Olen vaimolle ilmaa

urhgfurhgkjdhgk

Hei. Kirjoitan mielestäni aika huolestuttavasta asiasta. Olen vaimolleni kuin ilmaa. Olemme olleet yhdessä hieman yli kymmenen vuotta ja niistä naimisissa vajaat kymmenen. Viime vuosina olen huomannut että vaimo pitää minua kuin minua ei olisikaan, tämä varsinkin tiettyjen ihmisten seurassa.
Ihmiset jotka ovat tulleet hänelle tutuksi minun kauttani, eivät tätä välttämättä huomaa koska heille hän on mitä ihanin ihminen. Mutta ihmisille, jotka ovat tulleet tutuksi minulle Hänen kauttaan, hän esittää välinpitämätöntä ja olen todella läpinäkyvä. Minua ei kutsuta kahvipöytään silloin ja käytös on verrattavissa koppavuuteen minua kohtaan. Vanhempiani hän ei edes tavata vaan painelee samantien pihalle kun he tulevat, jos tulevat.
Kaiken tämän lisäksi vaimo puhuu minusta pahaa ja perättömiä selän takana ja selvästi suunnittelee jotain juonia, käytös on sellaista. Kotona kahden kesken saattaa olla ihana ihminen tai niskojaan nakkeleva pirttihirmu, jota voisi verrata Justiinaan Pekka puupäästä.
Onko jollain lailla muillakin samanlaisia kokemuksia?

9

491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sisua perkele!!

      Jos oot kymmenen vuotta kestänyt tuota niin kai sä kestät nyt hautaankin asti. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!

    • Akka-piru

      Vaimosi on sitten niinkuin minä - ennen.
      En valitettavasti edes itse tiedä miksi niin tein? Luultavasti ainakin osasyynä oli se,että olenkasvanut kodissa jossa äitini oli erittäin dominoiva. Tallasi isäni täysin lyttyyn, liian kiltti hissukka mies kun oli.
      Meillä ei suvaittu tunteita, siis positiivisia kuten rakkautta. Hellyys ja rakkaus oli naurettavaa ja heikkoutta! Äitini mielestä.
      Ex-mieheni oli saman tapainen kuin isä. Jotenkin häpesin häntä, mollasin ja ylenkatsoin toisten seurassa. Kotona kahdenkesken meillä saattoi olla ihan mukavaakin.
      Olin hirveä, myönnän. Vajaa 10 vuoden avioliiton jälkeen hain eron. Onneksi tajusin pysytellä sinkkuna. Ex on avoliitossa naisen kanssa joka on minun kopio. En tajua miksi!? Miksi hän haluaa sellaista kohtelua?
      Nyt kun olen ollut sinkkuna jo useamman vuoden, olen jotenkin kasvanut ihmisenä huimasti. Kuitenkaan vakituinen parisuhde ei enää houkuta. Nautin vapaudestani.
      Enkä tiedä osaisinko edes olla toisen kanssa, ettei sama taas alkaisi toistua?!
      Sinun vainosi taustoja en voi arvailla. Normaaliahan tällainen käytös ei ole, normaaliintunne-elämään kuuluvaa.

      • urhgfur

        Kiitos kun vastasit. Epäilen että vaimoni on kyllästynyt minuun ja käy vieraan tykönä, sekin on epäilyksen alla. Kotona saattaa vihoitella putkeen parikin kk, seksikään ei maistu. Hänelle.
        Omaa narsistisia piirteitä, siksi hän ei halua jättää minua vaikka olisikin kyllästynyt, koska narskulla pitää olla kohde jota kiusata.

        Omasta puolestani voin sanoa, vaikka itse sanonkin, että olen kohdellut vaimoa hyvin. En ole pettänyt enkä hakannut. Alkoholia ottaessanikin olen kiltti ihminen.

        Ei ymmärrä.


      • kertokaa viisaammat
        urhgfur kirjoitti:

        Kiitos kun vastasit. Epäilen että vaimoni on kyllästynyt minuun ja käy vieraan tykönä, sekin on epäilyksen alla. Kotona saattaa vihoitella putkeen parikin kk, seksikään ei maistu. Hänelle.
        Omaa narsistisia piirteitä, siksi hän ei halua jättää minua vaikka olisikin kyllästynyt, koska narskulla pitää olla kohde jota kiusata.

