takana kaapelin saattoi laittaa tavalliseen ethernet pistokkeeseen esim: eth1, eth2, eth3, mutta sitten oli liitännät joissa luki että Gbe1 ja Gbe2. Kytkin koneen sitten Gbe pistokkeeseen ja latausnopeus kasvo 75 megaan.No nyt futaa.
93.6 sisään ja 19.6 ulos.
Sitä minä kyllä vähän ihmettelen, että jos on olemassa 10 ja 100 tökkeleitä, niin mistä hitosta se 20 megaa tuli? Luulisi että kympissä ei mene 20 ja satasessa voisi mennä vaikkapa, eeh 80?
No samapa tuo, parempi näin.
- riittävä mulle
10 megaa sisään ja 5 ulos. Kyseessä Soneran kiinteä laajakaista ja hinta 30 egeä/kk.
- ätmi
100 megaa sisään ja pieni murto-osa siitä ulos.
- Exit only
Ei tosiaankaan mitään sisään ja pelkkää paskaa ulos!
- adsl2
Näyttäs olevan 16,5mbit/s sisään ja 2mbit/s ulos. Ping eli vasteaika n.20ms. Aivan tarpeeksi nopeasti toimii,kunhan ei muualla ole palvelimet jumissa.
- Looseri
Talonyhtiön (lue mamu lähiön) yhteinen netti 10 € kuukaudessa.
Speedtest: Ping 4 ms; download speed 94,92; upload speed 12,47 Mbps.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317786
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455310- 594822
- 763517
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162035Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗321991- 311859
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441707- 381652
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1381502