Laihdutusta/kiinteytystä KIK-ryhmässä :)

Nellyey

Ajattelin että olisi todella mukava saada tukiryhmä laihdutukseen ja kiinteytykseen (sillä yksin ilman kannustusta en saa mitään aikaiseksi xD). Joten päätin että perustan ryhmän kikkiin:D ryhmässä olisi tarkoitus jakaa ajatuksia, vinkkejä ja positiivista liikkumisen iloa. Ennen kaikkea ryhmässä tuetaan muita laihdutuksessa/kiinteytyksessä. Olisi myös hirveän mukavaa jos ryhmän jäsenet haluaisivat jakaa kuvia omasta kehostaan ja edistymisestään, tai vaikka stemppaus kuvia muille:DD

Itse olen siis 17 vuotias lukiolais tyttö joka haluaisi kovasti aloittaa terveellisen elämän ja päästä joskus tiukkaan kuntoon:D itse en varsinaisesti ole ylipainoinen mutta löysää löytyy riittämiin:D

Ne jotka olisivat innokkaita liittymään tähän ryhmään voivat laittaa oman kikkinsä tähän keskusteluun, niin liitän teidät ryhmään:) toivoisin että ryhmän jäsenet muodostuisivat 15-19 vuotiaista, mutta jos ette tähän ikähaarukkaan sovi ja haluatte ehdottomasti mukaan niin lupaan harkita asiaa:)

Ps. Pyydän jo etukäteen anteeksi huonosta kirjoitustaidostani xD

2

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fitbitlit

      Laihduttaminen ei kiinteytä, vaan liikkuminen ja lihasten harjoittaminen. Lihakset eivät taasen välttämättä saa tarpeeksi rakennusaineita kasvaakseen ja näin ollen kiinteytä kehoa, jos syödään niukasti ja urheillaan.

      • Nellieye

        Saatoin sitten ehkä ilmaista asiani väärin, mutta tarkoitus olisi perustaa ryhmä sellaisille jotka yrittävät laihtua tai kiinteytyä tai vaikka molempia jollakin aikavälillä, ja jotka haluavat jakaa edistymistään ja ajatuksiaan muiden samaan suuntaan tähtäävien kanssa. Omasta mielestä olisi todella kivaa saada tukea ja stemppausta ryhmältä. Ja ennen kaikkea jakaa positiivista mieltä. Oma tarkoitus olisi ensin saada liikunta mukaan arkeen jossakin muodossa, ja sitten vasta yrittää paneutua sinne kiinteytykseen. Ideana ei siis ollut että täällä ketään ohjastettaisiin tekemää jotakin. Itse vain tykkäisin kovasti jos voisin jakaa kuulumisiani liikunnan ja lievän laihdutuksen ja sitten joskus kiinteytyksen saralla sellaisille joita se kiinnostaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      78
      3168
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1962
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1821
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1518
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1375
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1365
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1089
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1008
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      834
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      830
    Aihe