Kertokaa hyvä grilli tai pizzeria missä on isot annokset ja hinta on kohdillaan... en todellakaan tarkoita mitään scan-burgeria...
Hyvä Grilli
13
2554
Vastaukset
- Tietysti
Alakunnaksen autogrilli ja iso makkaraherkku.
- kokeilla
Korkalovaarassa tietysti.Hyvät pizzatkin ja sillei,on myös A-oikeudet.
- -nam-
siellä on parhaimmat ja isoimmat ja halvimmat pizzat
- tanyah
Scan-burgerissa on vikana..? En kyllä käy siellä itsekkään.. Mutta olis kiva kuulla muiden mielipiteitä asiasta???
- Rohmu
Kyllä Scanburgerin hampurilaiset hakkaavat mennen tullen jotkut mäkkärin ja hesen vastaavat tuotteet eli ei niissä ole mitään vikaa.
- jep jep
Rohmu kirjoitti:
Kyllä Scanburgerin hampurilaiset hakkaavat mennen tullen jotkut mäkkärin ja hesen vastaavat tuotteet eli ei niissä ole mitään vikaa.
Olen aivan samaa mieltä.. scanilla on hyvät ruoat.. ja se todellakin päihittää mäkkärin ynnä muut...
- mulkvisti
Rohmu kirjoitti:
Scan burger on todella syvältä. Asiakaspalvelu on perseestä. Annokset mitä sattuu ja jos hyvä säkä käy saa kaupantekijäisiksi turpaan joltain urpolta. Namnam.
- Rohmu
mulkvisti kirjoitti:
Scan burger on todella syvältä. Asiakaspalvelu on perseestä. Annokset mitä sattuu ja jos hyvä säkä käy saa kaupantekijäisiksi turpaan joltain urpolta. Namnam.
Scanburgerin hampurilaisia myydään myös esim. Eurosparin yhteydessä olevassa Dominossa tms. Ei kai se hampurilaisten vika ole, jos (tarkoitat ilmeisesti Mäkkärin vieressä olevaa taksiasemaa), jos myyjät ovat töykeitä ja alueella liikkuu hörhöjä.
- ulkopaikkakuntalainen
mulkvisti kirjoitti:
Missähän mahtaa vika olla? Itse olen käynyt useampaan otteeseen, aina siellä päin reissulla ollessani, ja aina hyvää palvelua saanut, muut asiakkaat aivan rauhallisia. Ei ymmärrä ei ymmärrä... Tietysti jos sunnuntaiaamuna neljältä turpaansa ottaa niin sen nyt voi jokainen päätellä mistä johtuu. Tuskin hampurilaispaikasta kuitenkaan.
- Kanta-asiakas
Siellä kannattaa käydä! Sapuskaa löytyy jokalähtöön ja annokset on suuria, maukkaita ja hintakin on kohdallaan. Kaikenlaista purtavaa löytyy, lisäksi siellä palvelee hyvän näköisiä myyjiä. Paikka löytyy Kauppatorilta ruokavaraston vierestä.
- mie vaan
tosi isoja ja ihan hyviä pizzoja rovaniemeltä saa marmariksesta.Ne on vielä halpojakin.
- Anttu
Oon hakenu 3 kertaa sieltä nyt pizzan aina valkosipulilla ja kertaakaan ei ole edes haissut pätkääkään. Huono paikka mun mielestä. Kotipizza ainaki mun mielestä hyvä. Kokeilkaapa pizzaa nimeltään Cb. (saa vain kauppatorin kotipizzasta ei ole listalla)
- Herkkusuu
Kaupungin isoimmat pizzat saa trocaderosta ja täytettä on tosi paljon... ei mitään kotipizzan pizzoja joissa pohja näkyy. Suosittelen perhepizzaa erikoistäytteillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32721Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062521Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938