        Omasta puolestani voin sanoa, vaikka itse sanonkin, että olen kohdellut vaimoa hyvin. En ole pettänyt enkä hakannut. Alkoholia ottaessanikin olen kiltti ihminen.

        Ei ymmärrä.

        Hei,täältä kun lukee kaikkea,mitäs sanotte: ensiksi,meidän pitää keskustella suhteesta,ei keskusellut,seuraava,meillä on kaverisuhde. No seuraava liikku oli hänellä on uusi koti,eikä ole uutta. Mitäs sanotte en vain ymmärrä. Kun oltiin yhdessä yritin häneltä,vastaus olieihän me voida.Miksi ei voi jos kumpaakin haluttaa??? Mikä naisella on joka ohjaa häntä. Terveen paperit on.


    • Low G Man

      Vaimosi on täysin tavallinen ja tyypillinen nainen. Samat kokemukset minulla ja ystävilläni. Nainen on kiero olento, jolla ei ole moraalia, selkärankaa. Monilla naisilla on kyllä tahto olla hyvä ja hieno ihminen, mutta valitettavasti tunteet ja kierous ajavat yli tahdon. Nainen ei ole itsemääräytyvä olento. Jos sinä miehenä annat naisen käyttäytyä miten haluaa, niin tuo siitä seuraa.

      • öoköoköokököok

        Kyllä, nainen on kiero, pettävä, kaksinaamainen valuvikainen keksintö jonka paikka on ihan oikeasti lapsentekoväline ja nyrkin ja hellan välissä. En millään muotoa kannata väkivaltaa mutta kyllä Irwinin eräs kappale osuus oikeaan..Ennen oli maalima miesten, akka pantiin kuriin vaikka piesten...


      • Low G Man
        öoköoköokököok kirjoitti:

        Kyllä, nainen on kiero, pettävä, kaksinaamainen valuvikainen keksintö jonka paikka on ihan oikeasti lapsentekoväline ja nyrkin ja hellan välissä. En millään muotoa kannata väkivaltaa mutta kyllä Irwinin eräs kappale osuus oikeaan..Ennen oli maalima miesten, akka pantiin kuriin vaikka piesten...

        Minä en kannata väkivaltaa. Se aiheuttaa naisessa lopulta vain lisää hulluutta ja tunnereaktioita ja nainen menettää kunnioituksensa mistä kohtaan ennen pitkää. Vain riippuvuudesta kärsivät naiset sietävät väkivaltaa. Lisäksi väkivalta on muutenkin väärin.

        Nainen pitää pitää kurissa muilla konsteilla. Ja jos ei pysy, niin tietä miehelle ja lähtö saman katon alta. Ei se sen kummempaa ole. Tämän kun olisin tajunnut avioliittoni alusta asti niin olisi minunkin liittoni mennyt onnellisemmin.

        Ja edelleen..tiedän että monilla naisilla on tahto olla hyvä ihminen mutta kun se tahto on alisteinen tunteille...


    • Hei,

      Oletko ottanut asiaa puheeksi puolisosi kanssa? Kuulostaa todella ikävältä käyttäytymiseltä. Voisitko kertoa hänelle tämän saman asian jonka kirjoitit tähän? Mitä luulet, kuinka suhtautuisi siehen?
      Ei tuo ihan reilulta käytökseltä puolisoa kohtaan kuulosta. Parisuhteessa pitäisi olla keskinäinen kunnioitus vaikka vieraita olisikin.
      onko teillä lapsia? kuinka hän kohtelee heitä?
      Jos puolison käytös on häiritsevää kannustaisin kyllä ottamaan asian puheeksi kumppanin kanssa.
      Voimia!
      terv. Kaisa-pappi

    • urhfgur

      Asia on otettu puheeksi miljoonia kertoja mutta enää en uskalla koska siitä tulee riitaa. Hän suuttuu.
      Siksi on parempi pitää turpa kiinni...
      Ja että onko lapsia?

      Onhan niitä. Yleensä kohtelee hyvin mutta osaa kyllä huutaa ja välillä kyllästyy että käskee painua v-alkuiseen paikkaan...Siitä olen kyllä huomauttanut että lopettaisi tuollaiset puheet niinku justiinsa nyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      432
      3115
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2502
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      368
      2326
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2035
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1857
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1277
    7. 166
      1265
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1111
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      967
    Aihe