Paras cd, minkä ootte kuunnellu? Joku jonka kaikki kappaleet on hyvii, ja mitä jaksaa kuunnella aina vaan. Siis artisti ja cd:n nimi?
Paras cd, mihin ootte törmänny?
23
1494
Vastaukset
- Kiedis
Koko tuotanto. Siihen ei koskaan kyllästy.
- Tiia
Sanoisin et koko tuontanto kanssa,mutta paras on Bloodsugarsexmagik :)
- meikamanne
Siis mika rhcp? Onks too joku bandi vai?
Hei, ette viittis valottaa mua vahasen? Eiko? - cssa
meikamanne kirjoitti:
Siis mika rhcp? Onks too joku bandi vai?
Hei, ette viittis valottaa mua vahasen? Eiko?Tästä bändistä lyhennys:
Red Hot Chilli Peppers
- Kastrullen
Nuo kriteerit täyttää ainakin Appetite for Destruction (GNR) ja Contraband (Velvet Revolver).
Kummallakaan levyllä ei ole sellaista biisiä, joka tekisi mieli skipata ja aina vaan uudestaan ne kuulostaa yhtä hyvälle. - hyper.sonic
sanon samaa kuin edelliset, elikkä appetite for destruction ja bloodsugarsexmagik ja lisätääns vielä jane's addictionin ritual de lo habitual.
- Pea
No tietty se on Red hotin Blood sugar:)
En nyt väitä etteikö One hot minute olisi mieluinen tai muut levyt, mutta tuo on levy jota kuuntelen aina uudelleen ja uudelleen! :)
- Another brick in the wall
luultavasti:
Pink Floyd - wish you were here
Pink Floyd - Dark side of the moon
Radiohead - Ok Computer
The Cure - Bloodflowers
Looptroop - Struggle continues- häyhä
Noi on loistavia kuten Purplen Machine Head, Henkan Electric Ladyland, Sabbathin Heaven & Hell...niitä on niin monia...turha luetella...makuasioita.
- niu
Muse - Origin of Symmetry
- Stobey
Nevermind (Nirvana) on aivan uskomaton. Samoin Metallican Justice For All.
- The_Outsider
kaikki cd:t on hyviä. Jou. Olen jämähtänyt BSSM:n ja Mother's Milkiin. Enkä pääse eroon, ei sillä että haluaisinkaan...
- Glam
Guns N' Roses - Appetite for Destruction
- vappiso
Minun mielestä Nirvanan Nevermind
- Norma
Kaikki mitä oon kuullut The Cure:lta!!!!!!!!!!
- ashcroft
Verve storm in heaven, eli niiden eka albumi.
- Ava
Kaikkien aikojen paras levy on U2:n Achtung Baby. Vaatii useamman kuuntelukerran ennen kuin aukeaa, mutta sitä jaksaa kuunnella yhä uudelleen ja uudelleen ja uudelleen...todellinen klassikko, minulle. Suosittelen.
- Tanja
Onko siinä oikeesti yhtään biisiä joka ei olis hyvä?
- jeepu
Toimi yli vuoden, mutta nyt ehkä liian soitettu, Levyn jälkeen ei osannut laittaa muuta musiikkia, oli tyhjentävä kokemus.
- rock-heart
...on ehdottomasti The 69 Eyesin Savage Garden
- annisopp
RHCP : BSSM
Foo Fighters: The Color and the shape
Aretha Franklin: Respect - Dizzy Miss Lizzie
kaikki Beatlesin levyt, niihin ei kyllästy!
- JL07
Oasis: (What's the story?) Morning glory
Kirkkaasti 90-luvun paras rockalbumi. Jaksaa aina vaan kuunnella läpi. Kannattaa kokeilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1265334Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313842No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv371972Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241694- 241693
- 411630
- 501608
- 291443
- 141362