Olen nyt miettinyt kielikorun poisottamista. Eli kysymys kuuluu et voinko ottaa korun vain pois ja se on siinä, vai pitääkö tehdä jotain ns. Jälkihoitoa? Mulla on koru ollut useita vuosia.
kielikorun poistaminen
3
3090
Vastaukset
- Outokuitenkin
Moi. Ei tarvitse tehdä mitään. Mulla oli monta vuotta kielessä koru. Sen jälkeen useita vuosia (3-4v) ilman korua, kunnes kerran muuten vaan kokeilin, että onko vielä reikä kielessä. Oli se, eli ei umpeutunut ainakaan mulla.
Nyt olen venuttanut sen vanhan reijän pikkuhiljaa, aina isompaa korua tilalle vaihtaen 8mm korulle. Huono puoli on vain, että alkaa olemaan jo aika suuria korut ja puhe/syöminen aina suurempaan mennessä vaikeutuu... Mutta tykkään tästä itse ja se on mulle pääasia. :) Ja aina uuteen koruun tottuu muutamassa päivässä. - hermoheikkoinen
Itsekin ajattelin ottaa poes kielikorun sen takia nyt yritän katella jos sais enemmän tietoo..noin 5 vuott ollu ja en oo kertaakaan vaihtanut mutta olen kyll putsannut sen. Mutt juuri sitä
Samaa olisin kysymäs ett mitä pitää tehdä kun sen ottaa pois esim pitääkö jotakin hoitaa sitä - KoruKielessä
Minä kun en tiedä, niin mitä varten kielikoru on? Kun se on suussa piilossa, ettei se näy...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713548
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851578Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251289- 1581242
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941003- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16973Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?60862Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk93816- 62765