- yhdessä vaiheessa lähes puolet topiceista koski DarkFearia
- valtavan monen nimimerkki on Dark jotain tai jotain Dark
- moni käyttää DarkFearin fraaseja säännöllisesti
Onko pienintäkään epäilystä siitä että DarkFear on palstan vaikutusvaltaisin?
DarkFearin vaikutusvalta
12
138
Vastaukset
- Janne(mää oon kännis
Se on oma persoonansa.
Ei häntä voi feikata.
Et ole turha järkä DF
Jätkä! - yhden hullun ex
Minusta tuo vaikuttaa paremminkin täydelliseltä sekopäältä ja mt-potilaalta.
- asdasdasddas
DarkFear on kuningasjätkä!
- Kunkku tai ei mutta
Mutta onko käynyt risteilyllä?!!
- DarkLiberace
DarkFear on räjähtäväkaluinen liberaattori Varissuolta.
- 1+15
Kuulin huhuja, että DarkFearilla on 25cm penis ja pimuja on jokaiselle sormelle
- Palstan kulttihahmo
On se ainakin jättänyt tähän palstaan jälkensä. Saavutus sekin.
- -------------
Vastahan se eilen täällä kirjoitteli toistakymmentä viestiä.
- Palstan kulttihahmo
------------- kirjoitti:
Vastahan se eilen täällä kirjoitteli toistakymmentä viestiä.
En tarkoittanutkaan sitä että se olisi jättänyt palstan, ilmaisin sen huonosti. Eli se on hoitanut homman hyvin että on päässyt palstan klassikko "hahmoksi" joka muistetaan täällä vielä pitkään, kun se joskus lähtee täältä.
- Janne36.
"Kuulin huhuja, että DarkFearilla on 25cm penis ja pimuja on jokaiselle sormelle"
Mistäs ne pimut sen tietää minkä kokoinen penis sillä on?
Aika montaa h uoraa saat panna että alkaa juorut liikkumaan.
Yleensä kuten itselläni isok yrpäisillä miehillä etumus pullottaa, siitä voi päätellä jotain. - Ex PUA
Pitää myöntää että pidän myös itse miestä nerona, ja tietenkin palstan maskottina. Darkkis kun saa varmaan jokaiselle aikaan niin hämmennyksen sekaisia huuli pyöränä-ilmeitä kuin myös vedet silmissä nauramista.
Ja voin vahvistaa tuon listan sikäli, että mulle ainakin tulee kiusaus käyttää niitä sen fraaseja, ja pahinta onkin että meinaa ruveta käyttämään niitä palstan ulkopuolella! :D- Anonyymi00012
Yksinäisestä nuoresta miehestä ajatellaan negatiivista
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632132Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51785Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2361278En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71950Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87935Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21855Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?112762Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38708- 19696
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93689